Další věc, co mi přijde zvláštní je, že když už to tak hnusně vypadá, nevadí mi ani ten 4válec pod kapotou, zatímco u ML mi čtyřhrnek fakt vadí. Já vím, mám some issues, ale nemohu a nemohu si pomoci, je to humus tohle auto.
Jak říkáš kolego, technicky to bude zatím bez konkurence, ale ten DESIGN je strašněj... fakt jak nabouraný :-(. Konečně to ale má interiér, kterej se za cenovku nemusí stydět.... což se o současné X5/X6 říct nedá... tam vše vrže a skřípe a jeto plastwágen.
Tomu komplikovanému předku říkáš uhlazenost? Kreslil to arabský designér.. měl to radši navrhnout někdo z Evropy(nejlíp Němec),když už chtějí nějaké křivky opravdu zmírnit...V opačném případě je nejlepší možnost Bangle.
No to jen počkej ...už spousta z těch ,co říkali ,že je to neuvěřitelně hnusný ,tak najednou si na design prý docela zvykli(nemyslím konkrétně tebe) . Mnozí to vzhledově rádi stráví ,je to přece BMW! >:-[]
nechápu,jak to můžou začít prodávat bez 4x4... šak to bude v zimě uplně nepoužitelné. Jediné kde bych to pochopil je tak Florida apod. ale tam zas nevím jestli by chtěli,tak "slabý" motor. O vzhledu se ani nebavím. Za mě nejškaredší X5 co kdy sjela z výrobní linky... škoda ;-\
Nejošklivější, souhlasím... A zadokolka je logickým vyústěním toho, jak se tahle auta používají. Polovina jich nevyjede za život z města a tam 4x4 nepotřebují. A neboj, BMW tomu dá správnou reklamu, aby lidi kupovali...
amatérských řidičů. Zadohrab nepoužitelný. :-D:-D:-D Jo jo v dobách kdy se dělala auta jen s ''klasickým '' náhonem bez ABS, ASR, TCS, ASP atd. v zimě jezdili jen autobusáci. Omg a tohle leze na server o autech. :'-(:-(
Upřesnil bych: schůze "amatérských teoretiků" :-) Je zvláštní, že s 525i jsem vyjel čerstvě zasněžené osmikilometrové stoupání na rakouském Hochkaru suverénně nejrychleji oproti všem předokolkám, které mi téměř nestačily uhýbat z cesty. Jenom se musí vědět, jak na to. Mimochodem, já tvrdím, že na design nové X5 se nám ještě musí dostatečně doostřit oči. Mně se zdá být pokrokem ve všech směrech. A když se nasadí 20" papuče, není co dodat...
Jsi než hlupák. To že ty nenajedeš 120k ln ročně neznamená že nikdo. Machra tady děláš ty a nemáš dle mne papíry na nic jiného než osobák, jak jsem se dozvěděl když si se dotazoval jak se řadí v tahači. Tak už se uklidni, ty amatérský gramofone. Něco si vymyslíš jako těch 150k ročně a pak tu lžeš pořád dokola. A těch 120k jsem najel několikrát. Teď už ne lidi nemají peníze. A ty zase úroveň. Jen opakuješ jako hlupák totéž dokola.
Vymyslel jsi to ty hlupáků. Já napsal co najížděl, to že to ty a další neřídič GTI nedokážete pochopit je vaše věc. Jezdí zase čtrnáct dní taxíkem aby jsi si mohl zvedat sebevědomí.
...skoro jako Q7.
Nějak mi to nedává smysl: Obrovská loď, poháněná čtyřválcem jen na zadní kola a to za minimálně mega a půl?
Snad se ten motor povede aspoň utlumit lépe, než v "budget" modelech ála X1, tam je kravál na palubě absolutně nehodný jak značky, tak cenovky.
Kecy máš jen ty. Točíš kraviny dokola jako kolotoč. Holt GTI a magnetofon tvůj vzor.A proč bych měl argumentovat proti tobě. Myslíš že zrovna ty mi stojíš za to abych ti dával odkazy na fotky oddometrů, mýlíš se nestojíš.
Ale koukám, že ti stojím za reakce a nadávky, ubožáku.
Směju se tomu, jak ses sám zamotal do nesmyslů, cos tu sám uvedl a cos mohl, tos raději smazal, ať tě na to nenachytá někdo další. Jen sklízíš, cos zasel.
Znovu opakuju: Nemachruj s kecama a nebudu ti to vracet.
Ubožák jsi to. Když něco nedokážeš, nedokáže to nikdo. A skákat někomu po lýtku pořád dokola od závisti může jen ubožák. Kašpárek. Už si udělej řidičák a nemachruj že jsi dělal 14 dní taxikáře, sám tomu nevěříš.
Nejenže tomu věřím, ale věřím i těm bývalým taxikářům, kteří měli hospody a bordely, žes k nim chodil žebrat o jízdy. Když si četli ty kydy, cos tu o sobě psal, mohli se smíchy potrhat >:D
Ale víš co?
Navrhuju příměří - už do tebe s tím rejt nebudu.
Taky mi to nedělá dobře.