Novinky
Doporučuji se podívat na toto video😒br />
[odkaz]
😄
[odkaz]
😄
Ač ferrarista(teoretik 😒 ),tak bych si asi některé příplatky odpustil.Ale člověk nikdy neví... 😄
představ si že jdeš do hračkárny a kupuješ si model ferrari stojí 1500kč a můžeš si dokoupit za 50kč karbonový zpětný zrcátka , za 70 kč chromovanou hlavici řadící páky , za 200 kč stavitelnej podvozek , za 10 kč vyšití malinkatýho nápisu ferrari na ruční brzdu , za 150kč keramický brzdy , za 120kč hlasitější výfuk , ...... a teďka si to převeď do realu ... asi takhle se kupuje třeba ferrari >😁 peníze jsou asi na tom posledním místě >😒]
stejného Poršáka jako soused, masivní možnost individualizace a seznam příplatků delší než dlouhý to byl vždy základ prémie.
Pri takýchto porovnávaniach je zásadná otázka - porovnávať absolútne čísla (v eurách, librách) alebo relatívne čísla (percentá)?
Škoda, že tento článok neuvádza, koľko percent z ceny auta dávajú zákazníci jednotlivých značiek za príplatkové výbavy. Je logické, že zákazníci Porsche dajú za extras najviac, pretože Porsche patria medzi najdrahšie automobily. Asi by bolo absurdné, keby si 10.000 eúr v priemere priplácali zákazníci Dacie, keď priemerná Dacia nestojí ani 10.000 €. Ale pri autách nad 100.000 € príplatok 10.000 € zase až taká veľká suma nie je.
Možno by relatívnych parametroch vyšlo úplne iné poradie.
Škoda, že tento článok neuvádza, koľko percent z ceny auta dávajú zákazníci jednotlivých značiek za príplatkové výbavy. Je logické, že zákazníci Porsche dajú za extras najviac, pretože Porsche patria medzi najdrahšie automobily. Asi by bolo absurdné, keby si 10.000 eúr v priemere priplácali zákazníci Dacie, keď priemerná Dacia nestojí ani 10.000 €. Ale pri autách nad 100.000 € príplatok 10.000 € zase až taká veľká suma nie je.
Možno by relatívnych parametroch vyšlo úplne iné poradie.
Áno, u Porsche štatistiku "nekazia" nižšie modely ako v prípade D3.
Tabuľka nepriamo prezrádza to, že veľa ľudí kupuje autá v základnej výbave. Zarátanie týchto aut do štatistiky podstatne znižuje priemernú cenu výbavy. Ak by sa štatistika viedla tak, že by sa vylúčili autá bez príplatkov a brali sa iba autá s príplatkovou výbavou, boli by čísla podstatne vyššie.
Zaujímavá by bola takáto štatistika pre Nemecko.
Tabuľka nepriamo prezrádza to, že veľa ľudí kupuje autá v základnej výbave. Zarátanie týchto aut do štatistiky podstatne znižuje priemernú cenu výbavy. Ak by sa štatistika viedla tak, že by sa vylúčili autá bez príplatkov a brali sa iba autá s príplatkovou výbavou, boli by čísla podstatne vyššie.
Zaujímavá by bola takáto štatistika pre Nemecko.
Zajímaly by mne pravidla a důvody výběru vozů. Nějak se mi nezdá, že nejdražší příplatky by ve VB připadaly na Cayenne. Když si odmyslím takové Bugatti a pár luxusních zakázkových strojů, myslím že takové topmodely od Ferrari si musí nechat zaptatit více.
V tomto ohledu mne ale fascinuje, že podle všeho ve VB nejvíce u Porsche zaplatí za příplatky u poměrně "obyčejného" SUV a ne třeba 911 turbo. Stejně tak nechápu, proč je tomu tak u SLK a ne třeba S.
V tomto ohledu mne ale fascinuje, že podle všeho ve VB nejvíce u Porsche zaplatí za příplatky u poměrně "obyčejného" SUV a ne třeba 911 turbo. Stejně tak nechápu, proč je tomu tak u SLK a ne třeba S.
U Porsche jsem spíš čekal Panameru. 911 podle mne rozdělovat na jednotlivé verze nebudou a Carrer s minimem příplatků se prodá hodně. Ale jsou to až překvapivě nízké částky. Obecný závěr mě nepřekvapuje, ale čekal bych přeci jen o něco více. Částečně to může být odlišnými výbavami pro britský trh (co jsem si tak všiml, mívají bohatší základ než třeba v Německu). Pokud jde o SLK, z nedostatku peněz si ho nekoupíš a v základu mu toho chybí rozhodně více než S. Tak možná proto.
Za 2., to tve tvrzeni neni vubec pravdive, Legend jiz v zakladu (kterej ale oproti zakladni E-classe, nebo A6 zacinal minimalne o 30% vyssi cene) mel skoro vsechno, co v te dobe premiova konkurence nabizela.
Je komické a zároveň smutné, že pri takýchto cenovkách si človek musí priplatiť napr. za parkovacie senzory a to nie zrovna málo. 8-s