Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Grand Vitara vs. sněhová kalamita (Roadlook TV)

Suzuki Grand Vitara poslední generace má za sebou několik úspěšných let a lehký facelift, který přinesl mimo jiné nové motory. O důvod víc proč vytáhnout Vitaru na testovací jízdu zasněženou krajinou.
Zpět na článek
3. 5. 2009 12:01
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 01:25
3. 5. 2009 10:52
3. 5. 2009 15:30
3. 5. 2009 21:13
6. 5. 2009 02:17
3. 5. 2009 15:34
3. 5. 2009 13:03
3. 5. 2009 16:43
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 5. 2009 13:09
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 5. 2009 22:07
neregistrovaný "LSA"
12. 7. 2009 21:21
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 5. 2009 20:39
neregistrovaný "LSA"
2. 5. 2009 20:40
Padá, padá a padá...
Mě se Vitara líbí. Je to takový hezký vesnický vozítko. Zezulka se mi taky líbí, ještě bych ho zaházel lopatou na tý stráni.
Rozbalit vlákno
62
Avatar - woody-alien
2. 5. 2009 21:48
Re: Padá, padá a padá...
Tak mám takovej dojem, že máš prostě dobrej vkus. Teda na auta. ;-)

Mně se dost líbil záběr jak Vitara sjíždí v lese z kopce dolů. No, měli toho asi plný brejle, aby to neopřeli o ten jeden strom.
2. 5. 2009 21:56
Re: Padá, padá a padá...
Nevim, jestli vkus, ale tohle prdítko je přesně na podobný blbnutí, co je na tom videu. Přesto je asi ten Jimmy nepřekonatelnej, i když znám jen ty starý a nezničitelný krabičky z dovolenejch... ;-)
Avatar - woody-alien
2. 5. 2009 22:06
Re: Padá, padá a padá...
Tohle prdítko je na podobný blbnutí a to i v případě, žes to původně myslel jinak. Když máš rychlý auto, dřív nebo pozdějc začneš jezdit rychle. Když máš auto, co může blbnout na sněhu a v lese, je jenom otázkou času kdy se tam vypravíš.

A ano, Jimny a musím podotknout že i Niva, jsou mrštný auta do terénu. Na silnici je to ale utrpení. Ale líbilo by se mi Jimny Cabrio, což se u nás neprodává.
2. 5. 2009 22:16
Re: Padá, padá a padá...
Neni nad Jimmy z rentu, jinak nezjistíš, co je s tim legrace. Kdybych si koupil za "svoje" Vitaru, tak bych byl i tak opatrnej a asi bych nikdy nezjistil, co dokáže. Niva je asi nejlepší. Hlavně cena vs. les, ale podle mě i ML je OK, když má odpovídající gumy, ale kup si ty gumy na auto za 2,5 mega a běž to vyzkoušet... ;-\ Těžko.
Avatar - T613
2. 5. 2009 22:43
Re: Padá, padá a padá...
Niva je dobrá v pětidvířku, ale žel se k nám nedováží [odkaz]
2. 5. 2009 22:45
Re: Padá, padá a padá...
Snad čtyřdřívku, ne?
Avatar - T613
2. 5. 2009 22:46
Re: Padá, padá a padá...
Ta fotka patřila k těm tvým gumám. Pětidveřovou máš tady [odkaz]
2. 5. 2009 22:51
Re: Padá, padá a padá...
dneska jsem se jal vyměnit kola na Volvu a podařilo se mi jen jedno zadní... pak jsem omdlel a jel stejně do pneuservisu. Tyhle pracovní návaly nesnášim. >:-[] >:D
Avatar - T613
2. 5. 2009 22:56
Re: Padá, padá a padá...
Tak to já dneska nerobil. Ale včera jsem si pečení koláčů užil do sytosti >:-[]
2. 5. 2009 22:58
Re: Padá, padá a padá...
frgály?
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:01
Re: Padá, padá a padá...
ale kde že .. klasické koláče. Taky jsme dělali dort, ale tam se nám nepovedl krém (fefrmintový). Chuťově vynikající, ale tekutej a za boha se nedal do hustit. Tak jsem tím ten dort polil a jak jim šmakovalo :-! ;-)
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 23:06
Re: Padá, padá a padá...
Ty jsi dobrá kombinace. Obdivuješ vojenskou těžkou techniku a Tatrovky střídavě s pečením cukroví. Nevyšíváš náhodou? Potřeboval bych všít nový zip do bundy >:D
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:09
Re: Padá, padá a padá...
to je tím, žes mladej a blbej. Časem zjistíš, že není nad dobré jídlo. A po dalším čase zjistíš, že takřka nejlíp se najíš, když si to uděláš sám. Teda pokud nechceš v hospě nechat celou výplatu za něco po čem dostaneš hlad >:D
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 23:11
Re: Padá, padá a padá...
Takže zip nebude? :-(

