Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Říjen 2013: Nové modely na českém trhu

Které automobilové novinky se u nás začnou prodávat během následujícího měsíce?
Zpět na článek
2. 10. 2013 19:51
2. 10. 2013 19:55
2. 10. 2013 20:30
2. 10. 2013 20:34
2. 10. 2013 20:59
3. 10. 2013 00:09
3. 10. 2013 01:39
3. 10. 2013 07:51
3. 10. 2013 08:59
3. 10. 2013 09:22
3. 10. 2013 12:08
3. 10. 2013 19:17
3. 10. 2013 10:29
3. 10. 2013 12:46
4. 10. 2013 20:47
4. 10. 2013 21:05
3. 10. 2013 19:36
4. 10. 2013 11:49
4. 10. 2013 14:08
5. 10. 2013 14:14
3. 10. 2013 09:31
3. 10. 2013 10:14
3. 10. 2013 20:19
3. 10. 2013 22:07
3. 10. 2013 23:00
3. 10. 2013 23:09
4. 10. 2013 00:35
4. 10. 2013 00:42
4. 10. 2013 11:25
3. 10. 2013 09:35
3. 10. 2013 11:53
4. 10. 2013 00:42
4. 10. 2013 11:28
5. 10. 2013 09:08
4. 10. 2013 14:12
5. 10. 2013 09:14
3. 10. 2013 08:27
3. 10. 2013 09:54
Avatar - PSA Peugeot Citroën
2. 10. 2013 19:43
Rapid je nejlepší :)
The Best Rapid Spaceback :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2013 19:53
Re: Rapid je nejlepší :)
spaceback sa mi paci .... no najlepsi rozhodne nie je.....

sam som zvedavy ako zamava predajmi spaceback u vas aj u nas... a rovnako aj logan kombik ... myslim ze dacia uz ma o dalsi uspech na dalsi rok uz zarobene ... ten kombik je skutocne pekny prakticky a cenovo dostupny ;-)
2. 10. 2013 20:27
Re: Rapid je nejlepší :)
u toho MCVcka si myslim ze budou chybet ty dvoukridle dvere vzadu, nadruhou stranu kdyz je nekdo potrebuje tak je mozno si koupit dokkera.
2. 10. 2013 20:34
Re: Rapid je nejlepší :)
Ja jsem zvedavy na cenu toho MCV.
Mohla by to byt dobra volba pro ty, co maji hloubeji do kapsy. :-)
3. 10. 2013 15:27
Re: Rapid je nejlepší :)
Proč musí mít kupec Dacie pokaždé hluboko do kapsy? Co je to za místní folklór? 8-s
Avatar - white label
3. 10. 2013 16:26
Re: Rapid je nejlepší :)
Pokaždé samozřejmě ne, ale častěji určitě..., pochopitelně nelze přímo srovnávat nákup ojetin s nákupem nových aut.
3. 10. 2013 23:01
Re: Rapid je nejlepší :)
Spatne sis to prelozil. Dacia nabizi sanci poridit si nove auto (v tomto pripade kombi) i tem, co by na jine nemeli a sli napr. do ojetiny.
Avatar - Julča
3. 10. 2013 08:44
Re: Rapid je nejlepší :)
Podle IQ zdejších Pepíků rozhodně o 100% více jak v Italii a celé západní Evropě! :-!
2. 10. 2013 20:30
Re: Rapid je nejlepší :)
Ze by nova identita Adama "trouby" Nováka? >:D
Avatar - pelikoš
2. 10. 2013 20:35
Re: Rapid je nejlepší :)
>:-[] :yes:
Avatar - Julča
3. 10. 2013 08:46
Re: Rapid je nejlepší :)
A ty snad víš o nějakém lepším autě!? :-!
Avatar - pelikoš
3. 10. 2013 16:57
Re: Rapid je nejlepší :)
dobrý vtip >:D
Avatar - Julča
3. 10. 2013 18:01
Re: Rapid je nejlepší :)
Žadné kozy naprosto jasná volba! :-!
Avatar - pelikoš
3. 10. 2013 20:13
Re: Rapid je nejlepší :)
tak si to užij
5. 10. 2013 23:09
Re: Rapid je nejlepší :)
co je nam Julca do toho ze nemas zadne kozy?
Avatar - Barrichello
4. 10. 2013 20:44
Re: Rapid je nejlepší :)
rapid je nejlepší plečka >:D
Avatar - pelikoš
2. 10. 2013 19:51
ještě
nissan note a to je opravdu velmi,velmi povedené auto :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2013 19:55
Re: ještě
len skoda toho interieru.... posobi dost lacno a hrackarsky.... taka venga alebo golf plus ... su o level vyssie v tomto smere
Avatar - jazva
2. 10. 2013 20:30
Re: ještě
Zase dojmológia z fotiek? >:D
Avatar - pelikoš
2. 10. 2013 20:34
Re: ještě
já už ho viděl naživo a je to opravdu v pohodě a s tou fenkou jsi vedle.to nissan je o několik pater výše ;-)
Avatar - VDC
2. 10. 2013 20:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2013 23:09
mazda 3 vs golf
zaujimave,ako papierovo porazila mzd3 aj novy golf 2,0TDI najmä v pružnosti...
[odkaz]
[odkaz]

:yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - white label
3. 10. 2013 01:36
Re: mazda 3 vs golf
Celkem logicky, Ma3 má totiž (při shodném max. výkonu) z většího objemu (2.2) větší krouťák o celých 60 Nm. Navíc 2,0TDI/110KW je pochopitelně naladěno tak, aby až příliš nelezlo do zelí (zatím) vrcholné dieselové motorizaci Golfu (2,0 TDI 135kW/380Nm), která případně "smázne" aktuální 2.2 i-DTEC v Ma3 i přes už vzpomínaný objemový deficit 0,2 litru.
Avatar - Belo13
3. 10. 2013 07:51
Re: mazda 3 vs golf
motor 2,2 i-dtec mazda nema, je to hondacky motor
Avatar - white label
3. 10. 2013 08:43
Re: mazda 3 vs golf
Jj sorry, Skyactiv-D 150.
3. 10. 2013 12:20
Re: mazda 3 vs golf
Ked Golfa tak 4 motion, A tam uz nie je tolko na vyber. Inak mazda je krasna
Avatar - 3_diamanty
3. 10. 2013 07:25
Re: mazda 3 vs golf
myslim ze to nie je ziadne prekvapenie.... porovnavat 2.0 s 2.2 motorom tam je uz predsa len rozdiel v objeme... a ten je v diesli citit

zober si takisto diesel 1, 4 a 1,6 ..... tiez budu 1,6tky pruznejsie a zivsie ako1,4ky , vacsi objem robi svoje a zvlast pri diesli
Avatar - guze
3. 10. 2013 14:01
Re: mazda 3 vs golf
:yes: taky na tom nevidim nic překvapivého....
Avatar - white label
3. 10. 2013 15:12
Re: mazda 3 vs golf
S rozdílným objemem (+10%) a jeho důsledkem se v podstatě dá souhlasit, ale... i VW mohl mít objem 2,2 litru, a to, že ho nemá není problém Mazdy, takže pokud by VW neměl výkonově nic dieselového nad 2,0TDI/150KW/320Nm byla by to samozřejmě výhoda pro Ma3. Jenže Golf má i 2,0TDI/135kW/380Nm a k němu Mazda zatím nic srovnatelně výkonného nenabízí. Takže pokud jdu primárně po výkonném dieselu, jsem aktuálně u Golfu na vhodnější adrese.
Avatar - pelikoš
3. 10. 2013 17:00
Re: mazda 3 vs golf
ale zrovna tak mazda může ladit a tím pádem se zase výkonem a krouťákem dostane před lidový vůz ;-)takže zase to není výhodná adresa
Avatar - white label
3. 10. 2013 18:14
Re: mazda 3 vs golf
Ladit může kdo chce, co chce, podstatné je, co má dnes, resp. co má aktuálně na trhu. Na to, co kdo může (do budoucna), resp. co by údajně mohl se nehraje. Zákazníci si logicky obvykle vybírají z toho co je, ne z toho co snad/možná (jednou) bude...
Příští rok se má do Golfu (RD) VII dostat 2,0 BiTDI s výkonem okolo 225 PS/500Nm.
Takže je opravdu nejvyšší čas aby Mazda začala ladit a měla z objemu 2,2 víc, než 150 PS.

