1.2 od Renaultu je nejlepší možnou volbou. Je to, na rozdíl od jiných malých turbobenzínů, motor na kterém se nijak nešetřilo a jako jeden z mála nemá problémy. A kritizovat malé turbobenzíny jen proto, že jeden velký výrobce nezvládl jejich výrobu, je hodně mimo. A samozřejmě, že 1.2 TCe 115 nebude jediný benzín v QQ.
já v tom nevidím žádný velký problém.je fakt,že původní atmosférická(rozvod řetězem)jednašestka byla téměř nesmrtelná,ale holt doba přeje nižším objemům s přeplňováním a s tím se asi nedá nic dělat ;-)
je to paráda,jak to má nissan rozjetý.nový x-trail,nový note,fl micry,vypadá to na nástupce almery,teď se chystá nástupce legendy-kaštánka [odkaz] .
bravo,bravissimo nissan :yes::yes::yes::yes::yes:
QQ byl super hlavně díky jeho japonským benzínovým motorům za rozumnou cenu, když do toho narvou 1.2 od Renaultu, tak se máme fakt na co těšit, hold šetří a downsizuje se už opravdu všude :-(
Já bych ještě tipoval 1.2 TCe 130 a 1.6 DIG-T 190. Spíš by mě zajímaly převodovky. V těch se asi bude QQ od Mégane SUV nejvíce lišit. Renault asi vše vsadí na dvouspojky.
až je uvidíš naživo,budeš mluvit jinak.například note je velmi prostorné auto se skvěle obestaveným prostorem. vzadu má možná víc prostoru pro nohy,než bmw sedmé řady(to bude dskuse >:-[] )no rozhodně víc nežli oktávka.krásná přístrojovka s krásnými budíky a intuitivním ovládáním,velmi rozsáhlou výbavu,a tak dále.
kdo nevěří, ať tam běží (k dealerovi nissan na projížďku)
tak zase taky note a micra aspon teda v europe predajnymi poctami moc neohuruju ;-) a su doslova daleko za svojimi moznostami alebo lepsie povedane za potencialom znacky nissan