Technika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePSA: Hybridní čtyřkolka HYbrid4 potvrzena pro Peugeot 3008 a Citroën DS5
125 komentářů
... vím, že je to teď trochu mimo téma, ale řada luxusnějších modelů s označením DS bude mazec... jak já se na ně těším 😄
A zejména na DS5...
A zejména na DS5...
Aký mazec? Bude leda tak niečo ako Delta. Nafintený mainstream. Presne ako DS 3. Auto o ničom. Auto pre nikoho. Prezdobený mainstream hrajúci sa na luxusné auto. O tom bude celý DS. Takzvaná FRECH-PRÉMIA. 😄 >😁
a mas s tym nejaky problem? 😄 sak podla mna je to super :yes: suhlasim s Avantimeom :yes:
Aha. Super je to, že budeš mať, s dizajnom, ktorý vyzerá, ajk keby ho robila módna návrhárka a pritom budeš mať nič iné, než bežný mainstream, ktorý si myslí, že s prečačkaným dizajnom a ´la Delta má šancu konkurovať prémii. Tak o tom je nový DS. Zúfalosť, takto zneužívať meno produktu storočia pre Francúzko. :no: :no: :no:
nechajme sa prekvapit..nemozes hned odsudzovat citroen..myslim ze oni vedia co robia
To isté môžeme povedať aj o Lancii. Aká je Delta, to už tu vie každý. Totálne o ničom.
Proč myslíte, že Delta je "o ničem"?
Já tedy měla možnost jen jeden motor zkoušet (1.4 benzín turbo - název teď NEvím) a vůz je vzhledově i materiály docela "slušný" - delší rozvor VŮBEC není "na škodu" - že to NEbude "masový" model .. to by mi asi až tak NEvadilo (skoro právě NAOPAK)
CO se (tak) NE"líbí" vám? 😉
Já tedy měla možnost jen jeden motor zkoušet (1.4 benzín turbo - název teď NEvím) a vůz je vzhledově i materiály docela "slušný" - delší rozvor VŮBEC není "na škodu" - že to NEbude "masový" model .. to by mi asi až tak NEvadilo (skoro právě NAOPAK)
CO se (tak) NE"líbí" vám? 😉
Tak to je fakt dobrý objav. Delta masový model nebude nikdy. A asi spôsobí, že Lancia prestane existovať.
P.S.: Nová Delta. Bože, tak toto auto mohli vymyslieť fakt, len v Taliansku.
P.S.: Nová Delta. Bože, tak toto auto mohli vymyslieť fakt, len v Taliansku.
To jste ale NEodpověděl! ;-\ :no😒br />
Stále Lancia Delta KRITIZUJETE, ale ptala jsem se PROČ?
Co KONRÉTNĚ se vám NEzdá?
Sedadla jsou výborná, ten volant se také povedl - CO se konkrétně VÁM NE"líbí"?
Nebo prostě "kritizujete" a přitom NEtušíte jak jezdí, jaké má motory, jaký má podovozek, jak se řídí ...?
"Kritizujete" PROTOŽE to "není vaše oblíbená značka"?
Já z nejsem "celá vedle", ale myslím že kdybyste se svezl v nějaké zajímavější verzi (pár SLUŠNÝCH motorů by se NAŠLO!) - možná byste byl trochu "zaskočen"..
Co KONRÉTNĚ se vám NEzdá?
Sedadla jsou výborná, ten volant se také povedl - CO se konkrétně VÁM NE"líbí"?
Nebo prostě "kritizujete" a přitom NEtušíte jak jezdí, jaké má motory, jaký má podovozek, jak se řídí ...?
"Kritizujete" PROTOŽE to "není vaše oblíbená značka"?
Já z nejsem "celá vedle", ale myslím že kdybyste se svezl v nějaké zajímavější verzi (pár SLUŠNÝCH motorů by se NAŠLO!) - možná byste byl trochu "zaskočen"..
😄 co já vím o "prémiových službách" pro klienty řady DS - tam vám smích na rtech asi trochu "zmrzne" 😉
PS: NEbojte se - "poinformuji vás" - jedna DS5 je "plánována" pro mne :yes: 😄 (to NEbyl vtip 😉 )
Pěkný den 😄
PS: NEbojte se - "poinformuji vás" - jedna DS5 je "plánována" pro mne :yes: 😄 (to NEbyl vtip 😉 )
Pěkný den 😄
8-s 😲 😢 :😉 8-s >😒] >😁 >😁 :no:
Jojo, informujte mne, hybrid diesel je zjevně plánován právě pro řadu DS, nedivil bych se kdyby jej ostatní auta PSA nedostala.
Vypadá to na pěkný nářez, silný diesel a silný elektromotor, oddělené od sebe, jeden vpředu, druhý vzadu - myslím že to je skvělý nápad, který šikovně obchází všechna stávající řešení hybridního pohonu a inkorporuje do sebe 4x4 beze ztrát.
Brilliant solution !!!!!
Vypadá to na pěkný nářez, silný diesel a silný elektromotor, oddělené od sebe, jeden vpředu, druhý vzadu - myslím že to je skvělý nápad, který šikovně obchází všechna stávající řešení hybridního pohonu a inkorporuje do sebe 4x4 beze ztrát.
Brilliant solution !!!!!
Porsím ťa. Takéto riešenie pridáva autu hmotnosť a ako som povedal, takýto pohon nemôže mať dobré trakčné schopnosti, pretože pohon nie je prirodzene prepojený, nemôže spolu spolupracovať. Takže na SUV nie. A na bežné autá? Tiež nie, lebo je to drahé a ťažké riešenie. Toto je iba zdánlivo geniálne riešenie.
V Lexuse je to ale takisto, RX400h napriklad, co nan hovoris?
Proboha! Nikdy jsi nic z řady DS neviděl a už chvástáš, že to bude auto o ničem? To mi někoho na těchto stránkách připomíná. Každopádně toto myšlení je mi krajně odporné a primitivní :no😒br />
Na řadu DS se nesmírně těším. Bude to opět kousek pravého francouzského designu, což dokazuje například koncept DS3. Stylový vůz pro individualisty, kterým design a estetika není cizí.
Na řadu DS se nesmírně těším. Bude to opět kousek pravého francouzského designu, což dokazuje například koncept DS3. Stylový vůz pro individualisty, kterým design a estetika není cizí.
Veď som videl DS3. Áno, auto pre individualistov, ktorý si kúpia Citroen, v kvalite mainstreamu za cenu BMW... Skutočne exkluzívny individualisti... >😁
Já měl na mysli DS 5. A kvalita bude jistě skvělá. U luxusní divize Citroënu to nebude nic zlého...
A osobitostí budou jistě přetékat :yes:
A osobitostí budou jistě přetékat :yes:
Nejde mi o kvalitu ako kvalitu. Ide tu o o trebárs zatváranie dverí, spáry, na pohľad nepodstatné veci, ale toto je to, čo prémiu robí prémiou. Za to platím tie peniaze naviac, spolu so špičkovou technickou. A uznaj, já zaplatím peniaze za BMW 3, aby som mal mainstreamový produkt, ktorý je len pekný a má pár technických vymožeností. Tak to je skutočne KEČUP-PRÉMIA.
Právě řada DS by měla být lehkým krůčkem do prémie. Říkej si tomu jak chceš, prostě je to tak. Krapet prémiové modely slavného, maintreamového výrobce.
P.S.: Ty už takhle dopředu víš, jaké bude mít řada DS lícování karosérie a zvuk při zabouchnutí dveří? 😄
P.S.: Ty už takhle dopředu víš, jaké bude mít řada DS lícování karosérie a zvuk při zabouchnutí dveří? 😄
😄 Vyzerá to síce blbo, ale vidím to zlícovanie u DS3, tie tučné tuctovkové kľučky. A nástup do prémie? >😁 Ty považuješ extravantný dizajn ako to hlavné na vstup do prémie? 8-s >😁
Já nepovažuji extravagantní design jako vztup do prémie. Proslýchá se, že zákazníci řady DS zídkají také patřičnou péči.
No dobre, a čo kvalita detailov, ktoré som spomenul a technologie ako aj technika.