O tom hladu to dobře vím, však vařím téměř každodenně, ale pečení? To mě děsí 8-s
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:14
Re: Padá, padá a padá...
Na zip máš veterinářku. Se učí stehovat ve škole >:-[]
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 23:16
Re: Padá, padá a padá...
Když ona by to zašila, zacáloval bych pětikilo a za 14 dní by mi z toho vytáhla stehy >:D
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:19
Re: Padá, padá a padá...
Tak k ní nesmíš chodit na kontrolu >:D
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 23:28
Re: Padá, padá a padá...
Když já se nechám od ní rád překontrolovat.
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 22:47
Re: Padá, padá a padá...
Niva je dobrá na čerstvém chlebu nebo i smažená, případně na různá masa...

Ale i to auto není špatný, jen chuťově to není ono, přecejen to nejsou měkčené plasty >:-[]
Avatar - T613
2. 5. 2009 22:49
Re: Padá, padá a padá...
už si spojízdnil tu tvou plečku? ;-)
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 22:50
Re: Padá, padá a padá...
Dovol! Jakou plečku? Ty máš plečku! Jinak homokyneťák OK.
Avatar - T613
2. 5. 2009 22:55
Re: Padá, padá a padá...
mě zítra čeká lakýrnická práce. Kdybych toho šmejda v červeným autě dostal do ruky!
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 22:58
Re: Padá, padá a padá...
Jo, to potěší. Taky se mi někdo otřel o blatník, naštěstí z těch plastů lemů blatníku verze Scout to šlo dolů, ale šrám tam je.
Jinak mám vše hotovo, už jen seřízení směsi a jde se na opakovačku.
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:02
Re: Padá, padá a padá...
já to mám ve čtverci tak 30x30cm .. na plech .. za levým předním kolem. Nechápu jak se to někomu mohlo povýst
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 23:04
Re: Padá, padá a padá...
Jednoduše, nacouval do toho.
Snad takovou díru nechceš lakovat sám? To se nikdá nepodaří. Obzvlášť metla. Otec svou neumětelnost taky zkoušel maskovat sám, do týdne byl v lakovně.
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:06
Re: Padá, padá a padá...
není to celá díra, ale soubor škrábanců. A já jsem prostě dobrej :-!
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 23:09
Re: Padá, padá a padá...
Čekáš na návaznost s modelařinou za mlada? ;-)
Až to budeš mít hotovo, resp. to bude zvorané, tak mi pošli foto a já ti pošlu kontakt na šikovné a celkem levné lakýrniky. >:D
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:11
Re: Padá, padá a padá...
OK, naštěstí jsem sehnal stejný odstín barvy .. tož uvidíme >:D
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 23:15
Re: Padá, padá a padá...
Jo, to si otec taky nechal namíchat, do spreje i na štetec, pak tu s tím pobíhal plný nadšení, nakonec se na to nedalo koukat.
Pokud to není malinké na pastelové barvě, tak je to na nic.
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:18
Re: Padá, padá a padá...
Moje barva se jmenuje Panther black, a už ten odstín mám vzkoušený před zimou na ty drobné škrábanečky. Ale uvidím jak to zítra pujde
2. 5. 2009 23:10
Re: Padá, padá a padá...
Někdo tě ťafnul? Tak to ti přeju! By deatlift,miromen aspol.® >:D
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:12
Re: Padá, padá a padá...
Ti tO sNaD NE"byli"
Avatar - woody-alien
2. 5. 2009 23:21
Re: Padá, padá a padá...
TY ChCEŠ ASI "mít" DíRU (30x30) I zA PRAV"Ý"m pŘeDNíM...Nebo ?
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:22
Re: Padá, padá a padá...
TENhLe STyL "psaní" vyMYsleL iDiOt
2. 5. 2009 22:49
Re: Padá, padá a padá...
Ty woe, ta architektura v interieru je nenapodobitelná! >:D
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 22:52
Re: Padá, padá a padá...
Otázkou je, jestli zraje v jeskyních Moravského krasu >:-[]
Ale v opravdové Nivě se ušlechtilá plíseň najde leda mezi prsty na noze nějakého majitele lesníka.
Avatar - woody-alien
2. 5. 2009 22:53
Re: Padá, padá a padá...
Měkčený, neměkčený, hlavně to tam po "modernizaci" děsně smrdí. Na to sou rusáci fakt kanóni, na hokej a na smrad v autě.
