Novinky
jazva
5
chlapče, keď to začneš robiť, prestaneš o tom takto písať. >😒]
Přejít do diskuze
Určitě se v pátek ve družině s Adamem Novákem vsadili, kdo sem za víkend napíše více plků. >😒]
Ty čo prispevok to blábol... BMW je značka pre fajnšmekrov a nie pre ryžakov ako ty!!!
Teba sere, že ten tvoj Hyundai a KIA su na hony daleko!!!
Teba sere, že ten tvoj Hyundai a KIA su na hony daleko!!!
" je ale všeobecné známo, že aktuální jednička a chystaná dvojka budou koncem dekády vystřídány novou generací, která přejde na novou platformu Mini s pohonem předních (a u vybraných modelů i všech čtyř) kol."
Toto je možná všeobecně známo doma u Foktů, je to ale jinak. Právě proto, aby mohla být použita předokolková platforma mini, musela vzniknout řada 2. Pod jedničkou už jaksi číslo není, řada 0 by asi nebyla to pravé, že. Takže, vše co od příští generace vyjede pod označením 1er, s jakýmkoliv přívlastekem, bude mít primárně přední náhon, resp. awd. Řada 2 pak bude určena malým modelům se zadním, opakuji zadním náhonem, tj. fakticky přebere roli dnešní řady 1. Nebude v ní HB, ale kupé, kabrio a roadster (ideový nástupce hadrostřechových Z3 a první Z4). Ještě je zvažován 2er crosover, něco jako třídveřová X1 ve stylu X6.
P.S. Komická je také fabulace Michala Hondy Fokta o tom, jak BMW "téměř tají" odchod řady 1er coupe. Ano, je to děsné tajemství a konspirace, když fotografie nemaskovaného nástupce (2er coupe) rotují už týdny po internetu. Generační obměna se tomu říká, pane redaktore. A ano, dělají to i japonské automobilky, jen ne v tak svižném rytmu. >😁
Toto je možná všeobecně známo doma u Foktů, je to ale jinak. Právě proto, aby mohla být použita předokolková platforma mini, musela vzniknout řada 2. Pod jedničkou už jaksi číslo není, řada 0 by asi nebyla to pravé, že. Takže, vše co od příští generace vyjede pod označením 1er, s jakýmkoliv přívlastekem, bude mít primárně přední náhon, resp. awd. Řada 2 pak bude určena malým modelům se zadním, opakuji zadním náhonem, tj. fakticky přebere roli dnešní řady 1. Nebude v ní HB, ale kupé, kabrio a roadster (ideový nástupce hadrostřechových Z3 a první Z4). Ještě je zvažován 2er crosover, něco jako třídveřová X1 ve stylu X6.
P.S. Komická je také fabulace Michala Hondy Fokta o tom, jak BMW "téměř tají" odchod řady 1er coupe. Ano, je to děsné tajemství a konspirace, když fotografie nemaskovaného nástupce (2er coupe) rotují už týdny po internetu. Generační obměna se tomu říká, pane redaktore. A ano, dělají to i japonské automobilky, jen ne v tak svižném rytmu. >😁
Příští pátek se má oficiálně představit nástupce, tedy dvojková řada. Jsem zvědav hlavně na M235i, předpokládám, že bude minimálně tak dobrá jak M135i. :-!
[odkaz]
[odkaz]
Je pravda že, 5GT moc krásy nepobral, ale 3GT vypadá parádně. A je to rozhodně lepší volba než ty příšerný combi. 😉
Tohle je náhodou hodně významná zpráva, protože s odchodem 125i Coupé u BMW kompletně skončily atmosferické motory. Takže pokud se nemýlím, u BMW už nic bez turba nekoupíte. 😒
3 GT a 5 GT jsou nejhnusnější BMW co znám, ještě 3 compact, ale to už se naštěstí nevyrábí
No tak trojka kupé nebo kabrio nebo sedan - vždycky stejný předek, dtto jednička. Ale šestka nikdy neměla nic společného s pětkou...
Někde jsem četl historii Vespy. Zadání znělo na motocykl a dali ho konstruktérovi letadel, který motocykly nesnášel.
Díky tomu vznikla Vespa - geniální motorka, kde nic z toho, co by člověka na motrce mohlo štvát, není vidět.
Tady v ACZ to dělaj podobně - potřebují článek o BMW, zadají ho někomu, kdo německá auta nesnáší.
Nicméně tady to nefunguje tak jako kdysi u Piaggia, kór Fokt není ani zdaleka takovej machr, jako letcký konstruktér.
Mimochodem mistr Fokt ještě stále žije v představě, že BMW X1 je v podstatě jen zvednutá jednička...
Díky tomu vznikla Vespa - geniální motorka, kde nic z toho, co by člověka na motrce mohlo štvát, není vidět.
Tady v ACZ to dělaj podobně - potřebují článek o BMW, zadají ho někomu, kdo německá auta nesnáší.
Nicméně tady to nefunguje tak jako kdysi u Piaggia, kór Fokt není ani zdaleka takovej machr, jako letcký konstruktér.
Mimochodem mistr Fokt ještě stále žije v představě, že BMW X1 je v podstatě jen zvednutá jednička...
A co to podle tebe je? Podle mne kupé vyšší střední třídy. Jsou více méně dvě možnosti. Buď to rovnají po vzoru šestky, nebo to okoukali od Audi (posunutí kupé a kabrioletů o jedno číslo výš).
tráva je ke krávě jako maso ke... lvovi, třeba😄
trojka je ke čtyřce jako jednička ke dvojce, ale ne jako pětka k šestce.
nikdo nikdy netvrdil, že šestka je pětka coupé...
trojka je ke čtyřce jako jednička ke dvojce, ale ne jako pětka k šestce.
nikdo nikdy netvrdil, že šestka je pětka coupé...
máš recht, nic ze sebou neděj, stejně by to nepomohlo. Ale auta opravdu nejsou hloupá, to jsou jen lidi.
Hlavně nevim, proč to přejmenovali naprosto nelogicky, ikona jako 3 Coupe se taky musela přejmenovat, meli nechat 3 Coupe a Cabrio a 4 Sedan a zde 1 Coupe Cabrio a 2 Sedan a Hatcback
No, na (některých, myslím) asijských trzích se prodává 730i/730iL. A ano, s faceliftem 5er se NA I6 vytratily z nabídky, ale pár desítek 528i/530i najdeš v Německu v pohodě. 😊
BMW jako značka "fajnšmekrov"? To platilo možná ještě před 10ti lety. Dnes je BMW značka nagelovaných eko buzen a jejich blonďatých poloviček...
dost podivny pristup znacky BMW k potencialnym zakaznikom.... nastastie BMW nie je moja salka caju