Proč hned zatracuješ něco, co se ještě nevyrábí a modely jsou pod pokličkou (snad ještě s výjimkou DS3)?
Proč hned kritizuješ kvalitu, když o projektu řady DS vlastně ani nic pořádného nevíš?
Tož proč? Já sa ptám: proč?
Proč hned kritizuješ kvalitu, když o projektu řady DS vlastně ani nic pořádného nevíš?
Tož proč? Já sa ptám: proč?
Vy skutečně: ".. VIDíTE to slícování u DS3"?!? 😄
Já tedy "oceňuji" váš BYSTROzrak (co vidí do BUDOUCNOSTi), ale popravdě ani v Geneve nebylo na vystavené "maketě" nic moc (krom základních tvarů) vidět.. 😉
To DŮLEŽITÉ je, jaké vozy řady DS "budou" a jaké BUDOU související služby (ty "avizované" zatím vypadají VELMi "prémiově") 😄
Já tedy "oceňuji" váš BYSTROzrak (co vidí do BUDOUCNOSTi), ale popravdě ani v Geneve nebylo na vystavené "maketě" nic moc (krom základních tvarů) vidět.. 😉
To DŮLEŽITÉ je, jaké vozy řady DS "budou" a jaké BUDOU související služby (ty "avizované" zatím vypadají VELMi "prémiově") 😄
Tak já jsem "exluzivní individudalistka"? Nu proč ne? 😉
PS: DS3 je jen taková "pohodovější" varianta Mini (dokonce se STEJNÝMi motory)
DS4 a DS5 jsou zatím "pod pokličkou" 😄
Pěkný den 😉
PS: DS3 je jen taková "pohodovější" varianta Mini (dokonce se STEJNÝMi motory)
DS4 a DS5 jsou zatím "pod pokličkou" 😄
Pěkný den 😉
Ach, chcel by som aj já byť takým individualistom. Svet gombička. 😄 Kúpim si Citroen a nie Jaguar, lebo som čo-individualista. >😁 8-s :no:
Citroën SM nebo C6 či DS5?
Nu to JSTE docela "individualista" 😉
Jaguar? Nu NOVÉ XF se mi docela HODNĚ líbí a XKR v porovnání britského AutoCar relativně "podusilo" i Porsche 911 Carrera S.
Nu Michelle O´Connor odvedla na podvozku prý "výbornou" práci :yes: 😉
PS: Já OSOBNĚ bych řekla, že k pojmenování EXCLUSIVNí INDIVIDUALISTka "pasuje" někdo ... já nevím ... třeba někdo kdo Bristol v autech volí 😄
Pěkný den 😄
Nu to JSTE docela "individualista" 😉
Jaguar? Nu NOVÉ XF se mi docela HODNĚ líbí a XKR v porovnání britského AutoCar relativně "podusilo" i Porsche 911 Carrera S.
Nu Michelle O´Connor odvedla na podvozku prý "výbornou" práci :yes: 😉
PS: Já OSOBNĚ bych řekla, že k pojmenování EXCLUSIVNí INDIVIDUALISTka "pasuje" někdo ... já nevím ... třeba někdo kdo Bristol v autech volí 😄
Pěkný den 😄
Taky jsem velmi zvědav, jaká bude řada DS. Já věřím, že skvělá a že Citroënu umožní ještě zdůraznit jejich jedinečný přístup ke konstrukci aut. Přeci jen současné C3 a C4 jsou technicky dost konvenční... C5 a C6 jsou samozřejmě jiná káva a tak trochu "třída sama pro sebe". :yes😒br />
A pokud by mi vedle Cromy, Delty, 3008 a C5 kombi přibyl další kandidát na příští rodinný kočár, budu jen rád... :yes:
A pokud by mi vedle Cromy, Delty, 3008 a C5 kombi přibyl další kandidát na příští rodinný kočár, budu jen rád... :yes:
Tak má tu niekto aspoň jeden, z tých 3008 dôvodov, prečo DS 5 alebo 3008?
protože ho chci? >😁
Dôvod chcenia?
Jako u všech aut : líbí se mi, sedí mi, mám na něj. Další věci jsou podružné. >😁
Ano, 3008 je celkom pekné auto, hoci, nájde sa možno 3007 aut čo je krajšich. Ale líbi se mi, no si vážne (viem, že to asi nemyslíš vážne) ten pravý zákazník Peugeotu. Proste se mu líbi, ale že si kupuje tuposť, to ho neuzaujíma.
P.S.: PEUGEOT 3008=HOOLYWOOD PEUGEOT. >😁 >😁
P.S.: PEUGEOT 3008=HOOLYWOOD PEUGEOT. >😁 >😁
3008 mě osobně nechává zcela chladným, nicméně nechápu proč máš stále touhu někomu tlačit své myšlenky jako jediné správné. Stejně se na tebe každý vybodne 😉
Nie, Já iba chcem vedieť, prečo si niekto kúpi 3008. Já proste nikdy nepochopím myšlienkové pochody takých ľudí. Ešte SUV CR-V, no povedzme. Ale 3008? Ako si niekto môže kúpiť takúto hlúposť.
Ale tam nejde pouze o to, že to bude 4x4. Přece energie z elektromotoru nepoteče na přední nápravu, neznám sice parametry, ale Nm ze spalovacícho motoru a alektrického bude habaděj. Takhle to elegantně vyřešili a navíc mají dobrou reklamu na pohon všech kol.
Dôvod chcenia je ten, abysom sa nepochcel, pretože chodiť trvale pochcený nieje až tak zdravé a mohol by som to odmarodiť. >😁 >😁
Viděl jsi DS5?
Videl som DS3. Čiže akúsi POD-DS5.
Pokud vím, tak DS 5 by měl být originální crossover. A soudit o jeho podobě na základě malého budoucího sourozence... nevím, jestli je to moudré ;-\
Prosím ťa, veď DS majú spoločnú stratégiu nie? DS 5, to bude konkurent pre Deltu sedan.
To asi nebude. Pro Deltu by měl být DS 4. DS 5 bude velký crossover.
SD 5 bude to auto v štýle C-AIRSTREAM či to bolo? Ten aerodynamicky model? Tak by som sa mi páčilo. :yes:
Bylo by skvělé, kdyby budoucí sériový DS 5 vycházel ze studie C - Airdream. Jiné zdroje zase říkají, že se inspiruje konceptem C - Sportlounge (což by mi ani trochu nevadilo) :yes:
Rozmyslal si niekedy preco ci niekto kupi cojaviem VW Golf a niekto VW Golf Plus? Kazdopadne ci to bola "tupost" zhodnotia az statistiky predaja.
A to riesenie nahonu 4x4 pomocou elektromotora a zaroven este znizit spotrebu - ja myslim ze to je genialne riesenie. Ak to zvladnu tak vsetky tie drahe mechanicko-elektronicke komplikovane riesenia nahradi dobry software, ktory bude pomocou elektromora distribuovat energiu tam kde treba. Lepsie moze byt uz len nahon pomocou elektromotorov priamo v kolesach /riesilo by to samozrejme aj brzdenie - dobijanie/ Ale to je sci fi
😄
V pripade PSA o uspechu riesenia nerozhodne napad /hocijako dobry/ ale prevedenie. Oni totiz dokazu prist s genialnym riesenim a rovnako genialne ho zakopat - pretoze sa bude sr.t nejake cidlo pravej oterovej listy na zadnych dverach, ktore bude mat za nasledok samovolne vypinanie nahonu 4x4 ... 😉
A to riesenie nahonu 4x4 pomocou elektromotora a zaroven este znizit spotrebu - ja myslim ze to je genialne riesenie. Ak to zvladnu tak vsetky tie drahe mechanicko-elektronicke komplikovane riesenia nahradi dobry software, ktory bude pomocou elektromora distribuovat energiu tam kde treba. Lepsie moze byt uz len nahon pomocou elektromotorov priamo v kolesach /riesilo by to samozrejme aj brzdenie - dobijanie/ Ale to je sci fi
😄
V pripade PSA o uspechu riesenia nerozhodne napad /hocijako dobry/ ale prevedenie. Oni totiz dokazu prist s genialnym riesenim a rovnako genialne ho zakopat - pretoze sa bude sr.t nejake cidlo pravej oterovej listy na zadnych dverach, ktore bude mat za nasledok samovolne vypinanie nahonu 4x4 ... 😉
Áno, na pohľad je to geniálne vyriešené. Proste nijaké investície do pohonu 4X4. Len dajú dozadu druhý motor a je to. Ale ak sa na to pozriež bližšie, zistíš, že toto auto nemá význam. Trakčníé schopnosti sú v teréne, práve kvôli absencii mechanicko-elektronických komponentov úbohé a kvôli svojej svetlej výške toto auto nemôže, ani s klasickým pohonom do terénu ísť.