2. 5. 2009 22:59
Re: Padá, padá a padá...
Hele i ty jejich dělnice smrdí stejně, to si nevybereš :-O
Avatar - woody-alien
2. 5. 2009 23:13
Re: Padá, padá a padá...
Ty wogy, jak víš jak smrděj jejich dělnice ? Já vím jak smrděj jejich ouřednice, strašný těžký parfémy - horší než slzák. >:D
2. 5. 2009 23:29
Re: Padá, padá a padá...
Asi dvacet jich mám v prac. poměru. Je to hrůza i když je vezmu v kravíně hadicí, tak pořád páchnou.
3. 5. 2009 06:47
Re: Padá, padá a padá...
Nesmíš je mlátit, to nepomůže. Musíš je postříkat. >:D
Avatar - jpor (RSKa)
2. 5. 2009 22:50
Re: Padá, padá a padá...
No ja som nedávno prehnal ML lesnými cestami a lúkou na letných Bridgestonoch a čumeli sme všetci jak to auto nezaváhalo ani na moment, a to nemám paket s uzávermi diferákov a redukčnou prevodovkou. Hlboké koľaje, bahno, kamene, strmý trávnatý kopec hore lúkou a nič, furt to ťahalo jak blbé. V zime Nokian WR2 pneu dobré na sneh a tiež to ťahalo bez váhania snehom. Bol som mile prekvapený...
2. 5. 2009 22:55
Re: Padá, padá a padá...
Jistě, taky mám Bridge ER30, ale ty záklopky ti stejně nedovolí riskovat. Pokud tam budeš mít spec. gumy tak projede "skoro" to samý, co G-class. Ale stejně je to o momentální situaci a podmínkách, který jsou těžko měřitelný. 4matik je bezesporu dobrej.
Avatar - T613
2. 5. 2009 22:57
Re: Padá, padá a padá...
Tak projet to projede, ale na rozdíl od toho géčka se ti po pár projetích rozpadne :-!
2. 5. 2009 23:01
Re: Padá, padá a padá...
Však jde o to, co projíždíš... ale nerozpadne, jen musíš pár věcí vyměnit >:-[]
Avatar - Ronault.
2. 5. 2009 23:02
Re: Padá, padá a padá...
V autě projíždím jiné terény, které maximálně ohrožují tlumiče. >:-[]
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:03
Re: Padá, padá a padá...
nebo rychle prodat:
Prodám Mercedes ML málo najetých km, po důchodci, rodinné důvody, spěchá >:-[]
2. 5. 2009 23:08
Re: Padá, padá a padá...
Ještě mám čas... :-O
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:10
Re: Padá, padá a padá...
však nemáš ML? Sem myslel, že máš jiné SUV
2. 5. 2009 23:11
Re: Padá, padá a padá...
To je stejný, jen delší >:-[]
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:13
Re: Padá, padá a padá...
stejně kecáš, protože manželka by ti svého mazlíka nepůjčila. ;-)
2. 5. 2009 23:23
Re: Padá, padá a padá...
Ještě se k ní nedostal, ta pořád ovuluje s Volvem ;-\ Je krize, to nevíš?
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:25
Re: Padá, padá a padá...
však jí ho nech.. aspoň ušetříš a můžeš šetřit na Astona ;-)
2. 5. 2009 23:27
Re: Padá, padá a padá...
Ty woe, ten Aston je čím dál tím dál... :-(
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:33
Re: Padá, padá a padá...
Jj, u nás to taky stojí za prd. Ohaduju, že šéfíci budou rádi za cokoliv nad nulu ke konci roku. ;-\
2. 5. 2009 23:37
Re: Padá, padá a padá...
Je to průser... lidi nežerou "lepší" masa a za mlíko dostaneš bůra. Muler mix je ve fóru... pochopitelně. Taky ten dobytek vykupuje mlíko za 4Kč a má nadbytek...
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:40
Re: Padá, padá a padá...
tak až se ti nějaký bejk bude kazit tak mi ho pošli >:D
Avatar - jpor (RSKa)
2. 5. 2009 23:14
Re: Padá, padá a padá...
Tak to je dosť možné. Keď som tým terénom šiel, furt mi hlavou chodilo, koľko asi môže vydržať samonosná karoséria (v princípe tenké plechy chytro vytvarované a pospájané) oproti nosnému rámu (hrubé trubky jaxviňa a na nich navešaný zvyšok auta). No a furt mi to vychádza že ten rám musí byť o 2 triedy lepší vo výdrži.
A tiež je pravda, že sa po 15000 km začína jemne ozývať N1-prepážka, jak sa krúti karoséria na zlomoch apod... ;-\
2. 5. 2009 23:26
Re: Padá, padá a padá...
Na N1 stačí gola sada, ale i tak se ta klec ozývá už v krámě při prodeji, to je úděl. Neni to auto na dení ježdění v terénu, na to jsou jiný.
Avatar - woody-alien
2. 5. 2009 22:50
Re: Padá, padá a padá...
To musíš bejt redaktor Autobildu, abys moh blbnout s ML v lese... ;-)

Vitara u nich absolvola test na 100.000 s tím, že jí daj co proto i v terénu a hned zkraje ohnuli nosník u motoru. Výměna celkem za "hubičku". To u ML by to asi bylo horší.
2. 5. 2009 22:56
Re: Padá, padá a padá...
No, a dobře zaplacenej a i kdyby si neuspěl pro cílenou reklamu, tak to musí dopadnout OK. >:D
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 12:01
Re: Padá, padá a padá...
Ty sa už začínaš meniť na blba. Vel Satis je popelnice, Grand Vitara dedinské auto... Jak keby aj Fabia mala byť Mercedesom-Benz E. :no: :no:
Avatar - kolmar
3. 5. 2009 01:25
vitara
tak :yes: po par nemasnych, neslanych konecne pekny, poriadny roadlook aj obsahom, nie len formou.
Vitara je velmi podarene vozitko, po facelifte vylepsili mnoho nedostatkov (napr. el. trakcny pomocnik ci konecne normalny displej palubaku v stredovom tubuse) aj motory (skoda, ze 1.9 DDIS nie je silnejsi) no hlavna nevyhoda, ze stale jej ostala len 5 st. prevodovka... Jedina poriadna chyba auta...inak :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - woody-alien
3. 5. 2009 09:00
Re: vitara
Máš pravdu, je to povedený auto a i ten nafťák by moh bejt o něco silnější a šestďkvalt by taky bodnul. Ale zase dneska za cenu, za kterou se prodával před rokem nafťák v nižší výbavě (750.000) koupíš šestiválec 3.2 s automatem, s kůží, střešní okno a xenony a CD měnič a tempomat a 18" kola (mimochodem do terénu nevhodný) atd. :yes:
Avatar - pelikoš
3. 5. 2009 10:52
Re: vitara
za takový peníze dostaneš v téměř plný výbavě X-TRAIL,který je podle mě o notný kus lepší auto
Avatar - kolmar
3. 5. 2009 15:30
Re: vitara
Tak pozeral som ceny a nissan ma naozaj nie zlu ponuku, no tam kde GR.Vitara s DPH tak X-trail bez!!! ale aj motor aj vybava X-trailu je lepsia...ale stale ostane kapinek drahsi (porovnavat vybavy vs. ceny nemam cas).

Co sa tyka lepsieho auta? tak pomaly s takymto prehlasenim, ale davam zapravdu, ze X-trail je velmi podarene SUV. Tak napr. v skratke:
Motory mas na vyber silnejsie dci 110/127 kW
Vybava - u nissanu si mozes viac vymyslat
Vnutorny priestor je vecsi, viac variabilny,
Podvozok ok... velmi slusny...

No zase ja si nemozem zvyknut na jeho tazkopadnejsi design a tu velku prd*l aku mu tvorcovia dali do vienka... proste velmi ho natiahli...ale to je subjektivny nazor. Nepaci sa kazdemu a pri dnesnom vybere v strednej triede SUV...Napr. Outlander vyzera ovela lepsie...ale uz odbocujem. Taka GR. vitara sa mne osobne viac paci a taktiez mensie prevysi, ci redukcna prevodovka jej zabezpeci lepsiu prechodnost v terene-zalezi od zakaznika co preferuje, pozaduje od svojho tatosa.

