Někdo má rád obývák z kvlaitní kůže, dřeva s dobrou ergonomií, někdo kus chaldnýho hliníku tvarovný do krychle (volvo) a někdo má rád rádoby superplasty....ve skutečnosti obyčejnej nudnej černej palsták s mnohdy naprosto iditskou ergonomií (vozy koncernu VW)
sorry, ale si asi jediny na tomto svete co tvrdi takuto vec.
Aj ten najzakrytejsi magazin v CZ a SK svete, ktorym auto.cz je a dal ds5ke 2* (dacia sandero dostalo viac) koli tomu, ze nenapchas 1,5l flasku do dveri (u premii bezna vec, vsak) okrem ostatnych hovori, ze su tam premiove materialy. Ked toto hovori auto,cz, tak ver, ze tie premiove materialy tam su. Keby to povedal citroen magazin, tak ti aj uverim, ale ked toto povie auto.cz, tak aj keby si bol prezident usa krizeny s prezidentom ruska a Chuck norrsiom, tak ti to neuverim.
nie je 5 hviezd ako 5 hvierzd, porovnaj to napr s golfom 7 ktoremu ani neprasklo predne sklo, quorosu sa zlomil A stlpik, aj ked je to pekne zamaskovane za dverami.
quoros by bol ok keby stal 15000 vo fullke, ale takto naozaj radsej by som kupil uz toho golfa(pozri si moju historiu a uvidis ze som jeden z poslednych na tomto fore, kto si zastava vw).
Za tych 20 000 mas uz ine auta.
Ty by ses možná styděl za čínské auto. Rozumím ti. Ber to ale také tak, co si třeba mysleli němci nebo angličané, kteří si teď kupují škodovky. Jak se na ně asi dívalí. Jak se asi někteří na ně dívají dnes. Prodejní čísla říkají, že to takový * už není. Takže to může být také tak, že teď tomu auto nemůžeš přijítt na jméno, ale za deset let to už může být zavedená a respektovaná značka. A koneckonců, vzpomeň si, jak se třeba češi dívaly na korejce a japonce. A dnes?
Jsem rád, že to tady někdo zmínil! Nejsem tedy jediný, komu se dvouramenný volant nelíbí, už se těším, až bude v příští genaraci "eska" volant z olcitu 8-s
Cadillac CTS, Lexus GS, Tesla Model S. Ovšem je třeba je zažít, ne hodnotit z přepálený fotky na netu. A pak samozřejmě skoro všechny Jaguáry a britský auta obecně. Mám rád poctivou obývákoidní atmosféru.
Takže ty si hraješ na palce? >:D Taky co ti tu jiného zbývá...
Ovšem zpětně to vypadá, že já můžu dát palce klidně tři k libovolné reakci, kdežto ty jen jeden, ale zase ten jeden dáváš poctivě, co? :*) >:-[]
skus si nabuduce vyhladat na nete inu mudru vetu. Taku, ktora aspon trochu pojde v sulade s tvojimi prispevkami, nech v tom nemas potom bordel >:-[] Ale vidim, ze si si svoj prispevok uz opalcoval, to patri k tomu tvojmu "racionalnemu mysleniu", co? 8-s
Dizajn by som nechal stranou, to je subjektívna vec a v tomto je qoros pomerne konzervatívny. Ale ak chcem konzervatívny sedan v hladine okolo 20 000 eur, prečo nestaviť na nemeckú klasiku a kúpiť VW Jetta? Alebo japonskú kvalitu Toyota Corolla? Alebo alebo..možností je toľko, nevidím dôvod podporovať nejakú neznámu značku, ktorá dnes je a zajtra nemusí byť. Vrátane servisnej siete, dodávok náhradných dielov..
Nehovoriac o spoločenskom faktore nákupu auta. Je módne sa tváriť, že auto si kupuješ len pre seba a po názore manželky/susedov/kamarátov ťa nič ale...tak ti poviem, ja by som sa hanbil kúpiť čínske auto. Tak to skrátka je.
Velice poutave ji ma dle meho resenou Chevrlet Cruze. [odkaz] Nemyslim ani tak horni cast, jako cast dolni, zejmena prostor mezi ovladaci ventilace, ktery je stylizovan do pruzoru rytirske helmy a vypada velmi hezky. Obecne jsem priznivcem reseni, kdy stredovy tunel prechazi plynule do stredoveho panelu, jako to maji napriklad skodovky, volva, atd. Nejvice se mi naopak prici pojeti ve stylu BMW a renaultu, kde jsou veskere linie horizontalni a palubni deska neobklopuje. Do jiste miry je to patrne i v audinach, zejmena pak v A3.
Presne.
Auto ma aj svoje neduhy (tvar a oplastovanie volantu, auto ma start stop system ale aj klasicku rucnu brzdu), ale bez problemov by som si kupil kombi ci pripravovane SUV.
V tom, čo tu píšem celý čas. Je tak čínske ako tenisky Adidas. Vývoj bol v Rakúsku, Nemecku a Kanade. Financuje to Izrael. Vyrába sa v Číne (a platia sa tam dane).
Je Land Rover či Jaguár indický? No je.
Je Volvo čínske? No je. A obe dokonca viac, ako tento voz.
Pozri, ja tu hodnotím dizajn toho auta (od rovnakého dizajnéra, čo robil aj voz Mini). Keď sa ti nepáči, tvoja vec.
mě se také líbí Fisker. S Lancii Thesis se to má tak, že obchodně to byl propadák. Je ale fakt, že když máš to štěstí a narazíš na něj, tak se za ním musíš otočit. Mě osobně Thesis zaujal a vůbec bych se za něj nestyděl. Někteří diskutující tady na auto.cz říkají, že je to vlastně poslední skutečná Lancia. Podle mě, pokud by dnes měla Lancia zaniknout, tak tou poslední je Delta. Není totiž extra poameričtěná.
mne sa pacia napriklad interiery starsich aut znacky volvo ako napr toto: [odkaz] [odkaz] ... dodnes mi je za nimi smutno... aj ked povazujem tie sucasne inteirery volva v tejto sucasnej dobe tiez za velmi vydarene ;-)
Rozumieš písanému textu? Mňa ako koncového zákazníka nezaujíma, kto si kde dal navrhnúť prevodovku alebo nadizajnovať kasňu. Na tie skryté čínske esá v rukáve čakám. A furt nič.
V jednoduchosti je síla.
Asi se to tady většině nebude líbit, ale škoda že nevzniklo něco mezi první fabií a čtvrtým golfem: [odkaz] [odkaz]
Ale tohle je taky dobrý: [odkaz] [odkaz]
P.S. Ale už si vzpomněl, co se mi zevnitř nejvíc líbí - embéčko! [odkaz]
Co máš proti Applu? Rozhodně funguje rychleji a intuitivněji než nějaký Samsung se zasekaným (kromě Galaxy S) a poněkud nedomyšleným Androidem. ;-) Ale docela tě chápu, taky jsem si z jablíčkářů dříve dělal srandu. Za tu cenu, co dávají iPhony američtí operátoři, bych jiný mobil nechtěl.
Možná jen narážíš na módu tabletů, tak pak sorry. :-) Ne každému se to líbí...
No s tou octavií je to trochu postavené na hlavu. Jak kdyby řekli: „Chtěli jsme více místa pro dospělé, a proto se zde pohodlně posadí jenom děti...“ >:-[]
díky za info. Jestli je zájem tak velký, jak píšeš, tak nejsem překvapen, protože mě se Qoros 3 zamlouvá. A to jsem psal výše, že nikdy ani za zlaté prase žádnou čínu mít v garáži nebudu. Ikdyž, jak jsi psal ono to stoprocentní čína není. Kouknul jsem na odkaz cos dal a vypadá to slušné.
Ale nie, Mercedes rozhadzuje kruhové výduchy ventilácie plnými priehrštiami - a nevyzerá to ani trochu dobre. Štvorcípy kríž bol navyše v rozpore s trojcípou hviezdou na volante, ale ani kruháče s vodorovnými lištami nevyzerajú dobre. Na mňa táto palubka pôsobí príliš mohutne, jeden štít na prístroje aj info displej nie je to pravé orechové, čo by som ocenil. S podobne mohutnou architektúrou prišiel onehdá Latitude, a vyzeralo to podobne zle.
Nechajme bokom materiály, farby, vypracovanie a vybavenie palubky - čo mi nesedí, je celkové rozvrhnutie a architektúra. Bez ohľadu na značku.
