Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
trosku som prekvapeny
| 1. 10. 2013 09:05
neuspechom routanu priznam sa ... lebo vzhladom na krabicoidny dizajn vw mi to ani nepride ako prerobene z chryslera.... vyzera to proste ako typicky vw... a tak ma to prekvapilo ze to neuspelo... aj interier vyzera k svetu a je taky typicky MPVckarsky ako v obyvaku.... skoda.... docela pekne auto a ani nie je vydiet ze je to preznackovany chrysler lebo vw je rovnaka krabica... zaujimave ze sa to neuchytilo.. a taky krabicoidny soul v usa slape ze nestacia vyrabat ;-) , zaujimave
Avatar - Barrichello
trosku som prekvapeny
| 1. 10. 2013 09:11
proč kupovat dražší VW, když si můžu koupit levnější Chrysler či Dodge. Navíc VW nemá v USA nijak super pověst, takže asi takhle uvažoval americký zákazník...
trosku som prekvapeny
| 1. 10. 2013 14:53
Je pravda, že ta myšlenka od počátku byla zcestná, ale je potřeba věci uvést na pravou míru. VW je v Americe velice oblíbený, myslím, že z mainstreamových značek je před ním pouze RAM a o příčku se dělí s Buickem. Třeba taková Toyota zmítaná problémy je na chvostu. Navíc přední příčky luxusních aut okupují Porsche a Audi tj. VW Group. Myslet si, že vyměnit logo na kapotě a auto se stane rázem hitem, je špatné, nicméně VW auta v USA získávají na váze díky Touaregu, Phaetonu, Passatu, Golfu GTI a Beattlu. Značka se sice jednou neúspěšně pokoušela prorazit, ale teď jí to doufám vyjde. Ani prodeje VW nejsou zas tak zlé. Chce to čas a nové modely. Např. Mazda byla v Evropě taky před rokem na odpis a kde je teď. Co potom, až přijde nový Golf R do USA atd. Co se týče designu VW a Toyota se řídí heslem nenadchne ani neurazí. Například Golf ani Auris není výplod bůhvíjaké fantazie, ale v zásadě jsou pěkné a společnost moc nepolarizují.
Avatar - Barrichello
trosku som prekvapeny
| 1. 10. 2013 15:47
Toyota je prosím tě na chvostu čeho? Prodejů? spolehlivosti???

Ve spolehlivosti je na chvostu VW a v prodejích je na tom taky nic moc, proti japoncům, korejcům i domácím značkám
trosku som prekvapeny
| 1. 10. 2013 16:01
koncern má hlavně ve státech dlouhou tradici a celkem silnou fanouškovskou základnu.
Avatar - Ondore
trosku som prekvapeny
| 1. 10. 2013 16:06
Nie som si istý, odkiaľ berieš informácie, ale mohol by si prosím vysvetliť tieto Tvoje tvrdenia?

- "VW je v Americe velice oblíbený" - máš na mysli USA, niektorú ich konkrétnu County, alebo Ameriku ako takú? Či snáď Brazíliu, ktorá je tiež v Amerike?

- "Třeba taková Toyota zmítaná problémy je na chvostu" - myslíš tú Toyotu, ktorá je druhou najpredávanejšou značkou v USA a predáva tam cca 5x viac áut ako VW? Alebo máš na mysli len porovnateľný model, t.j. Toyota Sienna, ktorej sa za tento rok predalo viac ako 85.000 ks (vs. 1.230 Routanov)?

- "z mainstreamových značek je před ním pouze RAM" - teraz predpokladám hovoríš iba o kategórii VANov, ale aj tam Ťa sklamem, pred Routan sa umiestnili asi všetci vrátane ošklivky Kia Sedona.
Odhadujem, že každého z modelov - Odyssey, Town&Country, Grand Caravan, ale aj Sienna - sa predá za r. 2013 cca 100-násobok oproti Routanu.

- "přední příčky luxusních aut okupují Porsche a Audi tj. VW Group" - ktoré značky počítaš medzi luxusné a poradie Porsche a Audi v tomto rebríčku pls

- "prodeje VW nejsou zas tak zlé" - 2.7% podiel na trhu a medziročný pokles v situácii, keď trh rastie tempom 17%??? WTF?
trosku som prekvapeny
| 1. 10. 2013 16:33
Podívej se každá automobilka má nějakou černou ovci. Dobře Routan se nepovedl. Zase můžu argumentovat třeba úspěšností prodejů Lincolnů v Evropě. To i Bobošíková je v politice úspěšnější. Prodeje v USA [odkaz] , [odkaz]
Avatar - Ondore
trosku som prekvapeny
| 1. 10. 2013 17:44
Hydrazine, neber to prosím ako osobný útok, ale ako si na tom s angličtinou? A aké máš osobné skúsenosti s USA?
Prvý link obsahuje staré údaje, pritom stačí zadať ich homepage www.GoodCarBadCar.net a tam nájdeš najnovšie údaje, napr. už je tam tabuľka za september / září do ktorej postupne dopĺňajú údaje. Ale ani v starých tabuľkách ani v tých nových nenájdeš to, čo si spomínal (aspoň ja to tam nevidím), VW sa opakovane pokúsilo o naďalej pokračuje v poklese 8-s Druhý link je J.D. Power a ten s predajom nemá nič spoločné.

