Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: McLaren P1: Z 0-300 km/h za 16,5 sekundy

McLaren P1 našel svého prvního majitele. Nic tedy nebránilo zveřejnění dalších technických údajů, které berou dech.
Zpět na článek
Avatar - beibej
22. 10. 2013 21:33
Re: Rýsuje se rekordman
kdyby mac nepřeválcoval ani Poršku tak to by se rovnou mohl jít utopit do rybníka...
Avatar - Petrolhead_CZ
22. 10. 2013 21:24
Rýsuje se rekordman
Tak Mac P1 na Nürburgringu prý zajel neoficiální čas 6:47, někdo dokonce mluví o 6:39, v průběhu týdne má McLaren potvrdit oficiální hodnotu. Tak to aby si jedinci, co tu hlásali, že 918 nic nepřekoná začali připravovat kapesníky, aby mohli utírat slzy >:D Ikdyž jak tyhle situace znám, nebude tu po nich ani památky.
Avatar - Petrolhead_CZ
22. 10. 2013 21:27
Re: Srovnání
Veyron SS, Agera R a podobné přemotorované *** nepředstavují kvůli své minimální sofistikovanosti a minimálním schopnostem v zatáčkách/na okruhu pro klenoty dnešního automobilového průmyslu jako je LaFerrari, P1 a 918 žádnou konkurenci.
Avatar - šmoula nešika
22. 10. 2013 23:22
Re: Rýsuje se rekordman
Když se to vezme kolem a kolem, MP4-12C nebude nejspíš lepší než 458. Ale budeme-li pohlížet na starší modely...
Avatar - Petrolhead_CZ
22. 10. 2013 21:43
Re: Srovnání
Veyron je sofistikovaný asi jako kus betonu na kolech, určen pouze k doletu na maximálku, kterou lze dosáhnout na jediném místě na planetě >:D
Avatar - šmoula nešika
22. 10. 2013 23:19
Re: Rýsuje se rekordman
>:D
Já Macku docela fandím, připsat si podobný úspěch - to bychom mohli říkat, že má ve své nepříliš rozsáhlé historii jedno super auto za druhým, a machrovat, že známe úspěšnější sportovní značku než Porsche a Ferrari.

Každopádně, vítěz bere vše.
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 10. 2013 09:03
Re: Srovnání
Pro puberťáka, jako jsi očividně ty, je rozhodujícím faktorem dle všeho počet koníků a to milý pane nerozhoduje o tom, jestli je dané auto sportovnější/schopnější/brutálnější. Přečti si pár zahraničních recenzí a ohlasů a pochopíš, že Agera je jako každý Koeniggsegg autem, které neumí své schopnosti prodat a neumí dostát svým očekáváním. Čili je to pouhý předmět pro šejky z Dubaje, kteří to mohou předvádět někde na bulváru a chlubit se, že mají pod kapotou přes tisíc kobyl. To, že je nikdy, nevyužijí už samozřejmě nezmiňují.

Věř mi, že v reálném světě nadělá z Agery kterékoliv auto z trojice LaFerrari/P1/918 naprostou sekanou.
Avatar - beibej
22. 10. 2013 21:31
Re: Srovnání
napsat o Výronu SS že je má minimální sofistikovanost... >:D
Avatar - JDM
22. 10. 2013 22:44
Re: Srovnání
Agera R je ten nejbrutálnější supersport co můžeš mít !!! pro řidiče ne ***e v růžovím polu !!! >:D proto tebe přemotorovaný pro jiný akorát >:-[]
Avatar - Deathstar
22. 10. 2013 11:16
Srovnání
Nejsem moc fanda těhle hybridů,přijde mi to zbytečně těžké a stejný výkon se dá dosáhnout i normálním motorem.
.Ale design bere dech,stejně jako technická dokonalost.Jinak bych chtěl vidět tu stabilitu auta na mokru,tyhle monstra musí být strašná.

Ještě malý srovnání,je to hodně zajímavý:

McLaren P1
0-100 2.8s
0-200 6.8s
0-300 16.5s

Veyron SS
0-100 2.5s
0-200 6.7s
0-300 14.5s

Koeniggseg Agera R
0-100 2.8s
0-200 7s
0-300 14.5s

Porsche 918
0-100 2.8s
0-200 7.7s
0-300 22s

Relativně malý motor McLarenu a Porsche se prostě nezapře,a na 300kmh jim to,i přes pomoc hybridu,už "trvá":DD

Jsem zvědav na LaFerrari,myslím,že bude ještě rychlejší než Mac, někde na úrovni Aggery R.
No a Huayru,s normálním spalovacím motorem,bych viděl někde okolo časů 918tky,možná malinko rychlejší...
Avatar - JDM
22. 10. 2013 22:45
Re: Kdo bude rychlejší na NR je důležité pro automobilky,já
no s tou sportkou bych to moc neviděl je na ní dlouhá fronta (já tam taky stojím) >:-[]
22. 10. 2013 14:08
Re: Kdo bude rychlejší na NR je důležité pro automobilky,já
...LaFerrari už stejně nevybere :-) na visačce je nápis "vyporodáno". Jako bychař by to ale byla moje volba taky...NS neNS ;-)
22. 10. 2013 13:26
Re: Kdo bude rychlejší na NR je důležité pro automobilky,já
Zatímco u HB je čas na NS jen honěním trika, tak u těchto extrémních aut je to dost podstatný údaj, který tvoří jejich image.
Jestli ti to v té sportce vyjde, tak si vybereš to nejrychlejší, neboť nikdo nechce utratit bezmála třicet mega za auto, které je druhé.
22. 10. 2013 12:20
Kdo bude rychlejší na NR je důležité pro automobilky,já
si vyberu až po testu v mém oblíbeném EVO magazínu,ale asi si stejně pořídím LaFerrari,i kdyby čirou náhodou nevyhrálo.Samozřejmě,jestli mi to v té sportce konečně výjde... >:D
22. 10. 2013 19:49
Re: Kdo bude rychlejší na NR je důležité pro automobilky,já
Ukecals mně :-)
I když - upřímně - Ferrari, zdá se, pozbylo své kouzlo...