Zrovna na tvůj názor jsem čekal jak na smilování. >:D
Kdy se konečně naučíš používat diakritiku..., když už máš obsah tradičně o ničem, mohl by ses pokusit zapracovat alespoň na formě. :*);-)
Ak ti nic nehovoria motory od spolocnosti Getrag, spolocnost Magna Steyr a dizajner Gert Hildebrant, tak ti nema vyznam pisat ani ciarku.
Sorry, asi si na zlom serveri.
Dojmológia je veda nepresná. To auto má motorizáciu zloženú z jedného motora a neexistujúcu servisnú sieť. Čo viac mi ponúka za tých 20 000 eur (či kieho boha to stojí) qoros oproti etablovanej európskej/japonskej/kórejskej produkcii? Zatiaľ sa neviem od miestnych nadšencov dopátrať k odpovedi na túto otázku. Všetci sú nadšení, že to s odretými ušami spĺňa európske kritériá na "auto". A? Ďalej?
A prečo nie?
Za technickým vývojom auta stojí Magna, relatívne nezávislá spoločnosť, ktorá robila vývoj aut, ako je Mini Countryman, Mercedes SLS, Mercedes G, Peugeot RCZ...
Keďže píšeš po SVK, odporúčam osobnú návštevu Auto Palace v Petržalke. Dojem si spravíš sám.
Zatiaľ sa oficálne sedan nepredáva. Na showroome sa auto predstavuje verejnosti aj novinárom z celej Európy. Zistuje sa však záujem (a ten je vraj veľmi veľký).
Testovacie jazdy začnú až v októbri, predaj od januára.
K dispozícií je cena za najvyššiu výbavu pri motore 1,6 (115kW) - 20.960€. V cene je zahrnutý top - automatická dvojspojková prevodovka (manuál bude 6 stupˇˇnový), multi-centrum (navigácia, cúvacia kamera, podpora mobilných aplikácií, cloud...), dvojzńová klimatizácia, koženné sedadlá s pamäťou, 17" kolesá, LED svetlá... K dispozícií bude aj benzínový trojválec (tiež turbo) s 94kW. Počiatočná cena tak bude niekde na úrovni 13.960€. Naftové motory prídu na rad počas budúcehoorka.
Do leta 2014 príde na trh hatchback (a z neho verzia crossoveru) - [odkaz] , kombi do konca budúceho roka - [odkaz] SUV v 2015 - [odkaz] a auto strednej triedy koncom roka 2015 - [odkaz]
A detail - áno, za vývojom sú ľudia, čo pôsobili v BMW či Magna Steyr. Kapitálovo Izrael a výrobou a sídlom Čína.
Nie je zložité hľadať dôvody prečo NEchcieť qoros, väčší oriešok je otázka na odpoveď prečo chcieť čínske auto. Všetci tu strácajú klobúky a ohýbajú chrbty kvôli piatim hviezdam v ncape a ako-tak použiteľnému dizajnu, avšak u etablovaných automobiliek sa toto považuje za štandard. Takže moja otázka- prečo qoros?
Zajímalo by mě, jestli by si ta palubka vedla v hlasování podobně dobře, kdyby hlasující netušili z kterého vozu pochází a neviděli ani hvězdu na pouze dvouramenném volantu. 8-s
Núka sa aj iné vysvetlenie. Možno v škodovke chystajú multi displeje, na ktorých sa budú dať zobrazovať 2 rôzne obrazy súčasne - v závislosti od uhla pohľadu. Vodič tak bude môcť sledovať navigáciu a spolujazdec napr. film. A tam je poloha v strede výhodnejšia ako naklonenie k vodičovi.
Ode mne mas :yes: (vyjimecne) , cestinu chapes evidentne lip nez Renault >:-[]
Te (ne)shody podmetu s prisudkem jsem si vsiml hned, ale nechtelo se mi to psat >:D
Mrknul jsem na ty spodní příšernosti a málem právě snědená večeře vzala za své. Takže, opravdový fajnšmekr si vybrat z horních 10 nemůže! To nejlepší z interiérů nejdeme v M-B CLS, a to ako proč? Za prvé má obrazovku úplně nahoře a každý se v něm cítí útulně, ne jak v holé ratejně S-klasse. Volič převodovky je pod volantem, tady pilotovi absolutně nic nepřekáží. Volant není přeplácaný (takhle se to Rangi fakt nedělá :-( ). Má nejintuitivnější ovládání palubního systému z německé TOP trojky. Třešnička jsou analogové hodiny mezi výdechy - nejelegantnější klasika, která neomrzí. ;-)
ano máš pravdu, design a techniku mají na starosti němci. Možná právě proto v testech uspěli. Což je fajn. Tady je vidět, že číňani potřebuji pomoci od evropanů. No a potom je tu najednou auto, které uspěje v testech.