no ci napohlad - to sa uvidi, to nama zmysel hodnotit. "kvôli absencii mechanicko-elektronických komponentov úbohé" - to mi teda vysvetli - preco si to myslis.
ale pointa hybridov je v uspore 30% ten 4-rozmer je bonus - ale poviem ti pre mna by aj ta pomoc v podobe podpory zadnej napravy plusom - totiz - za hranicami Blavy svet nekonci...
na 3008 sa proste zle pozeras - hovori niekto o terene? Vycita niekto Soulu jeho vykony v terene? Pouzil som priklad VW - GolfPlus nie je to kompakt, nie jeto MPV, ani kombik - mne sa ale jeho konstrukcia celkom pozdava - mam totiz rodinu. Dovodov je vzdy dost - hlavne ked sa mi ten-ktory model proste paci.
ale pointa hybridov je v uspore 30% ten 4-rozmer je bonus - ale poviem ti pre mna by aj ta pomoc v podobe podpory zadnej napravy plusom - totiz - za hranicami Blavy svet nekonci...
na 3008 sa proste zle pozeras - hovori niekto o terene? Vycita niekto Soulu jeho vykony v terene? Pouzil som priklad VW - GolfPlus nie je to kompakt, nie jeto MPV, ani kombik - mne sa ale jeho konstrukcia celkom pozdava - mam totiz rodinu. Dovodov je vzdy dost - hlavne ked sa mi ten-ktory model proste paci.
Čo sa týka Soulu, toho len Kia tupo prezentuje ako nejaké mini-SUV, je regulérne moderné micro-MPV. Č sa týka Golfu Plus, tak to je niečo ako 3008, ibaže nízka. Absolútne praktické a šikovné auto. A čo sa týka 3008 a jeho trakcie. Vieš, problém je v tom, že, ako som povedal, mnohé SUV majú pohony z bežných aut a preto nemajú dobrú trakciu. Pohon 4X4 nie je schopný v teréne agilne reagovať na podmienky. A teraz si predstav, že je tu 3008 s jeho dvoma motormi. Myslíš, že to bude fakt perfektne urobené, aby nápravy a aby vôbec celý systém dokázal s všetkým spolupracovať a reagovať na podmienky v teréne? Myslím teraz na snehu. Já si to nemyslím.
Inak, k tej 30% úspore. To znamená, že spaľovací motoro je menší, ako u iverzie, nie a pomáha mu elektromotor?
Inak, k tej 30% úspore. To znamená, že spaľovací motoro je menší, ako u iverzie, nie a pomáha mu elektromotor?
neviem. peugeot je schopny vsetkeho 😄 Dokaze prekvapit pozitivne aj negativne. Ale ten teren - tu nejde o to aby to bol Peugeot Pajero, ale ci ako si spravne napisal - dokaze pohotovo reagovat na dane podmienky a efektivne rozlozit vykon tam kde treba. Teoreticky to mozne je - neviem o nicom co by to malo brzdit - ano - software - ten je ale mozne zlepsovat. Ale, fakt nie je namieste vychvalovat/zatracovat technologiu ktora je este len vo vyvoji.
Ak sa to podari tak to bude genialny tah PSA😒br /> -ma teraz 4x4 ? - bude ho mat
-ma teraz hybrid ?, - bude ho mat
-ma dobre diesle - ma - a budu mat dalsie uplatnenie
-ma zastarale zadne napravy? ma - a bude mat nove 😄
-bude marketingovo sa prezentovat oko velky inovator? bude a bude aj dovod 😄
-bude moct robit nove modely v triedach kde doteraz nebol doma - napriklad SUV ? bude.
nie je to 3008 dovodov ale par snad staci...
Ak sa to podari tak to bude genialny tah PSA😒br /> -ma teraz 4x4 ? - bude ho mat
-ma teraz hybrid ?, - bude ho mat
-ma dobre diesle - ma - a budu mat dalsie uplatnenie
-ma zastarale zadne napravy? ma - a bude mat nove 😄
-bude marketingovo sa prezentovat oko velky inovator? bude a bude aj dovod 😄
-bude moct robit nove modely v triedach kde doteraz nebol doma - napriklad SUV ? bude.
nie je to 3008 dovodov ale par snad staci...
Jeden z důvodů - protože lidi jako jsi ty to neskutečně štve, když se někdo odlišuje od jejich stáda.
Další z důvodů - můžu si vybrat, co chci já a ne co mi vnutí strana, vláda a hlupáček 507--.
Třetí z důvodů - nemám rád VW, Audi a Škodu (i přesto, že několik pěkných modelů mají) kvůli snaze lidí dělat z nich nadauta.
Čtvrtý z důvodů - lidé mě na silnicích nebudou považovat za grázla jen kvůli autu, které mám (opět osud VW, Audi a Škody chybou mnohých jejich řidičů).
Mám pokračovat?
Další z důvodů - můžu si vybrat, co chci já a ne co mi vnutí strana, vláda a hlupáček 507--.
Třetí z důvodů - nemám rád VW, Audi a Škodu (i přesto, že několik pěkných modelů mají) kvůli snaze lidí dělat z nich nadauta.
Čtvrtý z důvodů - lidé mě na silnicích nebudou považovat za grázla jen kvůli autu, které mám (opět osud VW, Audi a Škody chybou mnohých jejich řidičů).
Mám pokračovat?
Môžeš mi vysvetliť body 3 a 4? Veď toto absolútne nemá logiku. Kvôli žvástom na internete si ty nekúpiš auto značky, ktoré by si si inak kúpil? A kde si zobral, že títo ľudia sú grázli? Čo si myslíš, že všetci sú tu na auto.cz a kvôli GT-ho príspevkom si teraz myslia, že sedí vo VW je hňup. Takúto predstavu môže mať jedine hlupáčik.
"protože lidi jako jsi ty to neskutečně štve, když se někdo odlišuje od jejich stáda."
:yes:
:yes:
Případ VW Passat TDI černé fólie - řidička blondýna se neupoutanými malými dětmi vzadu. Na dálničním sbíhání pruhů udělala vše možné aby jsem se nemohl zařadit pomocí metody zip. Protože mám ale více otlučené auto, nakonec ustoupila (já jsem také tvrdohlavý) ale vyřádila se na mne klaksonem. Po skončení uzávěry mi ukázala jak jí to jede a s nepřipoutanými dětmi mne opustila řádově v rychlosti 170-180 km/hod.
Takovýchto lidí člověk vidí hodně a velké procento z nich jede v Schade, VW a Audi. Minimum lidí takto jezdí se značkou BMW a téměř nikdo v Mercedesech - tito lidé nemají zapotřebí nikomu nic dokazovat.
Nejlepší na tom je, že se na člověka neustále někdo vytahuje i v Schade Fobia. Dost často mají na zadku HTP - a českou zvláštností je objednat si pro 1,9 TDI-PD zadní štítek HTP v továrně - to je možné - a potom Ti to ukážou, jak jim to HTP jede !!! 😲 >😁
Takovýchto lidí člověk vidí hodně a velké procento z nich jede v Schade, VW a Audi. Minimum lidí takto jezdí se značkou BMW a téměř nikdo v Mercedesech - tito lidé nemají zapotřebí nikomu nic dokazovat.
