Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Touareg a Porsche Cayenne: Chystá se facelift a nové motory

VW a Porsche testují modernizovaná SUV. Aktuální modely jsou ve výrobě od roku 2010, po čtyřech letech je proto čeká omlazení.
Zpět na článek
Avatar - aproximus
29. 9. 2013 09:40
Touareg
Zrovna Touareg je podle mě tak celkově povedený, že žádný facelift nepotřebuje a mám trošku obavu, aby vozu spíš neuškodil... :-!
29. 9. 2013 11:16
Porsche
Šestiválec je odvozený od osmiválce, ne naopak. A pochybuji, že Cayenne Turbo přijde o osmiválec. Lze zkrátka předpokládat podobný vývoj jako u Panamery. Zkuste ty své spekulace trochu více uhladit, když už potřebujete nějakou omáčku.

Pokud jde o čtyřválec, jak napsal WinDiesel, je to starý motor, navíc pro užitkové vozy. Nový by mohl přijít klidně až po faceliftu někdy v roce 2015 kvůli Euro6. Pokud přijde, pod 150 kW asi nepůjde. Mohli by si ho ale odpustit a zůstat u šestiválce.
Avatar - WinDiesel
29. 9. 2013 10:58
Re: Touareg
No ono to bude víceméně jen o technice, když už musí být to Euro 6.
Avatar - Hittman
29. 9. 2013 11:55
Ne
Ne, prosím ne, čtyřválec do Touaregu ne! :no:
1. 10. 2013 16:35
Re: Porsche
To nebyla predikce, ale přání. :-) Má přijít Passat, A4, A5, uvidíme, co se v nich objeví. "Nový" byl ne nový motor pro Amarok, ale nový čtyřválec, který by byl vhodný do osobního auta a plnil Euro6.
Avatar - WinDiesel
29. 9. 2013 11:28
Re: Porsche
Odpustit si ho nemohou kvůli regulaci EU. Leda pokud by se Merkelové zcela podařilo rozbít emisní regulační schéma, což ona ale nakonec neudělá, to byla jen předvolební rétorika a ............... současné emisní regulace platí.
160-170 kW čtyřválec bude v pohodě stíhat a Tuareg není Porsche, tady se nemusí tolik lpět na vytříbenosti běhu motoru. U Porsche je to jiná píseň, ale právě tento motor 2,0 BiTDI dostane menší bráška Cayenne.
Co se týče Amaroku, tam se emisní normy díky váhovému zařazení budou měnit až rok po osobních vozidlech, tam je dost času a BiTDI 132 kW tam bude jezdit ještě dlouho.
PS: nové BiTDI motory jsou již hotové, čeká se jen na náběh potřebných faceliftů a nových modelů aby mohla být spuštěna masová výroba - vidím to tak na 05/2014, možná hned po Ženevě, uvidíme.
Avatar - WinDiesel
28. 9. 2013 22:18
2,0 BiTDI...
.... určitě nebude z Amaroku, který má nastavení pro užitková vozidla a navíc je Euro 5. Bude to určitě nový motor splňující Euro 6 s naladěním pro osobní vozidla a nepůjde pod 160 kW. Jiné naladění by nedávalo smysl.