Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Návrat Alfy Romeo do USA opět opožděn

Dočká se Amerika vůbec příchodu Alfy na trh? Fiat opět návrat odložil a s ním i počátek prodeje sportovního kupé 4C.
Zpět na článek
26. 9. 2013 15:04
26. 9. 2013 15:11
26. 9. 2013 15:14
27. 9. 2013 08:02
26. 9. 2013 15:40
26. 9. 2013 17:27
27. 9. 2013 01:09
27. 9. 2013 07:34
27. 9. 2013 07:51
27. 9. 2013 08:36
27. 9. 2013 09:08
27. 9. 2013 08:48
27. 9. 2013 09:10
27. 9. 2013 09:48
27. 9. 2013 10:12
27. 9. 2013 19:15
27. 9. 2013 07:59
27. 9. 2013 19:09
27. 9. 2013 08:06
27. 9. 2013 08:15
28. 9. 2013 09:22
26. 9. 2013 15:04
4C
Jasně, že my evropani máme jiný pohled, ale já být amíkem, tak se na 4C docela těším, je to škoda, zajímalo by mě, v čem to vázne? Že by Serž nespočítal všechno správně? No hlavně ať jezdí už u nás, jsem na ni zvědavý, mohlo by to být pěkná potvůrka :-)

A pro p. Fokta: "až pokvetou hrábě"
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
26. 9. 2013 15:11
Re: 4C
ide o talianske auto... takze tym je povedane vsetko aj to preco to viazne ;-)
26. 9. 2013 15:14
Re: 4C
tak on by hlavně asi byl nesmysl prodávat tam 4C a nemít nic k tomu.... To jako otevřeš šourůmy, budeš tam mít jedno auto a ještě odhánět lidi s tím, že je to limitka a je jich pro USA přidělen jen určitý počet....? :*)
No, Fiat to obligátně nezvládnul....

Jinak 4C jak vidím ty poziční světla u předních kol tak už je z výroby nachystaná pro USA, ne?

Jediná pozitivní věc je že těch 4C zbyde víc pro Evropu.... ;-) Asi si koupím rovnou dvě....
27. 9. 2013 08:02
Re: 4C
Přesně tahle myšlenka mne také napadá. Nelze stavět pouze na 4C a vzhledem k tomu, jak je to u Alfy se zaváděním dalších modelů....
Tenhle přístup mi přijde až nedůstojný. Někdo jen vydává různá oficiální a polooficiální prohlášení, někdo na showroom vozí auta k prodeji. Ach jo.
26. 9. 2013 15:40
Re: 4C
To už zde přece proběhlo. Pro USA je jiná specifikace (psalo se, že díky tomu bude auto asi o 100 kg těžší) a tu asi ještě nemají zcela definitivně hotovou. No a pak schvalovací procesy, aby to tam smělo na silnici.
Avatar - Barrichello
26. 9. 2013 15:23
Alfa rome v americe bude!!
výhledově, do nazimy.

Do které, upřesní PR manager Fiatu v horizontu 30ti let >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
26. 9. 2013 15:41
M.P.Ú. - díl xyz
Tak nám seriál "Maléry pana účetního" začíná konkurovati svou délkou "Ordinaci vRŽ", kterej díl že to vlastně jede? Já už nějak ztratil přehled, nejsem holt seriálový tip (čest vyjímkám) ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - romgator
26. 9. 2013 15:43
Alfa se do Ameriky podívá,ale
v roce 2014 to podle mě fakt nebude. Divil bych se, kdyby to stihly do roku 2020. To už by podle mě reálné bylo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
26. 9. 2013 17:27
Titanic
To dřív dorazí do USA Titanic (jako ve filmu Krotitelé duchů), než tam fantozzi dotlačí Alfu Romeo. >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
26. 9. 2013 17:28
2Q 2014
Z hladiska PR je to velmi zle, ale ci uz je to prvy alebo druhy stvrtrok zasa v skutocnosti nie je az taky velky rozdiel. Ak by sa to oddialilo o dalsi rok, bolo byt to horsie. Tiez by ma ale zaujimalo, co tam chcu okrem 4C ukazovat v predajniach.

