Konstruktéři Mercedesu nejspíš nemysleli na slavná vícekolá a polopásová německá vozidla z doby druhé světové války, když vyvíjeli G 63 AMG 6x6. Díky americké firmě Texas Armoring ale není problém se tomuto vzoru technicky přiblížit.
SVĚRÁK: .... Doktor inženýr Hraběta hovoří o takzvaném...
HRABĚTA: Čakovickém praku
SVĚRÁK: Ano, Čakovickém praku. Zde ale musím uvést na pravou míru jeden hrubý nedostatek, který se již léta drží v odborné literatuře, protože někteří zahraniční badatelé se nám domnívají, že Čakovický prak se jmenuje proto, že ho Cimrman vynalezl v Čakovicích což je nesmysl...
HRABĚTA: ...bylo to v Kralupech nad Vltavou
SVĚRÁK: Ano, bylo to v Brandýse nad Labem. Ale první zkušební střela, která byla vypálená z Brandýsa...
HRABĚTA: Dopadla v Čakovicích
SVĚRÁK: ...dopadla v Čakovicích! Tak proto Čakovický prak. Čakovický prak byl nabit šrouby, takzvanými podkováky...
HRABĚTA: Pazdery
SVĚRÁK:... které si Cimrman obstaral u místního kováře Pazdery! Všechno tady mám podchycené pane doktore.
Myslím si, že 6-kolky budú pribúdať. Je to najlepší spôsob, ako za a) zväčšiť off-road bez toho, aby sa neznížila priechodnosť terénom, ale naopak sa zvýšila b) 4 kolesá má každý off-road - 6 kolies je však znakom výnimočnosti.
Na celom svete sa nájde dosť bohatých milionárov, aby sa na trhu uživilo aj niekoľko podobných modelov.