Souhlas. Pro potřeby mé rodiny velmi zajímavé auto (prostor a variabilita, nekomplikovaná robustní technika, na MPV nadprůměrné jízdní vlastnosti-vlastní zkušenost). A pro mne velmi podstatné: Bezproblémová přestavba na LPG za rozumné peníze (nemá přímý vstřik). Cena by měla být níže, ale dealera jsem prudit pravda zatím nezkoušel.
Vysvětlil někdo klukům a holkám, kteří u českého importéra Opelu stanovují ceny, že pokud chci prodat pod názvem "Classic" minulou generaci nějakého modelu (a moc povedenou, o tom žádná), musím se cenově dostat POD ceny moderní konkurence současné generace?
Z těch cen mám dojem že:
a.) kluci a holky z Oplu si z nás dělají srandu.
b.) kluci a holky z Oplu absolvovali nějakou tu hyper super cool a moderní soukromou VŠ kde vás, za patřičný poplatek, naučí ekonomii bez vyučování matematiky a krom diplomu obdržíte ještě malý nenápadný odznáček, aby jste se navzájem vždy a všude poznali s ostatními lemply z tohoto "elitního" klubu.
Není apríl, že ne?
Ps.: Ta chybka v cenové tabulce u 1,8 88kW Classic Plus by přesně odpovídala. Akorát že ta 3ka je tam omylem, místo číslice 4 .
v com pri sucasnej konkurencii neobstoji? Kukam cenniky a rozdiel ceny v SR je cez 2OOO€ v prospech starej zafiry. Co maju tu staru davat zadarmo? Dizajn je ciste subjektivna zalezitost.
Vyzera dobre? Pri sucasnej konkurencii neobstoji...a hlavne navyse ked Zafira Tourer je jedno z najkrajsich MPV na trhu...a je v sucasnosti s 1,8kou lacnejsia ako Classic s 1,6kou...