VED VYJADRITE SVOJ NAZOR:
[odkaz]
Avatar - pelikoš
3. 5. 2009 21:13
Re: vitara
díky za link,dal jsem nissanovi hlas ;-)
zkus se projet s oběma a uvidíš že to co jsem napsal má oporu..x-trail je fakt lepší
Avatar - woody-alien
3. 5. 2009 22:50
Re: vitara
To je právě to. Záleží na osobních preferencích. Podle mě nejde jednoznačně říct, že je Vitara lepší nebo horší než X-Trail. V různých "disciplínách" má navrch jeden nebo druhý.

Můžeme se shodnout, že jsou to obě auta, kterým se při slově terén neorosej alu-ráfky. Dál, že má třeba X-Trail lepší diesel. Ovšem přímý srovnání za stejných podmínek v terénu, tam už bych si na Nissan nevsadil. Viděl jsem jak Vitara na sněhu "zametla" (trocha nadsázky, jistě) s Foresterem. Taky jsem viděl, jak díky rozměrům udolala na hlíně Navaru.

Tvůj názor ti neberu. To je všechno. Tedy kromě toho, že podle mě Grand Vitara vypadá mnohem líp než X-Trail. Ajajaj. VY "sOUdíte" AUTo PoDLE tVARu ("P)Lechů ?, nEBO.. ;-)
Avatar - kolmar
6. 5. 2009 02:17
Re: vitara
Dal si nissan 3x??? neverim!!!