Routan se nepovedl - v tom chyba nie je, aj v článku si si mohol prečítať, že Routan = Chrysler Town&Country, čiže niečo ako Sharan a Alhambra, rovnaké autá, iný znak na kapote. A ten Chrysler sa predáva super, je druhý najpredávanejší v kategórii. Len skrátka očakávanie, že americký zákazník padne na pr del pred znakom VW sa nepotvrdil, to skôr na zadnicu opať padá ten VW v USA...
trosku som prekvapeny
| 1. 10. 2013 17:52
Ano, ale já jen říkám, že pověst VW není tak špatná v USA. Nezaobírám se prodeji a ohledně toho Routanu je to jako Dodge a Fiat Freemont. Na 99% shodná auta ale s odlišnými prodeji. Důvody známe ( nedostatek servisů, drobně odlišný interiér, lepší povědomí o značce, marketing, atd.)
trosku som prekvapeny
| 1. 10. 2013 17:27
Clovece, co to melies za nezmysly?

"Toyota zmítaná problémy je na chvostu."

"Navíc přední příčky luxusních aut okupují Porsche a Audi".

Pozri si napr. [odkaz] alebo [odkaz]

Toyota je v predajnosti na druhom mieste po GM a Audi ma vo vseobecnosti v porovnani s Mercedesom, BMW a Lexusom tretinove predaje.
trosku som prekvapeny
| 1. 10. 2013 17:47
1. Hodnotit prodeje za jeden měsíc je velice krátkozraké.
2. V druhé tabulce vidíš reference lidí na značky, nikoliv však prodeje bože. Máš problém s pochopením textu? Narážel jsem na pověst VW v USA ne na prodeje.
Avatar - Barrichello
trosku som prekvapeny
| 1. 10. 2013 19:43
pověst vw v usa je ovšem mizerná, projdi si statistiky J.D.power pár let nazpět a uvidíš >:D
Avatar - Ondore
Sila značky
| 1. 10. 2013 11:08
Tieto čísla sú na palicu, už chápem, prečo skalní priaznivwci značky zľahčujú predaje v USA, jednom z najväčších automobilových trhov sveta. Takto naplacato počuť, že Chrysler so svojím Town&Country má za tento rok cca 65x vyššie predaje ako dvojča Routan totiž dostatočne vypovedá o váhe značky, ktorú Volkswagen v US má. Alebo máš iné vysvetlenie? Sem s ním!
Avatar - Barrichello
Sila značky
| 1. 10. 2013 11:28
:yes: :yes: :yes:
Sila značky
| 1. 10. 2013 12:21
tady už chybí jen Adamově Novákův odkaz na konfigurátor roomstra ;-)
Avatar - Barrichello
Sila značky
| 1. 10. 2013 15:45
LOL
HA HA HA
| 1. 10. 2013 11:29
ACZ je asi vážne len banda trapošov, tento odkaz [odkaz] som sem dával 27.9. pod článok kombíku Golf s otázkou, kedy to napíšu na Auto.cz
No, že na prepis potrebujú plné štyri dni, už je na palicu, ale keby niekto naozaj sledoval diskusie, tak by vedel, že ľudia čítajú aj iné médiá a túto trapošinu sem vôbec nemuseli dávať. ACZ :no:
HA HA HA
| 1. 10. 2013 11:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
HA HA HA
| 1. 10. 2013 13:24
Ja som im ešte tajne držal palce...
U nás jeden Routan behá
| 1. 10. 2013 12:40
(asi individuálny dovoz) a osobne sa mi zdá oveľa vydarenejší ako Sharan.
Avatar - PeterLuk
U nás jeden Routan behá
| 1. 10. 2013 15:23
Ono to aj je 1000x lepšie auto ako Sharan (to je aj starý Sharan či náš starý Evasion). Schválne skús si do nich sadnúť dozadu (3. rad), veď v Sharane ani nieje kam dať nohy. Lenže toto je o triedu väčšie a prémiové auto.
Avatar - Nadzvukovy
Hmm ...
| 1. 10. 2013 16:31
Sergio Marchionne asi nadavat nebude :-) :-) :-) ... / Kto nepochopil, nevadi ... ;-) /
Hmm ...
| 1. 10. 2013 17:28
Myslíš Freemonta a Lancii? >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku