Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna plošně zlevnil o 60.000 Kč, stojí od 469.900 Kč

Laguna je nadále dostupná výhradně se vznětovými motory. V nabídce jsou dva – 1.5 dCi a 2.0 dCi ve třech výkonových verzích.
Zpět na článek
2. 10. 2013 12:55
2. 10. 2013 13:07
2. 10. 2013 14:29
2. 10. 2013 14:47
2. 10. 2013 17:48
2. 10. 2013 22:45
Avatar - Ham.
2. 10. 2013 12:55
Rozdávačka
docela drsné snížení, a to si všichni mysleli, že jsme na cenovém dně.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - R32
2. 10. 2013 13:07
Re: Rozdávačka
Tak ono zase pred nejakým časom tu boli články o tom, že zdražujú... a teraz opäť zlacňujú, prečo asi? :-!
2. 10. 2013 13:22
Re: Rozdávačka
Ta cena odpovídá cenám konkurence (Avensis je od 427 000,-, Mondeo od 450 000,-, u Insignie nejde sleva pod 100 000,-,...) a v ČR se stejně nic neprodá.
2. 10. 2013 14:29
Re: Rozdávačka
Zrovna jsem chtěl napsat, že avensis v sedanu a základní 1,6 Valvematic stál akčních 426, tak jsem myslel, že první cena laguny bude někde kolem 450 a ejhle, ani po nemalé slevě se na 450 s cenou nedostane? No, to si hoši od renaultu Lagunu cení opravdu hodně 8-s
2. 10. 2013 14:47
Re: Rozdávačka
Na "torzskove" auto (Laguna, Delta a O3) aj tak vysoka cena.
Avatar - Ham.
2. 10. 2013 17:48
Re: Rozdávačka
Jenže to jsou ceny základních benzínů, diesely jsou o dost výš, třeba nejlevnější Mondeo v dieselu 524t.
Kdo by to před pár lety řekl, že nejlevnější naftová i40tka za 569t, bude o sto tyček výš než zavedený evropský výrobce.
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2013 22:45
Re: Rozdávačka
...před pár měsíci plošně zdražili o 60... tak nebuď jak topor1654 ;-)
2. 10. 2013 13:33
Návrat do původních cenových pozic
Tak si Renault ČR vyzkoušel, že zdražená Laguna je neprodejná nebo jen velmi špatně prodejná. Takže následuje návrat do původních cenových pozic.... To auto není vysloveně špatné (snad až na nedostatečný prostor pro zadní cestující), ale hlavní problém představuje naprosto neatraktivní, až odpudivý design. a tohle prostě vyřeší až nástupce :-!
Rozbalit vlákno
2
2. 10. 2013 16:30
Re: Návrat do původních cenových pozic
Tak desing je vyloženě subjektivní věc. Napsat že je odpudivý je ale docela silný výraz, když vezmu v úvahu, že během minuty mě napadne min. 10 jiných aut s takovým pojmenováním. Mě se naopak Laguna, jak jeden z mála Renaultů líbí. Zde [odkaz] vypadá nádherně. Jedno z mála aut, které má svůj styl a je vyvážené (spolu s Mazdou 3,6) Žádné podléhání módě, koncernovým tradicím apod. Evokuje ve mě pocit, který dávali auta před 30 - 40 lety, elegantní křivky a jedinečný styl, kdy jste poznali co je to za auto, už když bylo viděno na obzoru (ne že bych to pamatoval :-) )...dneska člověk díky uniformitě značek nemá jistotu ani když projde kolem auta.
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2013 22:46
Re: Návrat do původních cenových pozic
amen a podpis... je krásná! A spolehlivější než passat.... nicméně frantíci, zvláště pak Ren si to tu polepili na pěkně dlouho dopředu.
Avatar - pumpkin
2. 10. 2013 17:10
Brúsenie diamantu
Trochu si pripomeňme dizajnové zmeny 3. generácie Laguny:

Rok 2007 [odkaz] Čistý francúzsky dizajn, ktorý ale v tejto triede pôsobil trochu lacno. Je to ale len o zmene niektorých detailov

Rok 2010 [odkaz]
Podarený facelift, ktorý nebol len tak za každú cenu, ale dizajn aj reálne posunul ďalej. Vďaka širšiemu otvoru v prednom nárazníku sa auto opticky rozšírilo, optika svetiel zas dodala Lagune sebavedomý kukuč. Okolo hmloviek je to na môj vkus ale trochu preplácané.

Rok 2013 [odkaz]
Len malá zmena, ktorá ale odstránila drobné nedostatky pri hmlovkách. Pribudlo asi najelegantnejšie dodatočne riešené LED denné svietenie.

Laguna s elegantne čistým francúzskym dizajnom vyzerá aj po piatich rokoch stále sviežo.
Uznávam, že minulá generácia sa viac podarila (bohužiaľ asi len po dizajnovej stránke), ale ani tú súčasnú by som nezatracoval. Určite si zaslúži väčšiu popularitu.
Rozbalit vlákno
2
2. 10. 2013 17:27
Re: Brúsenie diamantu
A to je přesně ono: "Určitě by si zasloužila větší popularitu" Možná zasloužila, ale toto auto se prodává mizerně dokonce i ve Francii a to už o něčem svědčí!!! A hlavní důvody tohoto neuspokojivého stavu se všude uvádějí stejné 1) nedostatečná prostornost na zadním sedadle (ve srovnání s konkurenty střední třídy typu Mondeo či Passat 2) Design se vůbec netrefil do většinového vkusu zákazníků
Proto je jasné, že Renault už jako sůl potřebuje úplně novou generaci Laguny na nové podvozkové platfomě a s designem v líbivém stylu, který používá nové Clio a Captur. Měla by příjít už příští rok, tak se těším.
P.S. Pro mě byla vzhledově neobyčejně přitažlivá Laguna I (nejlépe po faceliftu), pak už se tato řada designově jenom zhoršovala. Současnou generaci považuji za vysloveně nehezkou, což mají na svědomí hlavně nárazníky, jejichž rohy se nesmysleně "zakusují" do světlometů a u liftbacku taky neuvěřitelně nešťasné řešení zadních svítilen.
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2013 22:48
Re: Brúsenie diamantu
...hlavně by se měli vys.rat na název Laguna... to je tak pošramocené, že bych už nechal Džina v lahvi...