X-trail som nesiel. Zatial Outlander a planujem porovnat s Foresterom. X-trail mozno inokedy.
Avatar - kolmar
3. 5. 2009 15:34
Re: vitara
Osobne si myslim, ze je to najlepsia vytara aka kedy bola vyrobena...(a aj niektore odborne preriodika sa tiez takto vyjadrili)
Avatar - skejpa
3. 5. 2009 11:38
Navtech vs T613
chlapi, víte co je to instant messenger ? měli by jste si nějaký pořídit >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - T613
3. 5. 2009 12:04
Re: Navtech vs T613
na veřejnosti je to lepší.. to ti přítel(kyně) neřekl(a)? >:-[] ;-)
Avatar - skejpa
3. 5. 2009 12:59
Re: Navtech vs T613
neřekla. my s přítelkyní radši soukromí. >:D
Avatar - igor77
3. 5. 2009 13:03
pekny offroad
video se povedlo, ta pasaz v lese dokazala pobavit. asistenta sjizdeni kopcu stacilo zminit jen prvne, pak uz netreba. radeji neco o prevodovce.
napr. u me je to tak, ze bych dal prednost novy g.vitare pred mercedesem glk.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ".Deadlift"
3. 5. 2009 16:43
chybí mi test s diagonálním zkřížením
Vitara stále s otevřeným zadkem? bez špéry, nebo alespoň samosvoru? ani TCS? nic pro mě, ale hezky vypadá
Rozbalit vlákno
2
Avatar - woody-alien
3. 5. 2009 22:55
Re: chybí mi test s diagonálním zkřížením
Má to nezávislý zavěšení zadních kol, takže křížení nic moc. Když se podíváš na You Tube, dokážeš z videí odhadnout, kdy už kolo začne viset. Kastle je ale tuhá dost. No a hlavně tohle není kategorie géček, wranglerů a defenderů. Hezký auto, který leccos zvládne, toť vše.
neregistrovaný ".Deadlift"
6. 5. 2009 13:09
Re: chybí mi test s diagonálním zkřížením
Já vím, ale to TCS by tam být mohlo, takhle tomu nad příkopem dá i ten šáde-jetý na prd.el
neregistrovaný "LSA"
4. 5. 2009 22:07
Praktické zkušenosti
Grand Vitaru vlastním od minulého roku, pravda starší model 2008, který je ale funkčně v podstatě shodný. Video je hezky udělané, ale samozřejmě chápu autory že se s půjčeným autem asi do nějakých šíleností pouštět nebudou. Já jsem spíše dobrodružné povahy a proto jsem hned při první příležitosti toto auto řádně vyzkoušel. Hned po vyjetí z autosalonu jsme to vzali přes brod... Od Grand Vitary jsem podle recenzí čekal opravdu hodně terénní auto, skutečnost splnila očekávání pouze částečně. Hlavním problémem je u tohoto systému pohonu absence uzávěrky aspoň jednoho nápravového diferenciálu. Projet ze šikma příkop v malé rychlosti v podstatě nejde, pokud dostanete dvě protilehlá kola do vzduchu a zastavíte, máte problém. V zimě jsem auto testoval v hlubokém sněhu a to co je vidět ve videu je pouhá limonáda. Se zapnutou redukcí jsem bez problému projížděl středně těžkým sněhem v takové hloubce, že se mi část nahrnovala na kapotu, ve vyšší rychlosti je třeba nezapomenout na stěrače, páč sníh jde i přes auto. (pneumatiky Wintercat) Na druhou stranu dvakrát jsme zůstali "na břichu" v nevinně vyhlížející situaci právě z důvodu absence nápravových uzávěrek. Tento handicap se dá ale obejít podložením prokluzujícího kola prknem nebo lopatou a dostanete se ven. Pouze jednou jsem musel být vytažen ze situace, kdy jsme při vyhýbání na úzké cestě spadli pravými koly do příkopu, který byl schovaný pod nahrnutou bariérou. Spodní kola na kterých spočívá váha vozu stojí a obě horní která zústanou na cestě a jsou odlehčena nedokážou auto z této situace vyprostit. Na druhou stranu jsme zvládli vyjet 5km do kopce v břečce, nebo spíše mýdle, kde se před námi octavia 4x4 dostala tak cca 300m a konec. Pokud se týká jízdních vlastností na silnici nemám připomínek, auto sedí výborně i ve vyšších rychlostech, škoda jen, že kombinovaná spotřeba opravdu pod 11 litrů nespadne, v zimě jsem měl průměr na nádrži i 15 litrů. Může to být dáno i tím že bydlím v horách, kde jsou podmínky opravdu extrémní.
Na základě těchto zkušeností jsem vyvinul snahu a po dlouhém pátrání se mi povedlo najít firmu, která je schopná na toto auto namontovat ručně zařaditelnou uzávěrku zadního diferenciálu Offrotec, což hodlám rozhodně vyzkoušet. Myslím, že s touto úpravou (cca 35 tis. Kč) v kombinaci s hydrulickým zvyšováním světlé výšky (cca 55 tis Kč) bude Grand Vitara
ve své třídě terénních SUV naprosto nepřekonatelná a těším se na další zážitky s tímto univerzálem. Po pravdě rád bych objektivně porovnal schopnosti Vitary s jinými vozy v téhle třídě (Tuscon, Sportage, RAV4, atd..), ale problém je že k extrémnímu testování se asi málokdo propůjčí. :-) Fakt je, že podvozek Vitary vydrží opravdu velmi hrubé zacházení bez jakýchkoli následků. Jízda řečištěm a občasný náraz kamene do nápravy nebo ochranného plechu je sice hodně slyšet, ale škody žádné. Všem doporučuji Vitaru určitě vyzkoušet.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - igor77
5. 5. 2009 11:37
Re: Praktické zkušenosti
bravo :yes:
neregistrovaný ".Deadlift"
12. 7. 2009 21:21
Re: Praktické zkušenosti
naprosto souhlasím, přitom by stačilo, kdyby tan suzuki namontovala místo obyčejného abs něco s tcs. O kolik by to zvedlo cenu???

PS: má cenu cpát prachy za špéru a podvozek do vitary? Stejně tě budou limitovat závěsy kol... Radši si za těch 55+35 kup olítanýho trola nebo pajero a vyblbni se v lese s nim.
Avatar - kolmar
6. 5. 2009 02:13
Re: Praktické zkušenosti
Velmi pekne napisane :yes: , nato tie auta su, aby jazdili v terene :yes: . To ze uzavierka ani el. trakcna kontrola neni to je o nej zname, a tie pretacajuce sa kolesa na diagonale su hlavna brzda auta. Co sa tyka toho ze octavka skoncila dole a ty hore...hmm tak ona ma protipreklzovy a ty nie... tam velku ulohu zohrali urcite pneu.
Co sa tyka prestavby tak Blaznovstvo !!! ale davam ti zapravdu a ak to spravis tak zaves na net... zaujimam sa o take veci a prakticke skusenosti privitam. Aka firma robi uzavierky? 100% ARB ale ti tu asi nemaju zastupenie...
neregistrovaný "LSA"
6. 5. 2009 20:39
Re: Praktické zkušenosti
S tou oktávkou to bylo jinak, tam chyběl výkon. Na Vitaře jsem musel použít redukci plus uzávěrku a na jedničku ve 3000 otáčkách jsem to hrabal celou cestu. Fungovalo to tak, že až se některá kola prohrabala na podklad tak jsem se trochu rozjel a pořád dokola. Prostě jako by jste dal na zem 10cm mýdla. Na těch cca 5ti kilometrech ubylo asi 5L benzínu, to byl nářez, je tam převýšení tak 650m. Jel se mnou majitel té chaty a říkal že měl Touarega a že to prodal, páč to prý vůbec není do sněhu, že mu líp slouží ta oktávka. Teď tam má Opel Campo, ale to je zase jiná třída.
Jinak pokud se týká ARB, tak ti dělají na Vitaru celkem hezké navijáky, už jsem o takovém taky uvažoval, ale uzávěrky dělají jen na Jimny. Zastoupení u nás mají, koukněte na offroad24.cz.....Takže jsem hledal dále a existuje německá tuším firma Offrotec Locker, jsou schopni vyrobit uzávěrku na jakékoliv auto, pokud to nemají v databázi tak zapůjčíte diferenciál na změření.
Mám fotky jak je to udělané na Mavericka. Jinak pokud by Vás to zajímalo více, mám kontakt v ČR na člověka co s nima spolupracuje, napište mi na mail. S tou úpravou musím počkat až po záruce, ale udělám to, jinak to nemá cenu, chci trochu terénní auto, ne obyčejné SUV co má každý z krámu :-) Ale zároveň aby to byl rodinný a praktický vůz takže nějaké L200 nebo podobné je zase moc velké. Zatím jsem to nezkoušel se řetězy, to bude asi pak docela dým.
Avatar - kolmar
7. 5. 2009 00:50
Re: Praktické zkušenosti
Takze tak to bolo s octavkou, ale ze Touareg neni do snehu? Hmm tak zalezi od vybavi, da sa tam hodit aj uzavierka zadku ci odpojitelny stabilizator + vzduchove odpruzenie a ide to celkom slusne. Jediny problem je vaha vozu a umocnena na druhu ak tam mal V10!!! potom to viazne jedna radost.
Pardon, tak ARB ma v CZ zastupenie. No ale potom 100% nema v SR, bracho nahanal prospekty (prisli mu z australie) no pisali ze zatial v "nasej krajine" zastupenie nie je, ale myslim, ze okrem offroad24 s nimi spolupracuje aj Dajbych, ktory "toci" toyotu.
Foto a kontakt mi zatial netreba, lebo off road momentalne Bohuzial nevlastnim. Ak budem mat zaujem tak sa ozvem. Momentalne mi robi vrasky na cele kamaratove Pajero, ktore je dovezene, davame ho trochu tech. dokopy (inak velmi zachovale). Je to rok 1992 a tie maly mat standardne uzavierku vzadu bez rozdielu vybavy GL/GLX/GLS a systemu pohonu easy select/super select. Je to neskutocne no toto auto ju nema!! nechapem preco a patram po tom trochu... V lese nam dost chyba, no on nejaky drsny off road nejazdi a Vami spominana ciastka okolo 35 litrov je velmi vela.
Inak neplanujete "zavesit" Vitaru na moje.auto.cz?? Velmi rad by som o nej precital recenziu a hlavne ak jazdi aj teren. Ja sa momentalne dost chytam na Outlandera, hoci ma mrzi ze do terenu je to tak trochu "analfabet". No ale ak vidim ako jazdim tak Bohuzial vyhrava auto s lepsim motorom a podvozkom + 6st. prevodovka kedze na ceste sa travi min. 90% casu...Chcel som off road, skusal som off road, strednu triedu, nizsiu... ale najvaic mi asi vyhovuje SUV. Uvidime aka bude sit. na trhu o 2-3 roky ak budem realne uvazovat o kupe.
No ale ak tak chvalite vitaru tak mozno niekedy skocim skusit... len velka skoda tej prevodovky...
Avatar - THE KLF ™
5. 5. 2009 17:37
Video again...
Forbidden
You don't have permission to access /media/ on this server.

bez komentara :no:
Rozbalit vlákno
0