Ekonomika
Souhlas. Pro potřeby mé rodiny velmi zajímavé auto (prostor a variabilita, nekomplikovaná robustní technika, na MPV nadprůměrné jízdní vlastnosti-vlastní zkušenost). A pro mne velmi podstatné: Bezproblémová přestavba na LPG za rozumné peníze (nemá přímý vstřik). Cena by měla být níže, ale dealera jsem prudit pravda zatím nezkoušel.
uz nema vyznam kupovat...
preco? Dostanes auto, ktore i cez svoj vek vyzera dobre, slusne jazdi a mas vysoku sancu,ze muchy su uz davno vychytane
Přesně, Opel sice není můj šálek kávy a cena je poněkud mimo, ale přesně tyto argumenty mně napadají.
Vyzera dobre? Pri sucasnej konkurencii neobstoji...a hlavne navyse ked Zafira Tourer je jedno z najkrajsich MPV na trhu...a je v sucasnosti s 1,8kou lacnejsia ako Classic s 1,6kou...
Z těch cen mám dojem že😒br />
a.) kluci a holky z Oplu si z nás dělají srandu.
b.) kluci a holky z Oplu absolvovali nějakou tu hyper super cool a moderní soukromou VŠ kde vás, za patřičný poplatek, naučí ekonomii bez vyučování matematiky a krom diplomu obdržíte ještě malý nenápadný odznáček, aby jste se navzájem vždy a všude poznali s ostatními lemply z tohoto "elitního" klubu.
Není apríl, že ne?
Ps.: Ta chybka v cenové tabulce u 1,8 88kW Classic Plus by přesně odpovídala. Akorát že ta 3ka je tam omylem, místo číslice 4 .
První cena Orlanda s klimou (ceníková) je 375 tisíc přesně. A podotýkám, že motor 1,8 má 141 koní!
Ne, cena této staré Zafiry je, dle mého názoru, nestoudně vysoká.