Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
KANKUNEN
0
To jsi rád, že je zase další invalidní motor. K čemu to je dobré nevím, má to jen horší zvuk a vibrace. O psané spotřebě to není, když dvoulitr v MZD3 má na papíře o deci větší spotřebu než litrový Focus.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
KANKUNEN
0
No schválně, jak je to v reálu. Myslíš si, že japonci si můžou měřit pro Evropu podle sebe.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
WinDiesel
0
A teď tu o Karkulce prosím
nomises
Ten smysl u toho třívalcového motoru při daném objemu nějak nevidím. Proč to taky není čtyřválec? Nemáte někdo nějaké bližší info?
Navíc, to bude vůz, co se bude reálně prodávat za půl mega.. Nechápu.
Navíc, to bude vůz, co se bude reálně prodávat za půl mega.. Nechápu.
méně pohyblivých součástí, menší náklady, nižší tření....
Ok. Tomu rozumím, ale v tomto vidím smysl u vozu, kde opravdu tlačíš na cenu, abys prodal - pochopím to o C1, Rapidu,... Ale u vozu, který si svůj specifický trh tvoří sám to nechápu. A nebo je dnes už ten rozdíl mezi 3 a 4 válcem nepostřehnutelný, že si to můžou dovolit, aniž by tím byl postižen projev toho vozu?