Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
Tak si Renault ČR vyzkoušel, že zdražená Laguna je neprodejná nebo jen velmi špatně prodejná. Takže následuje návrat do původních cenových pozic.... To auto není vysloveně špatné (snad až na nedostatečný prostor pro zadní cestující), ale hlavní problém představuje naprosto neatraktivní, až odpudivý design. a tohle prostě vyřeší až nástupce :-!
Tak desing je vyloženě subjektivní věc. Napsat že je odpudivý je ale docela silný výraz, když vezmu v úvahu, že během minuty mě napadne min. 10 jiných aut s takovým pojmenováním. Mě se naopak Laguna, jak jeden z mála Renaultů líbí. Zde [odkaz] vypadá nádherně. Jedno z mála aut, které má svůj styl a je vyvážené (spolu s Mazdou 3,6) Žádné podléhání módě, koncernovým tradicím apod. Evokuje ve mě pocit, který dávali auta před 30 - 40 lety, elegantní křivky a jedinečný styl, kdy jste poznali co je to za auto, už když bylo viděno na obzoru (ne že bych to pamatoval 😄 )...dneska člověk díky uniformitě značek nemá jistotu ani když projde kolem auta.
amen a podpis... je krásná! A spolehlivější než passat.... nicméně frantíci, zvláště pak Ren si to tu polepili na pěkně dlouho dopředu.
pumpkin
Trochu si pripomeňme dizajnové zmeny 3. generácie Laguny😒br />
Rok 2007 [odkaz] Čistý francúzsky dizajn, ktorý ale v tejto triede pôsobil trochu lacno. Je to ale len o zmene niektorých detailov
Rok 2010 [odkaz]
Podarený facelift, ktorý nebol len tak za každú cenu, ale dizajn aj reálne posunul ďalej. Vďaka širšiemu otvoru v prednom nárazníku sa auto opticky rozšírilo, optika svetiel zas dodala Lagune sebavedomý kukuč. Okolo hmloviek je to na môj vkus ale trochu preplácané.
Rok 2013 [odkaz]
Len malá zmena, ktorá ale odstránila drobné nedostatky pri hmlovkách. Pribudlo asi najelegantnejšie dodatočne riešené LED denné svietenie.
Laguna s elegantne čistým francúzskym dizajnom vyzerá aj po piatich rokoch stále sviežo.
Uznávam, že minulá generácia sa viac podarila (bohužiaľ asi len po dizajnovej stránke), ale ani tú súčasnú by som nezatracoval. Určite si zaslúži väčšiu popularitu.
Rok 2007 [odkaz] Čistý francúzsky dizajn, ktorý ale v tejto triede pôsobil trochu lacno. Je to ale len o zmene niektorých detailov
Rok 2010 [odkaz]
Podarený facelift, ktorý nebol len tak za každú cenu, ale dizajn aj reálne posunul ďalej. Vďaka širšiemu otvoru v prednom nárazníku sa auto opticky rozšírilo, optika svetiel zas dodala Lagune sebavedomý kukuč. Okolo hmloviek je to na môj vkus ale trochu preplácané.
Rok 2013 [odkaz]
Len malá zmena, ktorá ale odstránila drobné nedostatky pri hmlovkách. Pribudlo asi najelegantnejšie dodatočne riešené LED denné svietenie.
Laguna s elegantne čistým francúzskym dizajnom vyzerá aj po piatich rokoch stále sviežo.
Uznávam, že minulá generácia sa viac podarila (bohužiaľ asi len po dizajnovej stránke), ale ani tú súčasnú by som nezatracoval. Určite si zaslúži väčšiu popularitu.
A to je přesně ono: "Určitě by si zasloužila větší popularitu" Možná zasloužila, ale toto auto se prodává mizerně dokonce i ve Francii a to už o něčem svědčí!!! A hlavní důvody tohoto neuspokojivého stavu se všude uvádějí stejné 1) nedostatečná prostornost na zadním sedadle (ve srovnání s konkurenty střední třídy typu Mondeo či Passat 2) Design se vůbec netrefil do většinového vkusu zákazníků
Proto je jasné, že Renault už jako sůl potřebuje úplně novou generaci Laguny na nové podvozkové platfomě a s designem v líbivém stylu, který používá nové Clio a Captur. Měla by příjít už příští rok, tak se těším.
P.S. Pro mě byla vzhledově neobyčejně přitažlivá Laguna I (nejlépe po faceliftu), pak už se tato řada designově jenom zhoršovala. Současnou generaci považuji za vysloveně nehezkou, což mají na svědomí hlavně nárazníky, jejichž rohy se nesmysleně "zakusují" do světlometů a u liftbacku taky neuvěřitelně nešťasné řešení zadních svítilen.
Proto je jasné, že Renault už jako sůl potřebuje úplně novou generaci Laguny na nové podvozkové platfomě a s designem v líbivém stylu, který používá nové Clio a Captur. Měla by příjít už příští rok, tak se těším.
P.S. Pro mě byla vzhledově neobyčejně přitažlivá Laguna I (nejlépe po faceliftu), pak už se tato řada designově jenom zhoršovala. Současnou generaci považuji za vysloveně nehezkou, což mají na svědomí hlavně nárazníky, jejichž rohy se nesmysleně "zakusují" do světlometů a u liftbacku taky neuvěřitelně nešťasné řešení zadních svítilen.
...hlavně by se měli vys.rat na název Laguna... to je tak pošramocené, že bych už nechal Džina v lahvi...
Kdo by to před pár lety řekl, že nejlevnější naftová i40tka za 569t, bude o sto tyček výš než zavedený evropský výrobce.