Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mini nové generace podrobně odhaluje svou techniku

14 komentářů

nomises
Ten smysl u toho třívalcového motoru při daném objemu nějak nevidím. Proč to taky není čtyřválec? Nemáte někdo nějaké bližší info?
Navíc, to bude vůz, co se bude reálně prodávat za půl mega.. Nechápu.
Avatar - petrumr
petrumr
v realu?, japonci mají uplně jiné měření :-!
Avatar - petrumr
petrumr
konečně opozdilcům to trklo v hlavě. :-!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A teď tu o Karkulce prosím
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
😲
Avatar - petrumr
petrumr
každý chce mět aspon u nás tříválcový lambo >😁
Avatar - petrumr
petrumr
to nevím, ale měl jsem dvě toyoty-japonský- a fábia je uspornější.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No schválně, jak je to v reálu. Myslíš si, že japonci si můžou měřit pro Evropu podle sebe.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Tak zemědělskou techniku bych sem raději netahal... >😁
Avatar - petrumr
petrumr
bmw taky jde do tříválce a ten motor bude stejný.Ekonomika a ekologie.Proč by měl mět tříválec spojitost v ceně? Vždyt zemědělská technika ta dražší má taky tříválce.
nomises
Ok. Tomu rozumím, ale v tomto vidím smysl u vozu, kde opravdu tlačíš na cenu, abys prodal - pochopím to o C1, Rapidu,... Ale u vozu, který si svůj specifický trh tvoří sám to nechápu. A nebo je dnes už ten rozdíl mezi 3 a 4 válcem nepostřehnutelný, že si to můžou dovolit, aniž by tím byl postižen projev toho vozu?
Avatar - del42sa
del42sa
méně pohyblivých součástí, menší náklady, nižší tření....
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ano, zemědělská technika, to je správná připomínka.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To jsi rád, že je zase další invalidní motor. K čemu to je dobré nevím, má to jen horší zvuk a vibrace. O psané spotřebě to není, když dvoulitr v MZD3 má na papíře o deci větší spotřebu než litrový Focus.