Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
sargis
velmi prospel prednej a zadnej casti /zadnej asi viac/. Zakladnejsie verzie maju 4 analogy a asi polovicny dsiplej na pristrojovke, to prevedenie sa mi paci este viac. Vcera som si omrkol na autosalone, interier uz posobi ovela lepsie. Skoda tej obezity, ale pri FL sa chudne iba obcas ;-\
Pokiaľ si pamätám, jediné auto, čo nejak výrazne "schudlo" v rámci faceliftu, bola Alfa 159. Inak z podstaty faceliftu (len zmena vizáže) nie je reálne dúfať, žeby Insignia zhodila svoju nadváhu a mohla súperiť s Passatom či nedajbože M6. To je až úloha novej generácie.
Mixo
Pokud se podivame na nabidku dieslu, je to smutny pohled. Doslova dynamicka katastrofa. Udaje spotreby sice pekne, ale staci se podivat spritmonitor a je jasne, ze ty stare diesly proste zerou nadprumerne hodne.
Ve spojeni s velmi spatnou spolehlivosti, ještě horsim servisem a vnitřním prostorem na urovni Octavie nevidim ani jeden důvod proc jit do Oplu.
Snad jen konstrukce liftback a podvozek Flexride muze byt v mezích stredni tridy argumentem pro.
Ve spojeni s velmi spatnou spolehlivosti, ještě horsim servisem a vnitřním prostorem na urovni Octavie nevidim ani jeden důvod proc jit do Oplu.
Snad jen konstrukce liftback a podvozek Flexride muze byt v mezích stredni tridy argumentem pro.
Snad nechces povedat, ze ty by si radsej za rovnake peniaze kupil Oktaviu? >😁
To nerikam. Tvrdim, ze vnitřním prostorem je na urovni Octy, která je porad ještě nižší stredni.
Na takovou blbost musím prostě reagovat: jezdil jsem velmi dlouho s Octaviemi (5 x po 3 letech) a na nic jsem si nestěžoval. Nyní jezdím 3. rok s Insignií ST a rozhodně (!) nemá vnitřní prostor na úrovni Octavie. Prosím autora tohoto nesmyslu, aby více vážil svá tvrzení... I když je člověk fanoušek jiného automobilu, nemá smyslu vydávat své dojmy a průjmy za neoddiskutovatelnou pravdu!
Totéž pak platí o špatné spolehlivosti. Mám nyní 124.000 km a zcela bez závady.
A dále upozorňuji, že pokud je autor předchozích vět náročný na prostor, neměl by preferovat liftback, ze zřejmých důvodů.
O úrovni servisu nemohu diskutovat, znám pouze jeden, a ten rozhodně nepracuje špatně. Dokonce mohu potvrdit, že škodovácké servisy jsou opravdová masovka se všemi negativními dopady (znám celkem 4 škodovácké servisy), zatímco v servisu oplů mám jednoznačný pocit, že si mě mnohem více váží...
Tím ovšem nechci říci, že Octavia je špatné auto nebo že škodovácký servis stojí za prd. Jen reaguji na zbytečně jednostranná tvrzení Mixa...
Totéž pak platí o špatné spolehlivosti. Mám nyní 124.000 km a zcela bez závady.
A dále upozorňuji, že pokud je autor předchozích vět náročný na prostor, neměl by preferovat liftback, ze zřejmých důvodů.
O úrovni servisu nemohu diskutovat, znám pouze jeden, a ten rozhodně nepracuje špatně. Dokonce mohu potvrdit, že škodovácké servisy jsou opravdová masovka se všemi negativními dopady (znám celkem 4 škodovácké servisy), zatímco v servisu oplů mám jednoznačný pocit, že si mě mnohem více váží...
Tím ovšem nechci říci, že Octavia je špatné auto nebo že škodovácký servis stojí za prd. Jen reaguji na zbytečně jednostranná tvrzení Mixa...
Jan Gutbayer
Přiznávám, jsem co se nové generace týče hardcore Opel fan. Ta firma dělá jedno lepší auto než druhý a tuhle Insignii, doplněnou o gadgety obvyklé u konkurence, přesně tak, jak je na (mimochodem skvělých) fotkách, bych si dovedl představit v garáži.
Mám Astru J ST, momentálně čerstvou "sedmdesátnici", a to auto je prostě dobře vymyšlený, dobře se v něm "bydlí", je velmi pohodlné na dlouhé cesty a dosud neměla jediný problém... Maximální spokojenost.
P.S. nejsem placen za tuto chválu, prostě jen fandím firmě, která IMHO odvádí sakra poctivou práci za rozumné peníze.
Mám Astru J ST, momentálně čerstvou "sedmdesátnici", a to auto je prostě dobře vymyšlený, dobře se v něm "bydlí", je velmi pohodlné na dlouhé cesty a dosud neměla jediný problém... Maximální spokojenost.
P.S. nejsem placen za tuto chválu, prostě jen fandím firmě, která IMHO odvádí sakra poctivou práci za rozumné peníze.
Taky vlastním astru. Mám ji druhým rokem, najeto skoro 40tis km. Zatím maximální spokojenost. Návštěva servisu byla pouze ta garanční. 😄
Přiznávám, nemám rád Opel. Na mém autě je bohužel několik komponent s dílny Rüsselsheimských inženýrů a všechny tyto součástky jsou mizerné.
Zajímavým vozem byla Insignie OPC V6. Ta BYLA ok.
Zajímavým vozem byla Insignie OPC V6. Ta BYLA ok.
Nebyla, ledaže by se srovnávala s ostatními stejně starými Oply. Přívěšek (přívažek) GM Oplu snad nic neodpáře...
urzam
Podla mna dotykovy display je nevyhoda, pretoze sa zle ovlada pocas jazdy.
Tak by ma zaujimalo, ze ked je ten volant multifunkcny ako ste pisali, ci sa da vazne s nim vsetko ovladat? Da sa napriklad pomocou volantu ovladat navigaciu s tym, ze viem zadat aj ciel kam chcem ist priamo z volantu bez nutnosti skladat ruky? Ako to mam na svojej astre.
Toto mi tam trochu chyba spomenute. Pri dotykovych displayoch potrebujes spolujazdca, alebo musis zadat pre nahodenie adresy, co mi pride neprakticke.
Tak by ma zaujimalo, ze ked je ten volant multifunkcny ako ste pisali, ci sa da vazne s nim vsetko ovladat? Da sa napriklad pomocou volantu ovladat navigaciu s tym, ze viem zadat aj ciel kam chcem ist priamo z volantu bez nutnosti skladat ruky? Ako to mam na svojej astre.
Toto mi tam trochu chyba spomenute. Pri dotykovych displayoch potrebujes spolujazdca, alebo musis zadat pre nahodenie adresy, co mi pride neprakticke.
Na dotykovy display mam podobny nazor. Pre vodica je to na ovladanie absolutne nevhodne. Musi sa totiz na display pozerat. Nemoze ovladat "po pamati", kedze chyba hmatova spatna vazba...
Dotykace v aute beriem, pokial tie ovladacie funkcie su zdvojene tak, ze ich ma aj vodic na volante. Spolujazdec nech sa bavi s dotykovym ovladanim audio-systemu, ale nie vodic.
A co sa navigacie tyka, mam vstavanu v aute, ale nepouzivam. Jednak za updaty map aby clovek platil pomaly tolko ako za celu navi, a druha vec, radsej si cestu naplanujem pohodlne doma na gauci na smartfone. Ked pridem do auta, len ho zacvaknem do drziaku, a idem. Pripada mi to sikovnejsie, nez sa babrat s navi v aute (a nedajboze este s dotykovym ovladanim)...
Dotykace v aute beriem, pokial tie ovladacie funkcie su zdvojene tak, ze ich ma aj vodic na volante. Spolujazdec nech sa bavi s dotykovym ovladanim audio-systemu, ale nie vodic.
A co sa navigacie tyka, mam vstavanu v aute, ale nepouzivam. Jednak za updaty map aby clovek platil pomaly tolko ako za celu navi, a druha vec, radsej si cestu naplanujem pohodlne doma na gauci na smartfone. Ked pridem do auta, len ho zacvaknem do drziaku, a idem. Pripada mi to sikovnejsie, nez sa babrat s navi v aute (a nedajboze este s dotykovym ovladanim)...
CountachSV
Krásný vozidlo.... ještě tak jednu dvě generace a podaří-li se Opelu zbavit se 15 let staré zlé pověsti, bude se moci vyšplhat výše... moc mu fandím, měl jsem několik opelů, od Kadettů po Vectry. Designový směr poslední doby je paráda.
Klaudius
Tak tlsťocha trochu premaľovali. Ale jeho dni sú spočítané aj tak. Potrebujú niečo štíhle a svižné ako bola Vectra. Kdeže lanské snehy sú...
petr164
Když s tím jezdíte sami, jako byste měli dva až tři pasažéry, které nevidíte, ale zato cítíte jejich hmotnost. A přehánět rozchod taky není dobré. Když kočár, tak starou Omegu po speciálním ošetření zadních lemů...
Ja Prvni 123
Takže Insignia je úplně deklasovaná Passatem.. protože je o 50kg těžší... což je mimochodem rozdíl plná / prázdná nádrž.
A že má Insignia 350 točvej moment proti 320Nm to Němce už se asi nepozná.. nestojí to za řeč?
Kromě toho např 1.8 benzin v Insignii je nesmrtelnej... zatímco všechny benzíny v ve všech VW jsou "pochodující mimořádná událost".
Aspoň trochu nezaujatosti prosím!!
A to nejsem s Opelem ani trochu "emotivně svázanej"...
>😒]
A že má Insignia 350 točvej moment proti 320Nm to Němce už se asi nepozná.. nestojí to za řeč?
Kromě toho např 1.8 benzin v Insignii je nesmrtelnej... zatímco všechny benzíny v ve všech VW jsou "pochodující mimořádná událost".
Aspoň trochu nezaujatosti prosím!!
A to nejsem s Opelem ani trochu "emotivně svázanej"...
>😒]
Pre porovnanie, Mazda6/2.2D/110kW ma prevadzkovu hmotnost 1405/1420 kg (sedan/wagon), to je uz vratane vodica (75kg). V porovnani s tym je Insignia (1613/1733) teda riadne prezrata svina. Ten rozdiel 200kg (resp u kombiku az 300) sa uz musi prejavit. To je ako vlacit so sebou v aute za trest dvoch dobre vypasenych manazerov Oplu navyse! No ale hlavne ze Opel udava k tomu 2-litrovemu dieselu kombinovanu spotrebu 3.7L/100km...