Profi
proč ne navara ??? ... skus si něco prečíst na netu ... sou tam toho mraky ... v skratce - s*re se to
... mizerná spotřeba - kvuli aerodynamice ? ... to ani tak né ... tam sou jiné faktory ... co se týče podvozku - rebrinový rám , zadní tuha náprava ... proste auto pro práci a zátěž a v terénu to taky dokáže celkem zázraky ... pneumatiky = další činitel zvýšené spotřeby
... a jako autor zmínil v článku převodovka má skrácené převody
... takové auto nemůže mít spotřebu 6-7l ... s 2.5litrem to jde nejméne za 7.5l na sto u 3litru to jde min. za 8l na 100km
... teda pokud kupovat pick-up ... tak jednoznačne hilux ... okrem tych vstikovačú neměli
a nemají tyhle auta žádnej problém
... mizerná spotřeba - kvuli aerodynamice ? ... to ani tak né ... tam sou jiné faktory ... co se týče podvozku - rebrinový rám , zadní tuha náprava ... proste auto pro práci a zátěž a v terénu to taky dokáže celkem zázraky ... pneumatiky = další činitel zvýšené spotřeby
... a jako autor zmínil v článku převodovka má skrácené převody
... takové auto nemůže mít spotřebu 6-7l ... s 2.5litrem to jde nejméne za 7.5l na sto u 3litru to jde min. za 8l na 100km
... teda pokud kupovat pick-up ... tak jednoznačne hilux ... okrem tych vstikovačú neměli
a nemají tyhle auta žádnej problém
konkurenti - Navara(na papíře, protože ta na práci raději fakt ne), L200, Isuzu - nemají standardně 4x4 a redukci?
Nebo jestli to autor srovnává s Dacii Logan, Škodou Roomster nebo čím - tak to pak ano.... tam by tou výbavou vyčnívala. Ale nechci se autora nějak dotknout.... Jak jste to tedy myslel?
jinak spis newim proc by to auto melo porad tahat auta z nemecka.. kdo nekdy jel v podobnym pickupu vice nez 800km potvrdi ze to neni uplne idealni pro dlouhy trasy (zkusenosti se soucasnou navarou, ktera je docela ok, a s minulou generaci-kde navara byla oznaceni pro nejvyssi vybavu)
proste na tahani aut se tyto pickupy moc nehodi, vetsinou mizerny pohodli a mizerna spotreba-kvuli aerodynamice... + se v tom neda spat, ani nic moc vozit pokud chybi laminatova nastavba...proste pick up je na neco jineho...ale nechci se s autorem prit...
To je jako, kdyby tvrdil, že díky kabině doublecab je výjimkou mezi konkurencí - singlecaby.....(v testu je extendedcab).Dost fabrik pro náš trh ani 4x2 standardně nenabízí, protože nejsem ve Státech, kde je to tak nějak i normální mít 4x2 truck - ale tady si to lidi pořizují když už tak 4x4..... A všichni ostatní konkurenti - zapomněl jsem na Rangera a lifestyle Amaroka - čímžto se jim omlouvám - mají 4x4 v nabídce......Dokonce L200 a Amaroun s mezinápravou.... proto se divím, čím je ta Toy v tomhle proti konkurenci tak výjimečná.....