Zajímalo by mě, jestli se v Bratislavě už prodává a kolik už mají asi objednávek.
Možná tu nejsou proto, že ve Škodě ještě nepochopili, že displej navigace má směřovat na řidiče a nikoli na trpasličí osobu sedící vzadu uprostřed. Když by tu měla být škoda, tak bych se zasadil i o Audi A6 viz. třeba A6 jednoho místního z moje.auto - [odkaz]
Ono právě v té černo-šedé tmě nejvíc vynikne to rozvržení a tvary, tedy to, co může být "špatně", ale při vhodně zvolené kombinaci barev a materiálů to "špatně" zůstane skryto.
celkově dobrý dojem dělá tato přístrojovka jen pro naprosto specifický kruh zákazníků a neokouzluje ani nemalou klientelu která koupila minulé S nehledě na to že technologicky nijak zvlášť tato řada nepostoupila a z mého laického pohledu (myšleno z pohledu člověka co si to nekoupí) působí palubní deska jako by vyjela z dílny nějakého tunera z USA který musí mít všude iPad (celá kaplička vypadá jako dodělaná někde mimo továrnu v dílnách apple)....
Poriadok a nuda sú dve rozdielne veci. Palubka Qorosu je takmer primitívne jednoduchá, absolútne bez nápadu. Niečo ako Kórejci z ich raného obdobia, akurát v trochu modernejšom štýle. Podobne na mňa pôsobí palubka Passatu, ale v tomto prípade je o pol vesmíru lepšia.
Je to proste vec vkusu. Uznávam, volant nie je najpraktickejší, ani modré "analógové digitály" nie sú to pravé orechové, ale za architektúru, výber materiálov a farieb palec hore. Pôsobí na mňa celkovo veľmi príjemne a to je pocit, ktorý za volantom auta očakávam. Veď ma poznáš, vieš, že čiero-šedú tmu v autách veľmi nemusím.
Palubka Volva je sympatická tvarovo, ale nie prevedením, veľký blok šedého plastu, hoci aj kvalitného a pekne tvarovaného, to, prosím, radšej nie.
Ano, "tvoje" kombinace barev je hezčí, ale mně jde o tvary a provedení.
Budíky: Digitál...Jo, já vím, je to pokrokové auto, takže ručičky s nápisem Jaeger, nebo Veglia čekat nemůžu, ale když digitál, tak proč vypadá jako klasickej budík? Co je to za schízu? (neplatí jen pro tu Karmu, ale obecně)
Volant: No tak to snad ne...Sorry, tohle opravdu ne.
Horní část palubní desky mi připomíná časy, když jsem si jako dítě tvaroval peřinu do tvaru "jako" auta a seděl tam a točil volantem, vystřiženým z papundeklu... Ostatně ten volant karmy mi taky připomíná moje tehdejší výtvory :-)
Nakonec je to vlastně fajn: Fisker Karma - tohle auto vás vrátí do dětství! >:D
Popravdě mně tu škodovky také chybí, protože dozdobená palubka Rapidu a Octavie vypadá hezky. Horizontální členění, jednoduché, přehledné, jen ta obrazovka by se mohla snažit dostat pár cm výš. On to u Škodovek začal Superb, který se mně také líbí.
Z aut tady vybraných je to pro mě jednoznačně Jaguar, Range Rover, Mercedes.
A čím je to taká katastrofa? Ja tvrdím opak - konečne sa niekto nebál tvarov a farieb a nepráskol do interiéru blok šedého alebo čierneho plastu ako všetci ostatní. Interiér Karmy je balzamom na oči. Len neviem, odkiaľ vzali práve vyobrazenú farebnú kombináciu a vzor na sedadlách. Táto vyzerá oveľa lepšie, videl som ju aj naživo a je to paráda:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Říct mi někdo před rokem, že se mi bude u nové generace C4 Picasso líbit stejně stylizovaný interiér, asi bych se začal hlasitě smát. Leč až na to kormidlo se mi interiér vskutku líbí, samotná palubka má nejen dotažený a nenásilný styl, ale v dané (patrně nejvyšší výbavě) i perfektně zvolené barvy a ideální množství chromu.
Ale jinak jsem v oblasti palubních desek spíše konzervativní, takže jsem zahlasoval za Volvo. Ano, displej by mohl být větší... a ano, i zde vypadá nejlépe nejdražší výbava [odkaz] , ale prostě se k autu hodí, ničím na sebe moc neupoutává a čiší z ní poctivost.
Ještěže se Fisker představil už před nějakou dobou. Palubka totiž vypadá, jakoby člověk smíchal adama a Jaguar XJ. A tu alcantaru různých odstínů spolu z volantem si člověk buď zamiluje, nebo bude nenávidět. Je to střelený, příšerně... Ale spolu se samotným pohonem a stylem auta bych to bral jako ideál. Jelikož tohle auto je dělané tak, aby se v něm člověk cítil jako doma. A o tom to je.
No a co třeba Lexus? Osobně mi víc SEDÍ GS, už jen proto naprosto dokonalé SEZENÍ... řeknu vám, že v Ženevě nezažila moje zadnice nic lepšího než právě zrzavou perforovanou kůži v GS. To třeba octavia je opravdu jen pro děti. Stehna nejsou kam složit a člověk spíš než že by seděl, tak klečí. Aspoň člověk nenaráží hlavou o strop.
Mne sa napr. mimoriadne páčia palubky novej Octavky a Rapidu. Určite vyzerajú neporovnateľne lepšie než frantíci.
Svojou filozofiou sa nápadne podobajú palubke z Range Roveru: žiadne tubusy, dokonalá symetra, klíma úplne naspodu, nad ňou multi obrazovka a úplne hore vodorovné výduchy vetrania. Nehovorím o kvalite, ale o proporciách a filozofii. Francúzska asymetria je naproti tomu absolútny nevkus.
" Dílenské zpracováni i materiály jsou na vysoké, nebojme se říci skoro až prémiové úrovni. "
to napisal niekto,kto v tom aut nesedel...lebo to posobi uplne inak...lacne spracovanie plastov,az ma clovek pocit,ze mu ostane nieco v ruke...a hlavne ten nelogicky,francuzsky chaos tlacidiel...podla mna najhorsi interier... :no::no:
Přiznám se, že jsem na Qorosu 3 chtěl hledat vady, ale je pravda, že alespoň po designerské stránce mi sedl a jsem schopen si ho dokonce představit v garáži. Což je pokrok, protože jsem se zapřísahal, že mi žádná čína nesmí přijít do cesty. A když Qoros uspěl i v EuroNCAP a má to za pět ( hvězd :-). Kdo ví. Nebudu odsuzovat. Dostal jsem lekci.
třeba Jeep Grand Cherokee má ještě hezčí. Z té desítky u mě propadl Peugeot. Ta jeho palubka mi fakt nesedla. Také jsem si všiml, že V 40 také moc kladně tady nikdo nehodnotí.
Čekal jsem tu palubní desku z Civicu, ale i tyto ostatní mají něco do sebe. Hlasoval jsem pro Jaguar. Některé jsou až moc divodé, ale většina je zajímavá. Jestli si tyhle fotky prohlídně nějaký milovník koncernu VW, tak bude mít týden noční můry >:D
Ten Qoros nevypadá vůbec špatně, i když ta fotka stojí za houby.
Chtělo by to pohled naživo.
Taky mám rád, když je palubní deska jednoduchá, uklizená a přehledná.
Co taky jiného?
Dva poctivé, analogové, budíky v kapličce před řidičem, kulatý, tříramenný volant, jehož tlačítka ovládají jen to nejnutnější, pracoviště řidiče jasně a perfektně oddělené od "toho zbytku" :-) , k tomu vědomí těch koní pod kapotou... Jasná jednička :yes:
Pokud mám zůstat cenově aspoň trochu při zemi, tak V40, to nemá chybu a provází mně ve snech od té doby, co jsem v něm seděl naposled.
Naopak Fisker Karma je katastrofa, tady se raději koukat z okna, než po interiéru.
to, čo začal Citroen Picasso C4, nová 308 zdokonalila.
milujem, ak stredová konzola je jednoduchá, praktická - [odkaz]
o nič horšia je aj prístrojová doska nového vozu Qoros 3 - [odkaz]