Novy Chrysler 200 aka Lancia v strednej triede ma byt predstaveny v Detroite v januari, novy Spider sa uz testuje ([odkaz] ), Sergio by teda mal konecne vytiahnut z rukava nastupcu Alfy 159.
Rozbalit vlákno
0
26. 9. 2013 20:41
Alfu do USA...
...dotlačí až VW >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
26. 9. 2013 21:48
jo, tak si tady fans zase užijou....
je fakt, že tou dobou už bude asi jezdit i osmá generace Golfa!
Prý se pzná podle toho, že bude mít trochu menší zrcátka...
Jo - a dostane jednu novou barvu... teda ona to zase bude taková ta šedozelená, ale bude se jinak jmenovat.
>:-[]
Rozbalit vlákno
1
27. 9. 2013 07:35
Re: jo, tak si tady fans zase užijou....
Koukám, že máš z VW hodně těžkej mindrák.
Ani slovo k Alfě :no:
27. 9. 2013 01:09
no
fakt je ten, že mne už to taky přijde jako hodně veselá groteska, za kterou nic dobrého nevidím... Ono je sice potřeba se chlácholit (každej to tak dělá, když něco nestíhá), ale pak je potřeba pohnout perdelí... Jednoleté zpozdění nevadí, 20 leté už ale ano...

Nějak do toho nikdo nevidíme..., ale faktem je, že asi byla velká chyba zaříznout stávající portfolio AR dlouho před tím, než vůbec něco přijde...

Je to nějak všechno špatně... O plánech 350 tis. aut prodaných v roce 2013 - 2014 raději mluvit nebudeme...
Je to špatně a pro odpůrce zančky to musí být hodně legrační... Za tu dobu, co Marchionne slibuje 3 nové modely, škodovka stihla dvakrát obměnit Octavii, faceliftovat fabii, faceliftovat Yetiho, facliftovat Superba atd..., kolik že to jen Škodovka a nedůstojnej Seat má modelů...?

Marchionne, jdi už do *, tohle není důstojné už ani Fiatu, natož AR...
Rozbalit vlákno
14
27. 9. 2013 07:34
Re: no
No tos vystihl.
Osobně si myslím, že by si Alfa měla vybudovat pevné základy v Evropě a pak jít do USA, možná to tak vidí i Fiat a proto ten odklad.
Ale ty kecy a sliby kolem jsou fakt nedůstojné a podkopávají image zrovna ve fázi, kdy by se mělo budovat.
27. 9. 2013 07:51
Re: no
Wolffe, mě to taky se*e, ale zkus vidět, že za tu dobu co se otálí s Alfou se z Maserati stává velice slušně prodávaná exclusivní značka, Alfa dostala sporťák, jaký neměla minimálně 30 let (a to i GTV6 od kterého těch 30 let uběhlo nebylo takový hard-core jako 4C) a Fiat řeší další milión věcí, které nesnesou odkladu. Třeba rýžování peněz v Améru, výkup akcií Chrysleru, akvizice v VM motori atd. Že zařízli portfolio bez náhrady je marketingově špatně, ale novou Pandu bylo potřeba někde vyrábět a 159 byla dokonale prodělečná záležitost....

A celé se to děje v kontextu toho, že Fiat celkově VYDĚLÁVÁ peníze (což je pro něj v kontextu posledních 20 let poměrně neznámá situace). A vydělává je s Marchionem přesto, že Evropa je totálně v loji. Mimochodem, když se bavíme o portfoliu, tak v Itálii má Fiat auto na prvním místě prodejů v KAŽDÉM segmentu trhu. To už tady taky hodně dlouho nebylo....

takže ano, vytrženo z kontextu můžeme Marchionemu nadávat, ale realita je taková, že nebýt jeho, tak už tady dávno máme v Alfách TDI a TSI....

