Na letošním autosalonu v Ženevě se na stánku automobilky Renault představila nová generace sportovní verze Mégane RS, která má navázat na úspěchy svého předchůdce.
Jak si to opravdu myslel, víš samozřejmě nejlíp ty, ale vidíš sám, že to tak "vypadalo"... ;-)
"Vést" zas tak nepotřebuju, nejsem zrovna moc soutěživý typ... >:D
"Ale ako celok(G6)vyzerá sympaticky. Kým ho nepostavíš vedľa Megana."
A s těmi posledními módními trendy je to dost ošemetné...
Kdo je stanovuje?
A jsou to ty "pravé" a správné...?
Každopádně Me III designově navazuje spíš na Me I, než na Me II a to je hlavně pro něj docela škoda...
Ale to som ani nenapísal, že prestane vypadať sympaticky. Niekde v mojom texte si niečo také zaznamenal?
Nepovedal by som, že M III je nejakou "lacnou komerciou", ak si chcel niečo také naznačiť. Myslím, že Renault sa chcel novým Meganom zámerne viac priblížiť širšiemu publiku. Avantgardu uplatnil skôr na štylistických detailoch, kde nie je taká výrazná. Celok je vyvážený a oku lahodiaci.
Ázijskejší vzhľad? Tak pokiaľ som si všimol, dnešné trendy sú proste také. Golf na ne nereflektoval, jedine ak zadnými svetlami posledného kombíka, a teda nie práve najšťastnejšie.
Takže ako som písal, G VI je pekný, ale v porovnaní s Meganom, keďže nesleduje posledné módne trendy, je trochu nevýrazný. ;-)
Jistě, máš pravdu. Prostě by to chtělo trochu víc nadhledu a nezaujatosti. To že sympatizuju s některou značkou neznamená že budu kálet na ty ostatní.
Konkrétně VW to často schytává už jen proto, že je v současnosti zřejmě nejúspěšnější automobilkou. Trochu mi to připomíná jak si choděj některý individua do lesa zastřílet na klávesnici Microsoft.
Ty moje příklady tady nezazněly, ale ani bych se nedivil...
A GTI střídá vynikající, hodně dobrý ale i slabší příspěvky, a rozhodně to nehodnotím podle toho, jestli zrovna chválí či nechválí moje oblíbence...
Nemyslím si, že Golf VI přestane vypadat sympaticky tím, že ho jen postavíš vedle Meganu III... naopak Megan III bude vedle Golfu VI, ale dokonce i vedle Méganu II, vypadat ještě víc "asijsky"...
Design Méganu II je mnohem "evropštější" než u Meganu III
a tím má dnes paradoxně blíž ke Golfu VI, než ke svému vlastnímu nástupci...
Design typu Méganu II se obecně automobilce povede jednou za hodně dlouhé období...a takhle "lacině" se ho úplně vzdát je největší škoda hlavně pro ni samotnou...
Jistěže jsem diskusi nad E a É zaznamenal a o rozdílech vím ;-) ,spěchal jsem a mrsknul odkazy Klaudiovi přímo ... >:-[]
K oněm E nemám co dodat... ;-)
O těch skupinách máš samozřejmě pravdu, ale že by tu někdo zpochybňoval třeba u Renaultu zrovna dieselové motory jsem opravdu nezaregistroval, naopak to spíš právě to TDI PD od VW ...
A s tím pohonem zubní vrtačky(také jsem to tu nečetl)...,tomu se člověk může tak akorát zasmát...reagovat normálně na takovou kravinu, je stejná blobost, jako to(s tou vrtačkou) myslet vážně...
Tady vůbec někteří reagují zbytečně a dokola na stupidní a nepodložené příspěvky... jako zde Avantime na nesmyslné sr.čky 507čky (ono se to i rýmuje)...jehož servilita ke GTImu nezná (nejen česko-slovenských) hranic...někdy mám pocit, že by mu tu byl schopen utřít (virtuálně) i zadek...
Přitom dost reakcí od GTIho je kvalitních a dobře napsaných a je podle nich vidět, že GTI má na zdejší poměry rozhodně nadprůměrné znalosti o autech...a zase je škoda, že se tady reaguje hlavně na ty jeho přehnaně tendenčně zaměřené reakce, nebo jejich části, přičemž některé mají ("okatě") hlavně provokativní charakter...
Popravde, Golf VI vídam vpodstate denne, a musím povedať, že má fakt sympatické a pekné tvary. Je konzervatívny, skôr nenápadný, neprináša nič nové, iste. Ale ako celok vyzerá sympaticky. Kým ho nepostavíš vedľa Megana. Tu sú už rozdiely generácií v dizajne hodne poznať.
Ja by som nepovedal že sentiment, ja by som povedal, že HOSIPA. >:D
V niektorých prípadoch vidno, že článok tvoril človek, čo o autách nemá ani vedomosti, ani k nim vzťah.
Ono šlo spíš o to, že je to jaksi už dost dávno, kdy Renault ze Scénica, potažmo Grand Scénika udělal samostatnej model a odstřihl ho od Megana.
Dříve se model jmenoval Renault Mégane Scénic a někteří novináři nejspíš trpí značným sentimentem. Nakonec ještě začnou zveřejňovat statistiky prodejů v Československu, ne ? >:D
Stejnou "potíž" má i Ford s C-Maxem, dříve Ford Focus C-Max. :-!
Golf jde po cestě postupné evoluce.
Jinak nový Megane se mi velmi líbí. A myslím, že tomu tak bude i za několik let ;-) Kupátko se stává (dostupnou) srdcovkou, je skvělé :yes: Ta oranžová Cayenne mu sedne.
Jsem velký zastánce automobilů z období Renaultu Avantime, čili z tzv. "Avantime ery". Takže si myslím, že to byl dobrý krok. Mégane II. byl (spolu se Scénicem) velmi úspěšný, takže se našla spousta lidí, kterým odvážnější tvarosloví dobových Renaultů nijak neublížilo, spíše je zaujalo. Avšak, sto lidí, sto chutí...
Přiznám se,že nevím o kom mluvíš,neb tak detailně Vaše bafuňáře nebo šedé eminence neznám a ligu u Vás nesleduji ;-) ...
PS:Teď právě Kanada s Finama předvádí príma hokej nahoru / dolů ...
Viděl jsem pouze 1.třetinu,ale to byl mazec...Kupodivu se bruslí rychle i 9 minut před koncem...A Kanada srovnala...
Na začátku jsem byl nakloněn spíše Finům,teda doufal,že vyhrají...
Dĺžeň sem, dĺžeň tam. Ja som si o novom Grand Scenicu už prečítal aj článok s názvom Renault Mégane Grand Scénic...
[odkaz]%2Bfotogaleri… />
>:D >:D >:D
Vieš čo, čím dlhšie na nového Megana pozerám, tým viac sa mi páči. Stále v mojich očiach zreje. Celok pre povrchné pohľady laikov je umiernený, ale detaily - tam si Francúzi beztak prišli na svoje. Predná maska so svetlami a spojlerom, prelisy a kapote, zadné svetlá, svalnaté zadné blatníky...nič okukané na tom aute vpodstate nenachádzam. No a kupátko, to je výraz dizajnového jazyka sám, po prvých kritických názoroch si tvorcov novej generácie začínam stále viac vážiť. ;-)
Nijak to pravdaže neznižuje hodnoty dizajnu predchádzajúcej generácie, áut, ktoré sa smelo môžu postaviť vedľa svojho nástupcu, bez toho, aby stáli v jeho tieni, je po čertoch málo. Výnimkoou je v posledných rokoch snáď len Golf, ale tam je to spôsobené minimálnymi medzigeneračnými zmenami, nie nadčasovosťou.
No to vieš, kým bude slovenský hokej držať v šachu istý nemenovaný súdruh, tak to dobré nebude. Niet motivácie, niet nadšenia, niet výsledkov. Kým toho vagabunda nekonú do zadku, tak to bude dopadať podobne. Po Pašekovej smrti to ide iba dolu vodou.
Až s odstupom času vidno, ako dokonale si Renault vyskúšal na futuristickej štúdii uvažované sériové prvky a štylistické markanty, a v akej veľkej miere ich na sériových autách Megane aj Scenic použil. Nádhera! :-)
Sklapni už! Stále klameš a stále niekoho osočuješ. Správaš sa ako posledný úbožiak. A mne v SZ ukazuješ tvár slušného chalana. Už tým láskavo skonči, lebo začnem ľutovať, že sa s tebou ešte bavím. Začínam ma pocit, že si ničiu pozornosť ani pomoc nezaslúžiš.
Já přece nepsal, že tu dostává na frak jenom Renault. Snad ale uznáš, že jsou tady v diskuzích očividné fanouškovské skupiny, které neuznávají prakticky žádné ctnosti komkurentů.
Cítím k Renaultu sympatie, přesto bych nevypustil z klávesnice zřejmou nepravdu, např. že Megane je celkově lepší auto než Golf. Na druhou stranu se tu dočkáš tvrzení že motor 2.0 dCi je dobrej tak na pohánění zubní vrtačky podle mě jenom proto, že je od Renaultu. Techniku a spolehlivost toho motoru ve srovnání třeba s 2.0 TDi PD už dotyčný pisálek neřeší.
Tak asi tak...
A když už jsme u toho, zrovna tvoje příspěvky jsou často dost kvalitní a konkrétní na to, aby nezaujatýho člověka zaujaly. Viz. historie Golfu GTI a vůbec věci o VW...
Záď Coupé je jedna z nejodvážnějších mezi kompakty. Schválně, ukaž mi nějaký kompakt, který má poutavější pozadí. Ano, já vím, někdo z dálky volá Citroën C4 Coupé...
Nie ty si sa jasne vyjadril v zmysle, že je to o ničom. Aspoň tu prestaň klamať.
P.S.: ZLATY VENTILEK: Ergonomický interiér, v ktorom sú všetky ovládače tam kde majú byť je úplne o ničom
Základ pre ergonómiu je predošetkým originálny dizajn. 8-s >:-[] >:D:no::no:
"Za uši" tu často dostává taky např. koncern VW, jehož prodeje tomu ani zdaleka neodpovídají, takže tohle, jako něco typického pouze pro Renault, zrovna neberu... :-!
... ne, nechybí mi tam čárka nad E. U třetího vydání Meganu ho Renault píše krátké :-)
Rozšířila se tu diskuse o dvou generacím Meganu. Osobně se mi velmi líbí Mégane II, jakožto avantgardní "MiniAvantime". Rozčeřil kompaktní vody a dodnes má suverénně nejodvážnější pozadí mezi hatchbacky (ano, šlape mu na paty Citroën C4 Coupé).
S tím vším krásně koresponduje ostře řezaná, energetická příď a čistý profil. U mě :yes:
I novou generaci beru, i přes to, že jsem spíše futurista. Když jsem vztoupil k prodejci, byl jsem první, komu se více líbil předchůdce :-) . Lidé chtěli umírněnější tvary, tak je tu mají...
Jestliže pětidvířko sází na elegantín a oblé tvary, tak kupátko navazuje na tradici Renaultu s designovými experiemnty na zádi. Třídveřák má opravdu sexy pozadí, i celkové proporce jsou dobré. U mě jeden z nejkrásnějších kompaktů :yes:
Navtech narážel na umístění přístojů (a jeho postoj byl očividně konzervativní) - jen jsem se vyjádřil, že nejsem konzervaticec. Nic víc. Samozřejmě čím lepší ergonomie, tím lépe.
Za uši dostává Renault hlavně v místních diskuzích.
Když si vezmeš jak malé procento potenciálních kupců auta sem přispívá nebo to jen čte, pochopíš proč to v prodejích u nás s Renaultem zdaleka tak špatné není... ;-)
Tak ať se mu daří, přece jen bez Renaultu by i VW bylo smutno. Áda by jistě souhlasil... >:D
Z mýho pohledu se nic nezměnilo. Meg2 byl originálnější a zcela svébytnej, včetně toho kritizovanýho hatche.
Zrovínka dneska jsem ale jel do Roudnice a z řady protijedoucích (krásný den) jsem Meg3 identifikoval naprosto jednoznačně a nic "korejskýho" jsem na něm neshledal.
Z toho pro mě plyne, že Renault nic nepokazil a v rámci daného úkolu, stvořit pohledné a hlavně úspěšné auto, udělal to nejlepší co mohl.
Výrazně odlišil generace, třídvířko od pětidvířka a přitom to auto je dost odlišný na to, aby sis ho nesplet s jiným.
Jestli to bude stačit, je otázka. Já myslím že jo.
Rozumím...Originalitu II tam člověk nenajde...Celou koncepci postavili na jiné filosofii s cílem neprovokovat a prodat(viz reklama).Já osobně ho vcelku beru(myslím 5dv.-3.dv. je dynamičtější) a vzhledově sázím na další verze+Scenic...Ale jak říkám,originalita a jiskra M II v 5.a 3dv.verzi tam chybí...
PS:Nadšenej teda zrovna nejsem...
Ona taky probíhala tvorba nové generace v trošku "jiném" prostředí a atmosféře než generace předchozí,včetně radikálně změněné generality...Jiný pohled,styl a názor se zákonitě projevit musel...
Jestli je to dobře nebo ne -> ať už z hlediska vzhledu nebo konstrukce,ukáže teprve čas...
Je fakt,že avantgarda na III zrovna nedominuje >:-[] ,a příklon k méně konfliktnímu designu je více než zřejmý.Přesto si myslím,že např.kombi (alespoň dle fota)vypadá velmi nadějně,taktéž nový Scénic je vyvedený a další variace se teprve budou prezentovat.Berlineta co by námět na zadní část byl opravdu skvělý nápad,jenž bohužel v nové generaci nenašel následníka nebo jinou interpretaci ;-\ ...
Zkus mu dát čas,třeba jiné "kastle" zabodují... ;-)
Mali im dať ešte viac. Ak hanba, tak nech je poriadna. Tréner sa vraj po zápase vyjadril, že sa bude pri vstupe na hokejový štadión červenať nasledujúcich 5 rokov.
S Meganem II se Renaultu podařilo udělat velmi svérazný hathback, který narozdíl od jiných automobilových exotů netrpěl ošklivostí, naopak měl velmi vyvážené tvary a se svou ***kou působil francousky uvolněně, což z něj činilo plnohodnotnou alternativu k německé konkurenci pro ty, kterým německý styl nevyhovuje. Navíc Megane II Grantour považuju za nejhezčí kombi segmentu.
Ty ses pěkně rozepsal...já jen reagoval na design Mé3...s Mé2 jsem problém neměl, spíš naopak...Mé2 byl takový velmi dlouhý skok od Mé1, navíc velmi správným směrem... :-!
To máš pravdu. Bohužiaľ, v prípade Slovákov to nevychádza už dlho. Mám pocti, že všetci elitný hokejisti Slovenska pozutekali do USA, do tej ligy, či čo to tam majú. Inak, fakt, som si hokej pomýlil s futbalom... :-O
On to má totiž Rencek v "těchto končinách" těžké :-! ...Ať udělá co udělá,tak stejně dostane za uši ...Buď za nestravitelně-nepoužitelnou,nepraktickou plečku,nebo naopak za nudnou,šedivou,kompromisní,nehezkou až asijskou variaci auta...Prostě to minimálně zde na autu je fakt a paradoxně většina článků o "produktech,jenž vlastně nestojí za hnutí prstem" funguje jako slušná diskuzní rozbuška a někdy se jedná vyloženě o reakce paranoické... ;-)
Je to pro mne záhadou -> pokud je něco mimo můj vkus či interes,tak nechávám přece být(né? aha,ty mě utlučeš mojím angažmá pod A3 a budeš mít pravdu :-) ... >:D ...
Jo,Megoš II byl originál a taky dostával pěkně za uši(někdy po právu,často zbytečně křivě).
Co mne však mimo "klasický místní fundovaný diskuzní odpis" překvapilo,byly některé vcelku pochvalné řádky redaktorů tam,kde bych to od nich vůbec nečekal...viz Autoweb,Za Volantem ,etc...
Tudíž jsem nad věcí a tak jako třeba jinému reprezentantu dávám čas...
Áno, je pravda, že myslieť si, že auto s originálnym dizajnom musí byť najlepšie vo všetkých parametroch a že je to dokonca najlepšia dodávka, tak na tom sa dá jedine baviť. >:D
Chudák Megane RS, toľko úlovkov do ZLATEHO VENTILKU sa pod ním vytvorilo:
Já mám Avanitma, takové Ferrari
Vel Satis je popelnice
Vel Satis je kuka
Vel Satis je(dokonca) lepší užitkáč ako Sharan, pretože má orginálny dizajn.
Ak je v ergonomickom interiéry všetko tam kde má byť, je úplne o ničom
Kvalitná ergonómia, to je predovšetkým zaujímavý dizajn.
A skutočná perla >:D :
Originálny dizajn je základ pre užitkáč. 8-s >:D:no:
To není pravda. Je logické, že Sharan (služka) je hloupé srovnávat s Vel Satisem (limusínou).
Ty primitivní kecy typu "Ferrari je lepší užitkáč ako Tranposrter, lebo má originálny dizajn" nebo "Originálny dizajn je základ pre užitkáč" jsou jen výplody Tvé fantazie a "slepé senzace" pro ventilek :no:
Dík za pobavení. Krátím si tím dlouhou chvíli u AutoCADu, krapet se nudím... >:-[]
Megane se mi celkově nelíbí a tohle RS taky ne. Ve srovnání s Megane 2 mě to přijde jako ústup z pozic a rezignace. Megane 2 byl pro mě konkurent Golfa, Astry a Focusu. M3 se zařadil po bok korejcům. :no:
Nie, ty tam hore píšeš, že Vel Satis je originálna limuzína, preto je nezmyseľ povedať, že Sharan je lepší užitkáč. Z toho odvodiť, že určite aj súhlasíš s názorom, že Ferrari je lepší užitkáč ako Tranposrter, lebo má originálny dizajn.
Takže ešte jeden úlovok do ZLATEHO VENTILKU: Originálny dizajn je základ pre užitkáč. >:D:no:
Ale on ho hovoril o ergonomickom interiéry, nie o kvalitom dizajnu. Ale, šup s tým do Ventilku: Kvalitná ergonómia je dizajn. >:D
Inak, oceňujem, že si mi vynadal do primitíva, bez toho, aby já tebe vynadal. :-!:yes::*)
Prosím veškeré členy diskuse, aby si pečlivě pročetli celou diskusi a našli autora následujících poznatků, které jsou hodny pacientům bohnické léčebny: "
"Vel Satis je lepší užitkáč ako Transporter, lebo je to dizajnovo originálna limuzína"
"Můj Avantime je vlastne takové Ferrari"
...
