Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Sébastien Loeb: Nehoda na konci kariéry (video)

16 komentářů

Avatar - JDM
JDM
pilot se někdy nevejde do zatáčky 😉
Brady9
tak tak :yes: a na tohle si nikdo za chvilku ani nevzpomene :-!
Avatar - Egi
Egi
Já myslím, že to, sice nechtěně, ale vyřešil správně. Kvůli tomu si ho bude pamatovat více lidí, novináři budou psát, že i on havarovat, namísto kratičkého oznámení, že jel poslední závod a tečka. Navíc ukázal, že stále umí bojovat a i poslední závod jel na krev. A navíc ukázal mimo jiné, že i mistr může chybovat, čímž mimoděk podpořil sebevědomí mladších závodníků
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako bejvalej gymnasta se nezapře. Na konec kariéry prostě udělal pěknej kotoul :yes: >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
priznam sa ze rallye uz moc nesledujem... kedysi za cias Marcusa Gronholma a Pettra Solberga som ju sledoval viac, pamatam aj uspechy Makkinena s mitsubishi ale to co dokazal Loeb je neuveritelne..... klobuk dole pred nim... takto nedominoval ani Sumi v F1 .... sem tam sa proste nejaka havarka stane ... nebola by to rallye keby sa sem tam nejaka ta havarka nestala.... patri to k tomu.... nastastie v profi rallye havarky neohrozuju zivoty ludi ( fanusikov ) na rozdiel od nasich podomacky urobenych rallye kdesi v hornej dolnej ktore si hovoria rallye preteky... a pritom ide o traparnu spojenu s ohrozovanim ludi.... ale to uz je zase iny pribeh,,,,,

loeb.... klobuk dole , jeho uz len tak nejaky pilot v rallye uspechmi neprekona :yes:
Brady9
jako aktivní fanoušek trošku nesouhlasím... velký mistrák i sprinty jsou u nás pořádány na velké úrovni zabezpečení, stačí se podívat na nějaký onboard z Evropy nebo i světa tam jsou kolikrát divácká místa řešená daleko nebezpečněji... a rozhodně né všichni co jedou MS či Evropu nejsou na úrovni TOP 5 jezdů vpředu... můžou být naprosto stejní jako u nás a třeba i horší... MS či Evropa je taky o penězích kdo je má tak to jezdí... a pro diváky se u nás o moc víc už dělat nedá a silnice se znovu taky dělat nebudou...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Máš o našich rally přehled jako pisálci na seznamu. Svezu tě někdy v autě na úzké cestě mezi stromy na třetinu schopností průměrného rallyjezdce a pochopíš co to je za šílenost zrychlovat ze 120 na 160 mezi stromy. Stačí malá chyba a vyletět není kam.
janjezbera
asi už ztratil motivaci, byl totálně nporazitelný, ještě budeme vzpomínat, že jsme žili za mistra Loeba
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Když on ale vlastně 10 titulů má, v sezóně 2001 je mistrem světa JWCR (tehdy se to eště menovalo trochu jinak, ale byla to prostě juniorka WRC s motorama 1.6 - jezdil s Citroenem Saxo 1.6). No a pak už přesed do Xsary WRC a bylo to :yes: 😄
Avatar - JDM
JDM
přesně tak ... když jsem sledoval na čt sport v sobotu live přenos komentátoři tam říkali že kdysi jako mladík když sháněl team byl se zeptat i ve škodovce a tam nepochodil řekli mu že takových mladých jezdců už mají dost >😒] škoda 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Naopak, přestal být neporazitelný. Kdyby nevyžadoval poslušnost Ogiera, tak ten by zůstal v Citroenu a mohl tak pokračovat v sérii titulů. Devátý titul je stál hodně, ztrátu min pěti titulů ve prospěch VW.
novice
Kde jen ja to uz cetl o ztrate minimalne 5 titulu ve prospech VW 8-s
Avatar - euro89
euro89
... je pro mě Henri Toivonen. :yes: A těsném závěsu za ním Juha Kankkunen. Dnešní piloti by mohli vyhrát třeba 100 titulů, ale stejně to pro mě nebude mít takovou váhu. Proč? Protože rally v 70. 80. a ještě na začátku 90. let byla mnohem těžší, nebezpečnější a hlavně v ní byla větší konkurence. Loeb vyhrával v době, kdy rally jezdil už v podstatě jen Citroën a Ford (z továrních týmů) a stačilo mu tak porazit Focuse, aby byl mistrem.
samael
No jasně,kdejaký "skutečný řidič" ze zdejších diskuzí by dokázal v tak snadné konkurenci,že Loeb vlastně není nic extra. >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Toivonen je správný tip. Loeb by uspěl i v dobách minulých a Toivonen v době současné. Juha samozřejmě taky.
Brady9
:yes: