Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI – Octavia má problém

Nic naplat, Volkswagen Golf VII Variant je momentálně nejlepším kompaktním kombi. Jeho kvalitám ovšem odpovídá vyšší cena.
Zpět na článek
27. 9. 2013 12:16
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 12:30
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 13:07
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 13:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 14:43
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 20:22
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 12:34
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 13:17
neregistrovaný "SR20"
27. 9. 2013 12:21
27. 9. 2013 12:36
27. 9. 2013 14:30
27. 9. 2013 15:47
27. 9. 2013 13:12
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 13:11
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 14:51
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 15:48
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 13:15
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 14:52
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 13:53
27. 9. 2013 14:44
27. 9. 2013 21:22
27. 9. 2013 14:07
neregistrovaný "JohnST"
27. 9. 2013 14:56
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 21:28
27. 9. 2013 14:16
27. 9. 2013 14:34
27. 9. 2013 21:34
27. 9. 2013 14:39
27. 9. 2013 16:22
27. 9. 2013 19:05
27. 9. 2013 19:41
27. 9. 2013 18:55
27. 9. 2013 19:53
27. 9. 2013 22:46
27. 9. 2013 23:05
28. 9. 2013 14:34
27. 9. 2013 23:14
28. 9. 2013 23:56
27. 9. 2013 23:38
28. 9. 2013 14:32
28. 9. 2013 15:55
28. 9. 2013 17:49
28. 9. 2013 21:47
28. 9. 2013 16:51
Avatar - Choochoo
27. 9. 2013 12:07
Reklamní leták
Není to opsaný z letáku vw?
Silným argumentem je také turbomotor, výkonný jako atmosférický dvoulitr a ve všech jízdních režimech úsporný skoro jako turbodiesel.

koncernovy diesly zerou 7litru??? No fuj

Jestli by vice neodpovidalo, s vykonem slabsiho turbodieslu a uspornosti jako atmo 2,0.

Pred 20lety mely 1,6 pres 90kW, dnes maji skoro 100kW. Spotreba okolo 7litru neni zadny zazrak.
Rozbalit vlákno
7
27. 9. 2013 13:10
Re: Reklamní leták
jestli by nebylo lepší, kdyby jsi se sbalil a místo těch keců tady si to auto šel reálně vyzkoušet a pak se můžeš stavit v hondě a udělat to samé... možná budeš "příjemně" překvapen, kam se golf VII dostal... >:D
Avatar - Choochoo
27. 9. 2013 13:20
Re: Reklamní leták
Vsude se uvadi ze G VII je materialove a podvozkove posetreny G VI, tak kam se asi dostal?
Nebo myslis spotrebou, ktera je shodna u vykonnejsi 1,4 TSI s vypinanim valcu s 8 let starou atmosferou ;-) Uz chapu proc Honda nespecha s uvedenim novych atmo motoru ED do stavajiciho Civica >:D
Kde se najednou vzala ta moda napojeni tapecirunku dveri na pristrojovku z dob Skodivek 120? Davam ale palec nahoru za dekor chromu, ktery Civic uz pouzival v 8.gen.

PS: potrebuji auto co ma za podbehy v kufru cca 120cm, dostal se tam Golf?
27. 9. 2013 16:30
Re: Reklamní leták
A modulární platforma MQB, na které jede nový Golf, Octavia či Leon ti něco říká?

Golf VI byl facelift Golf V a dle tebe je Golf VII pošetřený Golf VI. To znamená, že je horší než Golf V >:D