Autorem těchto perel je nám samozřejmě notoricky známý. Je to 507. A byl bych velice nerad, aby tyto hloupé poznatky někdo shazoval na mě, nebo na kohokoli jiného.
507, jakožto studenta základní školy, by teoreticky mohl omlouvat jeho věk. Ale jako svéprávný (alespoň doufám) člověk by se mohl začít chovat.
Isteže, uznávam, že ak niekto vyplodí výtvor, že totiž ergonomický interiér, v ktorom je všetko tam kde má byť je o ničom >:D8-s:no: , tak potom hľadá všelijaké argumenty... >:-[]:no:
Vel Satis je popelnice
Vel Satis je kuka
Vel Satis je lepší užitkáč ako Transporter, lebo je to dizajnovo originálna limuzína
Můj Avantime je vlastne takové Ferrari
Tak toto si skutočne, ale skutočne RENAULT nezaslúži.
Tak asi si tě tam jen s někým spletl...!
To víš, ty tvé fotky tady některé "rakcionáře" docela klamou... >:-[]
A podle té jeho fotky..., zrovna on má čím do Lidlu jezdit...
Tak "BOKOVKA"? ;-)
Jak se vám ten film líbil? :-)
PS: Na "pracák" NEtrefím, NEvím kde to je a NEvím co to je (Chvála Bohu - a doufám že to tak zůstane na věky věků, AMEN ;-) )
PPS: Ale já si NE"stěžuji" - když to TAK(hle) "zůstane" - "dá" se to "vydržet" :-)
Na "zabíjačce" jsem byla 2x (poprvé a NAPOSLEDY!) ;-)
PS: A Ferda "řve" taky! Kdybyste to chtěl vědět... a HODNĚ! ;-)
PPS: To Brumla a Teddy mají DALEKO "příjemnější" ZVUK! :yes::-)
Kylie, ty si teď "přeskočila" od Ferari ke svým domácím mazlíčkům..., prasátkům...?
Takže ty máš jedno postarší, zaběhlé
(s vypálenou 507ičkou) a hrozně řve...? Zkus někdy třeba zabíjačku..., velmi příjemné... >:D
Dnes bych pro sebe asi vybrala Californii (ale vybrala jsem si něco ještě "lepší" - no asi jak pro koho ;-) )
Já mám již takové "postarší" a popravdě dnes již "vyhledávám" trošičku "jiný" styl ... ono totiž HROZNĚ "řve" :-)
PS: NEviděli jste někdo "507čku"? Mně se někam "ztratila"! Že by se mi "zacyklila"?
Dobrou noc :-)
Opravdu jsem nemyslel nějaké časy na okruhu a u auta homologovaného na běžný provoz je ani nepovažuju za nějak moc důležité...
Že se nestihly potkat, znamená, že se nebyly na trhu současně...a proto si na něm nemohly ani přímo konkurovat...
Nebo se snad na trhu s novými auty R26R stále ještě nabízí...?
Já už se chci "odpojit" a vy asi stále "hledáte" kudy/kam je to "na jihozápad" ze Sant´ Agata, že? ;-)
Tak DOBROU noc a hlavně NEzapomeňte - NEvjíždět NEčekaně do levého! ;-)
Já JEN řekla, že ".. mne TĚŠí že mne vyhlížíte ve ZPĚTNÉM .." (čím "přiletím" jsem NEříkala ;-) )
A ať NEvjíždíte NEčekaně do levého ... ale na tom "trvám"! :-)
[odkaz]
My z té "jihozápadnější" vesnice na "traktory" a další "hospodářské stroje" moc NEjsme (a "preferujeme" ZADNí pohon) ;-)
Já to myslel tak, že je tvarově konzervativní. A konzervy já nemám v lásce. Avšak ergonomii ano.
Víš, co je to kvalitní design? To je harmonické skloubení kvality, ergonomie, funkčnosti a estetiky. A soulad všech prvků by měl být vyvážený. Když přesahují kvalita, ergonomie a funkčnost, je to pro pragmatiky dobré, ale ti, kterým není alespoň trocha estetiky cizí, mají tendence strádat.
...
Já za to nemohu, že nerozumíš psanému textu. To je Tvoje chyba :no:
Nepovažuji Tě za žádného neznalce. Každého odpůrce Vel Satanu plně chápu. Vybral jsem si individuální cestu a jsem tolerantní, když se to někomu nelíbí.
Kdybych podobné srovnání demonstroval na nějakém BMW, to bych schytal hromadu on-line kopanců do zadnice...
Vel satis předvedl totéž pouze pro tvoje poluce. Těch pár desítek vyvolených, co u něj hledaj krásu, výjmečnost a komfort to nezachrání. Můj názor na tu bednu znáš, takže jí dneska klidně přirovnám k Fiatu Ducato a nemam s tim problém. Pokud to bereš tak, že jsem ve vztahu k Vel satis neznalec, tak je mi tě líto.
Ale pozri sa na to takto. Nemôžeš si myslieť, že len preto, že Vel Satis je iné, modernejšie auto je teraz vo všetkom lepšie. Podľa čoho súdiš, že Vel Satis odvedie viac práce? Z tohto mám pocit, že Ferrari odvedie viac práce než Transporter, lebo je modernejší než Transporter.
Nechovej se, jako přiblblej mariánek. Však víš, že na tyhle levný reakce rád reaguju. Je to podobný, jako si mě cpal nedávno do palice toho seata. Ta ergonomie u takovýho auta by měla bejt neměnná a je fuk, jaká je to značka v daný kategorii. Jediný, co mě u VW vadí je ta dementní páka u DSG, jinak je všechno tam, kde to člověk čeká. Žádný otáčkoměry uprostřed a pod.
Tak je vypiš, nebo dej odkaz. Doufám, že nemyslíš to, že jsem tu popelnici Velsatise přirovnal k Sharanu? Na tom nevidim nic špatnýho, spíš ublížení Sharanu. Jinak nevim, kde bych snad kovboje z plakátů a jejich šotky přivedl v omyl.
Až to udělá Rendl v 5 dveřích s automatem, pro "běžný" ježdění tak smeknu. Severní smyčkou s rodinou do Lidlu nejezdim a plakáty nad postelí mě nezajímaj.
Já ti to vysvětlim... Že to má rychlost cez 200 poznám, i když to je 3km zamnou, to je jasný, ale teď si nemůžu vzpomenout, kde jsem narazil na 2km rovinu a ještě nejlépe s ďolíkem, abych se nespletl. Padova? Bolona? Letiště Ruzyně? Fakt nevim. ;-)
Vysvetli mi prosím ťa, prečo ty lezieš za volant s tak mizerným odhadom...
Jasne že som za sebou videl len svetlá, že je to Lambo som zbadal o pár okamihov neskôr...
Alebo máš pocit, že to, čo je 2 km za tebou ťa nezaujíma? Ani keď to má rýchlosť cez 200?
Ale stihlo.Dokonca mal focus rs 10sekund strátu na rekord r26r na trati v Nurburgringu kde si drží rekord v HH.Samozrejme tým nechcem tvrdit že je Focus RS o ničom(bral by som ho hned),len chcem ukázat na to že Renault ponuka aj niečo viac než "len" RS.
Tady totiž každej každýho "zadupává" a "dává" mu, ale potíž je v tom, že se srovnává nesrovnatelný.
Můj osobní názor je, že auto, který musíš na podvalníku dotáhnout někam na okruh a tam si hrát na Severní smyčku (zrovna třeba R26R), je v podstatě k ničemu. Snad jedině si na ty trubky místo zadních sedaček pověsit nějaký prádlo.
Takže pro mě je GTI nebo ST tak akorát. Ale hezky se na ty "ostrý" káry kouká. To jo. :-!
Presne tak. Problém je v tom v tom, že auto má príliš veľa plechu pod oknami. Konkrétne v akomsi rohu, za dverami. Je to škoda. Megane Coupe by mohol byť skutočne pekným autom, ale to auto tak nejak, príliš plné, malo by schudnúť. Inak, myslím, že celý problém je v základe dizajnu Megana. Je síce taký vajcový a oblý, ale táto oblasť nie je vhodná pre kupé, lebo auto proste pôsobí opticky príliš nafúknuto. Škoda.
Proč, tohle auto (R26R) už se v podstatě "nestihlo" s FoRSII potkat...
A nový MégRS se rozhodně "tváří" mnohem více jako opravdu ostrý, než klasický HH typu GTI...
S tím jednotným číslem ("pro "jednoho" zákazníka") ses možná docela trefil...mnohem lépe, než ve své předchozí reakci...
Potom tedy opravdu za málo peněz, můžeš mít absolutně "vyjímečné" auto (Még.RS), které si hned tak někdo další nekoupí...
Za to "předražené" GTI, (které prý "Még.RS zadupe do země") si na rozdíl od Még.RS koupí kde kdo... :-!
P.S. Zřejmě sis nevšiml, že tohle auto je cíleno mnohem více proti Focusu RS, viz. sedadla!, kola, černě lesklé větší detaily - spoilery, zrcátka, horní hrana přední masky apod...
Problém tohoto auta může být právě v tom, že se GTI nevyrovná
každodenní použitelnosti a naopak Focusu RS zase svou "ostrostí", ale ani např. prostorností, takže bych s tím "zadupáváním" doporučil ještě chvíli počkat, aspoň na pár prvních praktických zkušeností.. ;-)
hele měl by ses zavčasu vzpamatovat.. tady urážíš lidi a píšeš bláboly o výrobcích VWgrupe... víš sra|čky o tom kdo tady je jaký řidič a kdo má kolik na kontě tak se radši zdrž komentářů v tomhle duchu... :no:
do p*če do p*če :DDDD tak to je hláška týdne LOL.. >:D okamžitě to postuju na lamer.cz .. woody-alien máš bod >:D >:D >:D >:D >:D:yes::yes::yes::yes::yes::yes:
No tak holka nalejvej, ať nepadá mi pěna,
Megane RS maj v Kauflandu, a příznivá je cena...
Musím říct, že cena pod pětset by mě neurazila. Stejně bych si ho nekoupil. Myslím ale, že "podezřelost" nízkých cen se řeší u trochu jiných kategorií aut.
A stejně je mi to jedno. Já mám dneska nějakou flegmatickou. ;-)
Ja bych klidne Megane RS uprednostnil pred Focusem RS a muzu ti s klidem rici, ze byt to nema viceprvek na zadni, tak az tohle sjede z pasu, tak vetsinu konkurence, vcetne toho tveho "Guru" GTI po jemnem liftu, zadupe do zeme... ;-)
:-) Píšeš to správně - "jen trochu vypiplaný" no, a o to jde. Na základu mégana není co sportovního (uvnitř) piplat, to je auto pro blazeované rádoby elegány s poměrně útlým kontem. Z toho srdeční sportovní bestii nevytlučeš ani žlutým otáčkoměrem... ;-)
Já ti nevím, seděl jsem (neřídil) v přechozím GTI a prostě mi to připadlo...no snad máš pravdu o tom dobrým základu, potom už ti to tak nepřijde, jen jako o něco víc vypiplaný.
A ono je to možná tím, že já na to sportovno zas tak moc nejsem. Mně stačí dobrá sedačka a šaltpáka, dobře umístěný pedály, volant moc neřeším a hlavně když to tlačí do zad. Drifty a spálený gumy mě nějak neberou.
Nelži si do kapsy, Klaudie, a začni se už o auta konečně zajímat. Že tu nad RS jásaj patnáctiletí hošící je možná pochopitelné, v tvém věku bych ovšem už čekal vědomí konkurence...
No woody, tak nyní jsi jako chlap s vokem tedy fatálně ujel. Podívej se vedle na kokpit getička, na ten fantastickej sportovní volant, na celé pojetí přístrojovky... sedadla... vždyť to je drajv na druhou. Getei těží z toho, že již základ je výbornej. Mégane je dělanej do vizuálního luxusu, a například volant RS... no to je podle mého zoufalství. A ta recara jsou v tom fakt jak pěst na voko.
Jinak souhlas, RS jsou bestie, s nimiž si toho moc neužiješ. Měli by k těm autům prodávat i malej soukromej okruh, pak jo, pak by si člověk užil. Jednou za měsíc dvě hoďky...
:-) Jak jsem napsal - karoserie méganu je pro mne zklamáním pololetí. A poté co jsme tu měli již nástin nové Astry, není myslím, o čem diskutovat. Jinak to, že jsem na této diskuzi v menšině považuji za klad... ;-)
Celkem mě zaujalo, jak rozdílně hodnotíš interiéry Meganu RS a GTi. Že by z GTi (nic proti němu) na mě dýchla bůhvíjaká atmosféra sportovna, to tedy zrovna ne.
Nicméně k otázce : Kanárka, či spíše paštiku z něj bych si dal. Megane RS jakož i Focus RS si klidně nechte. Nějak si nedovedu představit život bez páteře. ;-)
RS nie je niečo ako GTI alebo ST. Príliš tvrdý a dynamický na každý deň. Tým dynamický myslím to športové zameranie, nie rýchlosť.
Je pravda, že karoséria je akosi až príliš plná. Hlavne nad zadným kolesom. A ten športový akcent vidím hlavne vpredu, tiež v zadnom nárazníku, celkovo však Megane kvôli svojej plnosti nemôže mať ten športový akcent. Zaujímavé je, že kupé je plnšie než 5dverový model. :-) >:D
No tak tomu ver. Dnes som jazdil tak kľudne...
nejak ma nič netrápilo, nikam som sa neponáhľal, a vkľude som sa vliekol za jedným víkendovým vodičom, ktorý keď zbadal pri ceste hliadku colníkov, tak spomalil na necelých 40 km/h. Potešila ma pri tom okamžitá spotreba - 4. kvalt, plyn stlačený asi 5 mm a ťahal pod 3 litre. >:D >:D >:D
No, smutné. Někde jsem četl, že snad francouzská auta vynikají šarmem a elegancí... současná generace méganu toho tedy důkazem rozhodně není - zcela rozháraná záď, auto opticky nefunguje, karoserie je značně nabobtnalá a naivistické napojení linií zadního okna na zadní boční... no to je pro mne pinokio lux.
Mutace RS je kladivo, které se bude dobře vyjímat co plakátová modla nad pelestí mladých hošíků, kteří mají zatím z dospělých aut strach. Na silnici... jako šafránu. Problém totiž je v tom, že auto je od toho, aby jeho užívání neslo řidiči radost. Umíš si představit, že jezdíš méganem RS? Ta sedadla? Vždyť by ses v tom bál jet. A pak... postrádám uvnitř sportovní kokpit, který by harmonizoval se sedadly. Vím, jestliže vnitřek základu je všechno, jenom ne sportovní, těžko z toho vykřesat "gordini". Žlutý otáčkoměr... hmmm.
Tedy, jsem v rozpacích. Pominu-li ta neestetická černá kola, auto ve mně tak jako tak nevzbuzuje ani stopu dravého reflexu. Přitom paradoxně to bude jízdní pila. Škoda, že to na pohled vidět není.Za sebe píši, že karoserie méganu je pro mne zklamáním tohoto pololetí.
P.S. Z ostrých hothatch je tu koneckonců mutace Focusu a Astry. Proto se ptám, je tu někdo, kdo by upřednostnil horního kanárka před Focusem RS?
Psal jsem, že Megan má něco podobného a že si to nechal patentovat později tak nechápu tu reakci. No nedalo mi a trochu jsem pohledal...Psal jsem že Renault si tento podobný systém nechal patentovat později, ale jak se ukázalo, nikdy si nic patentovat nenechal. Soudní spory vedli a ještě vedou. Oficiálně je tedy první Ford:
otazkou je co znamena to povestne "dá" pridanim zadniho paru papuci k pohonu tomu totis nepridaji, ale spise uberou, vlastne pridaji na hmotnosti :-) a pak taky kde kdo komu "dá" :-)
Ano u Rendlu to obslehli od Fordu. ;-\ :no::no::no: Tezko uverit tomu ze to ma Renault opravdu patentovano, co jsem cetl tak prave nema. Protoze patent ma prave Ford.
:yes: Focus RS zvládá hned 440 Nm díky RevoKnuckle a Megane má něco podobného, myslím že vedli i nějaké soudní spory, protože Megane si ho patentoval později...
bude tím, co rozhodne které RS bude na okruhu lepší, jestli Focus nebo Megane. Pokud bude verze Megane RS Cup náležitě odlehčená, což myslím bude, protože hoši z Renault Sport měli Focus RS určitě k testování, tak bude Megane zase rychlejší. Uvidíme co s pořadím udělá příchod A3RS s 250kW :-)
Jo,souhlas.Pokud si nejsem jist a pokud někdo uvede zdroj,okamžitě dochází na fázi ověřování...právě proto abych nebyl za IQ,jenž neuzná fakta...Splést se může každý a já bych mohl vyprávět,ovšem stejně důležité je si to přiznat a nehrotit...Poté je již kousek k pořádné mele...
Je (tedy pro mne) ZVLÁŠTNí a až trochu NEpochopitelné, jak někteří "diskutují" - tady "507" buď "přehlédl" NEuvědomil si ... to se může stát KAŽDÉMU, ale (i když se to dá SNADNO - ve vedlejším okně - "ověřit", tak raději "bojuje" a každým dalším příspěvkem "přitrvrzuje" ...
... již se mi to tu TAKÉ stalo a někomu prostě VŮBEC NEjde o "FAKTa" ...
Zcela "normální" Fiat Bravo 1.6 Multijet má "na brzdě" naměřených 343 Nm - stejně "obyč." Kia Soul 1.6 CRDi či Hyundai i20 - NEmluvě o motorech jako je 2.2 HDi Biturbo, kde jsme vysoce NAD 400 Nm (na přední nápravě) - ostatně i v česku ZCELA "běžná" Octavia RS se k těmto hodnotám dostává ..
Pěkný den :-)
Samozřejmě,proto jsem vypíchl G jako guru...U foukané ropy ve dvoulitru dnes standart(téměř 100%) a 300Nm dnes začínají atakovat i foukané 1,6 v ropě...
Tvoje diagnosa jde mimo mne a je pod mojí rozlišovací schopností.Tady se bavíme o faktech,ne o přání a pokud s tím máš problém,tak ho řeš,ale jinde a s někým jiným...
Pardon,já předpokládal znalost psaného slova a elementární porozumění češtině + schopnost si informaci ověřit... 8-s Ovšem ty jseš normální mimoň,těžkej mimoň...A to tady žvaníš o plecháčíš jako nějaký generální...
to není nic nového, že fandíš diamantu na kapotě ;-) snad jen ta barva mi přijde nějaká čudná.. jinak to bude určitě skvělé nářadí.. :yes: sem s ním :yes::yes: