Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

???
| 2. 10. 2013 15:18
mezi konkurencí patří díky standardnímu 4x4 a redukci k výjimkám.... ??? A to tím chtěl básník říci jako co?
konkurenti - Navara(na papíře, protože ta na práci raději fakt ne), L200, Isuzu - nemají standardně 4x4 a redukci?
Nebo jestli to autor srovnává s Dacii Logan, Škodou Roomster nebo čím - tak to pak ano.... tam by tou výbavou vyčnívala. Ale nechci se autora nějak dotknout.... Jak jste to tedy myslel?
???
| 2. 10. 2013 16:00
proc navaru na
???
| 2. 10. 2013 16:03
proc navaru ne?
jinak spis newim proc by to auto melo porad tahat auta z nemecka.. kdo nekdy jel v podobnym pickupu vice nez 800km potvrdi ze to neni uplne idealni pro dlouhy trasy (zkusenosti se soucasnou navarou, ktera je docela ok, a s minulou generaci-kde navara byla oznaceni pro nejvyssi vybavu)
proste na tahani aut se tyto pickupy moc nehodi, vetsinou mizerny pohodli a mizerna spotreba-kvuli aerodynamice... + se v tom neda spat, ani nic moc vozit pokud chybi laminatova nastavba...proste pick up je na neco jineho...ale nechci se s autorem prit...
???
| 2. 10. 2013 17:07
píšu - na práci raději ne - na tu, na kterou se používá Toyota. Navara je lifestyle pickup - je to hezké auto. S nahoněným motorem, který - než ho trošku upravili - třeba nečekaně zdechnul v 70000km. Se slabou spojkou, často reznoucí - třeba zadní čelo korby. Proto ten odklon flotil, co s auty tvrdě makají od původního nissanu double cabu - k Fordům Ranger nebo Toyotám. Proto Nissan vrátil starý Double jako N3000. Pro chataře, koníčkáře, autíčkáře - pokud respektují jeho specifika - dobrý auto - ale prostě ne na tvrdou práci......
Avatar - gld
???
| 2. 10. 2013 16:53
Pracovné pickupy sa v základe bežne dodávajú vo verzii 4x2. Neviem čo ti na tom príde nezvyčajné.
???
| 2. 10. 2013 17:10
jasně - ale to Toyota taky. Takže jako srovnává základní 4x2 u všech a proto je Toyota 4x4 výjimka, když ostatní to mají taky?
To je jako, kdyby tvrdil, že díky kabině doublecab je výjimkou mezi konkurencí - singlecaby.....(v testu je extendedcab).Dost fabrik pro náš trh ani 4x2 standardně nenabízí, protože nejsem ve Státech, kde je to tak nějak i normální mít 4x2 truck - ale tady si to lidi pořizují když už tak 4x4..... A všichni ostatní konkurenti - zapomněl jsem na Rangera a lifestyle Amaroka - čímžto se jim omlouvám - mají 4x4 v nabídce......Dokonce L200 a Amaroun s mezinápravou.... proto se divím, čím je ta Toy v tomhle proti konkurenci tak výjimečná.....
Avatar - gld
???
| 2. 10. 2013 19:11
Možno tá kombinácia s uzávierkou..čo pozerám stránky importéra, tak toyota má diff lock v sérii a nissan navara za príplatok s balíkom výbavy za cca 50 000 kč.
???
| 2. 10. 2013 19:21
pokud by měl v sérii rear diff lock - pak ano - ale nejsem si jist jestli to tahle základní čtyřkolka 2,5D4D má. uzávěrku mezinápravového diffu mají snad všichni výše uvedení. večer mrknu na specifikace - aktuální.
Avatar - tomtoylc
navara
| 2. 10. 2013 16:22
proč ne navara ??? ... skus si něco prečíst na netu ... sou tam toho mraky ... v skratce - s*re se to
... mizerná spotřeba - kvuli aerodynamice ? ... to ani tak né ... tam sou jiné faktory ... co se týče podvozku - rebrinový rám , zadní tuha náprava ... proste auto pro práci a zátěž a v terénu to taky dokáže celkem zázraky ... pneumatiky = další činitel zvýšené spotřeby
... a jako autor zmínil v článku převodovka má skrácené převody
... takové auto nemůže mít spotřebu 6-7l ... s 2.5litrem to jde nejméne za 7.5l na sto u 3litru to jde min. za 8l na 100km

... teda pokud kupovat pick-up ... tak jednoznačne hilux ... okrem tych vstikovačú neměli
a nemají tyhle auta žádnej problém

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku