Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

.
| 9. 10. 2013 20:46
Neviem ci si tieto dve auta navzajom konkuruju, navyse dizajnom je CLA uplne niekde inde ako A3 a rad by som videl cloveka ktory si kupi CLA so zakladnym dieslom.
.
| 9. 10. 2013 21:53
v krajinach kde su vysoke registracne dane podla vykonu motora, alebo emisii sa zrejme preda tych zakladnych naftakov dost ;-)
.
| 9. 10. 2013 22:08
Nemyslim, ze to plati pre tuto cenovu kategoriu.
.
| 10. 10. 2013 07:29
platí a to bez výnimiek. Preco by mal MB v ponuke C-cko s dvojlitrom podladeným na 80kW?? To isté je u BMW, kde majú 2 litrovú naftu s 85kW. Sú krajiny kde registračné poplatky a cestné dane dosahujú šialené hodnoty ;-) . To isté máš vo vyšších triedach...

PS: ak by sa na to nepozeralo v tejto kategorií, tak by nafta neexistovala, realita je taká, že drtivým spôsobom deklasuje benzín (pomer9-9.5:1)
.
| 10. 10. 2013 08:54
len mi to pride komicke kupovat si take auto za tolke peniaze s 80kW. To radsej vykonnejsiu nepremiu, ale chapem, ze nie kazdy rozmysla ako ja.
.
| 10. 10. 2013 09:15
Přesně tady jsem si vzpomněl na Kizashi.
Pokud někdo chce výborně jezdící předokolku, za kterou se každej otočí, kterých nepotká na cestě moc, s prémiovým interiérem a výbornou výbavou, nabízí se právě Kizashi/A3 sedan/CLA. A u mě vyhrává jednoznačně Kizashi - nad A3 vnitřní šířkou, jízdními vlastnostmi a i vzhledem, nad CLA výrazně nižší cenou.
.
| 10. 10. 2013 11:25
Kizashi tak trochu není prémie, A3 a CLA ano.
Co se týká prémiového interiéru, tak tam jsi dost mimo, na prémii Kizashi nemá ani omylem...
.
| 10. 10. 2013 13:43
A v čem se ta prémie liší od neprémie?
1. Automobilový neználek si myslí, že je lepší, než vše ostatní
2. Jezdí jich poměrně málo
To první mě nezajímá a každému, kdo se v autech vyzná, je jasné, že ani A3 sedan, ani CLA nejsou konstrukčně, ani technologicky nic nenormálního, vyjímečného.
No a to druhé splňuje i Kizashi.
Prémiovostí bych ho proto hodnotil mezi A3 a CLA (které má aspoň tu designovou auru).
Interiér má Kizashi v oblasti slícování i ergonomie na vrcholu neprémiové třídy, design je věc vkusu.
.
| 10. 10. 2013 13:59
Jasně, klidně žij dál v bludu, že prémie je jen pro automobilové neználky, zatímco ty jsi znalec a Suzuki je pro tebe Audi...
.
| 10. 10. 2013 14:19
To netvrdím, že Suzuki je Audi. Ale A3 a Kizashi snad sroovnatelné je, ne?
Poháněná náprava, zavěšení, vnitřní prostor, jízdní vlastnosti, dynamika (samozřejmě kromě nejvyšší verzí, tam si nekonkurují a tyto verze tady taky neřešíme).
A8, R8, A6, mercedesy CLS, E, S, GL, BMW,... to prémie bezpochyby je, ale A3? Ve srovnání se střední třídou určitě ne.
A ti neználci byli myšleni takto:
Jen automobilový neználek řekne: A3 sedan TDI - téda, to je boží kára! A na vede stojící Kizashi řekne - hnus, takový na ho_vno auto...
V čom sa líši od neprémie?
| 11. 10. 2013 07:59
Odpoviem ti. Aj keď Chrysler nie je prémia, zober si Chrysler 300C vz Lancia Thema na mobile.de nájdeš skoro nové Lancie (čo je prezlnačkovaný Chrysler) za cenu jazdeného Chryslera. Kým prišla Lancia Chrysler sa dva roky nepredával vôbec takže za cenu troj-štvor ročného 300C je ročná Thema. To je rozdiel medzi značkou a neznačkou keďže produkt je ten istý.

Dizajn je vec skusu ale porovnávať Kizashi s A3 alebo CLS?

Samozrejme ak ti značka nevadí zober radšej Dáciu možno nemá tak dobre spasovaný interiér ale je určite to nie je zlé auto a je výrazne lacnejšie nez Kizashi :-)
V čom sa líši od neprémie?
| 11. 10. 2013 08:47
Takže jsi mi dal za pravdu - potřebuješ-li si něco dokazovat, trvej na prémii >:D .
Až bude Dacie dělat kvalitní interiéry, motory o objemu přes 2 litry, mít fantastické jízdní vlastnosti a jejich model bude jezdit jen v desítkách, klidně do ní půjdu. To teď ale nehrozí.
A taky jsi mi dal za pravdu, že ten, kdo autům rozumí, bude koukat na Chrysler i Lancii stejně. No a ti ostatní ať si říkají, co chtějí ;-)
V čom sa líši od neprémie?
| 11. 10. 2013 11:27
Nie nepochopil si to správne :-) Skôr je to o tom, že ak aj dvaja robia to isté tak značka rozhoduje! Aj ty si môžeš vabrať neznačkové tenisky u vietnamcov a možno ti aj vydržia. Kupovat ale značku už so sebou nesie väčšiu šancu kúpiť dobrý produkt.
Nehladiac na to, že do CLA môžeš dostať výbavu akú Suzuki nemá a ani dlho ešte nebude mať vôbec v ponuke. Ďalším argumentom by mohla byť bezpečnosť kým bežné značky sa snažia vyhovieť EURO NCAP Mercedes ide ďálej. Použité materiály to nemáš len tvar a matriál plastov ale napr. vysokopevnostné ocele v konštrukcii vozidla. Cena ako aj záujem o ojazdené auto prémiové bude vždy vyšší. Suzuki vyrába slušné autá za slušnú cenu. Kvalitu prémie ale stále ešte nedosahuje! Vylez zo Suzuki a prevez sa v CLA. Ak ti aj tak bude Suzuki vyhovovať viac kúp si ho ale tvrdenie, že ti prémia nedá nič nayše je klamstvo. Je len otázka či to TEBE za tú cenu stojí.
V čom sa líši od neprémie?
| 13. 10. 2013 17:57
Mercedes přeceňuješ. To je přesně to, o čem mluvím!
Tady Mercedes C
[odkaz]
Tady Kizashi
[odkaz]
Budeš se divit, ale Suzuki dopadlo o dost líp, co se týká bezpečnosti nad rámec EURO NCAP (podobně jako Honda).
Takže díky, že jsi mi dal za pravdu ;-).
No a A3 jsem hodnotil jako srovnatelně dobré a o něco dražší, CLA jako pohodlnější, lepší materiály, ale extrémně dražší!!!
Proto jsem stále při Kizashi, alespoň z této trojice.
Avatar - Magister
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 11:43
Kizashi je designem zajímavé auto, technikou už ne. Motor s velkou spotřebou, chybí diesel a příšerná automatická převodovka.... škoda. Promarněná šance.
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 11:46
Ano, na evropském trhu se do požadavků zákazníků netrefili...
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 13:50
Kdo nevyžaduje automat, nemá u Kizashi problém.
Velká spotřeba a absence dieselu je podle mě mimo - nízká pořizovací cena to vynahradí. Když totiž srovnám s adekvátním dieselovým vozem od konkurence, najednou vznikne cenová propast sahající daleko za 100, někdy i 200 000 kč a tam, než se projeví ty 2 litry/100 km, to najede málokdo. Celou tu dobu mám navíc spolehlivější, charakternější, tišší a lépe znějící pohonnou jednotku.
Podle mě je Kizashi největší konkurentem právě dieselových sedanů střední třídy s cenovkou 800 - 900 000. Bohužel to Suzuki neumí marketingově prodat...
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 14:02
Víš vůbec, co je to marketing?
Malá nápověda: s Markétou to nemá nic společného...
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 14:05
Vím, co to je.
v tomto případě by měl zařídit minimálně to, aby kupci takovýchto aut alespoň srovnávali s Kizashi, což se očividně neděje.
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 14:44
Ano, ten pan marketing by mohl zařídit třeba srovnání typu "Myslíte si, že prémiové auto dělá jen Áčko v názvu a kroužky na kapotě?".
Ale především by pan marketing měl zařídit, aby výrobce nabízel trhu výrobek, o který je, či předpokládaně bude, zájem.
Jak dospěli u Suzuki k názoru, že se v Evropě bude prodávat velké auto s malým vnitřním prostorem a velkoobjemovým zážehovým motorem za cenu cca Passatu či Mondea - nechápu.
Každopádně k tomu, cos napsal nahoře: Stavět na jednu lajnu A3 a CLA s Kizashi je hloupost.
Ta auta dělí celý vesmír, byť mají všechna pohon na předek - v tom ta prémie opravdu není.
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 15:39
Podle mě to bylo v Suzuki takto:
Máme dobrý sedan pro Ameriku, pro Asii, kolik nás bude stát, když jej budeme chtít prodávat v Evropě? Skoro nic? Hurá, tak do toho!
Potom teprve nastoupil pan Marketing v Evropě a snaží se tento vůz prodat.
Další z mých názorů je ten, že kdyby pan Marketing přesvědčil kupce, že toto je ta správná alternativa k dieselovým vozům střední třídy (popřípade nižší střední - viz cena dieselové Oktávie) s cenou 800 - 900 000 (což je podle mě právě ta správná konkurence), byly by prodeje mnohem vyšší.
Problém je, že ani u benzíňáků mnohdy kupci neví, že nějké Kizashi existuje, natož aby o něm přemýšlel kupec, co chce zatvrzele diesel (ikdyž mnohdy šlape vedle).
Mezi A3 a Kizashi není vesmír - jízdní vlastnosti, prostornost, četnost výskytu, dynamika - tam všude vede aspoň o kousek Kizashi.
O CLA se zase mluví jako o dobrě jezdící, dobře odhlučněné, kvalitní a pěkné předokolce. Ale za ty prachy?
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 14:03
Podobně vybavené CLA ve srovnatelném dieselu - 125 kW jsem nakonfiguroval za 1 080 000 kč, takže rozdíl 400 000 kč. Tady se opravuu nemá cenu bavit o spotřebě o 2-3 litry vyšší ;-).
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 13:03
Kizashi. Další vtipálek. V některých ohledech zajímavé, v jiných tragické. A do prémie má hodně daleko.
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 13:51
Má do prémie v určitých ohledech daleko, ale zrovna do A3 sedanu a CLA zas tak daleko ne. Má k nim kažopádně mnohem dál cenou, než technikou a kvalitami ;-).
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 14:13
Podvozek (po technické stránce) a pohon všech kol Kizashi uznám, ale není mi jasné, v čem dalším by mělo mít blízko prémii. A3 také není echt prémie. Když pominu vzhled, tak je vlastně o interiéru. Jinak se těžko hledají důvody, proč vzít A3 a ne Golf. (Přešel jsem k HB, protože nová Jetta ještě není.) Liší se i v dalších ohledech (pod kabátem), ale to je taková třešnička na dortu, nevnímám to nějak zásadně.
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 14:27
Je mi jasné, že srovnávat to s BMW, zadokolkovým MB a A6 a výš je blbost. Nemá blízko k prémii jako celku, ale k těmto zástupcům prémie A3 a CLA, proti kterým je právě stavím.
Lze je srovnávat právě v oblastech jízdních vlastností, dynamiky (kromě top verzí), velikosti interiéru a třeba i ergonomie. Musím říct, že toto jsou nejdůležitější vlastnosti každého automobilu.
A tou A3 v. Golf naprosto souhlasím a u CLA je šílená cenovka (na předokolku se čtyřválcem a takovou velikostí rozvor+interiér).
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 11:30
Někde tu je článek o tom, že Tesla model S je nejprodávanější auto v Norsku a Dánsko má taky nakročeno.
V diskusi pod ním najdeš pár informací o tom, jak daně dokážou pokřivit trh, tak si to přečti a pochopíš.
Ne každej "pracháč" chce cpát svoje prachy do kapsy státu, takže raději připlatí za výbavu a styl a nechá tam klidně základní motor...
Jinými slovy - MB vyrábí tyto kombinace, neboť ví, že někteří jsou prostě donuceni si je koupit.
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 12:52
Když za ten výkon zaplatíš stovky tisíc, ne-li několik milionů na daních a poplatcích, tak si rozmyslíš, jestli si koupit výkonné auto, nebo pohodlné auto.

Výpočty jdou od zohlednění spotřeby po hmotnost, cenu, objem motoru, výkon a spotřebu. Stát od státu se to liší. Od toho se odvíjí, co se kupuje.
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 12:50
>:D Samozřejmě, že platí. Pro koho myslíš, že dělají 518d (nebo 520d ED)? Pro Nizozemce a spol. Protože je tam stát na poplatcích a daních sežere. Ty si myslíš, že lidé rádi hází peníze do černé díry jménem stát jen proto, že si mohou dovolit auto za milion?
Avatar - peV
V čom sa líši od neprémie?
| 10. 10. 2013 14:03
Platí to i pro kategorie výš ;-) Např 520d, či A6 2.0tdi FWD, V70 drive s 1.6dieslem. Sluší se dodat, že ta první dvě nejednou nijak špatně.
Edit: OK nejsem první :-)
Avatar - Choochoo
tabulka vs text
| 10. 10. 2013 07:19
Kd enejdu v tabulce:
benzinová šestnáctistovka s turbem, která ve verzi CLA 200 dosahuje "100 kW" a stojí 713.900 Kč.?
za ty prachy...
| 10. 10. 2013 18:14
no...uprimne ma podle me smysl jen amg... za 1,4 mil. je to sice palka ale je to brutalni auto... ale dat rekneme 900 (beru nrjakou vybavu +) za dementni dieselovou 1,5 ... no nevim...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku