Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Fiesta: Za prvních 9 měsíců bylo vyrobeno 250 tisíc kusů

Nová generace Fordu Fiesta zažívá úspěšný start – za prvních devět měsíců výroby vzniklo 250.000 kusů. To se žádné předchozí generaci tohoto modelu nepodařilo. Zároveň se Fiesta stala v březnu nejprodávanějším osobním autem v Evropě.
Zpět na článek
30. 4. 2009 12:46
30. 4. 2009 14:23
30. 4. 2009 14:34
30. 4. 2009 16:51
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 21:17
30. 4. 2009 21:25
30. 4. 2009 14:20
30. 4. 2009 13:51
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 14:24
30. 4. 2009 14:58
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 14:03
30. 4. 2009 14:24
30. 4. 2009 14:43
30. 4. 2009 15:04
30. 4. 2009 15:12
30. 4. 2009 16:08
30. 4. 2009 16:50
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 14:58
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 15:05
30. 4. 2009 13:53
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 16:50
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 18:46
30. 4. 2009 15:22
30. 4. 2009 16:03
30. 4. 2009 16:09
30. 4. 2009 17:34
30. 4. 2009 17:46
30. 4. 2009 18:24
1. 5. 2009 12:48
neregistrovaný "maxo"
1. 5. 2009 04:12
1. 5. 2009 23:30
2. 5. 2009 15:06
30. 4. 2009 12:46
POLOÚSPĚCH
Na ford dobrá čísla. Jsou především důkazem toho, že ve třídě nutně chybí konkurenční kladiva. Fiesta evidentně těží z hladu po autech, ovšem pokud tedy pohlédneme blížeji na třídu samotnou... upřímně, co jiného pořídit? Naštěstí nastává POLOúsvit, jo, jo, nové POLO, Volkswagen POLO, zatřepat, nemíchat, hlavu ti zatočí sám.

BRAVWO POLO :yes:
Rozbalit vlákno
26
Avatar - white label
30. 4. 2009 13:10
Re: POLOÚSPĚCH
Jo, jo, ale je škoda, že třeba v ČR ještě zatím není jediné Polo, a to ani u dealerů... :no: ...to se potom Fiestě machruje... :-! ;-)
30. 4. 2009 14:02
Re: POLOÚSPĚCH
Fiesta bude machrovat i po nástupu Pola, vsadím boty :-) Přece jen Fiestí desing je určenej pro mladší kupující, tato třída aut je pro ně cenově dostupnější. A lidé středního věku a důchodci do Pola nepůjdou, ti radši sáhnou po Golfu ;-)
30. 4. 2009 14:23
Re: POLOÚSPĚCH
Já si naopak myslím, že právě nové POLO je určeno i (i) pro mladé lidi. Copak Fiesta má nějakej drajv? POLO je stavené jako auto, žádná pohledová hopsanda, ostrej dravec.

Fiestu bych viděl jako dobrej dámskej subkompakt.
30. 4. 2009 15:41
Re: POLOÚSPĚCH
Samozřejmě že i Polo je určeno pro mladé lidi, ale většina z nich dá přednost Fiestě, protože design je pro ně na prvním místě a 2x letý lidi moc nenalákáš na DSG apod. Jim se prostě auto musí líbit a na to Ford vsadil.

Podle pohlaví bych to nedělil. Navíc v dosluhujícím Polu je vidět více žen než ve starší Fiestě ;-)
30. 4. 2009 14:26
Re: POLOÚSPĚCH
Souhlasím a to zcela. Proč si kupovat zmenšeninu Golfa? Nejsem rozhodně militantní odpůrce VW, kdybych měl hodnotit z hlediska sympatií ke značce, ptařil by u mně na přední místa, ale jásot nad novým Polem tady jsem tak docela nechápal a nesdílel. Byl jsme nadšený Scirroccem (nikdy nevím jak se to správně píše), Eos pokládám za nejhezčí CC, líbí se mi Tiguan a hodně povedený je i Passat CC, ale nové Polo? Zmenšenina Golfa, nic víc. Naproti tomu Fiesta je zatraceně povedenej kousek, nejhezčí ve své třídě z hlediska designu, rozhodně ne horší z hlediska užitných vlastností a srovnatelný z hlediska kvality. Takže zatím - celoúspěch.
30. 4. 2009 14:34
Re: POLOÚSPĚCH
Zatím si nikdy nebyla ta auta (Golf x Polo) vizuálně vzdálenější, než právě v těchto aktuálních modelových generacích.

Ovšem s odkazem na tvé voči se tě musím zeptat, proč si kupovat zmenšeného focuse?
30. 4. 2009 15:54
Re: POLOÚSPĚCH
No třeba protože si nikdy Fiesta a Focus nebyli nikdy vizuálně vzdálenější :-)
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 16:51
Re: POLOÚSPĚCH
A aký bude nový Focus?
30. 4. 2009 21:17
Re: POLOÚSPĚCH
To zatial nikto nevie.
30. 4. 2009 21:25
Re: POLOÚSPĚCH
Ked som bol "mladsi", tak som vyberal z ponuky malych hatchbackov ale vsetky boli dizajnovo robene pre zeny. Mali take zenske linie, nic chlapskeho na trhu nebolo.
Nedavno za ale objavil Poloboh, ako ho niktori nazyvaju a priniesol chlapske linky do tohoto segmentu ALE bohuzial pri druhom pohlade si clovek uvedomi, ze je to iba zmenseny Golf! Ano je. Ta podobnost je neoskriepitelna a hrozi az segmentovy kanibalizmus ako to je pri 207 a 307, ked su si velmi podobne pre bezneho cloveka a su skoro rovnako velke, tak si ludia radsej kupia ten lacnejsi.
1. 5. 2009 09:52
Re: POLOÚSPĚCH
Hlavně zatím nikdy nebyla Fiesta designem i zaměřením dál od Pola. Nové Polo je (pokud mohu soudit podle fotek) takové jako minulé generace: solidní, konzervativní, přijatelné pro každého, neprovokující. Prostě pro ty, kterým je Golf moc velký / drahý.

Fiesta dřív bývala taky taková, ale současná generace je zacílená vysloveně na mladé, design karoserie i interiéru je dynamický, skoro až agresivní. Tomu odpovídá i špičkový podvozek, podle Autocaru srovnatelný s Mini (!).

Tipuji, že jen málo lidí se bude rozhodovat mezi Polem a Fiestou.

Na okraj: V mých očích je nejkrásnějším subkompaktem pořád Fiat Grande Punto. A se současnými cenami v ČR je to vynikající volba.
Avatar - ethicon
2. 5. 2009 11:52
Re: POLOÚSPĚCH
mal som možnost riadiť novú Fiestu, je to uplne štandartné malé auto, uplne normálny posilovač, žiadne strmé radenie ako som sa dočítal v testoch, podvozok sa tiež nevymyká štandartu tejto triedy malých aut...aj tu novinári sklzavajú ako pri Focuse do zabehaných fráz o pomaly najlepšom podvozku či radení....ak si chce niekto zaobstarať sportové auto v tzejto triede musí si kúpiť Mini či Mito:-)
30. 4. 2009 14:20
Re: POLOÚSPĚCH
Zanedlouho to vypukne. VW opět nenechá nic náhodě.
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 13:51
Re: POLOÚSPĚCH
Dať Bravo polo pod úspech Fiesty, vieš čo. už to fakt preháňaš. Ale je pravda, že po príchode Pola bude všetko inak.
30. 4. 2009 14:24
Re: POLOÚSPĚCH
VWšetko jinak ;-)
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 14:58
Re: POLOÚSPĚCH
:-)
30. 4. 2009 14:03
Re: POLOÚSPĚCH
Škoda že fauvé neumí postavit pořádný auto, třeba jako Focus RS, ale umí jen mainstream pro metrosexuály v podobě Golfu GTI, takovej POLO sporťák... >:D >:D >:D
30. 4. 2009 14:24
Re: POLOÚSPĚCH
Mozky dneska už došly, nebo co?
30. 4. 2009 14:43
Re: POLOÚSPĚCH
taky se na tebe nedostalo? ;-)
30. 4. 2009 15:04
Re: POLOÚSPĚCH
To sis splet, já vydával... >:D Jeden parádní kousek jsem ti tam ulil. Stav se ;-)
30. 4. 2009 15:12
Re: POLOÚSPĚCH
co bych s tím dělal, na Saaba mi stačí srdce :-!
30. 4. 2009 16:08
Re: POLOÚSPĚCH
šedý zákal a nenasazené brýle a jsem okouzlen :-!
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 16:50
Re: POLOÚSPĚCH
>:D
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 14:58
Re: POLOÚSPĚCH
Už dávno. Dnes sa prejavil ďalší dôsledok. :-! >:D
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 13:53
Knedlík
Niekto tu nazval kinetic design knedlík design. :-) No, zdá sa, že aj funguje. Bravo FORD. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
30. 4. 2009 16:00
Re: Knedlík
Zrovna třeba u nás jsou knedlíky tradičně v kursu a to
i v gastronomii... ;-)
neregistrovaný "507--"
30. 4. 2009 16:50
Re: Knedlík
Dúfam, že si nemýliš naše bryndzové halušky s knedlou.
Avatar - Ricardo
30. 4. 2009 18:46
Re: Knedlík
Psal u nás ne u vás >:D
Avatar - white label
30. 4. 2009 19:40
Re: Knedlík
Tak, tak...a psal jsem česky :-!
30. 4. 2009 15:22
Fiesta
V dnešní době rozhodně skvělá cifra! :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
30. 4. 2009 16:03
Re: Fiesta
To zas jo, ale např. vzhledem ke kvalitě a ergonomii palubky až docela neuvěřitelná... :-!
30. 4. 2009 16:09
Re: Fiesta
Hmmm to nevim. Myslim, že je to snad jinak celej Fiat, pokud se nemýlim, tak nevim podle čeho si ty auta lidi kupujou. Asi toho znáčku.
30. 4. 2009 17:34
Re: Fiesta
se ti plete s K-áčkem ;-)
30. 4. 2009 17:46
Re: Fiesta
To se mi neplete, jen chci dát šanci skalním fandům >:-[] >:D
Avatar - Andromeda
30. 4. 2009 18:24
Paradox...
Hmmm,zatím tady místo rozboru uvedeného prodejního čísla Fiesty čtu chvwalozpěvy a svwatořečení vw fans na produkt,jenž ještě ani není v Bohemii na trhu dostupný...a o jehož prodejních číslech v ročním průběhu se zatím dá pouze spekulovat...
Dle místních diskuzí,příspěvkové kadenci+disciplíně,použitých argumentů a vzájemné soudržnosti by jeden nabyl dojmu,že VW je č.1(vím že pouze spekulačně a chvilku zde) nejen na Zemi,nýbrž i v Milky Way >:-[] ...
Zase tak jednoduché to není,nicméně tady vw ještě nechává žít tzv.premii,ovšem jak dlouho ještě... >:-[]
Prostě příznivci zbytku -> marketingově řečeno - pr je zatím ve prospěch vlkohradu...
PS:Jdu ven "pálit",oponence jindy a príma večer sokolíci...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
30. 4. 2009 19:31
Re: Paradox...
V podstatě máš pravdu, až dopálíš, mrkni třeba do posledního AutoTipu na srovnávaču: Polo, Fiesta, Corsa... ;-)
Avatar - Katikakus
30. 4. 2009 22:55
Re: Paradox...
Do Autotipu neni potreba koukat. V Autotipu je vysledek vzdy jasny predem... :no:
Avatar - white label
30. 4. 2009 23:48
Re: Paradox...
I v tak průměrném(jsou i mnohem horší) časáku jako je AutoTip se dá číst i mezi řádky... a celkové pořadí považuju vždy za méně podstatnou část testu...
Avatar - Andromeda
30. 4. 2009 23:15
Re: Paradox...
Už jsem ve stavu,kdy je okolo spousta lidí a já se nudím,což pro mne znamená vyklizení prostoru ;-) ...Takže pálení pokračuje bez M 31...
O té porovnávačce vím - nečetl,pouze jsem časák prolétl...Nicméně beru zatím s reservou,ony ty testíky se kolikráte značně(a ne jednou)liší->důvody si dosadí každý sám...Např.první statické setkání s ikonou fans VW Golfem VI pro něho dopadlo děsivě a přesto jsem svoje dojmy netloukl hlava nehlava do každé diskuze,kde se lidově řečeno "musely měnit pampersky" z designu golfa...Ač napodruhé došlo díky jiné barvě a trochu lepší výbavě ke korekci náhledu,neustále to není ono(hlavně opticky těžkej zadek),přičemž musím já např. překonat svůj někdy až neústupný chlad k "přísné účelovosti a kalkulu" vlkohradských...
Pokud chci být alespoň trochu objektivní,nezbývá než pokud možno spravedlivě poměřovat vlastní emoce a vlastní zkušenost...
Přitom jsem pár tisícovek km s jejich produktem namotal a nemohu si nějak stěžovat...
Na začátek vyčerpávající...nečekej ode mne jásot a souhlas s jednou srovnávačkou v magazínu,jenž ještě nedávno "ejakuloval" i z faceliftu ventilku vw a spol...
Avatar - white label
30. 4. 2009 23:52
Re: Paradox...
"Prolétnout" je málo... nemyslel jsem celkový výsledek, ale hlavně text...
Avatar - Andromeda
1. 5. 2009 00:20
Re: Paradox...
Proto jsem psal "prolétnul"...pojmy a jejich význam-popis versus výsledek zvládám,bez obav...článek si samozřejmě přečtu celý...
neregistrovaný "maxo"
1. 5. 2009 12:48
Re: Paradox...
Som si isty, ze nove POLO bude vacsinu testov vyhravat a uz tomu nasvadcuju niektore testy. :yes:
Avatar - Andromeda
1. 5. 2009 13:10
Re: Paradox...
Pokud si mne pozorně četl,tak tvrdím,"že jedna vlaštovka jaro nedělá" a konzervativně si počkám především na vlastní zkušenost,jakkoliv považuju Polo za mnohem lépe esteticky zvládnuté auto oproti golfu a pokud bych měl volit,tak vítězí Polo...
Avatar - miromen
1. 5. 2009 04:12
Gratulace
Kral s vynikajicimi prodeji a někteři vwanatici to nemužou zkousnout a tahaji tady nějake poloauto. To je hnus.
Rozbalit vlákno
5
1. 5. 2009 17:47
Re: Gratulace
Ano gratulace! Ano tahaji, protoze maji z uspechu Fiesty strach. ;-)

Henry Ford o uspechu: "Překážky jsou ony obávané věci, které spatříme, když odvrátíme pohled od svého cíle." :yes:
Avatar - miromen
1. 5. 2009 23:30
Re: Gratulace
Ale proč ten strach.....neuznat , nepřiznat = zastřelit >:-[] . To motto se mi libi :yes:
Avatar - white label
2. 5. 2009 10:55
Re: Gratulace
Ten "strach" z Fiesty je pouze vaše zbožné přání! :*) >:D
Ano gratulace!... "jednookému" březnovému králi evropských prodejů... ;-)

P.S. VW o úspěchu: "Měsíc je vyhraný souboj...rok je vyhraná bitva...a 35 let je "věčně" vyhraná válka...!"
Golf, stále nejprodávanější v Evropě, jak za celý rok 2008, tak za první čtvrtletí tohoto roku... :-!
Avatar - ethicon
2. 5. 2009 15:06
Re: Gratulace
len sa nepo..... >:-[]
Avatar - white label
2. 5. 2009 23:51
Re: Gratulace
len sa nebo. ... >:D
1. 5. 2009 17:46
Ano gratulace!
Ano gratulace! Za prvnich 9 mesicu 250,000. :yes:
Rozbalit vlákno
0