Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ford Henry
Moc se to neprodává, tak to musí střelit ještě víc pod cenou. Těch pár pozérů v Kalifornii to nevytrhne.
Málo prodává ? Celosvětové prodeje za 1-7/2013😒br />
Toyota Prius - 218.826
Toyota Prius c - 182.304
Toyota Prius a/+/v - 88.552
Pro srovnání😒br />
Toyota Corolla - 650.072
Ford Focus - 647.866
VW Golf - 430.090
Opel/Chevrolet Corsa - 215.565
Škoda Octavia - 199.593
Mazda 3 - 157.513
Renault Megane - 122.473
Škoda Fabia - 119.616
Ford C-Max - 88.747
Kia Ceed - 60.542
To nevypadá na špatné prodeje.
Toyota Prius c - 182.304
Toyota Prius a/+/v - 88.552
Pro srovnání😒br />
Toyota Corolla - 650.072
Ford Focus - 647.866
VW Golf - 430.090
Opel/Chevrolet Corsa - 215.565
Škoda Octavia - 199.593
Mazda 3 - 157.513
Renault Megane - 122.473
Škoda Fabia - 119.616
Ford C-Max - 88.747
Kia Ceed - 60.542
To nevypadá na špatné prodeje.
Prius se velice dobře prodává ve vyspělých zemích. I v bohatém arabském světě je doslova všude.
Diskutéři, každý má právo na svůj názor, ale u automobilů by měla k názoru přispět nějaká ta zkušenost, a jak předvedl Ford Henry, především i přehled...
Diskutéři, každý má právo na svůj názor, ale u automobilů by měla k názoru přispět nějaká ta zkušenost, a jak předvedl Ford Henry, především i přehled...
Jirkiss
Je to dobře .. nemam rád tuhle dobu ve který se pomalu vytrácej pořádný motory a kdy se dělaj různý hybridy a elektromobily a podobný věci... škoda že ropa neni nevytěžitelná..
megacruiser
Nemám rád ekologické demagogy, kteří vidí jen finální produkt - úhledně zabalenou baterii v hybridu. Odmítají vidět, co předcházelo výrobě této baterie. Že se při ní muselo použít louhování rtutí která je, jak víme, prudce jedovatá. Tato rtuť společně s dalšími těžkými kovy se vyplavuje v ohromném množství do řek a dále do oceánů. Dostává se do potravních řetězců. Způsobuje hromadné vymírání a u lidí neléčitelná onemocnění. Na ekologické normy se kašle, nejsou peníze, protože zákazník chce svoje ekologické auto co nejlevněji.
A to vše se děje jen proto, aby si pár pozérů mohlo blahopřát, jak jsou super ekologicky uvědomnělí a jak šetří planetu.
A to vše se děje jen proto, aby si pár pozérů mohlo blahopřát, jak jsou super ekologicky uvědomnělí a jak šetří planetu.
Na internetu se občas objeví nějaká "zaručená" studie. Spíš to ale připomíná tu starou pravdu, že se netopýr zacuchává do vlasů... 😉
* KONZERVATIVNÍ
A HLAVNĚ
* ZAPRODANÝ EVROPĚ PROTLAČIT NĚCO SPRÁVNÝHO. To víš, většině by to šáhlo na příjmy jejich pohodlných životů zaprodaných ropný mašinérii, která jede ruku v ruce s evropským stylem žití na dluh.
To bude možná tím, že EVROPA NIKDY POŘÁDNĚ NETĚŽILA ROPU, tady nikdy žádná ropná horečka nebyla, Evropský království si od dob Kolumba jen nadolovala nakradla zlato zajistila kolonie a z toho dožívá a zvykla si na to a myslí si že to pojede snad věčně klidně i na dluh 😉
Jo to ti za oceánmem, kteří hasí téměř každej průšvih světa tohle znají a moc dobře vědí jaký to je když dojede vlastní ropa na texaských polích 😄 A proto chtějí využít poslední vlastní zásoby toho černýhosvinstva na Aljašce, v pobřežních vodách Mex. zálivu a plynu z břidlic k tomu, aby posunuli hru o level výš a zase měli přehled 😉
90-70 = 20TWh = 20.000 GWh = 20.000.000MWh = 20.000.000.000kWh / 85kWh (Model S) / 100 = 100x nabití ročně (tj. nabytí ob 3 dny tzn 800km týdně) 2.352.940 ks ELEKTROMOBILŮ
supr Vidíte to, můžeme s klidem všechny spalováky hodit do šrotu a jezdit ELEKTRO a s TheMelinem na tho máme !! [odkaz]
KDO JE TO ELON MUSK [odkaz] (TESLA MOTORS USA CALIFORNIA FREMONT [odkaz]
KDO JE TO CARLOS GHOSN (NISSAN MOTOR Co.) [odkaz]
LITHIA pro baterky SPOUSTA [odkaz]
zelenou energii vyrábět nemusíme, klidne at je třeba modra nebo cervena, to je celkem fuk jak se ta elektřina vyrabi, ve vyrobe elektriny totiž panujou uplne jiné emisni limity a hlavne nikdo si je tam netroufa porusovat minimalne v te Evrope 😄 ale ekologii bych dotoho netahal, pokud se totiž zacnem bavit o celkovem procesu, tak vyroba elektriny = vyroba benzinu/nafty, nikoliv jejich spotřeba ve vozidle, a jen tak mimochodem, k vyrobe te nafty a benzinu se spotrebuje i nemale množství prave te elektricke energie 😉
a baterky? a k cemu? budoucnost elektromobilu není v baterkách, ale v eleftrifikaci po vzoru OLEV, asi jen málokdo kdo na elektromobilech pracuje si mysli ze to bude jinak 😄 😉
Navíc náklady na přestavbu na EU předpisy a díky možným rozdílům ve vozech pro US a EU trh, bych se obával co bude se zárukou...