Ekonomika
0
Fiasco >😁 :yes:
Přejít do diskuze
Ano, ano. To je fakt pravda. Stačí si spomenúť na bývalý britský koncern BMC. To čo hovoríš, to je naozaj možné.
Pozor,ono to zase tak jednoduché není->nejedná se o trafiku nebo pekařství na rohu...
Každý se bude chovat klasicky->za minimum maximum a i v případě relativně "přátelské" varianty řešení nejspíše dojde k rasantním organizačně-výrobním restrukturalizačním krokům výhradně v režii nového vlastníka.Jak taková opatření vypadají potřebuješ okusit,to není mejdlo o deváté,nýbrž tvrdá opatření ...
A stát v případě Chrysleru = ten je v problémech = nebude sanovat donekonečna-jedná se o značné částky a podobné pumpování peněz do průmyslové sféry není zrovna to pravé ořechové.
Za louží má vážné problémy celá "velká trojka" a bude to bolet...Jak to dopadne,toť velká neznámá,jde o klasický dominový efekt...Nicméně platí😁obře už bylo a smích v tomto případě není nic vtipného ani rozumného...
Každý se bude chovat klasicky->za minimum maximum a i v případě relativně "přátelské" varianty řešení nejspíše dojde k rasantním organizačně-výrobním restrukturalizačním krokům výhradně v režii nového vlastníka.Jak taková opatření vypadají potřebuješ okusit,to není mejdlo o deváté,nýbrž tvrdá opatření ...
A stát v případě Chrysleru = ten je v problémech = nebude sanovat donekonečna-jedná se o značné částky a podobné pumpování peněz do průmyslové sféry není zrovna to pravé ořechové.
Za louží má vážné problémy celá "velká trojka" a bude to bolet...Jak to dopadne,toť velká neznámá,jde o klasický dominový efekt...Nicméně platí😁obře už bylo a smích v tomto případě není nic vtipného ani rozumného...
Možná by se našel přiléhavější název a tvoje vrozená diplomacie zabránila jeho použití 😉
Ale veď toto všetko ne nepopierateľná pravda. Ale já som sa proste smial iba na to, že by mal skončiť aj Fiat alebo obaja. Nikto z nich neskončí, pretože vláda nedá padnúť Chrysler, to je viac než jasné, hoci teraz jednania skrachovali, ak by Chrysler skutočne mal skončiť, tak určite by podala pomocnú ruku a Fiat určite nemôže skrachovať. Aj keby Chrylser skrachoval teraz, tak by bol možno prevziaty niekým, ale určite by pracovníci neprišli o zamestnania. Preto sa mi zdá predstava toho, že obaja pôjdu do pekiel smiešná. To všetko, čo si tu napísal, je samozrejme pravda. To nepopieram. Možno, že to môže mať dopady na subdodávateľov, ale určite Fiat s Chryslerom nepôjdu do pekiel, teda neskončia.
Dobře,tedy znova...Pokud tyto dvě značky budou v nesnázích,nebo nedej bože utlumí výrobu,tak dojde k lavinovitému procesu v dodavatelském a subdodavatelském sektoru,což může mít vážné sociální důsledky.Pokud si myslíš,že je to jinak,tak si to někde nech vysvětlit...
Faktem je,že bankrot nutně neznamená totální katastrofu,ovšem zatím si nikdo pořádně nedovede v reálu představit celkové dopady...A to je Fiat v Evropě a Chrysler ve Státech,čili zatím dvě automobilky,z nichž větší problémy řeší zámořský výrobce.......
Faktem je,že bankrot nutně neznamená totální katastrofu,ovšem zatím si nikdo pořádně nedovede v reálu představit celkové dopady...A to je Fiat v Evropě a Chrysler ve Státech,čili zatím dvě automobilky,z nichž větší problémy řeší zámořský výrobce.......
Ale nie a nie vysvetliť, prečo sa nemôžem smiať na tom, že Fiat s Chryslerom skončia. Furt len takéto reakcie... Proste to nechápem. Nechápem.
Ježíši Mariá,já se snad dám na modlení...Blahoslavení chudí duchem...To by bylo facek v reálu,dohnat,na co doma neměli čas nebo nervy...
Ani mi nevieš odpovedať a potom, že nemám nadávať. Chudákovi ako ty, sa iné, než TUPEC proste nedá napísať.
Jseš celej se svým IQ pod čarou,taková úroveň horší pračky...Drž se svého kopyta odpade...
Čemu se vlastně směješ 8-s ?Víš ty vůbec,co to bude znamenat pro spoustu lidí?A čímpak se žívíš ty prognostiku,pokud tě nesponzorujou ještě rodiče?
... vyhody a pozitky poskytovane "odborarom" boli osekane vraj o 80%, ale uplne najhorsie je ... vsak kukajte na linku ... [odkaz]
Řeknu to slušně - co ty si myslíš, nebo co si představuje většina Evropanů, je irelevantní. Je pro tebe tak těžké připustit, že tu jsou lidé, kteří o něčem vědí víc než ty? (To o tobě nevypovídá nic pěkného.)
Na to, abys znal význam slova "bankrot", nemusíš být Marko. Kdo se zajímá o dění v automobilovém průmtyslu (a ten se nachází i mimo Evropu), čte skoro jistě Autoblog. Protože Autoblog píšou Amíci, Big3 je tam na přetřesu denně. A protože Big3 je právě u dna, probírá se tam bankrot skoro stejně často.
Jestli umíš aspoň trochu ingliš, místo fantazírování o generálech na ten Autoblog občas mrkni. Většinu zpráv, které se na Auto.cz objeví, budeš mít o něco dřív. (A jako bonus budeš čas od času mezi těmi informovanějšími, ty náš malej generále.)
Na to, abys znal význam slova "bankrot", nemusíš být Marko. Kdo se zajímá o dění v automobilovém průmtyslu (a ten se nachází i mimo Evropu), čte skoro jistě Autoblog. Protože Autoblog píšou Amíci, Big3 je tam na přetřesu denně. A protože Big3 je právě u dna, probírá se tam bankrot skoro stejně často.
Jestli umíš aspoň trochu ingliš, místo fantazírování o generálech na ten Autoblog občas mrkni. Většinu zpráv, které se na Auto.cz objeví, budeš mít o něco dřív. (A jako bonus budeš čas od času mezi těmi informovanějšími, ty náš malej generále.)
spis ty delas strasne chytreho, pod slovem bankrot si drtiva vetsina evropanu predstavi prave konec firmy 😉 myslim ze dokud to Marko nevysvetlil jak to je, tak si tu zase drtiva vetsina myslela ze bankrot = konec firmy jako celku
po bitve je kazdy general 😄
po bitve je kazdy general 😄
1) Ve skutečnosti máš jenom mylnou představu o významu slova bankrot.
2) Těch skoro $36 není Chrysler ale Daimler, který má v Chrysleru jenom podíl. (I když jsem četl, že se ho snad vzdají.)
3) Chrysler se veřejně neobchoduje. (A v současné situaci by si mohl o ceně v řádu desítek dolarů nechat tak akorát zdát.)
2) Těch skoro $36 není Chrysler ale Daimler, který má v Chrysleru jenom podíl. (I když jsem četl, že se ho snad vzdají.)
3) Chrysler se veřejně neobchoduje. (A v současné situaci by si mohl o ceně v řádu desítek dolarů nechat tak akorát zdát.)
Ano. Americky Zakon o bankrotoch rozlisuje (pre komercne spolocnosti) niekolko ciest "bankrotov". Momentalne najpouzivanejsia (u velkych firiem) je kapitola 11, pretoze zarucuje firmam s vyhladom na dalsiu existenciu moznost vojst do rezimu ochrany pred veritelmi. V tomto rezime su po vopred dohodnutu dobu ochraneni pred svojimi dlznikmi, resp. zavazky su platene len v tej miere aby firma dalej mohla fungovat. Vramci tejto doby (ktora moze byt - a byva - predlzena) musi ale dojst k zasadnej reorganizacii firmy. Na to dohliada bankrotvy sud.
V tomto pripade teda ide o spoosb, ako zachovat existenciu firmy dalej.
Bankrot v podobe ukoncenia existencie firmy, rozpredania jej majetku a nasledneho zaniku riesi kapitola 7. K tomu dochadza vtedy, ak u firmy uz nie je v nijakom ohlade nadej na jej dalsiu existenciu.
V tomto pripade teda ide o spoosb, ako zachovat existenciu firmy dalej.
Bankrot v podobe ukoncenia existencie firmy, rozpredania jej majetku a nasledneho zaniku riesi kapitola 7. K tomu dochadza vtedy, ak u firmy uz nie je v nijakom ohlade nadej na jej dalsiu existenciu.
Jasný, tady se pletou 2 výrazy... Bankrot ve svý podstatě neni to samý, co ochrana před věřiteli... Médiím docházej témata... Krize, Obama, prasečí chřipka... Jen tak dál, za chvíli budou psát o mimozemšťanech, už je to trapný... :no:
ac je Chrysler pred "bankrotem" tak jeho akcie dnes stoupaj a zadnesek cca o pul doladu za akcii >😒]
z akciovejch zprav
"Americká automobilka Chrysler (35,95 USD, 3,66😖 dnes podá žádost o ochranu před věřiteli, aby mohla provést reorganizaci a stát se tak životaschopnějším podnikem, uvedl podle agentury Bloomberg nejmenovaný zdroj z Bílého domu."
z tehle vety mam spis dojem ze ochrana pred veriteli je za ucelem oziveni k zivotaschopnemu fungovani, nikoliv bankrotu
z akciovejch zprav
"Americká automobilka Chrysler (35,95 USD, 3,66😖 dnes podá žádost o ochranu před věřiteli, aby mohla provést reorganizaci a stát se tak životaschopnějším podnikem, uvedl podle agentury Bloomberg nejmenovaný zdroj z Bílého domu."
z tehle vety mam spis dojem ze ochrana pred veriteli je za ucelem oziveni k zivotaschopnemu fungovani, nikoliv bankrotu