Dále má Golf VII novou generaci motorů, benziny jsou serie EA888 (1.8 TSI), nafty EA288 (1.6 a 2.0 TDI)...
Avatar - white label
27. 9. 2013 17:06
Re: Reklamní leták
kDE "Vsude se uvadi ze G VII je materialove a podvozkove posetreny G VI"?
Dej sem teda pár korektních odkazů, kde se to uvádí. :*)
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2013 18:39
Re: Reklamní leták
Proč bych si měl kupovat, byť technicky vyspělé, auto, které vypadá jak mrmel? ... i ten nový ... ta světla vzadu to je jak rakovina na kravinci.....
27. 9. 2013 20:43
Re: Reklamní leták
Má to být broušený kov, ne chrom. "Palubní desku už v základním provedení zdobí kovový dekor..." je nepřesné, základ je Trendline a ten nemá tenhle dekor. A je to myslím pořád plast, takže nevím, co řešíš, kdo ho měl dříve. Plastové dekory lépe či hůře imitující kov jsou tu hodně dlouho. Měl ho i Golf V.
Avatar - white label
27. 9. 2013 15:11
Re: Reklamní leták
Asi tak nějak... ;-)
Viz Bolek v KHGT:
"Nech ho, hňupa..." >:-[]
27. 9. 2013 12:09
Proč by měla mít Octa problém?
Vždyť je přece o třídu výš. Octavia Combi je konkurentem Passatu Variant, Mondea kombi, I40 kombi, nebo třeba Mazdy 6 kombi!!! Golf Variant je zase konkurent např. Focusu kombi, I30 kombi, nebo Cee´du SW!!!
NEBRAVO STVOŘITEL NADPISU :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
42
27. 9. 2013 12:13
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Na stejným podvozku, se stejnými motory a horší výbavou i menší možností extras je OIII proč výš? Uvažuj...
Avatar - Choochoo
27. 9. 2013 12:17
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Opakovana lez se stava pravdou, tady to plati stejne jako kecy o uspornosti turbomotoru.
27. 9. 2013 12:22
Re: Proč by měla mít Octa problém?
V pohodě se s ním dá opravdu kolem 6-ti litrů...tam nekecá.
Avatar - Choochoo
27. 9. 2013 12:29
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Jenze to se da s kdecim i bez turba a pri shodnem nebo i vetsim vykonu.
27. 9. 2013 12:31
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Stojím si za tím, že tenhle motor je pro normální ježdění opravdu vynikající.
Avatar - Choochoo
27. 9. 2013 12:39
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Ja si myslim, ze je z jejich nabidky nejhorsi. 1,2 77kW je uspornejsi a 103kW je vykonnejsi a spotrebu ma asi shodnou, neli lepsi.
27. 9. 2013 12:42
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Beru to bez ohledu na naladění...90kw jsem jel v A3, 103 v OIII a Leonu. V A3 mě šlo o obecný dojmy, u Octy a Leonu spíš o motor. Tady bezezbytku platí, že s výkonnější verzí neuděláš chybu a nežere o moc víc než preferovaný dvoulitrový TDI.
27. 9. 2013 13:19
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Ne, ne a ještě jednou NE!!
Nejlepší je HONDA, tak se furt nehádej (aspoň ne s šušu, z něj nic jiného, než převaha Hondy nevypadne...)!
Avatar - Choochoo
27. 9. 2013 13:27
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Proste tam tu proklamovanou usporu nevidim. Turbomotory spotrebou nic navalcuji, ale v clancich o koncernovych autech to vypada ze valcuji i diesly. Nespolehlivost techniky je vec druha.

Natural 95(Super)
[odkaz]
[odkaz]
Diesel
[odkaz]
[odkaz]
27. 9. 2013 14:06
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Zkus srovnávat normální auto s normálním autem.
Honda je na absolutní špici techniky nejen naší galaxie, ale i přilehlého vesmíru, proto v žádném případě nemůže být srovnávána s pouze mainstreamovým (jo, vím, supermainstreamovým) autem, jako je VW Golf.

Ale bez legrace:
Ano, v hromadě případů se ukáže, že i když downsizovaný motor umí být až neuvěřitelně úsporný, tak v realitě běžných dní žere v podstatě stejně jako jeho objemový a výkonový nepřeplňovaný agregát.
Výhodou pak může být spíše průběh točivého momentu, u VW pak doporučuju spojovat TSI motory s DSG, tam se opravdu projeví uživatelská příjemnost a komfort obsluhy s velmi nízkou spotřebou.
Není to však zadarmo :-)