Nejlepší na tom je, že se na člověka neustále někdo vytahuje i v Schade Fobia. Dost často mají na zadku HTP - a českou zvláštností je objednat si pro 1,9 TDI-PD zadní štítek HTP v továrně - to je možné - a potom Ti to ukážou, jak jim to HTP jede !!! 😲 >😁
Někde jsem "zaslechla" (a neb to NENí až tak "úplně mimo"), OCITUJi😒br />
"Ženská jezdí jen tak, jak jí to naučil její starej" 😉
Pěkný den 😄
Pěkný den 😄
To jsou teda historky, co?! Tobě ten VW taky leží v žaludku, jak zaprděný trencle. 😉 To tady přítelkyně jednoho diskutéra je zase dotčená z X6, že si na ní dovoloval a ještě troubil!!! No, co se to dneska na těch silnicích děje...
No to bych se opravdu divil, kdyby Ty jsi se neozval. >😁 Mojí osobě VW zas až tak v žaludku neleží, ty ochranáři. To spíš ti lidé, kteří jsou za volantem těchto vozidel - tato vozidla z podstaty za to nemohou.
Tak toto mám šupu šúp: Kúpim si Citroen a nie Jaguar, lebo som čo-individualista. >😁 >😁 :no:
kdyby si individualista automaticky vzal Jaguara tak by to nebyl individualista, ale minoritně zaměřený stádní typ. Kapiš?
Automaticky si ho ale vziať nemusí.
No takže si může vzít i ten Citron.. jupíí
Aha! >😁 Individualista si nekúpi Jaguar, ale Citroen. 8-s >😒] :no: :no:
1) zjisti si co znamená slovo individualita
2) zjisti si v jakých případech se používá spojka "i"
2) zjisti si v jakých případech se používá spojka "i"
No, to mi určite vysvetlíš ty, čo to znamená individualita, ak si individualista kúpi Ciroen a nie Jaguar. >😁 :no:
no joo blbej jako vždy. Někdy mám pocit, že jak foukne vítr, a ty jsi k němu zrovna kolmo, tak se ozve zvuk podobný píšťale. Takové prázdno máš v hlavě.
Aha, ten čo si myslí, že individulista uprednostní Jaguar pred Citroenom má prázdno v hlave?
Myslím, že "..v hlave má prázdno" - ten, kdo si myslí, že jen "tuší" CO takový "individualis-ta/-tka" učiní 😄
PS: Ze samé PODSTATY (smyslu) toho slova (ho "ti ostatní/dav" spíše NE-chápou) ;-\ 8-s
PPS: Vím o čem mluvím 😉
Pěkný den 😄
PS: Ze samé PODSTATY (smyslu) toho slova (ho "ti ostatní/dav" spíše NE-chápou) ;-\ 8-s
PPS: Vím o čem mluvím 😉
Pěkný den 😄
Prostě si najdi slovník cizích slov a zjisti si co znamená slovo individualita
Vy MYSLíTE, že "507čka" vlastní Slovník cizích slov? 😄
Vlastní internet, stejně, jako ty. Je tam i gramatika češtiny.
Co tak kastrol? Mám hlad
Teď bude Kylieroy vařit brambory s Doromilou a má důkazy! >😁
Co to všichni máte s tou vegetariánskou stravou? Můj hlavní zasilatel receptů furt vaří jen zeleninu a soju. To je k zblití. 😲 :-!
Tak já "VLASTNíM" internet? No tak to jsem asi docela "za vodou", že? 😉
Za vodou asi těžko, když píšeš, jak píšeš. Ty si spíš ta blondýna, co se ptá tý druhý na druhym břehu, jak se tam dostane. Studuj...
Na to je už spíš "pozdě" 😉
PS: Já už asi "zůstanu" NAVŽDY právě TAKová(hle) 😄
PPS: Myslíte že "za vodou" se tak(hle) NEmůže psát či co? 😉
PS: Já už asi "zůstanu" NAVŽDY právě TAKová(hle) 😄
PPS: Myslíte že "za vodou" se tak(hle) NEmůže psát či co? 😉
Myslim, že ty brambory by si měla zvládnout tak i tak, bez ohledu na to, kdo na tobě leží.
Myslíte že jsem jako VŠECHNY vaše (jako)partnerky? Že namířím podpatky lodiček k nebi a myslím na bankovky? :no:
PS: NEmůžete na všechno "používat" to: "Podle SEBE soudím tebe" (někteří lidé ... prostě žijí a chovají se ... JINAK, než VY!" 😄
PS: NEmůžete na všechno "používat" to: "Podle SEBE soudím tebe" (někteří lidé ... prostě žijí a chovají se ... JINAK, než VY!" 😄
Já bysi si KLIDNĚ si koupila Citroën (třeba DS5 či C6 3.0 HDi Biturbo) a TAKÉ bych si pořídila Jaguar (třeba se mi líbí XF či XKR)...
... a když XKR tak k němu "i" jedna C6 by mohla být = OBA vozy (současně) lze také mít 😉
PS: Prý JSOU tací, co "i" třeba Citroën a "i" např. Mercedes mají (a prý se to dokonce JAKKOLIV (!) "smí" kombinovat!) ...
... a POVAŽTE (!) někdo prý dokonce "i" 3 vozy (najednou!) může mít (a mohou to být "i" Jaguar "i" Citroën "i" cokoliv dalšího)
"i" nebo-li TAKÉ já mám pro tento "přístup" (plné) POCHOPENí 😉
PS: Jen pro "ujištění" - doufám že NEchcete říci, že já typ "masovka"? Nebo myslíte, že já snad NE-dost "svérázná/osobitá/vyhraněná/specifická/z… 😉
Pěkný den 😄
... a když XKR tak k němu "i" jedna C6 by mohla být = OBA vozy (současně) lze také mít 😉
PS: Prý JSOU tací, co "i" třeba Citroën a "i" např. Mercedes mají (a prý se to dokonce JAKKOLIV (!) "smí" kombinovat!) ...
... a POVAŽTE (!) někdo prý dokonce "i" 3 vozy (najednou!) může mít (a mohou to být "i" Jaguar "i" Citroën "i" cokoliv dalšího)
"i" nebo-li TAKÉ já mám pro tento "přístup" (plné) POCHOPENí 😉
PS: Jen pro "ujištění" - doufám že NEchcete říci, že já typ "masovka"? Nebo myslíte, že já snad NE-dost "svérázná/osobitá/vyhraněná/specifická/z… 😉
Pěkný den 😄
Sakra, ty máš asi nějakou psychickou poruchu, ne? Ukaž mi jednoho člověka v téhle diskuzi co by s tebou táhl za jedno lano. Nikdo to (kromě tebe) neodsuzuje, nikdo neříká už teď jaké to bude terno (jen konstatuje).
Pro koho to bude? Odlišit se, vnímat francouzskou eleganci (která se nemusí zamlouvat každému, ale to ani Jaguar, ani BMW či jím podobní), jet luxusně, houpavě, s mozkem na správném místě. Vzbudit trošku rozruchu kamkoliv se podívá. O tom je teď C6, Vel Satis, bude DS a doufám že i nová 408 😄
Pro koho to bude? Odlišit se, vnímat francouzskou eleganci (která se nemusí zamlouvat každému, ale to ani Jaguar, ani BMW či jím podobní), jet luxusně, houpavě, s mozkem na správném místě. Vzbudit trošku rozruchu kamkoliv se podívá. O tom je teď C6, Vel Satis, bude DS a doufám že i nová 408 😄
Tak isto, ibaže kvalitnejšie pôjdeš v JAGUAR-e, BMW a iných a nehovor mi, že so Citroenom vzbudíš viac rozruchu ako s JAGUAR-om.
Dajme sa verziu 4x2. Tak mám vyššie auto, s zbytočne horšou aerodynamikou od bežného, vyššou spotrebou, horšími jazdnými parametrami a to všetko na to, aby sa nakoniec mohol prejsť leda tak maximálne po poli, kde aj tak nakoniec prejdem s 308...
4X4? A načo? Aj tak s tým prejdem leda po poli, ešte vyššia hmotnosť, ešte vyššia spotreba, ešte horšia brzdná dráha, a pokiaľ bude o niečo vyšší, tak ešte horšia aerodynamika, úzko spojená so spotrebou. A naviac, zbytočne drahé hybridné ústrojenstvo.
Tak pýtam sa: Je tu niekto, kto by si tento nezmysel desaťročia kúpil?
Tupý je spíše ten, který dokáže jenom kritizovat a ohánět se různými invektivy.