Takže turba u H/K začínají.....jsem zvědav na to, jak zvládly "řetězovku", bó 5-7 let.;-)
Uvidíme, v každém případě posun a další ždibec z koláče ostatních.....sice, Turbo by pot2C30,40, ale s FL to prý přijde také.Už se těšíme.... :-)
tym turbam sa uz asi nikto neubrani ani korejci... ale dobre zaruky su skvelou spravou pre buducich majitelov aut ktori si uz musia vziat turbo .... ved ani diesle kedysi korejci bohvie ake nemali a dnes su v pohode na urovni konkurencie.... takze ono aj s tymi turbami to uz nebude nejaky problem.. skor pojde len o zmenu... ze uz clovek proste ci chce ci nie musi ist do turba a nema na vyber ....
Jestli ji zachová Hyundai i u tohoto modelu, tak se máme na co těšit.
Máme doma Atos naj.120tis.zatím všechno OK ale asi uzrál čas na výměnu. Bude záležet také s jakou cenou i10 vyleze, zatím vede u nás doma Citigo.
vyzera krajsie ako predchodca, viac miesta hlavne vzadu, jednoduchy ale pekny interier, vacsi kufor, ak neprestrelia cenu, bude sa predavat ako teple rozky.
Jedina vec, co ma stve je, ze ked zacne aj hyundai predavat turba + priamy vstrek, nebude sa uz pomaly dat kupit auto, ktore by islo bez problemov prerobit na LPG. Vsetky tie novinky su sice o par percent uspornejsie, tak ale jazdit za 8 l LPG + 1 l benzinu bez obmedzovania sa, tak taky turbobenzin zatial nevyrobili a ani tak skoro nevyrobia. Jasne, diesel, ale jazdny prejav u maloobjemoveho dieselu o nicom a kto chodi vela po meste...