Tak Mac P1 na Nürburgringu prý zajel neoficiální čas 6:47, někdo dokonce mluví o 6:39, v průběhu týdne má McLaren potvrdit oficiální hodnotu. Tak to aby si jedinci, co tu hlásali, že 918 nic nepřekoná začali připravovat kapesníky, aby mohli utírat slzy >:D Ikdyž jak tyhle situace znám, nebude tu po nich ani památky.
Veyron SS, Agera R a podobné přemotorované *** nepředstavují kvůli své minimální sofistikovanosti a minimálním schopnostem v zatáčkách/na okruhu pro klenoty dnešního automobilového průmyslu jako je LaFerrari, P1 a 918 žádnou konkurenci.
>:D
Já Macku docela fandím, připsat si podobný úspěch - to bychom mohli říkat, že má ve své nepříliš rozsáhlé historii jedno super auto za druhým, a machrovat, že známe úspěšnější sportovní značku než Porsche a Ferrari.
Pro puberťáka, jako jsi očividně ty, je rozhodujícím faktorem dle všeho počet koníků a to milý pane nerozhoduje o tom, jestli je dané auto sportovnější/schopnější/brutálnější. Přečti si pár zahraničních recenzí a ohlasů a pochopíš, že Agera je jako každý Koeniggsegg autem, které neumí své schopnosti prodat a neumí dostát svým očekáváním. Čili je to pouhý předmět pro šejky z Dubaje, kteří to mohou předvádět někde na bulváru a chlubit se, že mají pod kapotou přes tisíc kobyl. To, že je nikdy, nevyužijí už samozřejmě nezmiňují.
Věř mi, že v reálném světě nadělá z Agery kterékoliv auto z trojice LaFerrari/P1/918 naprostou sekanou.
Nejsem moc fanda těhle hybridů,přijde mi to zbytečně těžké a stejný výkon se dá dosáhnout i normálním motorem.
.Ale design bere dech,stejně jako technická dokonalost.Jinak bych chtěl vidět tu stabilitu auta na mokru,tyhle monstra musí být strašná.
Ještě malý srovnání,je to hodně zajímavý:
McLaren P1
0-100 2.8s
0-200 6.8s
0-300 16.5s
Veyron SS
0-100 2.5s
0-200 6.7s
0-300 14.5s
Koeniggseg Agera R
0-100 2.8s
0-200 7s
0-300 14.5s
Porsche 918
0-100 2.8s
0-200 7.7s
0-300 22s
Relativně malý motor McLarenu a Porsche se prostě nezapře,a na 300kmh jim to,i přes pomoc hybridu,už "trvá":DD
Jsem zvědav na LaFerrari,myslím,že bude ještě rychlejší než Mac, někde na úrovni Aggery R.
No a Huayru,s normálním spalovacím motorem,bych viděl někde okolo časů 918tky,možná malinko rychlejší...
Re: Kdo bude rychlejší na NR je důležité pro automobilky,já
Zatímco u HB je čas na NS jen honěním trika, tak u těchto extrémních aut je to dost podstatný údaj, který tvoří jejich image.
Jestli ti to v té sportce vyjde, tak si vybereš to nejrychlejší, neboť nikdo nechce utratit bezmála třicet mega za auto, které je druhé.
Kdo bude rychlejší na NR je důležité pro automobilky,já
si vyberu až po testu v mém oblíbeném EVO magazínu,ale asi si stejně pořídím LaFerrari,i kdyby čirou náhodou nevyhrálo.Samozřejmě,jestli mi to v té sportce konečně výjde... >:D