[odkaz]
3. 10. 2013 19:16
Re: mazda 3 vs golf
A proč by měla hlupáku? :-)
3. 10. 2013 19:17
Re: mazda 3 vs golf
Tak ta 2,2 je i ve verzi se 129kW (175 PS) a 420 Nm v Mazdě 6, takže konkurenční vyladěný motor tu ke 135kW TDI je. Otázkou ale zůstává, zda bude někdy nabízen i v Mazdě 3, což si osobně myslím, že spíš nebude.
3. 10. 2013 21:45
Re: mazda 3 vs golf
stara Mazda 3 ho v ponuke mala,teda 180k diesel...je naozaj otazka casu,ked bude aj v novej,ale kedze ma Mazda problemy,ze nestiha tie diesle vobec vyrabat,zrejme ...budeme radi,ked pride maly 1,6kkovy diesel :-)
Avatar - white label
3. 10. 2013 23:40
Re: mazda 3 vs golf
Pokud podobnou verzi dieselu (když ji mají) nedají v dohledné době na evropský trh do Ma3 budou sami proti sobě...
3. 10. 2013 19:34
Re: mazda 3 vs golf
je to minimalne zaujimave,kedze sa na Golfa nechyta ani tá Honda 2,2i-DTEC

A pozname 1,5 diesle,ktore su zivsie ako 1,6ky...pri takychto malych rozdieloch v objeme to nic nerobi.
Avatar - .StenLi.
3. 10. 2013 00:09
...
Mazda 3 poraza Golf uplne vo vsetkom okrem Golfovskej dotykovky v zaklade..
Rozbalit vlákno
30
Avatar - white label
3. 10. 2013 01:39
Re: ...
"Úplne vo všetkom" určitě ne. mrkni třeba na maximálku, ale hlavně na brzdy, rozdíl cca 4,5! m ve prospěch Golfu je rozdíl skoro o "vesmír".
Jinak viz 1:36.
3. 10. 2013 07:51
Re: ...
Resit brzdy u auta nedava moc smysl. Neni to parametr, ktery by mel slouzit k odliseni dvou aut pri porovnavani.
3. 10. 2013 08:59
Re: ...
To bylo myšleno jako fór doufám...
3. 10. 2013 09:22
Re: ...
Proc jako for? Je to na stejne urovni jako pneumatiky se kterymi vyjede auto z autosalonu, ty take maji vliv na bezpecnost a pritom je nikdo az na vyjimky neresi.
Avatar - white label
3. 10. 2013 12:08
Re: ...
Prosím??? Jsme tu na fóru o autech, nebo o vyšívání??? 8-s
Nechceš doufám tvrdit, že rozdíl na brzdách 4,5 metru je nepodstatný ve srovnání s rozdílem např. 0,8 s při pružném zrychlení, když si navíc můžeš v běžném provozu podřadit.
Pro představu, standardní šířka přechodu pro chodce je 4 metry, pokud tedy někomu nedává rozdíl 4,5 m moc smysl, bylo by lepší, aby za volant vůbec nesedal.
3. 10. 2013 19:17
Re: ...
zaleží taky na pneu blbcu >:D
Avatar - .StenLi.
3. 10. 2013 10:29
Re: ...
Mas pravdu ze brzdy treba riesit.. avsak z velkej casti za to mozu standardne dodavane pneumatiky.. takze to nie je chyba auta ale chybne rozhodnutie Mazdy. Naparava je jednoducha aj ked uznavam ze to je neprijemne.. ale to je aj vlecna naprava v golfe, jeho design, lacne tlacitka klimy, neprijemny posed na zadnej lavici atd..

Maximalka u 86k Golfu je horsia ako u Mazdy 3 100k za rovnaku cenu.. ale na rozdiel od brzdnej drahy je vmax uplne nezaujimavy udaj pre mna.. dobojovat sa k tej rychlosti u vsetkych tychlo pomalsich aut je bezvyznamny boj na dlhsie..
Avatar - white label
3. 10. 2013 12:46
Re: ...
Tak rozhodně za to nemůžou jen pneumatiky a vzhledem k tomu, že ani Mazda určitě nedodává z výroby nějaký čínský lowend, tak to nebude ani z větší části problém pneu.
Mimochodem Golf VII má jasně lepší brzdnou dráhu, než Ma3, Civic, Focus i Golf VI, přičemž byly na Focusu Continental Sport Contact 3, nebo na Golfu VI Dunlop SP Sport 01A. Takže tady v pneumatikách hlavní důvod delší brzdné dráhy nebude, viz testy pneu. Když mrknu třeba do aktuálního (září/říjen) čísla časopisu EVO, tak (největší) rozdíl mezi nejlepší a nejhorší značkovou pneumatikou (při brždění na suchu) je 1,5 m, a to píšu o sedmi různých značkách pneumatik. A mezi 1,5 m a 4,5 m je pořádný rozdíl.

P.S. Jinak rozdíl 6 km v maximálce není ani pro mě až tak podstatný, ovšem stejně jako např. ten rozdíl 0,8 s v pružném zrychlení, kterým tato debata v podstatě začala.
Avatar - Barrichello
4. 10. 2013 20:47
Re: ...
Vyměnit kotouče a destičky za ty co stojí 4x tolik než brak z rýroby dá hodně práce vid....asi hodku a čtvrt na celým autě i s odvzdušněním....když chceš jezdit stylem brzda plyn a potřebuješ tam mít Bremba >:D
Avatar - white label
4. 10. 2013 21:05
Re: ...
Proč bych měl chtít jezdit (navíc zrovna s dieselovým kompaktem) stylem brzda plyn???
Dobré brzdy jsou dobré hlavně proto, když se něco/někdo nečekaně objeví před tebou apod., a pak ti může přijít těch 4,5 m k dobru sakra vhod.
3. 10. 2013 19:36
Re: ...
je to aj o gumach...Mazda mala mat obute gumy s nizkym valivym odporom...tie urobia rozdiel.
4. 10. 2013 11:49
Re: ...
Brzdy určitě důležité jsou, o tom žádná. Asi 1000x důležitější než maximálka! Rozdíl 4,5m je velký, ale je potřeba si uvědomit, že se jedná o dva samostatné testy, v různou dobu, na rozdílném povrchu, počasí, atd (byla by to obrovská náhody, kdyby byly ty podmínky naprosto stejné)... Relevantní by to bylo, pokud by ta auta stála vedle sebe ve stejnou dobu. Myslím, že by pak ten rozdíl byl podstatně menší.
Jinak k těm údajům - je potřeba to brát všechno s rezervou, Ta auta budou jízdně hodně podobná. Co jsem osobně vyzkoušel, tak ta 2,2ka v Mazdě(6) opravdu není špatná, co se mi na ní líbí nejvíc, je ta pružnost, což je daný asi hlavně dvojitym přeplňovánim. Je to ale pořád nafta a podle toho by se s tím mělo jezdit.
Avatar - white label
4. 10. 2013 14:08
Re: ...
Napsal jsem doslova: "...ale hlavně! na brzdy...", přesto už si druhý, který se mi snaží "otevřít oči a překvapit mě" tím, že jsou brzdy mnohem důležitější, než maximálka.
Tohle vysvětluj Atilovi, mně to psát nemusíš.
Jistě i vliv aktuální teploty, větru apod. může mít vliv na výsledné hodnoty, ale rozhodně ne na rozdíl 4,5 metru při brzdění ze 100vky, navíc ty testy dělal stejný časopis stejnou metodikou na stejné trati/dráze.
Potom můžu taky říct, že rozdíl 0,6 s při pružném zrychlení je ze dvou testů dělaných v různou dobu, a proto není objektivní, což si nemyslím.
Že ta auta budou jízdě podobná , tak na tom se určitě shodneme, na rozdíl od zapřísáhlých příznivců Mazdy, příp japonské produkce vůbec, a hlavně zarytých odpůrců koncernu.
Samozřejmě, že s přihlédnutím k faktu, že se tu v diskusi srovnává 2.0 turbo s 2.2 Biturbo (s dvoustupňovým přeplňováním) si vede Golf VII (při stejném max. výkonu) ještě poměrně dobře, nehledě na možnost mít v Golfu i verzi 2,0 TDI 135kW/380Nm.
Samozřejmě pokud jde čistě o motor, bral bych (při stejném výkonu!) logicky raději 2,2 BiTurbodiesel, než 2,0 Turbodiesel.
Avatar - DawQa
5. 10. 2013 14:14
Re: ...
jojo živě jsi pamatuji bilbordy s 50 před přechodem a 60 za ním, ale bohužel, to platí jen za rovných podmínek a tudíž tento udáj není tak důležitý.(hlavní je že to brzdí tak jak má a nepřekračujeto nějaké extrémy) Každý rozumný a logicky myslící jedinec jsi totiž uvědomuje, že brzdy a potažmo pneu mění své vlastnosti, vlastně každým okamžikem a tak tomu přispůsobuje svoje chování. ( v polovině své životnosti nedosáhnou takových výsledků , jako právě namontované nové)
:-)
Avatar - Stefič
3. 10. 2013 09:31
Re: ...
ano, ve všem. Snad jen kromě....prodejů >:-[]

