spaceback sa mi paci .... no najlepsi rozhodne nie je.....
sam som zvedavy ako zamava predajmi spaceback u vas aj u nas... a rovnako aj logan kombik ... myslim ze dacia uz ma o dalsi uspech na dalsi rok uz zarobene ... ten kombik je skutocne pekny prakticky a cenovo dostupny ;-)
Celkem logicky, Ma3 má totiž (při shodném max. výkonu) z většího objemu (2.2) větší krouťák o celých 60 Nm. Navíc 2,0TDI/110KW je pochopitelně naladěno tak, aby až příliš nelezlo do zelí (zatím) vrcholné dieselové motorizaci Golfu (2,0 TDI 135kW/380Nm), která případně "smázne" aktuální 2.2 i-DTEC v Ma3 i přes už vzpomínaný objemový deficit 0,2 litru.
S rozdílným objemem (+10%) a jeho důsledkem se v podstatě dá souhlasit, ale... i VW mohl mít objem 2,2 litru, a to, že ho nemá není problém Mazdy, takže pokud by VW neměl výkonově nic dieselového nad 2,0TDI/150KW/320Nm byla by to samozřejmě výhoda pro Ma3. Jenže Golf má i 2,0TDI/135kW/380Nm a k němu Mazda zatím nic srovnatelně výkonného nenabízí. Takže pokud jdu primárně po výkonném dieselu, jsem aktuálně u Golfu na vhodnější adrese.
Ladit může kdo chce, co chce, podstatné je, co má dnes, resp. co má aktuálně na trhu. Na to, co kdo může (do budoucna), resp. co by údajně mohl se nehraje. Zákazníci si logicky obvykle vybírají z toho co je, ne z toho co snad/možná (jednou) bude...
Příští rok se má do Golfu (RD) VII dostat 2,0 BiTDI s výkonem okolo 225 PS/500Nm.
Takže je opravdu nejvyšší čas aby Mazda začala ladit a měla z objemu 2,2 víc, než 150 PS.
Tak ta 2,2 je i ve verzi se 129kW (175 PS) a 420 Nm v Mazdě 6, takže konkurenční vyladěný motor tu ke 135kW TDI je. Otázkou ale zůstává, zda bude někdy nabízen i v Mazdě 3, což si osobně myslím, že spíš nebude.
stara Mazda 3 ho v ponuke mala,teda 180k diesel...je naozaj otazka casu,ked bude aj v novej,ale kedze ma Mazda problemy,ze nestiha tie diesle vobec vyrabat,zrejme ...budeme radi,ked pride maly 1,6kkovy diesel :-)
"Úplne vo všetkom" určitě ne. mrkni třeba na maximálku, ale hlavně na brzdy, rozdíl cca 4,5! m ve prospěch Golfu je rozdíl skoro o "vesmír".
Jinak viz 1:36.
Proc jako for? Je to na stejne urovni jako pneumatiky se kterymi vyjede auto z autosalonu, ty take maji vliv na bezpecnost a pritom je nikdo az na vyjimky neresi.
Prosím??? Jsme tu na fóru o autech, nebo o vyšívání??? 8-s
Nechceš doufám tvrdit, že rozdíl na brzdách 4,5 metru je nepodstatný ve srovnání s rozdílem např. 0,8 s při pružném zrychlení, když si navíc můžeš v běžném provozu podřadit.
Pro představu, standardní šířka přechodu pro chodce je 4 metry, pokud tedy někomu nedává rozdíl 4,5 m moc smysl, bylo by lepší, aby za volant vůbec nesedal.
Mas pravdu ze brzdy treba riesit.. avsak z velkej casti za to mozu standardne dodavane pneumatiky.. takze to nie je chyba auta ale chybne rozhodnutie Mazdy. Naparava je jednoducha aj ked uznavam ze to je neprijemne.. ale to je aj vlecna naprava v golfe, jeho design, lacne tlacitka klimy, neprijemny posed na zadnej lavici atd..
Maximalka u 86k Golfu je horsia ako u Mazdy 3 100k za rovnaku cenu.. ale na rozdiel od brzdnej drahy je vmax uplne nezaujimavy udaj pre mna.. dobojovat sa k tej rychlosti u vsetkych tychlo pomalsich aut je bezvyznamny boj na dlhsie..
Tak rozhodně za to nemůžou jen pneumatiky a vzhledem k tomu, že ani Mazda určitě nedodává z výroby nějaký čínský lowend, tak to nebude ani z větší části problém pneu.
Mimochodem Golf VII má jasně lepší brzdnou dráhu, než Ma3, Civic, Focus i Golf VI, přičemž byly na Focusu Continental Sport Contact 3, nebo na Golfu VI Dunlop SP Sport 01A. Takže tady v pneumatikách hlavní důvod delší brzdné dráhy nebude, viz testy pneu. Když mrknu třeba do aktuálního (září/říjen) čísla časopisu EVO, tak (největší) rozdíl mezi nejlepší a nejhorší značkovou pneumatikou (při brždění na suchu) je 1,5 m, a to píšu o sedmi různých značkách pneumatik. A mezi 1,5 m a 4,5 m je pořádný rozdíl.
P.S. Jinak rozdíl 6 km v maximálce není ani pro mě až tak podstatný, ovšem stejně jako např. ten rozdíl 0,8 s v pružném zrychlení, kterým tato debata v podstatě začala.
Vyměnit kotouče a destičky za ty co stojí 4x tolik než brak z rýroby dá hodně práce vid....asi hodku a čtvrt na celým autě i s odvzdušněním....když chceš jezdit stylem brzda plyn a potřebuješ tam mít Bremba >:D
Proč bych měl chtít jezdit (navíc zrovna s dieselovým kompaktem) stylem brzda plyn???
Dobré brzdy jsou dobré hlavně proto, když se něco/někdo nečekaně objeví před tebou apod., a pak ti může přijít těch 4,5 m k dobru sakra vhod.
Brzdy určitě důležité jsou, o tom žádná. Asi 1000x důležitější než maximálka! Rozdíl 4,5m je velký, ale je potřeba si uvědomit, že se jedná o dva samostatné testy, v různou dobu, na rozdílném povrchu, počasí, atd (byla by to obrovská náhody, kdyby byly ty podmínky naprosto stejné)... Relevantní by to bylo, pokud by ta auta stála vedle sebe ve stejnou dobu. Myslím, že by pak ten rozdíl byl podstatně menší.
Jinak k těm údajům - je potřeba to brát všechno s rezervou, Ta auta budou jízdně hodně podobná. Co jsem osobně vyzkoušel, tak ta 2,2ka v Mazdě(6) opravdu není špatná, co se mi na ní líbí nejvíc, je ta pružnost, což je daný asi hlavně dvojitym přeplňovánim. Je to ale pořád nafta a podle toho by se s tím mělo jezdit.
Napsal jsem doslova: "...ale hlavně! na brzdy...", přesto už si druhý, který se mi snaží "otevřít oči a překvapit mě" tím, že jsou brzdy mnohem důležitější, než maximálka.
Tohle vysvětluj Atilovi, mně to psát nemusíš.
Jistě i vliv aktuální teploty, větru apod. může mít vliv na výsledné hodnoty, ale rozhodně ne na rozdíl 4,5 metru při brzdění ze 100vky, navíc ty testy dělal stejný časopis stejnou metodikou na stejné trati/dráze.
Potom můžu taky říct, že rozdíl 0,6 s při pružném zrychlení je ze dvou testů dělaných v různou dobu, a proto není objektivní, což si nemyslím.
Že ta auta budou jízdě podobná , tak na tom se určitě shodneme, na rozdíl od zapřísáhlých příznivců Mazdy, příp japonské produkce vůbec, a hlavně zarytých odpůrců koncernu.
Samozřejmě, že s přihlédnutím k faktu, že se tu v diskusi srovnává 2.0 turbo s 2.2 Biturbo (s dvoustupňovým přeplňováním) si vede Golf VII (při stejném max. výkonu) ještě poměrně dobře, nehledě na možnost mít v Golfu i verzi 2,0 TDI 135kW/380Nm.
Samozřejmě pokud jde čistě o motor, bral bych (při stejném výkonu!) logicky raději 2,2 BiTurbodiesel, než 2,0 Turbodiesel.
jojo živě jsi pamatuji bilbordy s 50 před přechodem a 60 za ním, ale bohužel, to platí jen za rovných podmínek a tudíž tento udáj není tak důležitý.(hlavní je že to brzdí tak jak má a nepřekračujeto nějaké extrémy) Každý rozumný a logicky myslící jedinec jsi totiž uvědomuje, že brzdy a potažmo pneu mění své vlastnosti, vlastně každým okamžikem a tak tomu přispůsobuje svoje chování. ( v polovině své životnosti nedosáhnou takových výsledků , jako právě namontované nové) :-)
ee, tohle jsou naprosto zbytečné diskuzní slinty. To, zda je lepší to nebo ono určí zákazník a to je vše oč tady běží. Prodeje, prodeje a zase prodeje. M6 zatím mnoho lidí nepřesvědčila. Nevidím jediný důvod, proč by M3 měla jít jinou cestou.
Nulová konfigurovatelnost snad může přitahovat jedině lidi, kteří chtějí holobyt nebo plnou výbavu. Prostě a jednoduše - Mazda :no:
podíl na CZ trhu 3,5%. A článek je o novinkách na českém trhu. Takže teď prosím nezačni argumentovat o prodejích v Japonsku. To mě opravdu, ale opravdu nezajímá
Jdeme do rohliku? >:D
Kdyz budu vyrabet tisic rohliku denne a vsechny prodam, muzu byt spokojeny.
(Pokud je prodam se ziskem samozrejme)
Nekdo jiny jich vyrobi milion a proda 900 tisic, jestli je spokojeny nebo ne, to zalezi na nakladech. (Pravdepodobne bude spokojeny taky)
Tak to budu muset začít kupovat rohlíky z Tesca za korunu, těch se totiž prodá nejvíc. Zákazník tedy takto určil, že jsou nejlepší ..... nepřipadá ti to jako pitomost? To, že se něčeho prodá nejvíc vůbec neurčuje, že je to nejlepší.
Mimochodem, pokud nejlepší, tak v čem???? Pokud porovnáváš 2 auta, nevěřim, že to jedno bude ve všem lepší, než to druhé.
Tady to ale asi píšu zbytečně ...
Tak je to bezpochyby dobre auto, ale niektore veci su tam cisto japonske - ziadny kombik, ziadny slabsi/normalny diesel - ten 2.2 za tu cenu si kupi iba nadsenec (nie ze by mi to vadilo...). Ziadna konfigurovatelnost vybav, ziadne skladovky zatial, predvadzacky iba v jednej verzii - Revolution, kde je kopu zbytocnosti, za ktore treba zaplatit.
Som velmi zvedavy, ako sa bude predavat, je to predsa len nizsia stredna...
clovece,ty tu vymenujes sprostosti ako by neskutocne negativa,ale ze to auto dobre jazdi...dynamicky a usporne...hlavne ze si nemohol stravit 2hodiny v konfiguratore...
Tak prepac, radsej by som stravil 2 hodiny v konfiguratore ako priplacal 3000 E za kopu hovadin, len aby som mohol mat prvok vybavy, ktory chcem, za 2 hodiny 3000 E nezarobim...
1. Maly diesel má prist...
2. Ten diesel 2,2 patri medzi najlepsie 150konove, co mozes zohnat a rozdiel medzi zakladnou 1,5kou G a 150k dieslom v Chalange je mensi ako to iste u octavii 3 ci golf7
3. Zvacsa su v ponuke Attraction,ale kto hlada...navyse u Mzd3 je silny predpoklad,ze v ponuke budu hlavne nizsie vybavy,nie ako CX5 ci 6...co je logicke - info od predajcu
nikde neni napisane,ze musis si vybavu TOP Revolution kupovat...98% kupujucim staci bohate Attraction...jedina nevyhoda je nemoznost 165k 2,0G...ale rozdiel Attraction a revolution je 1000E
svojim sposobom je dobry aj Duster, Logan...zalezi od pohladu a hodnotiaceho...Pre mna je ocividne mzd3 viac ako dobre auto, ktore stoji za to spravit par kompromisov,co v konecnom dosledku ani velkymi kompromismy nie su,horsie by to bolo,keby auto nesedlo dobre na ceste,sedelo sa zle v kabine,slaby a zeruci motor
...ale aspon som si mohol do zakladnej vybavy vybrat lepsi klaksón...takto mi pride to lamentovanie.
se budes asi divit... najdou se takovi - a nedokazu rict, jestli to bude dobra nebo spatna koupe!
Klidne muze byt i dobra... kdyz zmeris hodnotu za penize. Coze je ale asi jedina hodnota, ktera dava smysl. :-!
poprosim test logan vs passat, mondeo,C6, Insignia
Poprosim test Logan vs Passat, Mondeo, C6, Insignia.
Pouzite tie iste kriteria ako v Superb vs BMW 5, Mercedes E a Audi A6.
Logan tu urcite vyhra!!!!!!!! >:D
Re: koukam, peclive vybrana spolecnost pro skodovku - kde je
Vzpomínám na jednu recenzi 500 L, kde jsme si v diskusi asi dva dny mysleli, že jde o nový druh PR, kde jsou vypsané klady a zápory, než kdosi přišel s tím, že jde o test AT, u kterého někdo zapomněl na logo...