Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čtyřkolky od AMG: Zadokolky nikdo nechce?

S nástupem pohonu všech kol se ukázalo, jak moc „hardcore“ dnešní zákazníci vlastně jsou.
Zpět na článek
17. 10. 2013 18:36
17. 10. 2013 20:23
17. 10. 2013 22:30
18. 10. 2013 12:15
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 10. 2013 10:39
18. 10. 2013 12:12
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 10. 2013 18:36
pomerne jasne...
1, myslim si ze zajem o 4x4 opadne, casem, i kdyz o ne bude zajem porad
2, a tyto auta si nekupuji profi ridici a zaroven je chteji lide pouzivat pokud mozno cely rok, takze je jasne ze lide nezvladaji monstrozni vykon uridit (coz se nelze tak moc divit)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Kjirka
17. 10. 2013 18:44
Re: pomerne jasne...
především ten monstrózní výkon nezvládá přenést jen jedna hnaná náprava. Proto bude mít 4 x 4 u silných aut vždycky zásadní význam.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2013 18:58
Re: pomerne jasne...
navyse je auto s pohonom 4x4 vzdy na ceste istejsie... napriklad za mokra.. na snehu a podobne... mozno raz pride doba ze 4kolky budu proste standard... kvoli aktivnej bezpecnosti ktoru budu vytzadovat predpisy.... uvidime ;-) .. ale je to vec ktora mozno pride o 20-30 rokov..... ked uz ceny aut natolko klesnu a ekonomika kazdeho statu bude taka ze 4kolka bude za cenu dnesnych 2koliek....
17. 10. 2013 19:16
Re: pomerne jasne...
tak to se rikalo uz v 80. letech, kdy byla i era tirbo motoru.... ale ukazalo se ze to neni vhodna volba vzdy a vsude...myslim ze ted to bude obdobne
17. 10. 2013 21:42
Re: pomerne jasne...
V čem je 4 kolka bebezpečnější? Projedeš bezpečněji zatáčku? Bude líp brzdit?Bude stabilnější? Jó vyjedeš s ní do většího zasněženého kopce, ale bezpečnější to není.
Avatar - Kolouš
17. 10. 2013 21:51
Re: pomerne jasne...
reudil mezi 2 a 4-kolkou je ten, ze ve stejny zatacce si rozbijes hubu ve vyssi rychlosti.

Ono kontrolovane utrhnout silnou 4-kolku nezvladne kazdy. Ja teda rozhodne ne. Prave proto si vyhody 4-kolek uzivam v mnohem nizzsich rychlostech (viz foto v profilu) ;-)
Avatar - eXp10it
18. 10. 2013 08:45
Re: pomerne jasne...
Naprosto souhlasim. Tohle je prvni co me jako majitele ctyrkolky napadlo. Pro me osobne je smyk nejsnaze zvladnutelnejsi v predokolce, pak zado. a az nakonec se 4x4. Verim ze kazdy kdo nikdy ctyrkolku neridil by si pri prvnim vetsim problemu bez patricne praxe a respektu rozbil tlamu.
Avatar - Barrichello
18. 10. 2013 10:30
Re: pomerne jasne...
Vono je to spíš vo tom.....že kontrolovaným smykem projet zatáčku se zadokolkou neumí každej....no lamy holt nesmí vypínat ESP a spol.... a kontrolka co zuřivě bliká by je mohla trknout že když to neumí, musí ubrat plyn
18. 10. 2013 16:29
Re: pomerne jasne...
Asi jsem to nepochopil. To jakoze 4 kolkou projedu zatacku rychleji?
Avatar - Kolouš
18. 10. 2013 21:38
Re: pomerne jasne...
dvoukolka Ti o limitech da vedet s daleko vetsim predstihem. 4kolka te necha tlacit na pilu dal a..... a pak uz je pro vetsinu ridicu pozde.
Mluvim hlavne o situaci na suchym asfaltu, kdy se to vsechno deje zatracene rychle, Malokdo umi 4wd vodit na limitu
19. 10. 2013 23:14
Re: pomerne jasne...
Tak to ti moc nevěřím.
31. 12. 2013 11:35
Re: pomerne jasne...
Zaujimave, ze ked v minulosti Bratislave nasnezilo, tak na Kramaroch boli zasadne "vykolajene" BMW a MB. Teraz, ked maju milion asistentov, tak ten kopcek konecne davaju aj baby! ;-)
Avatar - flyboyeda
17. 10. 2013 18:58
Já bych to řekl asi takhle
youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2013 19:13
Re: Já bych to řekl asi takhle
Přiště ten odkaz zkus přetáhnout [odkaz] a pokud ho budeš chtít vyťukávat tak před něj napiš http:// a hned za lomítkem www. ;-)
Avatar - flyboyeda
17. 10. 2013 19:19
Re: Já bych to řekl asi takhle
* to teda pojede : // a rovnou youtube............ ?
Avatar - flyboyeda
17. 10. 2013 19:19
Re: Já bych to řekl asi takhle
* h ovno
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2013 00:31
Re: Já bych to řekl asi takhle
No tak nic no. Snaha ale byla >:-[]
Avatar - flyboyeda
17. 10. 2013 19:25
repete: já bych to řekl asi takhle
[odkaz]
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Kjirka
17. 10. 2013 19:33
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
jo a to byl téměř na rovině a motor jak hovado mu vpředu nebyl nic platnej. Vůbec podivná koncepce, když u tak těžkýho předku je hnanej zadek.
17. 10. 2013 19:38
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
nejrozumnejsi koncepce... motor vpredu nahon na zadek... nejvice vyvazena ve vsech ohledech pokud jde o kvalitni auto...
Avatar - flyboyeda
17. 10. 2013 19:56
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
třesky plesky, co to plácáš, na suchu to je fajn, ale v zimě je to naprd, viz videjo

