Ekonomika
To je jak u blbejch, auta vyrábí rok od roku horší, neustále samej facelift, žárovička sem žárovička tam. Mediální masáž, aby lidi jen kupovali jak bezmozci nový auta, přitom by jim mohlo 5 let starý auto stačit. Ale takhle do nás neustále někdo tlačí že je potřeba furt nový a sytlový a lepší přitom jsou to čím dál větší plečky co nic nevydržej. Už se proberte čus.
To bude tim, ze si Topper nechce koupit nove auto 😄
Gilgit
Vázená redakce AutoBlesku.cz, jménem svým a mozná i nekolika jiných ctenáru opet jednou dekuji za vysoce kvalitní príspevek, ze kterého se dozvídáme pozici znacek autombilu na slovenském trhu. Tedy vlastne nedozvídáme, ale to je jedno, prinejmensím dárkový kos si rozhodne zaslouzíte. A ne aby vás napadlo sem príste dát text ve kterém by snad bylo i poradí dalsích znacek krome nasí Skodovky. To si my, pracující ceských závodu, rozhodne neprejeme, mozná az na pár ujetáku, ale ty je treba znicit.
(Pokud by nekdo poznamenal, ze text pochází od CTK, tak je to pravda, ale to jen ukazuje jak lajdácky pracuje CTK. Redakci AutoBlesk.cz nic nebrání doplnit ten text z CTK nebo napsat vlastní. Tedy vlastne brání, jak je videt).
(Pokud by nekdo poznamenal, ze text pochází od CTK, tak je to pravda, ale to jen ukazuje jak lajdácky pracuje CTK. Redakci AutoBlesk.cz nic nebrání doplnit ten text z CTK nebo napsat vlastní. Tedy vlastne brání, jak je videt).
Lidi nefascinují zjejich prachů bohatí kravaťáci [odkaz] ale TI schopní [odkaz] [odkaz]
Lidi už netouží po jedovatých spalovacích popelnicích a rychlostních rekordech [odkaz] ale po BEZPEČNÝCH TICHÝCH NEJEDOVATÝCH [odkaz] BEZŮDRŽBOVÝCH ELEKTROMOBILECH [odkaz] SPOTŘEBOU 50-100Kč / 100km ČESKÝ ELEKTŘINY jako třeba
TESLA MODEL S [odkaz]
nebo
NISSAN LEAF II [odkaz]
1) LOŽISKA - jsou i v Spalovacím AUTOMOBILU taky a je jich víc - 4x u motoru, alternátor, ... kolikrát za životnost automobilu je měníš?? 1x za 10 let klatku při výměně klínovýho řemene?? >😁
2) ELEKTROINSTALACE - KABELY - jsou i ve SPALOVÁKU - kolikrát za životnost auta je měníš a udržuješ ?? = 0x leda při havárce
3) čepy ty slovenskej čape na řízení, nápravě, tlumiče = standartní servis, jako u kvalitního BMW = 1x za 10 let, sračkopopelnice nepočítám
4) Jen pro predstavu v ČR rocne vyroby necelých 90TWh a spotrebuje asi 70TWh tak to máme ještě 90-70= 20TWh = 20.000 GWh = 20.000.000MWh = 20.000.000.000kWh / 85kWh = 100x nabití ročně (tj. nabytí ob 3 dny tzn 800km týdně) 2.352.940 ks ELEKTROMOBILŮ supr Vidíte to, můžeme s klidem všechny spalováky dodit do šrotu a jezdit ELEKTRO a s TheMelinem na tho máme !! [odkaz]
5) ještě něčemu nerozumíš? 😄
Ma to byt já nebo ano? Nemluve o dalsich chybach. Ty cestinarko.
Jestli Ti vadi slovenstina, tak bez jinam, nikdo se kvuli tomu veset urcite nebude.
Oproti tomu v USA kde prodeje jedou [odkaz] obzvláště ELEKTROMOBILŮ ...
Možná by čtenářům bylo dobré konečně vysvětlit 😒br /> KDO JE TO ELON MUSK (TESLA MOTORS [odkaz] USA CALIFORNIA FREMONT) [odkaz]
KDO JE TO CARLOS GHOSN (NISSAN MOTOR Co.) [odkaz]
Bohuzel, je to zrejme mix manipulace a nezájmu.