Tak to si nemyslím. Je to výrobně DOST nákladná technologie a její přínos je dnes v oblasti sportovních motorů malý, u motorů pro běžné použití minimální.
Za daleko perspektivnější osobně považuji variabilní časování a zdvih ventilů, výhledově možná i jejch ovládání elektromagneticky...
Já to vidím spíš skepticky. Dvouválec co točí přes 10, do 3 je úplně mrtvej a i v motorce žere klidně přes 8 litrů/100, to nebude nic příjemného a ještě k tomu ten....... avantgardní vzhled.
Raději 4C, když už něco z tohoto segmentu.
Já to taky nechápu. 1199 Panigale je hodně lehký superbike, ale co bude jeho motor se 132 N.m v 9.000 min-1 dělat se 700 kg (bez řidiče) těžkým autem?
Bez kompletního předělání toho agregátu si to nedokážu představit.
Ale zas se zdá že VW nikdy neměl moc velký problém s vytvářením absurdních kombinací motor + auto, jinak by nemohly vzniknout takové "skvosty" jako Octavia 1.9 SDI, Fabia 1.4 TDI, Rapid 1.2 HTP (pardon, MPI) nebo z opačného konce VW Golf GTI W12-650.
Kdo ví, kolik bude vážit. A s jakou cenou počítají. Tenhle projekt měl původně 290 kg (bez řidiče). A s každou verzí těžknul a těžknul. V poslední jen pohonné ústrojí vážilo asi 230 kg.
Zakrytá zadní kola nepůsobí opticky dobře, byť jejich použití je z důvodu optimalizace proudění vzduchu jasné. A pod kapotou by měl spíše bublat diesel. :yes: