Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodej 20 % Chrysleru italskému Fiatu je na spadnutí, odbory ze svých požadavků ustoupily

Americká odborová organizace United Auto Workers (UAW) se dohodla s vedením automobilek Chrysler LLC, Fiat SpA a americkou vládou na ústupcích ve mzdové dohodě z roku 2007 a omezení odvodů do fondu zdravotní péče.
Zpět na článek
27. 4. 2009 09:58
29. 4. 2009 09:41
30. 4. 2009 12:07
27. 4. 2009 21:26
28. 4. 2009 11:57
28. 4. 2009 13:30
29. 4. 2009 09:43
30. 4. 2009 12:09
28. 4. 2009 09:15
28. 4. 2009 09:32
28. 4. 2009 10:01
28. 4. 2009 10:09
28. 4. 2009 10:11
28. 4. 2009 10:19
28. 4. 2009 11:13
28. 4. 2009 11:19
28. 4. 2009 22:36
29. 4. 2009 09:45
28. 4. 2009 11:22
28. 4. 2009 11:30
28. 4. 2009 11:42
28. 4. 2009 11:44
28. 4. 2009 12:05
28. 4. 2009 12:07
28. 4. 2009 12:31
28. 4. 2009 12:42
28. 4. 2009 12:45
28. 4. 2009 12:47
28. 4. 2009 12:46
28. 4. 2009 10:43
28. 4. 2009 13:35
28. 4. 2009 13:25
28. 4. 2009 11:37
28. 4. 2009 11:46
28. 4. 2009 11:52
28. 4. 2009 12:11
28. 4. 2009 11:58
28. 4. 2009 12:12
28. 4. 2009 12:36
28. 4. 2009 12:38
28. 4. 2009 12:45
28. 4. 2009 16:06
neregistrovaný "Milý stydlín"
28. 4. 2009 18:37
28. 4. 2009 18:42
28. 4. 2009 19:09
28. 4. 2009 19:21
29. 4. 2009 13:24
27. 4. 2009 09:58
Zdravy nemocny
Nechapu, ze se Fiat, ktery se ledva vyhrabal z nejhorsiho angazuje u prusvihu Chrysleru. Prece se nemuze domnivat, ze za soucasne situace jim v USA pokvete psenka. ;-\
Rozbalit vlákno
51
27. 4. 2009 10:16
Re: Zdravy nemocny
naopak moc dobre vi ze jim tam psenka pokvete velice dobre a to ze tri moznych duvodu, bud padne GM a tedy se uvolni obrovska cast trhu pro dalsi automobilky a tam je Chrysler jednim z tech co velkou cast takoveho trhu muze pokryt, a druhej duvod je ze pokud Chrysler prezije a ze us mu k tomu chyby jen jeden krok, tak behem par mesicu muze natrh prijit se serii EV ktera zmeni dejiny prvnim masovim nasazeni EV, cos se rovna obrovskym ziskum z obrovske poptavky, schvalne co si pujdes koupi, beznou evropskou produkci za 1 milion ktera basti 8-10 litru na 100 nebo vetsi auto z produkce Chrysleru co stoji o 20-30% min a basti 4-5 na 100 ;-) ve firemnim sektoru by na EV sliselo razem hodne lidi a tradicni pohony by tak meli razem hodne velkej problem s odbytem ;-) , treti varianta je ze Chrysler padne a Fiatu tak spadne "do klina" jeho zazemi v USA a tim se jeho malejm uspornejm autum otevre americkej trh a take mu spadne "do klina" kompletni jiz dokonceny vyvoj EV ;-)
Avatar - Barrichello
27. 4. 2009 10:19
Re: Zdravy nemocny
Však už slyší, Chrysler má kontrakt na cca 300 vozů pro americkou poštu - USPS a to ej jen začátek. Letos by měly us firmy obdržet prvních 100 vozů ze série EV, anvíc Chrysler má hotovou novou generaci modelu Jeep GrandCherokee, nové motory Pentastar V6, které časem dostanou i vypínání válců a přímý vstřik, ve fázi dokončení vývoje je i nová generace 300C/Charger
27. 4. 2009 13:58
Re: Zdravy nemocny
Jake nove motory? Co maji momentalne navic z pohledu konkurence? 100 vozu jaro nedela, zpatlana modelova politika a v zasade od 80-tych let stale na pokraji krachu neni nejlepsi vizitka! Z americkych automobilek, jejich socialistickeho pristupu se mi dela mdlo...
27. 4. 2009 16:45
Re: Zdravy nemocny
EV ? znate nejakou evropskou automobilku ktera muze nabydnout do 1 roku elektricke auto ? a jen tak pro info ty auta pro postu jsou vzorky ktere budou slousit na testovani pred nasazenim pro verejnost, tedy v USA bezna praxe pri testovani novinek nez se nasadi na trh a delaj to tak v USA i evropske automobilky ;-)
27. 4. 2009 18:34
Re: Zdravy nemocny
Znate nejakou evropskou automobilku ktera muze nabydnout do 1 roku elektricke auto? ....
Ano treba Ford zacina prodavat uz tento rok v US, Ford Tourneo Connect Electric. V Evrope se prodava uz od konce roku 2008. [odkaz]

[odkaz]
27. 4. 2009 18:41
Re: Zdravy nemocny
a neco co je mezi lidma (rozemej beznej obcan) a nepotrebuje pro provoz elektrickou zasuvku ? a at koukam na ceske ceniky jak koukam, tak teda nikde ho tam nevidim
27. 4. 2009 19:07
Re: Zdravy nemocny
Hmm a on bude EV ... Volt nekdy v CR? Dej vedet az to bude. Rikam v UK se prodava Tourneo a Transit / Smith Electric uz od 2008.
27. 4. 2009 20:10
Re: Zdravy nemocny
on Volt patri k Chrysleru ? 8-s , co skouknout jaky auta jsou EV od Chrysleru a spol planovana :-) , a ze ty znacky maj v CR zastoupeni v nekolika saloonech a prodavat se tu v pripade prodeje urcite budou , at us od Chrysleru nebo Jeepu
27. 4. 2009 21:44
Re: Zdravy nemocny
Volt byl jen priklad, a propo ten "extended-range" Chrysler jeste ani nema meno. Dodge Circuit a podobne blbosti od Chrysleru to bude urcite EU masovka? Nebude. >:D
28. 4. 2009 09:37
Re: Zdravy nemocny
nema jmeno ? no pokud vim tak jmeno us ma peknycj par let a v UE je znamej pod nazvem Voyager
Avatar - Ham.
27. 4. 2009 22:23
Re: Zdravy nemocny
Je to býda slousit na poště.
28. 4. 2009 09:58
Re: Zdravy nemocny
teda, takze nakonec delas jen u posty, ale vzdyt si tu tvrdil ze delas v bance, vratneho
Avatar - Barrichello
28. 4. 2009 11:09
Re: Zdravy nemocny
Mattel - nové V6 Pentastar s VVT, časem dostanou FSI a MDS - vypínání válců. Abysme to zkrátili - tuto kombinaci v usa momentálně nenabízí NIKDO!
No v roce 2009 to bude 100 ks EV, v roce 2010 se už několikrát víc...

No ruku na srdce chlapci, v době fůze s Daimlerem v roce 1998 byl Chrysler Corp v zisku, můžete si to ověřit...
28. 4. 2009 12:49
Re: Zdravy nemocny
Vypinani valcu mel uz M-B v predchozi generaci "eska". A to, ze predstavili variabilni casovani ventilu je opravdu uzasny. Dalsi vyplody jsou az jednou... Takze nenabizi ani Chrysler.

Krome toho, ze na japonske a evropske pomery predstavili z hlediska vykonoveho objemu podmerecny motor nic svetoborneho...
Avatar - Barrichello
29. 4. 2009 09:36
Re: Zdravy nemocny
Mattel: ano, vypínání válců měl už Cadillac v 70. letech, od kterýcho to Mercedes sprostě okopčil a vylepšil za použití moderních technologií...
To víme taky :-)

Jo kterej japonskej či evropskej motor, prosím bez přímého vstřiku dává z objemu 3,6 výkon o hodně větší jak 209 Kw. Prosím abys mi je tu vypsal...
Avatar - gld
29. 4. 2009 09:41
Re: Zdravy nemocny
prečo bez priameho vstrekovania? Že má európa lepšie technológie nemôžeš považovať za nefér výhodu
Avatar - Barrichello
29. 4. 2009 09:52
Re: Zdravy nemocny
No protože bez přímého vstřikování podle mě žádný evropský šestiválec výrazně vyšší výkon nemá :-) :-)
Až ho tam Chrysler dá, tak ten výkon taky stoupne.
Takže je to debatao ničem.

BTW můžem se podívat kolik má výkon Superbácký 3,6 V6 FSI - 191 Kw.
Pokud dobře čtu, tak ten slavný VW motor, který má i FSI dává o 18 Kw méně než podle tebe vykopávka Chrysleru bez FSI.
Kde udělali soudruzi z VW ZASE chybu??
Ono se jim furt nedaří pořážet ty vykopávkové američany sakryš! Starý Superb 2,8 V6 (např. rok 2005) měl výkon 193 HP a soudobý Sebring 2,7 V6 203 Hp. Njn, ale ameriky maj špatnej litrovej výkon no, to my víme:-) :-) :-) :-)

V roce 2010 bude mít i u konkurečního GM přímý vstřik už polovina motorů, takže technologie jsou, neboj. :-)
Avatar - Barrichello
29. 4. 2009 10:01
Re: Zdravy nemocny
Nemluvě o tom, že ta 3,6 od Chrysleru je FlexFuel, tudiž umí spalovat i E85, což jaksi superbácký motor neumí :-)
Avatar - gld
30. 4. 2009 12:07
Re: Zdravy nemocny
kto vravel že motorárska elita je koncernový šesťvalec v superbe >:D ;-)
27. 4. 2009 10:54
Re: Zdravy nemocny
Pekna predstava, ale moc jednoduche..... bohuzel je treti varianta ted nejblizsi skutecnosti....nj..jako okradani mrtvoly
27. 4. 2009 11:40
Re: Zdravy nemocny
splnili uz vsechny body krom jednoho aby mohli cerpat dalsi penize od vlady USA, a ver ze spousta veritelu na ty penize uslisi natolik ze se dohodnou, pac pro veritele je mnohem lepsi dostat penize za pul roku nez kdys nedostane v pripade bankrotu temer nic ;-) , bankrot prave v tuhle chvili vidim jako nejmin pravdepodobny, jeden z koncernu si amici zachranej, bud GM nebo Chrysler, ani Obama si nedovoli nechat naholickach miliony lidi co jsou na tech automobilkach zavisli :-! proto donich ty prachy lije, ikdys jen po mesicich
27. 4. 2009 13:14
Re: Zdravy nemocny
Vcelku se da souhlasit, ale ten pravopis, chlape, ten pravopis....
27. 4. 2009 10:33
Re: Zdravy nemocny
Je to od Fiatu risk, dle mého sází více na to, že se Chrysler vzpamatuje a zabere značnou část trhu.

Samotný Fiat to bude mít ještě hodně těžké, protože jim tam hází klacky pod nohy. Viz ten mediální hype kolem malých automobilů a jejich bezpečosti - tedy spíše nebezpečnosti pro posádku a následné téměř státní nedoporučení jejich koupě.
27. 4. 2009 12:15
Re: Zdravy nemocny
Ty si faktg myslis, ze tam fiat bude chciet predavat pandu? Ale Bravo, uz neni o nic mensi ako civic, ci focus, co trebars Alfa Romeo? O to im ide, vratit sa na US trh a cez Chrysler tam vedie ta najlacnejsia cesta... CO ked Chrysler padne? Nic, fiat dostane technologie vacsie motory, a siet predajni... cisty zisk
27. 4. 2009 18:31
Re: Zdravy nemocny
Testy se týkaly malé pětistovky. A ta tam prostě propadla.

Už jednou jsme to tady probírali, že žádný čistý zisk to nebude. Ponese to pořádný balík výdajů navíc. Rebranding, vybavení, školení... To nebude zadarmo. A nehledě na to, naučit Američany kupovat něco, co vlastně vůbec neznají a téměř to odporuje jejich přesvědčení.
Avatar - gld
27. 4. 2009 21:26
Re: Zdravy nemocny
amíci robili crash-testy F500? Mohol by si hodiť odkaz? A k akému prevratnému záveru došli? Že je to bezpečnejšie ako polovica US pick-upov >:D
27. 4. 2009 21:47
Re: Zdravy nemocny
Presne naopak ... [odkaz]
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 09:18
Re: Zdravy nemocny
keď sa stretne Q7 s tankom, tiež nepochodí...
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 09:23
Re: Zdravy nemocny
keď sa stretne Q7 s tankom, tiež nepochodí...
28. 4. 2009 10:06
Re: Zdravy nemocny
Hm, opravdu "chytrý" argument.
Jak často "stretáváš" na cestě tank?
Neboli, jak je vysoké procento náhody, že se v USA srazíš s SUV nebo něčím podobným? Asi trošku větší, než s tím tankem, co?
Avatar - T613
28. 4. 2009 10:10
Re: Zdravy nemocny
místo tanku si dosaď náklaďák
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 10:12
Re: Zdravy nemocny
to je tak, keď Ťa niekto chytá za slovo...darmo, všelijakí sme...niekto si to dosadí a niekto nie, niekto prirovnanie pochopí, iný nie... ;-) :-)
28. 4. 2009 10:53
Re: Zdravy nemocny
A někdo je schopen pochopit, co říká statistika a jinej bude neustále šermovat a dosazovat větší - nepravděpodobnější proměnné. O tom svět není. :-!
Avatar - T613
28. 4. 2009 11:02
Re: Zdravy nemocny
Co je na trucku nepravděpodobné? >:D
28. 4. 2009 11:11
Re: Zdravy nemocny
Třeba to, že ho budeš potkávat častěji, než "obyčejná" auta. ;-)

Pokud tedy neděláš dispečera u autodopravce. >:D
28. 4. 2009 10:52
Re: Zdravy nemocny
Jenže já tady narážel na statistiku, která jasně říká, že procento SUV, PickUpů a jiných oblud je v USA větší, než třeba u nás.
Amerika není stavěná na malé auta. To je to, co říká statistika.
Avatar - T613
28. 4. 2009 11:02
Re: Zdravy nemocny
To je teď, co bude za pět let? Před třiceti lety to tam byl sám Brouk a jiný malý žďorb.
Jasně, že vytáhnou na světlo boží bezpečnost malých aut vs velkých aut (na to nepotřebuji crashtest). Americké fabriky žádné takové nedělají, tak se to podporovat nemůže. Je třeba aspoň trochu ochránit ty miliardy.
28. 4. 2009 11:14
Re: Zdravy nemocny
To už se pouštíme do vod coby-kdyby. Zkus napsat něco na téma "teď".
PS: Amerika určitě nebyla před třiceti lety plná malých aut. Spíše se tam začaly vůbec vyskytovat.
Avatar - T613
28. 4. 2009 11:20
Re: Zdravy nemocny
Co chceš napsat na téma teď? >:D Svět se tam tlačí s malými auty, americké automobilky se brání tak vypustí malé auto proti velkému, aby se prokázala nebezpečnost. Toť vše. Zákazník se na tohle stejně vybodne a koupí dle sebe.
28. 4. 2009 11:28
Re: Zdravy nemocny
A důvod, proč jsi s diskuzí výše začal, je tedy jaký?

Hledat absurdity? Ano, jsou, ale já nejsem ten, který by se těmito špičkami ledovce zabýval, protože mají nulovou vypovídací hodnotu. Pro pobavení snad...
Avatar - T613
28. 4. 2009 11:35
Re: Zdravy nemocny
O čem zde chceš diskutovat? O nesmrtelnosti brouka? O tvém objevu, že v USA jsou hojně rozšířeny velká SUV? Nebo o tom, že se tam tlačí svět s malými auty?
Nebo o tom, že velké SUV se rozpadne při srážce s truckem stejně jako malé auto s Q7.
Ty ani moc diskutovat nechceš, ty jen lidi popichuješ
28. 4. 2009 11:40
Re: Zdravy nemocny
Teď jsi napsal přesně to, co já už v prvním příspěvku.
A znovu se tedy ptám, proč tvé následné reakce?
Avatar - T613
28. 4. 2009 11:42
Re: Zdravy nemocny
no abych se na tebe mohl vynadívat
Avatar - gld
28. 4. 2009 11:57
Re: Zdravy nemocny
hoď si to s trailblazerom v 60-ke do stromu a potom sa porozprávame o bezpečnosti..
Avatar - Barrichello
28. 4. 2009 11:59
Re: Zdravy nemocny
v 60 si to do stromu můžeš hodit i s BMW 5 a dopadneš stejně :-)
Avatar - gld
28. 4. 2009 13:30
Re: Zdravy nemocny
a vo tom to je
bezpečné autá verzus veci čo bežne stretneš pri/na ceste ;-\

btw: bmw 5 nepatrí práve k premiantom pasívnej bezpečnosti
Avatar - Barrichello
29. 4. 2009 09:37
Re: Zdravy nemocny
GLD: No vidíš a jak dobře se prodává, X5 je tu vidět nakaždým rohu 2x
Avatar - gld
29. 4. 2009 09:43
Re: Zdravy nemocny
dobre sa predáva aj chevrolet aveo a kukaj na tie crash testy..

ale bavíme sa tu o BMW 5..bez X, ok? ;-)
Avatar - Barrichello
29. 4. 2009 09:56
Re: Zdravy nemocny
Ne, já se bavil o BMW 5 s X. 5-ka sedan zas tak moc často vidět enní, teda pokud není 10 let stará a nesedí v ní týpci s čerstvým razítkem na ridičáku >:-[]
Avatar - gld
30. 4. 2009 12:09
Re: Zdravy nemocny
odporúčam ti vyjadrovať sa...bmw 5, x5, pre teba všetko jedno že :-O
Avatar - euro89
28. 4. 2009 14:44
Re: Zdravy nemocny
tento test neprováděli američani, ale německý autoklub ADAC a hlavně pokud si dobře pamatuju, tak byl i jednu v pořadu Autosalon na Primě a i když Q7 dopadla samozřejmě líp, tak 500 chválili za to, že životní prostor pro posádku zůstal nepoškozen...
28. 4. 2009 09:15
ach jo
Pro neználky...
Američané netestovali F 500, ale testovali tuším Yaris, který pouštěli proti velké Toyotě... a ještě myslím Jazz, který pouštěli proti nějaké SUV Hondě... Ale to je celkem jedno...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 09:32
Re: ach jo
netreba sa pozastavovať nad tým, že malé autá proti obrom neuspejú...vychádzajúc z konštrukcie malých automobilov je každému jasné, že nie sú určené na stá či tisíckilometrové presuny, sú to hlavne mestské vozidlá, kde sa búračky obmedzujú prevažne na ťukance na križovatkách, či pri parkovaní...
28. 4. 2009 10:01
Re: ach jo
se koukas malo na americke, francouzske nebo nemecke filmy, tam i ve mestech maj kolize kde by mel problem obstat i tank >:-[]
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 10:09
Re: ach jo
ja radšej Taliansko a hlavne Rím, tam je to zásadne o tých ťukancoch pri parkovaní >:D a najviac sa mi páči tá povaha, síce si zanadávajú, porozhadzujú rukami, ale následne sa ide ďalej akoby sa nič nestalo >:-[]
Avatar - T613
28. 4. 2009 10:11
Re: ach jo
tak dle amerických filmů je jedno jaké to má deformační zóny! Stejně to hned bouchne >:-[]
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 10:19
Re: ach jo
netreba však zabúdať, že hlavný hrdina z "tanku" vyskočí vždy v poslednej chvíli a tlaková vlna sa nechytá na jeho beh :yes: >:D
Avatar - Barrichello
28. 4. 2009 11:13
Re: ach jo
Platus - jenže v usa se právě běžně deněn jezdí stokilometrové trasy, takže na nějakou Pandu se tam každej z vysoka vybodne, neheldě že mamina v ní těžko odveze 3 děti do školy a cestou domů nákup (který je 3x větší jak ten náš).

Už vítě proč tam měli v 80. letech takovej boom minivany typu Chrysler Voyager?? :-) :-)
Avatar - Barrichello
28. 4. 2009 11:19
Re: ach jo
v usa má šanci malé auto pokud to bude stylovka, třeba Fiat 500. Obluda typu Pandy nemá šanci, děsná prtavá krabice, to nikdo chtít nebude, na to může Fiat s klidem zapomenout (sorry wolffe).

Jinak maj šanci pouze auta , které tady v evropě znáte jako střední třídu - typu Passat, A6 atd.

V tom byl Chrysler dobrej, do doby než přišly němci a vyplodili tu příšernost jakou je aktuální generace Sebringu... (ta předchozí z roku 2000 je z valný části práce ještě původního Chrysler Corp - naštěstí

:yes:
+ maj v usa úspěch crossovery a minivany, stačí se podívat jak dobře se prodává Dodge Journey nebo na stálý zájem o duo Dodge GrandCaravan/Chrysler Town and Country
A svojí jistou pozici, smao v daleko menší míře než třeba před 5 lety maj pikpay, v usa využívány jako pracovní stroje a nahrazjící malé nákladáky které se používaj v evropě (auta typu Avia, DAF 45, MB Atego atd tam budete hledat marně).
Pikapy používají všichni - s pluhem na odklízení sněhu, s polšinou energetické firmy, s bednýnkama na díly oprávárenské čety, fármáři atd...
28. 4. 2009 22:36
Re: ach jo
No, co jsem tam tak videl, tak moc nesouhlasim, az na ty stylovky.

Ta stredni trida, v oblibe tam jedou sedany, zadny hatche a limuziny taky zas tak moc ne, produkce amiku a japonciku je neco jineho, velky sedan, u nas to proste nejezdi (passat je maly, A6 moc limo).

A pickupy nejsou pickupy jako u nas, jsou to trucky, ktere malokdo vyuziva k praci (myslim ty zakladni a njeprodavanejsi (ford 150, dodge 1500, silverado 1500), je to typicke americke auto, jednomuzne+nakup)

Na praci maji 250 nebo 2500 a vetsi a zrovna toto bych s avii nesrovnaval, ty auta jsou trosku jina liga, no proste amerika :-)
Avatar - Barrichello
29. 4. 2009 09:45
Re: ach jo
Však jo, on VW nedělá sedany???
To je novinka, já sem pár sedanů Passat, A6, či MB E-klasse už viděl...

Psal sem že v usa frčí sedany velikostně typu A6/Passat.
On takovej Avenger či Sebring není o moc větší...

No ty pikapy jako frajeřína pro ejdnomužnou posáku už právě moc nevfrčí, díky vyšším cenám benzínu (než přišla krize) a díky krizi, prodávají se ale pořád ty 250/2500 a 3500 a 4500, což nahrazuje právě u nás používané Avie AD60, Dafy 45 a samozřejmě i větší.
Ty největší us pikapy dokáží nahradit i nákladáky typu Liazky...

No amerika je jiná než evropa, s tím je potřeba se smířit resp. sem rád že tomu tak je.
Kdyby vyráběly stejná auta, určitě bych si ameriku nekoupil, mam právě rády ty odlišnosti.
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 11:22
Re: ach jo
a odporujem nejako Tvojmu tvrdeniu?? mne je úplne jedno a zároveň úplne jasné, že si Amíci budú kupovať viac svojich Voyagerov ako Pánd, ktoré budú mať zase väčší úspech v EÚ ako nákupné mestské tašky...ja Pandu na US trh netlačím, dokonca bych si ju ani sám nekúpil ;-)
Avatar - Barrichello
28. 4. 2009 11:30
Re: ach jo
To sme dva.
Mezi náma, Fiat bude mít ve společným závodě 20% zatím, to si moc houkat nemůže to za A); za B) at si prodává v usa co chce - hlavně když dá chrysleru nový naftáky a podvozkový platformy pro menší vozy ve stylu GrandePunto. UAW budou spokojeni že maj dělnici co dělat, jim je fuk jestli montujou fiat nebo dodge; delaeři možná pár kusů navíc taky prodaj no a když to fiatu nepujde, tak za 3-5 uteče a to už b ymohl být chrysler stabilní sám o sobě...
On už si na tom základu od fiatu chrysler postaví něco sám, schopných lidí má dost, a úspěšných modelů bylo jen za 90. léta hafo.

Krom zminovaných Voyagerů to byl Viper, Cirrus/Stratus, 300C, ted zas Challenger a všechny generace Jeepu Wrangler atd...
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 11:42
Re: ach jo
každému ide len o prežitie, darmo šéf Fiatu nepovedal, že večierok skončil, je čas hľadať partnerov...automobilky chcú prežiť a pre mňa je dôležité, aby som mal ako zákazník z čoho vyberať, to, čo si vyberiem, je len moja vec...vystihol to T613 vetou (ktorú som síce vytrhol z kontextu): "Zákazník se na tohle stejně vybodne a koupí dle sebe."
Avatar - T613
28. 4. 2009 11:44
Re: ach jo
za citaci beru 500 euro :-!
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 12:05
Re: ach jo
>:D
mal by si si vážiť, že tú myšlienku živím ďalej...nie je zase natoľko veľká, že by som ju nedokázal "vypotiť" sám ;-)
Avatar - T613
28. 4. 2009 12:07
Re: ach jo
nekecej a zaplať! >:-[]
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 12:31
Re: ach jo
síce stále niektoré firmy u nás spadjú pod pražské vedenie, ale nie som ten prípad...daj ma na arbitrážny súd >:-[]
Avatar - T613
28. 4. 2009 12:42
Re: ach jo
:-! si skončil prde
Avatar - Pierro
28. 4. 2009 12:45
Re: ach jo
hoši, hoši, akorát hrajou Zagorku a Druppiho, tak si jdu ten nářez poslechnout... >:D >:-[]
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 12:47
Re: ach jo
to tu asi nenaladím :-)
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 12:46
Re: ach jo
:-! tiež ma teší...
>:-[]
28. 4. 2009 10:43
ohleduplnost
Tak s těma bouračkama ve filmech to je jasné... :yes: :yes: :yes: O tom žádná...
Mezi nama.. Jezdím autem 12 let a ještě sem neboural... - ťuk ťuk... a moc dobře vím, že prostě jsou situace, kdy prostě nepřežiju a na druhou stranu, kdy mám výhodu... Ale tak to na silnicích chodí. Ta Q7 proti Ivecu je stejně nahraná, jako ta F 500 proti té Q7. Před tím Ivecem jsou si všichni rovni... Je to prostě o té ohleduplnosti, předvídavosti a neprasení.. Když si vzpomenu, co dělal jeden SLOVÁK včera na silnici v černé rakvi, tak prostě... tam je i auto střední třídy málo... Sem ho předjel... a on pak asi po 15 minutách v křižovatce, na 70sátce, přes plnou mě musel předjet taky a k tomu mne málem vytlačil ze silnice (trefil by mě bokem, kdybych kus neuhl)a to asi jen proto, že neunesl, že sem ho v kopci na dvouproudovce předjel já a mu to prostě víc nedalo. Prostě někteří jedinci na silnici nemají co dělat a ta jeho X5 mu k inteligenci zjevně nepomohla... (p.s. před jedním Actrosem při předjíždění uhýbal jen tak tak). Ano byl to jen blbý Slováka, ale u nás podobná hovada jezdí stejně... Chce to klid... :yes:
Rozbalit vlákno
63
28. 4. 2009 10:56
Re: ohleduplnost
Zase další Slovák. >:D
PS: To bys tu neměl vůbec psát. ;-)
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 11:10
Re: ohleduplnost
normálny Slovák s tým, čo napísal wolff nemá problém, chce to len čítať s nadhľadom a hlavne to chce kľud ako wolff napísal (a síce k tej situácii)...všade sa nájdu blbci, či hovädá, vás ako národ nevynímajúc...a i touto tvojou reakciou si iba potvrdil, že tiež nepatríš zrovna k tej inteligentnejšej časti populácie, ale chytáš sa každého ho.vna, ktoré potvrdzuje tvoje zadubené, a hlavne osobné, štatistiky (resp. štatistiky tvojej "nežnejšej polovičky", ktorá ťa, mám taký pocit, drží doma pod papučou, a preto vrieskaš hlavne tu)...
28. 4. 2009 11:21
Re: ohleduplnost
>:D
O moji inteligenci se neboj. Většinou je to přesně naopak, než sis tu vysnil. ;-)
A zkus se ovládat, jsi tu přeci na "návštěvě". ;-)

PS: Wolffe, určitě znáš vyškovské letiště, jak přes něho jde dálnice. ;-) Tam se mi stalo, že jsem jedouc nepředpisovou rychlostí směr Brno v levém pruhu a předjíždějíc "pomalejší" vůz, byl oprášen S-kládou, která spíš už letěla než jela. Vůz se protáhl mezi lanovými svodidly uprostřed a mnou v levém pruhu - místa doslova na milimetry. Když jsem zahájil manévr, "vzduch byl čistý". Taky to byl občan SK, přímo z BA.
28. 4. 2009 11:24
Re: ohleduplnost
Jaka navsteva? Plautus tu je DOMA!
28. 4. 2009 11:41
Re: ohleduplnost
A ty uvozovky jsou jako co? 8-s
Avatar - gld
28. 4. 2009 13:35
Re: ohleduplnost
presne na TO...xenofóbia z toho príspevku páchla až do košíc..
28. 4. 2009 13:42
Re: ohleduplnost
Kefalín, co si predstavujete pod takým slovom "xenofóbia"??? >:D
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 11:25
Re: ohleduplnost
nielen na cestách sa snažím správať ako človek, ktorý sa za svoje správanie nemusí hanbiť ;-)
no a moje sny sa neobmedzujú na zúfalcov...
28. 4. 2009 11:43
Re: ohleduplnost
Očividně ti pěkně ležím v žaludku. To je dobře. >:D
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 11:51
Re: ohleduplnost
neviem prečo musíš stále preukazovať tvoju úchylku, ale u mňa je to v pohode, aj keď som si už dávnejšie vravel, že poputuješ na hatelist, no zostal naďalej prázdny...je to len diskusia...nemám problém s názormi iných, aj čiastočná alebo úplná zadubenosť sa dá prehliadnuť, zase sa vrátim vyššie k slovám niekoho iného, chce to kľud...mňa len tak niečo alebo niekto nerozhádže, a do žalúdka zo zásady necpem veci, z ktorých by mi bolo nevoľno, zdravie nadovšetko...i duševné ;-)
28. 4. 2009 12:09
Re: ohleduplnost
Neviem prečo musíš stále na mňa reagovať. >:D
Ta pořeba, to nutkání a pak ten pocit, co? >:D

PS: Anketa: Kdy pojedou Madaři z MS domů? >:D
Avatar - Pierro
28. 4. 2009 12:15
Re: ohleduplnost
ty seš ale vážně kus v.ol.a... 8-s nechceš jít otravovat někam jinam??? :-!
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 12:34
Re: ohleduplnost
zdar Pierro ;-) len ho nechaj, ak si myslí, že je v kurze...nech si robí radosť, aj keď, žiaľ, úbohým spôsobom, každý je strojcom svojho šťastia :-)
28. 4. 2009 12:38
Re: ohleduplnost
Trefa, jossalito proziva jeden z tech horsich dni...
Avatar - Pierro
28. 4. 2009 12:40
Re: ohleduplnost
že by zaražený prdy??
28. 4. 2009 12:43
Re: ohleduplnost
Nebo zaprdena razba! :-)
Avatar - Pierro
28. 4. 2009 12:46
Re: ohleduplnost
už seš po O?? :-)
28. 4. 2009 12:51
Re: ohleduplnost
Jj, chodim malokdy, jsem pak linej jako vandracka hul v cervenci, ale dnes me prastila chut na Kentucky Fuckin' Chicken, takze jsem zajel...

A mam samozrejme momentalne chut hodit supermana na stul ;-)
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 12:50
Re: ohleduplnost
dosť často...chronické stavy sú neliečiteľné, človek s tým musí žiť...
28. 4. 2009 12:54
Re: ohleduplnost
Sam jsem taky nekdy na laso :-)
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 13:04
Re: ohleduplnost
určite nie si sám...ale nezaťažuješ tým iných... :-)
Avatar - Pierro
28. 4. 2009 13:05
Re: ohleduplnost
aj ja by som si občas hodil slučku... najlepšie tú severnú... ;-)
28. 4. 2009 13:07
Re: ohleduplnost
Ty jeden NurnburgerKingu!
Avatar - Pierro
28. 4. 2009 13:09
Re: ohleduplnost
dal bych si King Burgera...
a nordschleiffe pak jedině se stodvaciáškem. Silnej zadohrab je silnej zadohrab... :-)
28. 4. 2009 13:11
Re: ohleduplnost
To je na zaneradeni gumovych koberecku!
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 13:17
Re: ohleduplnost
tak ich nabudúce po pikniku nezabudni dať späť na svoje miesto... >:D
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 13:12
Re: ohleduplnost
vždy som dúfal, že je reč o Bayerische Motoren Werke 120i a konečne som z toho vytriezvel...a pochopil, že reč je o Š120 :*) 8-s
Avatar - Pierro
28. 4. 2009 13:16
Re: ohleduplnost
nie len na slučke si dám so stodvaciáškom akúkolvek jedničkovú béemvéčku na olovrant a roznesiem ju na kopytách... ;-)
28. 4. 2009 13:16
Re: ohleduplnost
Vis, on Pierro drzi na koncern...na Porsche nema, alternuje stodvacitkou...na Audi mit prestane, bude Seat. >:-[]
Avatar - Pierro
28. 4. 2009 13:21
Re: ohleduplnost
no pár devětsetjedenáctek jsem už v táhlym dlouhym taky vyškolil... >:-[]
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 13:24
Re: ohleduplnost
čéče, mi o vlkovi a vlk je Pierro (iba príslovie, žiadna personifikácia s iným nickom) >:D neboj nikomu nepoviem, že tie slovenské (hlavne BA) TEČ-ky používaš Ty ;-)
Avatar - T613
28. 4. 2009 13:25
Re: ohleduplnost
ach ty tvé vlhké sny! >:-[]
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 13:31
Re: ohleduplnost
veru, na mokru si s 911-kou v ničom nezadá...
Avatar - Pierro
28. 4. 2009 13:34
Re: ohleduplnost
páni a viete kde sa fasujú mokré handry?? ak nie, vo vrátnicí sedí stará Blažková a tá už vám to vysvetlí po svojom... >:-[]
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 13:41
Re: ohleduplnost
stará Blažková, to je tá pani, čo na vrátnici parkuje MG (mokré gandry >:D ) ??
28. 4. 2009 13:06
Re: ohleduplnost
Telefon na spolecniky radsi davat nebudu >:-[]
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 13:09
Re: ohleduplnost
inak teraz chápem titulok k úvodnému príspevku v tejto diskusii v širších súvislostiach... >:D >:D
28. 4. 2009 13:40
Re: ohleduplnost
Né, mě se tady líbí, jsem mezi svými. >:D
Avatar - jazva
28. 4. 2009 11:37
Re: ohleduplnost
ešte sa nám tu posťažuj, čo sme ti to my zlí Slováci porobili. Jeden si ťa dokonca dovolil predbehnúť, aj keď si ho skoro do zvodidiel natlačil a ty to teraz nedokážeš nejako spracovať. Nabudúce sa skús lepšie pozrieť do spätného a pokús sa nezavadzať...
28. 4. 2009 11:44
Re: ohleduplnost
Ano, i takto to jde napsat.

PS: Pokud nevíš, jak onen úsek vypadá, možná bys něměl reagovat. Mohl bys tu být... víš za koho ;-)
Avatar - jazva
28. 4. 2009 11:46
Re: ohleduplnost
viem ako to tam vyzerá... ;-)
28. 4. 2009 11:49
Re: ohleduplnost
Tak tedy konkrétně, bylo to téměř na konci. Pod kopcem před levou zatáčkou. ;-)
28. 4. 2009 12:39
Re: ohleduplnost
Myslis pred kopcem, ne pod kopcem...
28. 4. 2009 13:46
Re: ohleduplnost
Nemyslím, vím. Ono se to letiště směrem k Vyškovu svažuje dolů a končí levou zatáčkou. ;-)
Pokud to pálíš po letišti hrubo přes dvě kila, pak nemáš šanci vidět, co se děje na konci. Je to za hoizontem.
28. 4. 2009 14:23
Re: ohleduplnost
Mas pravdu, ze to je takovy oblouk roztazeny na delsim useku, nicmene pod slovem kopec jsem myslel dolik se Shellkou, nebo naslednou levou s najezdem na dalnici od Kromerize, v obou pripadech ale chybi lana ;-) . Ale ta rychlost.....to bylo jeste pred Passaty, ze? Ja si to lajsnu jen hodne brzo rano a pozde vecer. Ackoliv me malem nachytali na svestkach pred 14-ti dny ve stredu v 5h rano za Deviti krizi.
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 14:27
Re: ohleduplnost
tým koťuhám sa zjavne nechcelo ísť z nočnej domov, no stále lepšie byť nachytaný, ako mať svôj kríž za Devíti kříži ;-)
28. 4. 2009 14:32
Re: ohleduplnost
A že těch křížků tam je. ;-\
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 14:38
Re: ohleduplnost
jazdu si treba užiť, no netreba sa preceňovať...fyziku neošudíme...
28. 4. 2009 15:13
Re: ohleduplnost
Jel jsem temer schvalenych 160 a diky tomu jsem zjistil, ze R36 ma na spodni hrane narazniku odrazky, takze uz neni potreba pokazde v noci brzdit kvuli kazdemu rybimu oku Passata TDI ;-)
28. 4. 2009 14:35
Re: ohleduplnost
No, on když to tam prolítne člověk v autě, tak ani neví, že jede do/z kopce. >:D

Pravda je taky ta, že pak kopec od Shellky směrem na D1 - Kromeříž, je taky pěkně záludný. Bývalý ministr Svoboda by mohl vyprávět. ;-)
28. 4. 2009 15:15
Re: ohleduplnost
To urcite :-) ! Ja jsem si bajecne zaklouzal letos v lednu na sjezdu na Prostejov, stejne jako Svoboda, akorat, ze jsem tam mel 80 a stejne tam byl kousek ledu...
28. 4. 2009 15:38
Re: ohleduplnost
Je to tam špatně klopený, člověk musí dávat bacha i za mokra. Ale stejně je tam tuším 80ka >:D
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 11:45
Re: ohleduplnost
>:D Ty si to zase zľahčil v zmysle toho vtipu s cigánmi naskákanými pod auto...kašli na to, pravdou je, že niektorí jazdia ako pakovia, jedna vec je jazdiť dynamicky a druhá vec je iných obmedzovať, či dokonca ohrozovať...
Avatar - jazva
28. 4. 2009 11:52
Re: ohleduplnost
ale veď ja to chápem. Len nechápem, prečo má niekto potrebu tu písať príspevky v takomto štýle. Wolf kľudne mohol napísať, že stretol na ceste nejakého D*E*B*I*L*A a popísať situáciu. K vykresleniu danej situácie predsa nie je podstatné aký štátny príslušník to je. Ale on hneď napíše, že je to Slovák a pritom to mohol byť aj eskimák, jazdiaci na aute registrovanom v SK. V mojej blízkosti je veľa áut, ktoré sú registrované tu na SK a jazdia v nich výlučne Česi resp. Moraváci a naopak. Ja napríklad tiež jazdím autom s českou ŠPZ...
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 12:03
Re: ohleduplnost
tak ako som nedávno písal, Česi pri pozitívnych veciach majú priam nutnosť dávať dôraz na slovo ČESKÝ/-Á/-É (nič proti tomu nemám), no zároveň pri negatívnych zase radi poukážu na iných...a "blbý Slovák" je snáď slovné spojenie, ktoré je oddávna u niektorých z nich živené (wolff zjavne pokrýva túto generáciu a skupinu)...rozmýšľajúci človek by použitie tohto spojenia z Tebou uvedených dôvodov radšej zvážil...ale nemáme tu predsa zapotreby riešiť to hlbšie ;-)
28. 4. 2009 12:40
Re: ohleduplnost
Nech si tu generalizaci! :-)
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 12:44
Re: ohleduplnost
ba jo, ono je to o výchove, ak taťuldo povie aj teraz pred synom na Slováka, že to je len blbý Slovák, tak je to v podstate jedno, zostane to navždy...ale radšej neriešme, nie je to hodné debaty ;-)
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 11:03
Re: ohleduplnost
hovädá sa žiaľ nájdu všade, to, že u nás vo "východnom bloku" ich je viacej súvisí i s tým, že mnohí sa vyhrabali zo s.račiek z večera do rána a teraz nevedia, čo by so sebou robili...tak dokazujú svoju "ohľaduplnosť" na cestách...včera si narazil na blbého Slováka, dnes možno narazíš na blbého Čecha a ja na blbého spoluobčana, bývalého spoluobčana, či Poliaka...zažil som už na cestách všeličo, vybavovanie si účtov na cestách nie je zriedkavým javom a niektoré situácie, do ktorých sa snažím nezapájať a sledujem ich väčšinou pred sebou, či za sebou v spätných, by boli vhodné i do tých blbých filmov... ;-\
Avatar - DRBNUTY
28. 4. 2009 13:37
Re: ohleduplnost
Si si isty,ze pred tym Ivecom su si vsetci rovni?[odkaz]
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 14:17
Re: ohleduplnost
rozprávka o slonovi a myši :-)
Avatar - Barrichello
28. 4. 2009 11:58
Novinky
Takže - Fiat poskytne chrysleru motory 1,4 benzín a 3,0 nafta; podvozkovou platformu pro novej sedan, karoserii si udělá chrysler sáma (přesně jak sem předpokládal).

Měl by to být sportovní sedan, náhrada za dřívější typ Neon, jehož výroba byla koncem roku 2005 ukončena.
Rozbalit vlákno
13
28. 4. 2009 12:12
Re: Novinky
On má Fiat nějakou 3,0 naftu? Pokud si pamatuju, tak jeho nejsilnější naftová motorizace je pětiválec 2,4.
28. 4. 2009 12:36
Re: Novinky
Sestivalec by meli mit teoreticky vyvinuty pro nastupce AR166. Mel byt pripraven pridanim valce k 2,4JTD.

Jinak jestli si bude karoserie navrhovat opet Chrysler, tak italove zaplaci. Od predposledniho Sebringu nevypustili nic pekneho.
Avatar - Barrichello
29. 4. 2009 09:32
Re: Novinky
Mattel: že by to bylo vlivem Mercedesu??
No chceš říct že Challenger či 300C nejsou pěkný auta? Nebo nová RAM 1500? Já myslím že jo a hodně pěkná.
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 12:38
Re: Novinky
3,0 Multijet (115 kW) je dnes používaná napr. v Ducate ;-) takže v úžitkových má, pre osobáky to bude chcieť asi niečo nové...
28. 4. 2009 12:45
Re: Novinky
Viz vyse... Navic je k dispozici 1,8TB a dvoulitrove nafty, ktere by mely nahradit chrochty ze skladu VW.
neregistrovaný "Milý stydlín"
28. 4. 2009 16:06
Re: Novinky
Fiat (VM Motori) má pro nástupce AR 166 připravený třílitrový naftový šestiválec CR (jak jinak) s výkonem cca 250 koňských sil.
28. 4. 2009 18:37
Re: Novinky
A kdy bude? O tom, že má/měla alfa dostat pořádnou naftu se spekoluje už asi 5 let a motor pořád jen na papíře. >:D

Tehdá mi z toho spadla brada, ale dneska/zítra už zase budou jen dohánět konkurenci. :-!
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 18:42
Re: Novinky
klídek, motor podľa info Milého stydlína už je, chýba ešte nástupca 166-ky >:D srdce už búcha, ale zatiaľ ´nemá´ v čom...robím si síce teraz pr.del, ale zároveň sa teším :yes:
28. 4. 2009 19:09
Re: Novinky
No to se teším taky, ale nástupce už tu měl být pomalu už druhý. ;-\
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 19:21
Re: Novinky
možno áno, ale dôležité je, aby uviedli na trh niečo, čo bude hodné mena Alfa Romeo, nie že by 166-ka v dobe svojho uvedenia nebola hodná tohto mena, ale keď nechajú na nástupcu toľko čakať, tak o to viac by to malo stáť za to...tým AR nijako neospravedlňujem, čaká sa aj na nástupcu 147, tak dúfam, že hoši na tom zamakajú...
29. 4. 2009 13:24
Re: Novinky
Zase by to chtělo trochu objektivity. ;-) Fiat sice zatím nemá 6V 3,0 naftu, ale v naftě obecně spíš dohání konkurence jeho. Viz. 1,6 Multijet, 1,9 DiturboMultijet, atd.
Avatar - Barrichello
29. 4. 2009 09:39
Re: Novinky
Milý stydlín: nic proti, ale VM Motori nevlastní Fiat, ale Penske a GM (každý půlku). Takže je to firma plně v amerikcých rukou...
A motory od VM už Chrysler používá dávno, bohužel se nedá říct, že 2,5 TD ani 2,8 CRD je nějaká top špička...
Avatar - Barrichello
29. 4. 2009 09:30
Re: Novinky
zlysoused: Jo to nevím, já se o fiat nezajímám. psali to na WSJ