Novinky
Citroën C1 ev’ie: Kolínské miniauto je prvním čtyřmístným elektromobilem na britském trhu
4 komentáře
acALIEN
0
Elektro auta se pomalu ale jiste dostavaji do podvedomi lidi, vlad i vyrobcu, jsem za to radm tesim se na svuj prvni ,,vysavac" , jeste zvetsit dojezd a bude to super...
elektromobily tady byly jsou a budou. Kdyby J.R. Ewing neupustil krumpáč tak nešťastně, že se zapíchl tak , že vytryskla ropa, kde by tato vozidla, která úsporně využívají obnovitelnou energii, byla.!? www.klub.elektromobily.org podpořte alespoň podpisem petice, kterou na našem webu najdete na konci také. Za to si můžete zdarma euto vyzkoušet. Proudu zdar
Kdepak elektromobil. A prý úsporně využívají obnovitelnou energii, taková lež. 99% elektřiny u nás je z tepelných nebo jaderných elektráren. Podle mnoha výpočtů je na tom elektromobil s emisemi hůř než auto na benzín, pouze emise generuje nepřímo, např. v tepelné elektrárně. Taky jeho výroba znamená mnohonásobné emise ve srovnání s klasickým benzínovým autem. Čím víc elektromobilů, tím víc spáleného hnědého uhlí. Navíc transformace proudu než se dostane do zásuvky z které elektromobil nabíjíme taky neprobíhají zrovna se 100% účinností, stejně jako nabíjení baterií. A recyklace starých baterií? Zatím žádná, končí na skládkách nebo ve spalovnách. Takže ať žije ekologie, hned vyberu půl mega a půjdu si tohle superčisté auto koupit! 8-s
no 16 tácov libier je za c1 príliš
technické parametre sú ó ká, napríklad mne by auto s dojazdom 100 km stačilo (okrem dovolenky) ale kým cena nebude porovnateľná aspoň s dízlami tak sa to masovo nerozšíri
ďalšia premenná je tam aj podpora vlády, ako sa k podpore takýchto vozítiek postavia európski mocipáni
technické parametre sú ó ká, napríklad mne by auto s dojazdom 100 km stačilo (okrem dovolenky) ale kým cena nebude porovnateľná aspoň s dízlami tak sa to masovo nerozšíri
ďalšia premenná je tam aj podpora vlády, ako sa k podpore takýchto vozítiek postavia európski mocipáni