"Zájem zákazníků o i3 může být dobré znamení i pro ostatní automobilky vyvíjející elektromobily, stávajícím vozům s elektrickým pohonem se totiž prodejně tolik nedaří."
zajimave, asi před 2 mesici jste tu psali novinku otom jak se dari třeba Leafu a budou nasledovat další modely, Tesla si s modelem S asi taky nestezuje ze by one nebyl zajem, a to ze se prodejne nedari predrazeny trojce IOn, C-Zero, Miev je spis tim ze to auto je proste nechutne drahe nato co poskytuje, zbyle elektromobily na trhu si nikterak spatne nevedou
vsetko je to relativne.... ciel predat 10 000 kusov elektromobilov rocne a tvrdit ze sa modelu dari je zvlastne a trosku nadnesene ... ked napriklad taka 3ka bmw preda 10 000 aut len v nemecku a to za pouhe dva mesiace... a bohviekolko preda za rok po celom svete... takze ano 10 000 kusov je mozno uspech voci nejakym inym elektromobilom ktore predaju 5-6 tisic rocne ale voci normalnym autam je to cislo na urovni absolutnej 0.... zbytocny poplach... co preda i3 za cely rok na svete tolko preda golf v nemecku za dva tyzdne.... takze uspech i3 je relativny... a v ramci elektromobilov to mozno bude uspech ... ale to je tak vsetko
otázkou je jestli maj bejt "i" masovka, pokud se jim i rocnim prodejem 10k kusu zaplati investice co do toho modelu vlozili, tak je to lepsi nez kdys automobilka proda třeba milion kusu neceho co ještě musí dotovat na kazdym kusu :-!
Obávam sa, že nie ... ľudí ochotných vyhodiť toľko vlastných peňazí veľa nie je .... tak maximálne tých pár tisíc .... ostatní "nadšenci" existujú len pre masívne dotácie, resp. zvýhodnenia elektromobilov ....