Ano, ale já jen říkám, že pověst VW není tak špatná v USA. Nezaobírám se prodeji a ohledně toho Routanu je to jako Dodge a Fiat Freemont. Na 99% shodná auta ale s odlišnými prodeji. Důvody známe ( nedostatek servisů, drobně odlišný interiér, lepší povědomí o značce, marketing, atd.)
1. Hodnotit prodeje za jeden měsíc je velice krátkozraké.
2. V druhé tabulce vidíš reference lidí na značky, nikoliv však prodeje bože. Máš problém s pochopením textu? Narážel jsem na pověst VW v USA ne na prodeje.
Hydrazine, neber to prosím ako osobný útok, ale ako si na tom s angličtinou? A aké máš osobné skúsenosti s USA?
Prvý link obsahuje staré údaje, pritom stačí zadať ich homepage www.GoodCarBadCar.net a tam nájdeš najnovšie údaje, napr. už je tam tabuľka za september / září do ktorej postupne dopĺňajú údaje. Ale ani v starých tabuľkách ani v tých nových nenájdeš to, čo si spomínal (aspoň ja to tam nevidím), VW sa opakovane pokúsilo o naďalej pokračuje v poklese 8-s Druhý link je J.D. Power a ten s predajom nemá nič spoločné.
Routan se nepovedl - v tom chyba nie je, aj v článku si si mohol prečítať, že Routan = Chrysler Town&Country, čiže niečo ako Sharan a Alhambra, rovnaké autá, iný znak na kapote. A ten Chrysler sa predáva super, je druhý najpredávanejší v kategórii. Len skrátka očakávanie, že americký zákazník padne na pr del pred znakom VW sa nepotvrdil, to skôr na zadnicu opať padá ten VW v USA...
Podívej se každá automobilka má nějakou černou ovci. Dobře Routan se nepovedl. Zase můžu argumentovat třeba úspěšností prodejů Lincolnů v Evropě. To i Bobošíková je v politice úspěšnější. Prodeje v USA [odkaz] , [odkaz]
Nie som si istý, odkiaľ berieš informácie, ale mohol by si prosím vysvetliť tieto Tvoje tvrdenia?
- "VW je v Americe velice oblíbený" - máš na mysli USA, niektorú ich konkrétnu County, alebo Ameriku ako takú? Či snáď Brazíliu, ktorá je tiež v Amerike?
- "Třeba taková Toyota zmítaná problémy je na chvostu" - myslíš tú Toyotu, ktorá je druhou najpredávanejšou značkou v USA a predáva tam cca 5x viac áut ako VW? Alebo máš na mysli len porovnateľný model, t.j. Toyota Sienna, ktorej sa za tento rok predalo viac ako 85.000 ks (vs. 1.230 Routanov)?
- "z mainstreamových značek je před ním pouze RAM" - teraz predpokladám hovoríš iba o kategórii VANov, ale aj tam Ťa sklamem, pred Routan sa umiestnili asi všetci vrátane ošklivky Kia Sedona.
Odhadujem, že každého z modelov - Odyssey, Town&Country, Grand Caravan, ale aj Sienna - sa predá za r. 2013 cca 100-násobok oproti Routanu.
- "přední příčky luxusních aut okupují Porsche a Audi tj. VW Group" - ktoré značky počítaš medzi luxusné a poradie Porsche a Audi v tomto rebríčku pls
- "prodeje VW nejsou zas tak zlé" - 2.7% podiel na trhu a medziročný pokles v situácii, keď trh rastie tempom 17%??? WTF?
Ono to aj je 1000x lepšie auto ako Sharan (to je aj starý Sharan či náš starý Evasion). Schválne skús si do nich sadnúť dozadu (3. rad), veď v Sharane ani nieje kam dať nohy. Lenže toto je o triedu väčšie a prémiové auto.
Je pravda, že ta myšlenka od počátku byla zcestná, ale je potřeba věci uvést na pravou míru. VW je v Americe velice oblíbený, myslím, že z mainstreamových značek je před ním pouze RAM a o příčku se dělí s Buickem. Třeba taková Toyota zmítaná problémy je na chvostu. Navíc přední příčky luxusních aut okupují Porsche a Audi tj. VW Group. Myslet si, že vyměnit logo na kapotě a auto se stane rázem hitem, je špatné, nicméně VW auta v USA získávají na váze díky Touaregu, Phaetonu, Passatu, Golfu GTI a Beattlu. Značka se sice jednou neúspěšně pokoušela prorazit, ale teď jí to doufám vyjde. Ani prodeje VW nejsou zas tak zlé. Chce to čas a nové modely. Např. Mazda byla v Evropě taky před rokem na odpis a kde je teď. Co potom, až přijde nový Golf R do USA atd. Co se týče designu VW a Toyota se řídí heslem nenadchne ani neurazí. Například Golf ani Auris není výplod bůhvíjaké fantazie, ale v zásadě jsou pěkné a společnost moc nepolarizují.
ACZ je asi vážne len banda trapošov, tento odkaz [odkaz] som sem dával 27.9. pod článok kombíku Golf s otázkou, kedy to napíšu na Auto.cz
No, že na prepis potrebujú plné štyri dni, už je na palicu, ale keby niekto naozaj sledoval diskusie, tak by vedel, že ľudia čítajú aj iné médiá a túto trapošinu sem vôbec nemuseli dávať. ACZ :no:
Tieto čísla sú na palicu, už chápem, prečo skalní priaznivwci značky zľahčujú predaje v USA, jednom z najväčších automobilových trhov sveta. Takto naplacato počuť, že Chrysler so svojím Town&Country má za tento rok cca 65x vyššie predaje ako dvojča Routan totiž dostatočne vypovedá o váhe značky, ktorú Volkswagen v US má. Alebo máš iné vysvetlenie? Sem s ním!
proč kupovat dražší VW, když si můžu koupit levnější Chrysler či Dodge. Navíc VW nemá v USA nijak super pověst, takže asi takhle uvažoval americký zákazník...
neuspechom routanu priznam sa ... lebo vzhladom na krabicoidny dizajn vw mi to ani nepride ako prerobene z chryslera.... vyzera to proste ako typicky vw... a tak ma to prekvapilo ze to neuspelo... aj interier vyzera k svetu a je taky typicky MPVckarsky ako v obyvaku.... skoda.... docela pekne auto a ani nie je vydiet ze je to preznackovany chrysler lebo vw je rovnaka krabica... zaujimave ze sa to neuchytilo.. a taky krabicoidny soul v usa slape ze nestacia vyrabat ;-) , zaujimave