Jediné co opravdu irituje jsou ty sliby a odklady, ale jinak bych to opravdu nehrotil.... Na novém Spideru už se pracuje a ony ty další auta taky přijdou.... Jednou.... ;-)
27. 9. 2013 08:36
Re: no
Jistě s Maserati máš pravdu. On se ani Marchionne netajil, že Maserati je pro něj priorita. Ale pak ta prohlášení byla prostě mimo mísu. A on je dost inteligentní na to, aby věděl co může slíbit a co ne. Než to začal prohlašovat měl času dost, seznámit se se situací, která panuje...
Jde prostě o to, že to uvádění nových modelů je prostě hodně pomalé. Po tom co je Ghibli, mohla být na trhu nová luxusní AR a ani pes by neštěkl... to je to oč tu běží....
27. 9. 2013 09:08
Re: no
jo, marketingově to totálně nezvládají, ale jinak bych to nehrotil.... Ve finále měli říct "Evropa je v loji, Alfa taky a my se teď x let budeme věnovat jiným věcem než jejímu oživení" a asi by to bylo přijatelnější, než tahle salámová metoda.... 8-s
Tempo nových modelů je pomalé (resp. Fiat má strašně moc značek a to se asi nedá stíhat), ale defacto všechny nové modely jsou úspěšné (naposledy F500L, Ghibli atd.).

A velká Alfa na základech Ghibli? opravdu si myslíš že by se dobře prodávala? nebo by jen zkanibalizovala pár zákazníků Mase a celkový prodej Mase+Alfa by byl defacto stejný jako udělá Mase samostatně....? Myslím že tudy cesta nevede.... Cesta vede přes předohrabnou Giulii.... Něco většího může přijít až potom jako taková třešnička na dortu.... (třeba o 4 roky později po Ghibli... s podobnou technikou atd.)
Avatar - Barrichello
27. 9. 2013 08:48
Re: no
Ne fiat nevydělává nic, na fiat vydělává chrysler >:D >:D >:D

Ovšem bez investice cca 30 miliard USD dodvou let vydělávat přestane >:D >:D >:D
27. 9. 2013 09:10
Re: no
jestli sis toho náhodou nevšiml, Bariku, tak Chrysler je majetkem Fiatu.... Je to jedna z jeho značek stejně jako třeba Alfa.... Čili zisky Chrysleru jdou do fiatí pokladničky....

Překvapuje mě že o tom nevíš, celkem dost se o tom psalo i tady na webu :yes:

Ale chápu že jsi ještě v post-orgastickém stavu poté, co jsi na kruháku ujel nějaké Felícii, takže tvoji indispozici chápu a přeji ti vše dobré.... ;-)
Avatar - Barrichello
27. 9. 2013 10:12
Re: no
Ta fiatí pokladnička má ve dně díru a pořádnou jestli sis toho za posledních 20 let nevšiml....
A Chrysler zatím jede z toho co tam udělal Mercedes a Cerberus. Až z toho vymačkaj co šlo, tak prodjee pojedou raketovým tempem - k NULE!!!

Už ses probudil ze špagetového snu, nebo sis dal ráno moc grappy? >:D
27. 9. 2013 19:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - donPedro
27. 9. 2013 07:59
Re: no
Tak určitě, myslím že "odpůrců značky" mnoho nebude, zda-li vůbec. Neb Alfa Romeo jako taková jest značka veskrze sympatická, už jen kvůli své historii, však víme ... taková drobná analogie mne však napadá: to máš jak s českou fotbalovou reprezentací, taky jí každý fandíme, přejeme úspěchy, ale byl Bílek - no a s "panem Účetním" se to má tak nějak stejně, sliby-chyby a skutek utek ... čili sečteno podtrženo, mně osobně je Alfy Romeo v rukou p.Ú. líto. Tož tak.
27. 9. 2013 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2013 08:06
Re: no
Nějak si neumím představit odpůrce Alfy. Kritiků je zde hodně a i já se mezi ně počítám, ale je to spíše kritika současného fungování, než značky jako takové. Současná situace je ve vztahu ke značce, historii a automobilismu jako takovému nedůstojná a smutná.
Avatar - euro89
27. 9. 2013 08:15
Re: no
Mám doma časopis, kde se píše, že Lancia do roku 2012 uvede 6 nových modelů a bude prodávat 300tis. aut ročně. Ten časopis je cca. z doby, kdy bylo nové Bravo (to současné). Ostatně, podobné plány se dají dočíst snad v každém roce od nástupu fantozziho k moci.
28. 9. 2013 09:22
Re: no
Nemas pravdu, ze "... docist snad v kazdem roce ...".
Na auto.cz citas oblbovacie reci Marchionneho kazdy tyzden.