mezi konkurencí patří díky standardnímu 4x4 a redukci k výjimkám.... ??? A to tím chtěl básník říci jako co?
konkurenti - Navara(na papíře, protože ta na práci raději fakt ne), L200, Isuzu - nemají standardně 4x4 a redukci?
Nebo jestli to autor srovnává s Dacii Logan, Škodou Roomster nebo čím - tak to pak ano.... tam by tou výbavou vyčnívala. Ale nechci se autora nějak dotknout.... Jak jste to tedy myslel?
proc navaru ne?
jinak spis newim proc by to auto melo porad tahat auta z nemecka.. kdo nekdy jel v podobnym pickupu vice nez 800km potvrdi ze to neni uplne idealni pro dlouhy trasy (zkusenosti se soucasnou navarou, ktera je docela ok, a s minulou generaci-kde navara byla oznaceni pro nejvyssi vybavu)
proste na tahani aut se tyto pickupy moc nehodi, vetsinou mizerny pohodli a mizerna spotreba-kvuli aerodynamice... + se v tom neda spat, ani nic moc vozit pokud chybi laminatova nastavba...proste pick up je na neco jineho...ale nechci se s autorem prit...
píšu - na práci raději ne - na tu, na kterou se používá Toyota. Navara je lifestyle pickup - je to hezké auto. S nahoněným motorem, který - než ho trošku upravili - třeba nečekaně zdechnul v 70000km. Se slabou spojkou, často reznoucí - třeba zadní čelo korby. Proto ten odklon flotil, co s auty tvrdě makají od původního nissanu double cabu - k Fordům Ranger nebo Toyotám. Proto Nissan vrátil starý Double jako N3000. Pro chataře, koníčkáře, autíčkáře - pokud respektují jeho specifika - dobrý auto - ale prostě ne na tvrdou práci......
jasně - ale to Toyota taky. Takže jako srovnává základní 4x2 u všech a proto je Toyota 4x4 výjimka, když ostatní to mají taky?
To je jako, kdyby tvrdil, že díky kabině doublecab je výjimkou mezi konkurencí - singlecaby.....(v testu je extendedcab).Dost fabrik pro náš trh ani 4x2 standardně nenabízí, protože nejsem ve Státech, kde je to tak nějak i normální mít 4x2 truck - ale tady si to lidi pořizují když už tak 4x4..... A všichni ostatní konkurenti - zapomněl jsem na Rangera a lifestyle Amaroka - čímžto se jim omlouvám - mají 4x4 v nabídce......Dokonce L200 a Amaroun s mezinápravou.... proto se divím, čím je ta Toy v tomhle proti konkurenci tak výjimečná.....
Možno tá kombinácia s uzávierkou..čo pozerám stránky importéra, tak toyota má diff lock v sérii a nissan navara za príplatok s balíkom výbavy za cca 50 000 kč.
pokud by měl v sérii rear diff lock - pak ano - ale nejsem si jist jestli to tahle základní čtyřkolka 2,5D4D má. uzávěrku mezinápravového diffu mají snad všichni výše uvedení. večer mrknu na specifikace - aktuální.
proč ne navara ??? ... skus si něco prečíst na netu ... sou tam toho mraky ... v skratce - s*re se to
... mizerná spotřeba - kvuli aerodynamice ? ... to ani tak né ... tam sou jiné faktory ... co se týče podvozku - rebrinový rám , zadní tuha náprava ... proste auto pro práci a zátěž a v terénu to taky dokáže celkem zázraky ... pneumatiky = další činitel zvýšené spotřeby
... a jako autor zmínil v článku převodovka má skrácené převody
... takové auto nemůže mít spotřebu 6-7l ... s 2.5litrem to jde nejméne za 7.5l na sto u 3litru to jde min. za 8l na 100km
... teda pokud kupovat pick-up ... tak jednoznačne hilux ... okrem tych vstikovačú neměli
a nemají tyhle auta žádnej problém