jinak nejlepší koncepce je motor uprostřed a náhon na zadní , nebo všechna kola
17. 10. 2013 23:23
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
a co to video dokazuje? to ze rolls se nerozjede na snehu, no to asi ano... ale tak nejak to bude souviset s vahou.. resp. si myslim ze i kdyby to byla 4x4 tak by sice hrabal vsema 4 ale stejne by se hned neodlepil..
Avatar - Kjirka
17. 10. 2013 20:15
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
ty fakt kecáš blbosti. Jak může být tohle obrovský hovado vyvážený, když má ve předu motor jak z tanku a vzdu nic ? Jak vidíš, na sníh to vůbec nemůže vjet.
Avatar - flyboyeda
17. 10. 2013 20:29
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
a to bylo na rovince, na kopci v zimě si to neumím představit,

zlatej Range Rover
17. 10. 2013 22:03
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
Motor není nad nápravou. A to auto má nějakých 2,6 tuny (prázdné) s rozložením 50:50 (plně naložené má 44:56, jestli si dobře pamatuji). Motor není zase tak těžký. Vzhledem k tomu, jak mu to klouže, by pohon všech kol neznamenal samozřejmý odjezd. Jen by se tam motal o něco kratší dobu.

Mám čtyřkolku, přesto vozím řetězy. A dobré pneumatiky jsou základ. Řada lidí jezdí i v zimě na letních. V některých zemích to tak prostě je. Pak ti nepomůže ani svěcená voda.
17. 10. 2013 23:26
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
tak ja to nemyslel ve smyslu nejvyvazenejsi ve smyslu hmotnosti, ze? ale ve smyslu všech jizdnich aspektu.. on takovy rolls v predohrabu by byl o mnoho lepsi ze?
Avatar - JDM
17. 10. 2013 19:54
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
[odkaz]
Avatar - flyboyeda
17. 10. 2013 19:58
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
přesně tak, na zimu je lepší i předokolka, než motor ve předu a náhon na zadek
Avatar - Ja Prvni 123
17. 10. 2013 20:26
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
řekni: já raději řídím předokolku... a nebudu nic namítat!
;-)
Předokolka jede víc "sama".. dýl jede... a pak prostě odejde po tečně - a už s tím nic moc nenaděláš... (naděláš - ale to už je vyšší dívčí... ;-) ).
S motorem vepředu a pohonem vzadu můžeš ŘÍDIT!
Říkat autu, co má dělat..
;-)
Avatar - flyboyeda
17. 10. 2013 20:31
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
další komentář mimo mísu, v zimě ti to je na ....
Avatar - flyboyeda
17. 10. 2013 20:38
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
ty říkáš autu co má dělat ?

já raději točím volantem, šlapám po pedálech a řadím rychlosti
Avatar - white label
17. 10. 2013 22:20
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
Pokud má někdo velký problém zvládnout "na limitu" fwd, ať do rwd ani nesedá a na awd, ať raději rovnou zapomene.
17. 10. 2013 23:38
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
tak nejsem sam co si to same.. uff
17. 10. 2013 22:13
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
Viděl jsi vůbec to video? >:-[]
Avatar - JDM
17. 10. 2013 22:53
Re: repete: já bych to řekl asi takhle
já si myslím že neví že M3 je zadokolka >:D
Avatar - KANKUNEN
17. 10. 2013 19:53
Kdo má silnější auto ví,
že výkon je třeba přenést na cestu a taky že kdo je ryzí amatér jako já, tak v rychlostech nad sto už na užší cestě dost lepí u dupy. Nějaké čisté zážitky na okruhu v rychlosti 150+ jso pro mě jako skoky na lyžích i když jezdím každý rok do Alp.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ja Prvni 123
17. 10. 2013 20:19
Re: Kdo má silnější auto ví,
no - ale o tom to je!
Ty si ale taky nekupuješ S63 AMG, že ne... stejně jako si nekoupíš skočky na toulání po hřebenu Krkonoš.. protože bys z nich byl nešťastnej!
Ta smůla je v tom, že dřív si auta tohodle typu kupovala úzká skupina lidí, kterým přinášela radost a potěšení.. dneska si je kupují víc ti, co chtějí vypadat.
A vo tom to celý je...
Až na to budu mít, tak si koupím Jaguara 4,2 s kompresorem... ale bez jedinýho spojleru... tak, aby vypadal co nejnormálněji.
:-!
Avatar - flyboyeda
17. 10. 2013 20:32
Re: Kdo má silnější auto ví,
za to že nebudeš mít spojlery tě chválím ;-)
Avatar - Barrichello
18. 10. 2013 10:34
Re: Kdo má silnější auto ví,
Na Jaguara se spojlery nedávaj.....btw včera sem se byl projet po okreskách,,,,bylo dost mokro. Lehce do smyku to v zatáčkách jde, ale nic co by nešlo skorigovat. Kdo si toho nevšimne, musí koukat na budíky, zuřivě blikající kontrolka ho upozorní na to že kára ztrácí kontakt...

Kdo měl žigulík ví....že do hor se dává do kufru 50kg pytel cementu či písku.....a jak to pak jelo panečku >:D
Avatar - Ja Prvni 123
18. 10. 2013 19:30
Re: Kdo má silnější auto ví,
u toho šaška nahoře je mi to jedno.. ale u tebe me to trosku mrzi.
:-(
Myslel jsem to jako alegorii... jako že vykonne auto ano, ale nemujsi to byt zvenku videt.
Asi jsem to napsal blbe.
:-!
Avatar - flyboyeda
18. 10. 2013 20:21
Re: Kdo má silnější auto ví,
napsal jsi to blbě, protože seš blbej >:D
Avatar - Deathstar
17. 10. 2013 20:23
Medvědi AMG
Jako nabídka by měla být možnost volby mezi 4x4 a zadkem pořád.

Hlavně u Cčka a Ečka ve verzi sedan,by měla být možnost vybrat si jen zadokolku,tam není ten výkon tak nezvladatelný a patří to k tem autům.

U verze kombíků C a E, by pouze 4x4 myslím nebyl problém,vzhledem k zaměření auta.

U S-classe by měla být možnost výběru zadokolky ve verzi S63 krátká,jako nejsportovnější limuzína,S63 4x4 dlouhá,jako druhá bezpečnější a "trakčnější" varianta

U S65 by měla být jenom 4x4,těch 1000Nm to prostě vyžaduje,jinak je ten výkon a točák navíc k ničemu...

Sportovní modely jako SLS,SL,Black serie atd.. výhradně zadokolky..
Asi tak:)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - flyboyeda
17. 10. 2013 20:35
Re: Medvědi AMG
v podstatě souhlasím, u SL by 4x4 bylo divné,ale časem i to může být, SLS se za chvilku přestane vyrábět,takže to je jedno.
Avatar - CHerokee
17. 10. 2013 22:00
Re: Medvědi AMG
S tím se nedá než souhlasit a asi to tak bude. Navíc A+CLA 45 je jen 4x4, což je v pořádku. SLK snad bude zas jen zadokolka.

I když... Porsche taky má Carreru 4 + 4S... a jsou to hooodně dobrá auta, s kterýma se navíc dá jezdit denně a celý rok.
Avatar - Deathstar
17. 10. 2013 22:21
Re: Medvědi AMG
To jo,jenže Porsche 911 s motorem vzadu mi ta čtyřkolka jde nějak přirozenějš,že tam k tomu patří, než třeba u roadsteru SL 65 s tím obrovským motorem vepředu,tam patří prostě zadohrab a smažba nebohých gum:DDD...

I když trakčně a uživatelsky by to pomohlo,ale myslím,že 90% majitelů SL AMG jezdí hlavně v létě a mají vždycky v záloze nějaké zimní auto:)
Majitelé 911 jezdí víc celoročně bych řekl,co takhle vidím na silnicích..
Avatar - white label
17. 10. 2013 22:25
Re: Medvědi AMG
Jasně, v zimě je to na cestách skoro samá 911ka. >:-[] ;-)
Avatar - Deathstar
17. 10. 2013 23:21
Re: Medvědi AMG
To není,ale rozhodně je jich víc než SL >:-[]
17. 10. 2013 22:30
Re: Medvědi AMG
911 není sedan s motorem vpředu. Neříkám, že klasickou čtyřkolku nelze naladit jako hravou, otázka však je, jestli to zákazníci chtějí. Nebo jestli spíš chtějí efektivní, pekelně rychlý stroj, který za ně všechno vyřeší - zkrátka "point-and-shoot".
Avatar - salamoon
17. 10. 2013 21:02
vzdy ma "potesia" clanky...
...kde sa novinari hraju na fajnsmekrov,tazkych znalcov a pretekarov a odsuzuju kupujucich za to,co si ONI za SVOJE peniaze kupia.
vsak chodte a kupte si zadokolky a driftujte si na okruhoch cely den :yes:

keby ze si kupujem auto s takym vykonom,tak ma absolutne nezaujima,ako hardcore budem vyzerat v ociach novinarov....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CHerokee
17. 10. 2013 22:02
Re: vzdy ma "potesia" clanky...
Přesně, i člověk co dá 2,3 mega za auto nebude riskovat bouračku a nechce za týden odpált super drahé pneumatiky. To 4x4 dává smysl a je to vidět i na prodejích.... S+E se vůbec nedivím.
18. 10. 2013 20:15
Re: vzdy ma "potesia" clanky...
nechce odpaliť pneumatiky za týždeň?? preboha ludia spamätajte sa..keď si to niekto kúpi pochybujem že s tým bude každý deň jazdiť na plný plyn a s vypnutou kontrolou trakcie...a navyše pri hrubej jazde sa dajú rýchlo zničiť pneumatiky aj pri aute s 4x4.. ;-)
17. 10. 2013 22:41
Re: vzdy ma "potesia" clanky...
Souhlas. Až se divím, že to BMW i Mercedesu trvalo tak dlouho, než pochopili, že nabízet přemotorovanou zadokolku do sedanů a kombíku (vyšší) střední a luxusní třídy je uživatelsky mnohem méně příjemné než nabídnout čtyřkolku. A preference zákazníků hned ukázaly, co je jim řidičsky příjemnější. Ostatně už i BMW naznačuje, že příští generace M5 a M6 bude alternativně se čtyřkolkou.

Vůbec se nedivím. Mít velký výkon je fajn, ale je mi k ničemu, když ho na silnici nepřenesu a tyhle silné zadokolky se přestanou hrabat tak někde na čtyřku nebo na pětku. K čemu ten výkon pak je?
18. 10. 2013 15:54
Re: vzdy ma "potesia" clanky...
A 4x4 je záruka toho, že ten výkon využiješ? On je někdo, kdo na to ve sněhové vánici bude šlapat "do plnejch"? Leda tak kulový. Když nasněží, pojedou opatrně i ti, co mají čtyřkolky. Když jsem se vracel předloni ze Špindlu, přes noc nasněžilo, a já jsem se zadohrabem předjížděl připosrané majitele SUVéček, kteří jeli 50-60... se všemocným pohonem 4x4...
Avatar - vabis
18. 10. 2013 00:14
ach ty módní trendy
Ale to jsou jen módní trendy. Kdo neměl po revoluci Mazdu 626, nebyl podnikatel. Kdo neměl TDI, neměl prý ten výýýýkon. Kdo dnes nemá bílé auto je lůzr. A tak by jsme mohli pokračovat do nekonečna. Se 4x4 je to úplně, ale úplně stejné.

Dojem bezpečnosti je z větší části marketing. Auto brzdí úplně stejně. Dokud není zatáčka pod mírným plynem, dle Kamovy elipsy je přilnavost gumy také stejná. 4x4 má význam při akceleraci, popř vyjetí na zasněžený kopec.

Vítr 4x4 spíš vane jako únik od toho, že je motor v předu, pohon na zadek. Kdo neměl v zimě tuto kombinaci neví - je to na pikaču ! [odkaz] Rolls či esko jsou prostě na hladkém paralyzováni. (mnichov je aspoň vyvážen 50:50, tak lepší). 4-matic nemám a nechci! Vnitřně je to divný systém. Pokud 4x4 tak torsen na S8. Tu jsem zkoušel v noci ve městě na panenském sněhu. Kde se dvoukoulka bambelá ze strany na stranu a vy se musíte hoodně snažit ji zklidnit, tam se u S8 jenom přišláplo. 4 zimní gumy zabraly a auto vytáhly.

Pak už jsem se tím bavil, zalamovačka kde by se normálně vjelo na dvojku. Tak šup 80, na začátku zatáčky ťuk plný. Okamžitě se utrhla a řítila se ven. Je omyl, že quattro nejde urvat. Naopak, jde urvat velmi snadno !!! Pak stačí jen srovnat auto a kola a mírným plynem jej pak vytáhnout ve zvolené přímce jak by nic.

S výkonem to (sucho) nemá až tak co dělat. Silný motor je proto, aby se s tím dobře jezdilo. Pokud jsou na zadku slušné gumy a elektroničtí pomocníci, tak zadek úplně v pohodě stačí. Výkon se stejně využije při vyšších rychlostech, např. akcelerace 200-250, hop a je to.

Auta jsou taková, jaké platí zákazníci. A řekněme si otevřeně, 80% z nás neumí vůbec řidit. Servisovat si neumí 99% z nás. ...Situace je taková, že auto nemůže být dobrý sporťák, SUV i dodávka v jednom. Vždy je to pak otázka kompromisu. Se 4x4 je to stejné. Auto je pak řidičsky úplně tupé, nezatáčí, tahá x desítek kilo hřídelí, ve městě mu roste spotřeba atd.

Není to tak dávno mi rvali na vyzkoušení Passat Altrak a XC70. Při běžné jízdě na suchu tam to zvýšení úplně vadilo. Auta jsou šíleně nestabilní, na dálnici se s tím skoro bojím. Pochopím lidi v horách, ale pro měštáky je to kravina a póza. Zima je od toho, aby auta (dražší modely) spaly. Sůl, která se dává kvůli neřidičům (ve Skandinávii se solí max v centrech velkých měst či extrémních kopcích - a jak jim to jezdí) žere všechno. I pozinky, podvozek, ramena, diferák, výparník klimy proč pak starší auta jezdí doplňovat, konektory atd.

A "riskovat bouračku když není 4x4" je úúúplná blbost. Se podívejte na zimní bouračky [odkaz] a řekněte mi, kolika % by 4x4 zabránilo, prosím. Já projel v zimě z Olomouce až do Kursku na letních ze zadokolknou, kromě toho že se na plyn moc sahat nemohlo a na brzdu už vůbec ne, tak problém nebyl. Ale to už jsme v extrému. Ono mnohým nepomůže ani 4x4 s hřeby, stejně problém nikdy nebude na straně vybouraných řidičů, ale cestářích, větru, zaskočenosti smykem atd.
Rozbalit vlákno
2
18. 10. 2013 01:15
Re: ach ty módní trendy
Phantom má také 50:50. A zadní náprava unese více než přední, takže správně naložený má těžší zadek.

Dnešní S8 nemá Torsen. Pořád reaguje na moment, ne rychlost, a je mechanický, ale konstrukčně je to jiný diferenciál než T-1, 2 i 3. Navíc má i aktivní diferenciál vzadu.

Pokud se bavíme o sněhu a bezpečnosti, tak rychlost je limitovaná v první řadě schopností zastavit. Díky pohonu všech kol můžeš jet rychleji, z pohledu bezpečnosti to však znamená, že se akorát můžeš vybourat ve vyšší rychlosti. Čtyřkolky umí být pěkně zrádné. Někteří lidé si to neuvědomují. Tady souhlasím.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 10. 2013 12:15
Re: ach ty módní trendy
"A řekněme si otevřeně, 80% z nás neumí vůbec řidit. Servisovat si neumí 99% z nás. ...Situace je taková, že auto nemůže být dobrý sporťák, SUV i dodávka v jednom. Vždy je to pak otázka kompromisu."

Och Boze, Svata Pravda. Pod toto sa podpisujem!

Vdaka za odvahu napisat tento prispevok :-)
Avatar - Dinar
18. 10. 2013 10:39
Obliba awd
u verzí AMG, potažmo podobné konkurence je logická, stačí se podívat na nárůst výkonu jednotlivých modelů za posledních dvacet let. Pět set koní efektivně a hlavně nezáludně přenést na silnici je prostě problém, zákazníci AMG nejsou většinou dvacetiletí kluci, kteří se chtějí "bát" při přidání plynu v každé zatáčce. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 10. 2013 12:12
Vzhladom na klientelu - pochopitelny trend
Statisticky vzate ... kto si kupuje verzie AMG ci BMW M?

Ludia, ktori na to maju (teraz sa nebavim o SR a CR).

Ludia, ktori na to makaju na burze, v hedge funds alebo vo top manazmente. Vacsina z nich nie su hardcore enthusiasts. A je im uplne jedno, ci je auto pohanane plachtou alebo zadnou napravou. Ked po prvom roku v investicnej banke dostanete bonus 200 000 libier, navrch k platu 80 tisic rocne, toto skratka neriesite.

Podla nedavneho vyskumu vacsina majitelov BMW 1 series veri, ze ma predokolku.

4x4 znie lepsie ako 2x4, je to bezpecnejsie atd., idete do toho, pretoze ked ste klientom AMG tak ste klientom znacky, tie toho, ako to auto dokaze jazdit, pretoze patrite k 95% majitelov, ktori to auto nikdy nedostanu na dostrel limitu.

Na com vobec nezalezi, pretoze to auto ste si nekupili preto, aby ste jazdili na limite.
Rozbalit vlákno
1
18. 10. 2013 14:12
Re: Vzhladom na klientelu - pochopitelny trend
Tohle naprosto chápu. A je to pravda. Otázkou však je, jestli takové zákazníky nemá uspokojit Mercedes jako takový. A jestli tu AMG nemá být pro blázny.
18. 10. 2013 15:50
Čo sa týka pohonu 4x4 v S AMG..
nemusí to byť až taký zlá nápad..ale....niektorí tu píšu o tom že 4x4 je lepšie kvoli jazdeniu v zime, trakcii v kopcoch atď...čo sa týka zimy...mám doma BMW so zadným náhonom a pri dobrej pneu som nikdy nemal problém výjsť do kopca..a mercedes ja takisto len sedan s nízkou svetlou výškou..takže inde než len an normálne cesty sa nepozrie-...a treba si uvedomiť že to čo divízie AMG a M robia je len marketing..´kedysi AMG nevadilo dávať do áut silné motory a zadný náhon..problém je v tom že dnes si také autá kupujú hlavne ludia ktorí sú z jazdenia priposra*í a ako náhle im zabliká kontrola trakcie tak vyskakujú z auta..proste si treba uvedomiť že akokolvek môže mať sedan 4x4 nikdy nebude taký ako SUV....takisto ako napr. Range Rover nedáva do svojich aút zadný náhon len preto aby ich autá boli športovejšie a aby s nimi mohol človek drifotvať na kruhových objazdoch...proste sedan bude vždy len sedan a SUV bude SUV...proste jedno nemôže plniť funkciu tak dobre ako to druhé a naopak...proste pokial chcem auto na zimu tak si kúpim SUV pretože aj medveď má síce 4x4 ale nikdy sa nedostane tam kam SUV...a SUv nikdy nebude mať dynamiku ako sedan...
Rozbalit vlákno
0