Ach ano, je ještě brzo, ale stejně to tak bude. Ostatně jako vždycky.
3. 10. 2013 10:14
Re: ...
Za priznani, ze je Mazda lepsi Golfa ve vsem :yes: >:-[]
Avatar - Stefič
3. 10. 2013 20:19
Re: ...
ee, tohle jsou naprosto zbytečné diskuzní slinty. To, zda je lepší to nebo ono určí zákazník a to je vše oč tady běží. Prodeje, prodeje a zase prodeje. M6 zatím mnoho lidí nepřesvědčila. Nevidím jediný důvod, proč by M3 měla jít jinou cestou.

Nulová konfigurovatelnost snad může přitahovat jedině lidi, kteří chtějí holobyt nebo plnou výbavu. Prostě a jednoduše - Mazda :no:
3. 10. 2013 22:07
Re: ...
co ti dava istotu,ze sa Mzd6 nepredava? Ešte raz,ved ju nestihaju vyrabat :-)
Avatar - Stefič
3. 10. 2013 23:00
Re: ...
podíl na CZ trhu 3,5%. A článek je o novinkách na českém trhu. Takže teď prosím nezačni argumentovat o prodejích v Japonsku. To mě opravdu, ale opravdu nezajímá
3. 10. 2013 23:09
Re: ...
Jdeme do rohliku? >:D
Kdyz budu vyrabet tisic rohliku denne a vsechny prodam, muzu byt spokojeny.
(Pokud je prodam se ziskem samozrejme)
Nekdo jiny jich vyrobi milion a proda 900 tisic, jestli je spokojeny nebo ne, to zalezi na nakladech. (Pravdepodobne bude spokojeny taky)
4. 10. 2013 00:35
Re: ...
cece snad si neni tak blby a myslel si to zo srandy...
4. 10. 2013 00:42
Re: ...
Bohuzel to myslel, tak jak to napsal :-)
4. 10. 2013 11:25
Re: ...
Tak to budu muset začít kupovat rohlíky z Tesca za korunu, těch se totiž prodá nejvíc. Zákazník tedy takto určil, že jsou nejlepší ..... nepřipadá ti to jako pitomost? To, že se něčeho prodá nejvíc vůbec neurčuje, že je to nejlepší.
Mimochodem, pokud nejlepší, tak v čem???? Pokud porovnáváš 2 auta, nevěřim, že to jedno bude ve všem lepší, než to druhé.
Tady to ale asi píšu zbytečně ...
Avatar - Ham.
3. 10. 2013 09:35
Re: ...
První recenze takovým nadšením neoplývají.
[odkaz]
[odkaz]
3. 10. 2013 11:53
Re: ...
Tak je to bezpochyby dobre auto, ale niektore veci su tam cisto japonske - ziadny kombik, ziadny slabsi/normalny diesel - ten 2.2 za tu cenu si kupi iba nadsenec (nie ze by mi to vadilo...). Ziadna konfigurovatelnost vybav, ziadne skladovky zatial, predvadzacky iba v jednej verzii - Revolution, kde je kopu zbytocnosti, za ktore treba zaplatit.

Som velmi zvedavy, ako sa bude predavat, je to predsa len nizsia stredna...
4. 10. 2013 00:42
Re: ...
clovece,ty tu vymenujes sprostosti ako by neskutocne negativa,ale ze to auto dobre jazdi...dynamicky a usporne...hlavne ze si nemohol stravit 2hodiny v konfiguratore...
4. 10. 2013 11:28
Re: ...
Tak prepac, radsej by som stravil 2 hodiny v konfiguratore ako priplacal 3000 E za kopu hovadin, len aby som mohol mat prvok vybavy, ktory chcem, za 2 hodiny 3000 E nezarobim...
5. 10. 2013 09:08
Re: ...
1. Maly diesel má prist...
2. Ten diesel 2,2 patri medzi najlepsie 150konove, co mozes zohnat a rozdiel medzi zakladnou 1,5kou G a 150k dieslom v Chalange je mensi ako to iste u octavii 3 ci golf7
3. Zvacsa su v ponuke Attraction,ale kto hlada...navyse u Mzd3 je silny predpoklad,ze v ponuke budu hlavne nizsie vybavy,nie ako CX5 ci 6...co je logicke - info od predajcu

nikde neni napisane,ze musis si vybavu TOP Revolution kupovat...98% kupujucim staci bohate Attraction...jedina nevyhoda je nemoznost 165k 2,0G...ale rozdiel Attraction a revolution je 1000E
Avatar - white label
4. 10. 2013 14:12
Re: ...
Dyť napsal hned v úvodu: "Tak je to bezpochyby dobre auto..."
Co je špatného na tom, mít možnost strávit nějaký čas v konfigurátoru?
5. 10. 2013 09:14
Re: ...
svojim sposobom je dobry aj Duster, Logan...zalezi od pohladu a hodnotiaceho...Pre mna je ocividne mzd3 viac ako dobre auto, ktore stoji za to spravit par kompromisov,co v konecnom dosledku ani velkymi kompromismy nie su,horsie by to bolo,keby auto nesedlo dobre na ceste,sedelo sa zle v kabine,slaby a zeruci motor

...ale aspon som si mohol do zakladnej vybavy vybrat lepsi klaksón...takto mi pride to lamentovanie.
Avatar - Igithegreat
3. 10. 2013 06:41
Lada Granta
Chybi Vam tam Lada Granta, ktera je nyni jiz v prodeji.
Rozbalit vlákno
4
3. 10. 2013 08:27
Re: Lada Granta
Myslim, ze Lada Granta nikomu nechybi. :-!
Avatar - petrumr
3. 10. 2013 19:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
4. 10. 2013 20:48
Re: Lada Granta
Dvě už sou rezervovaný a zapacená záloha, 4ks jezdí jako předváděčky...dalších 10 ks je na cestě
Avatar - Ja Prvni 123
5. 10. 2013 20:24
Re: Lada Granta
se budes asi divit... najdou se takovi - a nedokazu rict, jestli to bude dobra nebo spatna koupe!
Klidne muze byt i dobra... kdyz zmeris hodnotu za penize. Coze je ale asi jedina hodnota, ktera dava smysl.
:-!
3. 10. 2013 09:54
Co P308
Ten v říjnu ještě nedorazí?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
5. 10. 2013 20:25
Re: Co P308
nehodi se!
Se skodovkou musi byt uvedeny jen horsi... nebo o HODNE drazsi!
;-)
3. 10. 2013 12:17
poprosim test logan vs passat, mondeo,C6, Insignia
Poprosim test Logan vs Passat, Mondeo, C6, Insignia.
Pouzite tie iste kriteria ako v Superb vs BMW 5, Mercedes E a Audi A6.
Logan tu urcite vyhra!!!!!!!! >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
3. 10. 2013 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 10. 2013 20:36
Re: poprosim test logan vs passat, mondeo,C6, Insignia
to ja znam i magora co chtel auto a skoncil u fabie HTP
Avatar - Dominik.
3. 10. 2013 23:09
Re: poprosim test logan vs passat, mondeo,C6, Insignia
>:D :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
5. 10. 2013 20:22
koukam, peclive vybrana spolecnost pro skodovku - kde je 500
velmi zajimave auto za rozumne penize...
:-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
6. 10. 2013 19:14
Re: koukam, peclive vybrana spolecnost pro skodovku - kde je
Vzpomínám na jednu recenzi 500 L, kde jsme si v diskusi asi dva dny mysleli, že jde o nový druh PR, kde jsou vypsané klady a zápory, než kdosi přišel s tím, že jde o test AT, u kterého někdo zapomněl na logo...