P.S.
Podívej se v těch tabulkách i na to, za kolik se s tím jedí nejméně a nejvíce. U Hondy je to rozmezí: 6,4 - 9,67, u Golfu: 6,07 - 8,31.
Avatar - Verny_2013
27. 9. 2013 18:41
Re: Proč by měla mít Octa problém?
mám Krátkého 7 golfa už půl roku, motor 1,4TSi 90Kw. Při každodenním běžném používání tj. dojíždění do práce, víkendové výlety dovolené atd. mám bez jakéhokoliv omezování průměr 5,5l/100Km počítáno po dotankování Dle PP je to ještě míň -5,3. Přitom je k dispozici neustálý přebytek výkonu který s radostí používám při předjíždění a zrychlování. Ano má motor i své mušky - malý turboefekt při rozjezdech na 1 a chybí gradace výkonu ale to klidně oželím. Ukažte mi který jiný benzíňák s 90 Kw výkonu toto umí. Nevím jak má nastavený podvozek dlouhý golf ale krátký ho má parádní. Aspoň pro mě ideální kompromis mezi agilitou a komfortem. Nikdy jsem dosud nebyl fanda Golfa, je to můj první ale věřte že než jsem ho koupi dal jsem si sec sakra záležet abych za ty peníze koupil to nejlepší z nižší střední co bylo na trhu. A po půl roce ježdění musím říct že to byla trefa do černého. Asi tolik k těm hospodským tlachům které se tady na fórech občas vedou.
27. 9. 2013 20:59
Re: Proč by měla mít Octa problém?
No tak to sis tu teď pohnojil, pane.
Teď dostaneš nálepku zaslepeného VWanatika a na jekejkoliv tvůj další koment nejmíň dva černý palce, bez ohledu na to, co napíšeš :-)
Avatar - SCHROJF
2. 10. 2013 11:35
Re: Proč by měla mít Octa problém?
:yes: Pretoze Golf ma lepsiu vybavu v zaklade a je lacnejsi...aspon v SR
[odkaz]
P.S. O3 si tymto fakt u nas kupi iba Skoda FANATIK...alebo FANS ;-)
27. 9. 2013 19:43
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Také je zajímavé se v té tabulce podívat na automaty. Aby byl člověk fér, u Civicu jde o příliš malý vzorek, aby z toho šlo dělat nějaké závěry.
27. 9. 2013 21:00
Re: Proč by měla mít Octa problém?
To ano.
A Civic ještě používá měnič, ne?
27. 9. 2013 22:04
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Ano.
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2013 18:42
Re: Proč by měla mít Octa problém?
...mírně infantilní...
27. 9. 2013 21:00
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Vím, neboj...
Avatar - Ji/Ri
27. 9. 2013 18:41
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Stojím za tím, co stojíš ty. .. :yes:
Avatar - Katikakus
27. 9. 2013 16:16
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Nema cim.
Avatar - Jaros71
27. 9. 2013 16:30
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Novák je trvale mimo.. ;-)
Nový VW Golf Variant VII je stejní třída jako O III..
Konkurentem Passatu je Superb..!
A nový Variant to Škodovce pěkně natřel..605 L kufr s rezervou..!!
Proti 610 L u Octavie III bez rezervy..??? :-! :no:
Bravo VW..!!! :yes:
A většina Golfů má víceprvkovou zadní nápravu..na rozdíl od O III. ;-)
Avatar - Kjirka
28. 9. 2013 13:27
Re: Proč by měla mít Octa problém?
ale má tu víceprvkovou taky, ale ne pro všechny motorizace.
Avatar - Jaros71
28. 9. 2013 23:51
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Když ji O III má jen pro nejsilnější benzín..je to tragedie!!
Co nejprodávanější 2.0 TDI..?? >:D
Golf má multiilnk.. :yes:
Octavia traverzu! :no:
Avatar - white label
29. 9. 2013 00:42
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Ale zase k 03 RS kombi nemá Golf Variant co nabídnout jako odpovídající alternativu.
Takže za mě buď Golf hb (GTI/GTD), nebo Octavie kombi RS. ;-)
To jsou taky verze s nejlepším poměrem cena/výkon, jízdní vlastnosti, výbava, vzhled.
Avatar - Jaros71
30. 9. 2013 00:46
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Souhlas...Octavia má smysl jen v TOP verzích..! ;-)
Jinak pokud bych vybíral silné kombi..O III by to nebyla...za tu její cenu jasně Passat.
Jasně ale vede VW GOLF Variant 4*4 2.0 TDI.. :yes:
Ale jsem moc zvědavý na nového Scouta i novinku VW Golf Variant Alltrack.
Avatar - white label
30. 9. 2013 00:53
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Ale za cenu O3 RS stejně silného a hlavně stejně vybaveného Passata nekoupíš, takže srovnávejme třídně, ale hlavně cenově, srovnatelné. ;-)
Avatar - white label
29. 9. 2013 23:29
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Nejsilnější benzín má Octavie ve verzi RS, takže multilink má vlastně pro dva! nejsilnější benzíny a nejsilnější diesel. ;-)
Avatar - Jaros71
30. 9. 2013 00:47
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Ano skvělé RS a Scout by byly asi tak jediné modely ke koupi.. >:D
25. 1. 2014 16:02
Re: Proč by měla mít Octa problém?
no preto lebo tu na tychto strankach nam to bili do hlavy v jednom kuse.tak nech uvazuju tyto pseudo novinari. ale mne sa zda ze skodu a vw tu musime mat kazdy den.hlavne ako keby skoda bola nejaky pupok sveta
Avatar - PlumJelinek
27. 9. 2013 12:18
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Pokud je tedy Octavia konkurentem Passatu (přičemž má podvozek i motory stejné jako Golf nebo Leon), čemu tedy potom konkuruje Suberb? Á šestce? >:D
Avatar - Ozzman
27. 9. 2013 12:48
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Jasně, nesleduješ Adamovu osvětu? Superb je jasná vyšší střední >:D Zásadní pro to je délka, teda když se to Adamovi hodí samozřejmě >:D Takže třeba namátkou Mondeo sedan je taky vyšší střední >:D Kdežto Mondeo liftback jen střední >:D

Stejně tak Astra kombi je také střední, ale Astra hatch nižší střední a tak bych mohl pokračovat...

Dalším veledůležitým parametrem je objem zavazadlového prostoru, opět dle Adama >:D
Takže když se ptáš, Superb je jasná vyšší střední, potažmo luxusní vůz.... no... a co takovej Transit či Sprinter.... to sou paláce na kolech... Viva la Adam! :D:D:D
Avatar - PlumJelinek
27. 9. 2013 13:13
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Aha, tak konečně to chápu, tak už je mi jasný, proč vídávám jezdit Sprintery s nejdelším rozvorem a nejvyšší střechou - majitel chce ukázat, že na to prostě má, že má prostě větší káru než S-Klasse a zároveň má kufr, kterýmu nekonkuruje ani Superb v kombajnu s rakví na střeše. Až jednou budu za vodou a budu to chtít všem ukázat, půjdu si pro Iveco Stralis >:-[]
Avatar - wakantanka
27. 9. 2013 13:17
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Keď budeš za vodou tak skôr namiesto Stralisa si zobeieš MB Actros. >:D
Avatar - PlumJelinek
27. 9. 2013 13:26
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Actros koupím manželce, já přecejen radši ty Italy. Range Rovery a X6 už jsou pro manželky okoukaný a hlavně malý, už tím mezi smetánkou ani neukazuješ, že na to máš, je to taková samozřejmost, chce to prorazit o level výš.
Avatar - PeterLuk
27. 9. 2013 14:32
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Kúp jej Škodu, Adam ti poradí ;-) >:-[] >:D >:D
Avatar - Ozzman
27. 9. 2013 15:45
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Jako taky, když se chci ukázat mezi holkama, beru si Transita.... v prodloužený verzi.. to je kufr pánečku a ta dýlka... jojo... a vo tom to je! >:D
25. 1. 2014 16:08
Re: Proč by měla mít Octa problém?
stralis nekupuj. miochodom je vyvinuty aj vyrobeny v nemecku v ULMe. je to taky trabant medzi kamionmi. tvrde plasty... actros alebo nove volvo. tie maju kabiny ok.
Avatar - white label
27. 9. 2013 15:17
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Zase sis zapomněl vzít "antiškodní" prášek... 8-s :no:
Avatar - grifith
27. 9. 2013 15:53
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Zase to rozdělení do tříd Nováku, pro změnu za pět >:-[] :no:
Avatar - Jaros71
27. 9. 2013 16:32
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Nováku jsi trvale mimo..!!!!!!
Nový VW Golf Variant VII je stejní třída jako O III..
Konkurentem Passatu je Superb..!
A nový Golf Variant to Škodovce pěkně natřel..605 L kufr s rezervou..!!
Proti 610 L u Octavie III bez rezervy..??? Design i materiály lepší..
Bravo VW..!!!
A většina Golfů má víceprvkovou zadní nápravu..na rozdíl od O III :yes:
27. 9. 2013 18:33
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Za tyhle svoje blaboly bys zaslouzil BAN. O ironii ci vtipu si muzes nechat jenom zdat. Tvuj prispevek, jestli ten blabol tak lze vubec nazvat, je cista esence trapnosti.
Styd se.
27. 9. 2013 20:44
Re: Proč by měla mít Octa problém?
Chcel som napísať, že ty konkuruješ božiemu hovädu, ale bol by to omyl, ty si ho prekonal... :-!
Avatar - PlumJelinek
27. 9. 2013 12:16
Velikost kufru
Papírově má sice Golf 605 litrů (o 5L méně než Octavia), ale Golf má v zákláadu, narozdíl od Octávky, rezervní kolo, které zabírá 22L. Pokud by se toto dorovnalo (u Octavie připlatilo za rezervu, případně u Golfa odebrala), má ve výsledku Golf o 17 litrů více. Jsou to sice drobnosti, ale zarytí Škodovkáři a vůbec koncernisté se rádi ohánějí kdejakou pitomostí, takže toto hraje do karet Golfu.

Jinak připojím vlastní názor - Znám Octávku i Golfa a musím souhlasit, že Golf Variant je nejlepší kombi nižší střední a i Octavii překonává ve všecch ohledech - jízdní vlastnosti, použité materiály (a to o dost - polstrované dveře, lepší sedadla, lepší volant, kvalitnější dekory, lepší plasty atd atd...), základní výbavou a v neposlední řadě i podstatně lepší cenou, tolik objektivní posouzení. Jediná věc, která je čistě subjektivní, je design a ten ať si posoudí každý sám ve své hlavě.
Rozbalit vlákno
3
27. 9. 2013 14:27
Re: Velikost kufru
Sohlas, ale Golf to podělává "povinnou" elektrickou P brzdou! 8-s :no: :no: :no:
Avatar - PlumJelinek
27. 9. 2013 14:38
Re: Velikost kufru
Ano, a start-stopem v základu. Ale v kontrastu celku stále Škodovce utíká o pořádnej kus.
Avatar - Jaros71
27. 9. 2013 16:34
Re: Velikost kufru
:yes: :yes: :yes:
Naprostý souhlas..!!
Včetně víceprvkové zadní nápravy..u Golfu ji nemá jen základ!
U Octavie III ani 2.0 TDI..tragedie ŠKODY. 8-s ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 12:16
Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
"Nic naplat, Volkswagen Golf VII Variant je momentálně nejlepším kompaktním kombi. Jeho kvalitám ovšem odpovídá vyšší cena."
Klasika. Vyhlasime ho najlepsi hned na zaciatku. Vyssia cena? SAMOZREJME, ved je to najlepsie auto.

"Samozřejmostí je u Volkswagenu přehledné rozmístění ovládacích prvků (až na ztlumení podsvícení přístrojů, to se nově musí hledat v palubním menu)...."
Az take prehladne to teda nie je... A odkial ste nabrali "samozrejmost"? Aha, VY ste na to zvyknuty!

"Vyplatí se příplatek za lepší autorádio, to standardní má plochý zvuk a postrádá USB, nápravu přinese příplatkové Composition Media"
Takze namiesto toho, aby sme rovno povedali, ze seroive autoradio je "zle", napiseme, ze sa da priplatit za lepsie. Presne podla stranickej politiky auto.cz - najvacsim plusom VAG aut je moznost priplatit si za doplnky.

"Tradiční silnou stránkou Golfů je využití vnitřního prostoru, dané kubistickými proporcemi karoserie."
Nudna krabicoidna karoseria je zakladny predpoklad velkeho vnutorneho priestoru.

"narostl o rovnou stovku litrů a s aktuálními 605 l"
O 10 minut to uz bude neaktualne? Alebo by to stratilo na aktualnosti, keby sme sa dozvedeli, ci je objem 605 litrov vratane priestoru pod dvojitym dnom?

"Motor potěší všemi typickými přednostmi moderních přeplňovaných čtyřválců – dobrým odhlučněním,"
Odhlucnenie nie je vlastnost motora. Vlastnostou motora je hlucnost. Odhlucnenie je vlastnostou kabiny/karoserie.

"k jeho poskytnutí ovšem turbodmychadlo potřebuje určitý čas, než dosáhne maximálního plnícího tlaku."
Urcity cas znie lepsie ako "turbodiera"....

"Každopádně již na půl plynu 1.4 TSI dosahuje slušné pružnosti, "
Relativizujeme turbodieru a namiesto "priemerne" napiseme "slusne"

"chybějící výkonovou špičku (přičemž 103kW verze výraznou změnu nepřináší) a odtažitý spojkový pedál s gumovou odezvou."
HOSANA, predsa sa len naslo miesto na kritiku.

"dokonale harmonickým sladěním podvozku. Výborné ovladatelnosti a bezvýhradné poslušnosti napomáhá také vyspělá elektronika.... Souhra všech celků je perfektní a momentálně v segmentu nižší střední třídy bez přemožitele."
Doneste rychlo niekto servitky.....

"Drobným nedostatkem je poněkud tvrdší naladění podvozku, zejména zadní nápravy..."
Aha... rodinny kombik naladeny natvrdo ako okruhovy special... Vsimnime si pouzite slovicka: drobny nedostatok, ponekud tvrdsi...

"s vynikající přeplňovanou čtrnáctistovkou"
Necital som hore nieco o tom, ze "turbodmychadlo potřebuje určitý čas"???

"vyvaroval jakýchkoliv přešlapů – kombi má prostorný a útulný interiér, velký zavazadlový prostor a bohatou výbavu."
Ano, az na tu turbodieru, zbytocne tvrdy podvozok a fakt, ze sa priemerne autoradio s USB si clovek musi priplatit....

Sme na konci testu, a stale nam pan Vaverka nepovedal, PRECO by mal byt "Volkswagen Golf VII Variant momentálně nejlepším kompaktním kombi"
Rozbalit vlákno
29
27. 9. 2013 12:24
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Jdeš na to se zbytečnou dávkou krve, ale chápu. ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 12:30
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Extremny clanok si vyzaduje extremnu reakciu :-)
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2013 12:43
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
v kazdom clanku , v kazdom teste ak chces najdes protichodne reakcie a nezmyselne slovne spojenia.... ved vies ako sa vravi.... kto chce psa bit, palicu si uz najde ;-)

test je podla mna ok.... ziadny tester nenapise nikdy dokonale objektivny test tak aby kazdemu uplne sadol... kazdy mame rozne nazory, rozne skusenosti a rozny pohlad na dane auto....
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 13:07
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Subjektivny nazor je jedna vec. Subjektivny nazor novinara nepodlozeny faktami je nieco celkom ine.

Toto nie je kvalitna zurnalistika.
Avatar - sabbath_stones
27. 9. 2013 13:04
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Len dodám že písané slovo je podopreté s optickými zázrakmi použitím fotoshop:

- klam z druhej fotky, kde natiahnutá šírka 1799 mm vyzerá ako 1937 mm a disky sú ako vajcia.

- štvrtý zaber ukazuje naľahnutú výšku kufru, kde najnižší bod Pacifiku môže tíško závidieť

Podotýkam, VW ma neirituje a nebudem kričať nebravo BRAVWOVWI.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 13:18
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Staci pouzit spravny objektiv a aj kufor v Aygu bude vyzerat ako nakladovy priestor raketoplanu.
27. 9. 2013 13:28
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Ano, proto jsem už dáááávno žádal redakci, ať při focení kufru do něj něco standartního vloží (třeba papír A4), ať je vidět nějaký poměr.
A nic.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 14:43
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Presne tak.

Zvykla sa davat tasticka s povinnou vybavou pripadne lekarnicka, tie maju cca rovnaky rozmer, skratka je to nieco, co v aute je a netreba na to osobitnu pripravu.

Takze z mojho pohladu ide bud o lenivost alebo zamer. Nevie, co je horsie....
27. 9. 2013 19:58
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Není to zase tak dlouho (možná rok), co vyfotili kufr myslím nějaké Škodovky (že by Rapid?) s příručním zavazadlem (do letadla) a hned je někdo sprdnul, že tam strkají nějaký pidi kufřík, aby zavazadelník vypadal veliký, pokud si dobře pamatuji. >:D

Jinak jsem samozřejmě pro. Jen chci říct, že se vždy nějaký nespokojenec najde.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 20:22
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Preto tam treba dat nieco, s cim je prakticky kazdy motorista oboznameny.
27. 9. 2013 21:04
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Ano.
27. 9. 2013 21:04
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Podle mne je příruční zavazadlo (ideálně univerzální 55x40x20) dobrá volba. Lékárnička je příliš malá. Ale je pravda, že ho ne každý má v oku.
Avatar - Johny.Rico
27. 9. 2013 14:21
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Spuhlasím.
27. 9. 2013 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Andromeda
28. 9. 2013 01:56
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Když ony ty oslavné ódy jsou už tak okaté, už se ani nestydí -> myslím, že kolega je ještě diplomat ... Ten vůz za takovou redakci či redaktory nemůže, protože je podle mne opravdu povedený, nicméně to, co a jak nyní Auto prezentuje, je přinejmenším tristní s krutopřísnou dávkou Krhounkovství a neskrývaného rektálního alpinismu ve stylu firemního časopisu jistého výrobce ... Howgh
Avatar - white label
28. 9. 2013 03:41
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Ten vůz nemůže především za jednoho konkrétního readaktora který ho napsal... a který neumí dobře napsat ani chválu ani kritiku prakticky čehokoli co má čtyři kola.
Naopak třeba nedávný Alešův test O3 RS TDI byl kvalitou textu i mírou přiměřené kritiky úplně jinde. Takže pokud se chceme posunout tím správným směrem, pozorně diferencujme....
Avatar - Andromeda
28. 9. 2013 14:45
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Vidíš, já si myslím, že nejde jen o jednoho redaktora, který je dostatečně "znám" . To, že jeden z mnoha napíše jednou za čas jeden dobrý test, jaro nedělá ( navíc, i on občas zaperlí v místním duchu ), a popravdě by se pomalu měli stydět i při smyslech jsoucí příznivci koncernu. Zdaleka to není první, a ve vyznění nejtendenčnější test za poslední ( dost dlouhou ) dobu. Dieselový Golf je takovým posledním mementem...
Avatar - white label
28. 9. 2013 15:07
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Ano, zejména v poslední době jde především o tyto dva redaktory. Že je Aleš aktuálně tzv. jednooký mezi slepými je svým způsobem taky pravda, ale přesto, nebo možná spíš právě proto, bych neházel celou redakci do jednoho pytle.
27. 9. 2013 12:28
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Není co dodat... Ale asi nic jinýho nešlo čekat. Vypsal jsi to přesně. Kdyby to bylo napsaáno tak, jak jsi vypsal výše, asi by to takovej zázrak nebyl. Ještěže je ta čeština tak krásnej a bohatej jazyk. :-)

Stačila první věta testu, a většině lidí je jasný, že pan VWavwerka dostal další šidítko do ruky a začíná pořádná onanijéééééé. >:D Prostě taková VakuoWá pumpa.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2013 12:34
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Teoria relativity nedostatkov VAG aut.
Avatar - idam.i
27. 9. 2013 12:29
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Citujem : "Neohrabaný design je minulostí, novinka naopak sází na lehce dynamickou eleganci – ne náhodou připomínají zadní partie větší Passat Variant." Koniec citátu.
To je perla nad perloiu ! Aspoň,že potvrdili,že doteraz bol Golf neohrabaný. >:-[] Krátka chvíla úprimnosti. :yes: Inak čistý reklamný prospekt. Fúúj auto.cz :no:
Avatar - Choochoo
27. 9. 2013 12:35
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Co tim chtel autor rici? Ze nam tu minulou generaci porad lhali o super designu >:-[] S cim prijdou pri uvedeni VIII >:D
Jinak ta uvodni fotka zadku nicmoc. Uz je jasne proc vw porad prezentuje pri uvadeni novych modelu rendery, ktere vypadaji o 2 tridy lepe.
27. 9. 2013 20:04
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Tohle bohužel není ojedinělé. A ani se to neomezuje na skupinu VW. Prostě taková novinářská UHO.

Jinak se to týká Variantu. Nevím, jestli je neohrabaný správné slovo, ale krasavec to tedy nebyl.
Avatar - Julča
27. 9. 2013 14:22
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Ale nemá jednu zásadní a nejdůleřitějši věC! Nemá škrabku a proto nebrat! >:D
Avatar - JDM
27. 9. 2013 19:25
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
myslíš tu škrabku kterou ti někdo po tejdnu ukradne protože to víčko nádrže nejde zamčít??? >:D
27. 9. 2013 20:05
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Ne, tu, která je zamčená pod víčkem nádrže. ;-)
Avatar - JDM
27. 9. 2013 21:00
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
u oktávky to bude asi zamčený ale tady ... [odkaz] (6:59) ...tady ne
27. 9. 2013 22:03
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Na Octavii jsem tím právě narážel.
27. 9. 2013 20:29
Re: Dalsia dissekcia... nebo spis vivisekce?
Nebudu to rozebírat všechno, ale třeba: "Vyplatí se příplatek za lepší autorádio, to standardní má plochý zvuk a postrádá USB." To je zase to, co preferuji já, je to pro mne hodnotnější. Ne jen kritizovat věci, které lze odstranit. Jinak stačí, aby se mi někdo špatně trefil do vkusu, a kritika se nezastaví. Takový přístup je pro mne k ničemu. A opakovaně jsem za něj redakci kritizoval. Co tady chybí, je porovnání. Je to průměrné rádio, nebo má snad konkurence běžně lepší zvuk. Naprosto jsou ignorovány SD karty, které osobně preferuji před USB, pokud nepřipojuji přehrávač.
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2013 12:18
koncernovy tyzden
najprv test golfika v nafte, potom octavky RS a teraz zase kombik od golfa ... fandovia koncernu musia byt skutocne vo vytrzeni ...

no ale podme k autu, kedze sa jedna o tzv. etalon triedy asi nema zmysel velmi rozpytvavat kvalitu golfa a vyrit tu nejake pochybnosti o kvalitach auta... ide o top auto v triede a skutocne aj po stranke ergonomie a imidzu patri k tomu najlepsiemu to suhlasim.

Nemam problem uznat kvality lepsieho alebo povedzme si rovno... ineho.... lebo kazde auto je lepsie v niecom inom ..... ale zarazilo ma par veci:

1. chybajuce USB ( USB port ma uz aj zakladne rio za 8000 eur )

2. strasne nudny dizajn... oficialne fotky spred par mesiacov vyzerali o 2 triedy lepsie ako skutocnost, opat sa ukazalo ze v realite je golf kral nudy a vyzera ako keby bol uz aspon 5 rokov na trhu... emocie 0 bodov

3. vysoke zadne partie s uzkymi svetlami mi nesedia k uzkemu nizkemu predku s vysokymi velkymi svetlami ... neviem mozno je to tou bielou farbou ale nesedi mi to... predok ma moc podivne svetla a zadne sa mi zdaju akesi male uzke a cely zadok je z pohladu zozadu akysi tupy..... octavka kombi ho ma krajsi

tolko z mojho pohladu .....

celkovo niet pochyb ze je to kral triedy to uznavam... ale tych par nedostatkov ma ako kazde auto a nudny dizajn by mi vadil takze mojim favoritom golf teda nie je....

rozhodne ale ma octavia aspon u nas na slovensku aj dalsi problem: [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
27. 9. 2013 12:21
Re: koncernovy tyzden
Nemboj, ked Hjudaj obnovi modelovy rad, bude aj Hjundajovy tyzden. Ved uz ix35 dostalo (??) facelift, vyskajuje nova i10... to bude zabavy.
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2013 12:38
Re: koncernovy tyzden
ja s tym problem nemam, precitam si kazdy test ... nenapisal som to ako kritiku ;-)

co sa tyka golfa ako takeho nesedi mi na kombiku ten zadok... ja neviem ale nesedi mi to... je to hranate vysoke svetla uzke zozadu... nesedi mi to s prednymi partiami kde svetla tvoria pol predku .... mozno by to bolo lepsie v tmavej farbe ale biely vyzera kombik skutocne podivne.... pri pohlade na bocny profil mam pocit ako keby zadok bol prilepeny z ineho auta.... neviem ale oficialne fotky skutocne vyzerali lepsie ako realita.... co uz ... musim poopravit svoj nazor ale octavka kombi vyzera o poznanie elegantnejsie a krajsie ako celok ( bocny profil, predne partie, zadne partie ) a to zrovna moc niesom fanda skodovky uz davnejsie......

autoradio bez USB v zaklade v aute za 19 - 20 000 eur je doslova trapas..... k tomu sa nema zmysel vyjadrovat.... sudruhovia v nemecku opat raz zaspali dobu a aj ked je priplatok za lepsie autoradio smiesny .. ide tu o princip... taketo veci by proste mali byt uz v serii v aute ktore si hovori etalon triedy .. hocijaka lacna kia ma usb port a to sa bavime o smejde z korei ktore nevydrzi ani 2 roky a rosype sa..... ako povacsina ludi tvrdi
neregistrovaný "SR20"
27. 9. 2013 13:17
Re: koncernovy tyzden
No vidis, mne naopak tento kombik pasuje. Ako jedina z kombi verzii sa mi paci. To nic nemeni na fakte, ze by som siel do kombikoveho Leona.
Avatar - SCHROJF
2. 10. 2013 11:40
Re: koncernovy tyzden
No zrejme v nemecku niesu odkazany na nacierno napalene mp3ky z flashky ako u nas a v cechach,a pocuvaju iba originalne CD... ;-) Ale samozrejme je to velke MINUS...ale asi jedine...
Avatar - sargis
27. 9. 2013 12:31
Re: koncernovy tyzden
najprv test golfika v nafte, potom octavky RS a teraz zase kombik od golfa ... fandovia koncernu musia byt skutocne vo vytrzeni ..

Ved sa predsa v clanku o hatch Rapide priznali, ze su exkluzivni pre Skodu :-!
27. 9. 2013 12:33
Re: koncernovy tyzden
>:-[] Dobrej postřeh a soulad :-)
Avatar - dal
27. 9. 2013 15:01
Re: koncernovy tyzden
Když uvádíš to USB ta si taky rýpnu. Toto je stará i10:
Odkaz: [odkaz]
[odkaz]
27. 9. 2013 12:19
Octavia nemoze mat problem
Octavia je krasna; jedinecna; premiant; demant; skvost; je nasa; Kaban sem, Kaban tam... to jednoducho nejde.
Ani Das Auto PR s tym nic nemoze spravit >:-[]
Rozbalit vlákno
0
27. 9. 2013 12:21
Dvě věci
Opět si neodpustím plačky nad odporně levnou optikou s halogeny u celýho portfolia všech modelů v rámci skupiny. Je nedůstojná proklamovanýmu technologickýmu vůdcovství. Prostě xenony jsou jednoznačně povinnou option!
Další věc je nutnost si i u druhýho výbavovýho stupně připlácet za multifunkční volant.

Místo klasickýho novinářskýho hýkání by bylo vhodný kritizovat tyto dvě věci kdykoliv jen dostanu tyhle auta do ruky. Kazí celkovej dojem z jinak výbornejch modelů. Novinář spokojeně zahýká a tlak je nulovej. Přečíst si to vedení koncernu v každým druhým testu, nebudou tyto obludnosti fungovat.

K motoru...s 1,4TSI mám něco najeto a naprostej souhlas...je to motor, kterej výborně táhne, má famózní spotřebu (nekupujte TDI, pokud můžete vzít právě tuto nebo silnější verzi 1,4) a jediný co mu chybí je nějaká benzínovější gradace výkonu. Jednoznačně povedenej motor, byť se 160-ti koňovou verzí EB bych ho neměl koule srovnat. Těch 20-40koní navíc tam prostě cítit jde. Pokud někdo tvrdí, že ne, tak lže.
Rozbalit vlákno
6
27. 9. 2013 12:27
Re: Dvě věci
suhlas, mohli by uz minimalne cocky s halogenmi davat, je to hnus. Volant ani nevravim, presne ako pises, keby novinari trosku zatlacili tak by to urcite slo.

Motor podla mna pre obycajneho cloveka fantasticky, za mna tento novy golf variant nie 4 ale plnych 5 hviezdiciek. Nie som koncernista ale toto auto je podla mna cislo 1!!!
27. 9. 2013 12:36
Re: Dvě věci
Dneska plně souhlas.
Chybí mi takřka jakákoliv kritika, spíše mi to připomíná opsaný katalog... Úroveň testů je na ACZ silně klesající, internetová konkurence si vede MNOHEM lépe!

K motoru - souhlasím, že 1.4TSI je výborná volba, moje zkušenost s předešlou generací v OII 1.4TSI DSG - cca 5-6,5l/100km bez problému.

K designu - při bližším seznámení mi už Variant (stejně jako OIII v combi) tak sexy nepřijdou - zadní partie je docela přefouklá, boční pohled na vůz docela žalostný, naživo s 16" koly trochu dinosaurus. V tu chvíli se Ceed SW stává největší kráskou nižší střední.
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2013 13:02
Re: Dvě věci
musim len suhlasit... tiez mi pride ceed kombi daleko atraktivnejsi ako golf kombi....

myslim ale ze zakaznici golfu chcu presne takyto "nudny" golf... proste je to golf... a nebol by to golf keby vyvolaval nejake rozne nazory a protichodne reakcie .....

mna trosku mrzi len ten predok... tie velke svetla a nizka maska ( alebo co to je ) mi tam nepasuju.... nemozem za to.... golf je fajn ale dizajn sa mi viac pacil na 6 generacii ktora bola spredu akasi krajsia [odkaz] ;-\
Avatar - Johny.Rico
27. 9. 2013 14:24
Re: Dvě věci
Výborná reakce a hlavně souhlas s prostředním odstavcem. Webpaja ftw! :yes:
Avatar - Emel
27. 9. 2013 14:30