Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
WinDiesel
0
.... určitě nebude z Amaroku, který má nastavení pro užitková vozidla a navíc je Euro 5. Bude to určitě nový motor splňující Euro 6 s naladěním pro osobní vozidla a nepůjde pod 160 kW. Jiné naladění by nedávalo smysl.
aproximus
Zrovna Touareg je podle mě tak celkově povedený, že žádný facelift nepotřebuje a mám trošku obavu, aby vozu spíš neuškodil... :-!
_MT_
Šestiválec je odvozený od osmiválce, ne naopak. A pochybuji, že Cayenne Turbo přijde o osmiválec. Lze zkrátka předpokládat podobný vývoj jako u Panamery. Zkuste ty své spekulace trochu více uhladit, když už potřebujete nějakou omáčku.
Pokud jde o čtyřválec, jak napsal WinDiesel, je to starý motor, navíc pro užitkové vozy. Nový by mohl přijít klidně až po faceliftu někdy v roce 2015 kvůli Euro6. Pokud přijde, pod 150 kW asi nepůjde. Mohli by si ho ale odpustit a zůstat u šestiválce.
Pokud jde o čtyřválec, jak napsal WinDiesel, je to starý motor, navíc pro užitkové vozy. Nový by mohl přijít klidně až po faceliftu někdy v roce 2015 kvůli Euro6. Pokud přijde, pod 150 kW asi nepůjde. Mohli by si ho ale odpustit a zůstat u šestiválce.
Odpustit si ho nemohou kvůli regulaci EU. Leda pokud by se Merkelové zcela podařilo rozbít emisní regulační schéma, což ona ale nakonec neudělá, to byla jen předvolební rétorika a ............... současné emisní regulace platí.
160-170 kW čtyřválec bude v pohodě stíhat a Tuareg není Porsche, tady se nemusí tolik lpět na vytříbenosti běhu motoru. U Porsche je to jiná píseň, ale právě tento motor 2,0 BiTDI dostane menší bráška Cayenne.
Co se týče Amaroku, tam se emisní normy díky váhovému zařazení budou měnit až rok po osobních vozidlech, tam je dost času a BiTDI 132 kW tam bude jezdit ještě dlouho.
PS: nové BiTDI motory jsou již hotové, čeká se jen na náběh potřebných faceliftů a nových modelů aby mohla být spuštěna masová výroba - vidím to tak na 05/2014, možná hned po Ženevě, uvidíme.
160-170 kW čtyřválec bude v pohodě stíhat a Tuareg není Porsche, tady se nemusí tolik lpět na vytříbenosti běhu motoru. U Porsche je to jiná píseň, ale právě tento motor 2,0 BiTDI dostane menší bráška Cayenne.
Co se týče Amaroku, tam se emisní normy díky váhovému zařazení budou měnit až rok po osobních vozidlech, tam je dost času a BiTDI 132 kW tam bude jezdit ještě dlouho.
PS: nové BiTDI motory jsou již hotové, čeká se jen na náběh potřebných faceliftů a nových modelů aby mohla být spuštěna masová výroba - vidím to tak na 05/2014, možná hned po Ženevě, uvidíme.
To nebyla predikce, ale přání. :-) Má přijít Passat, A4, A5, uvidíme, co se v nich objeví. "Nový" byl ne nový motor pro Amarok, ale nový čtyřválec, který by byl vhodný do osobního auta a plnil Euro6.
×
Sdílení komentáře
×