no uz coskoro sa dozvieme viac.... toto by mohla byt podoba uz dost blizka realite: [odkaz] , v USA to bude urcite uspech.. otazne je ci to pride aj do europy kde dominuje nemecka trojica...
hyundai toho vyvinul uz dost... a aj dost este vyvinie ( na rozdiel od takej skodovky ) .... vid google... nema vyznam sem vsetko vypisovat...
ono Hyundai je celosvetovo velmi uspesny ... smiat sa mozes akurat z europskych krachujucich spolocnosti z ktorych sa ja uz davno smejem.alebo si mozes poplakat, hyundai nabera tempo... za dalsie 2 roky toho predstavi dost... az sa ti hlava zatoci... opat skus google...
>:D
nabírá tempo? abysme se toho dožili... čekám a stále nic, myslím, že fakt dříve uvěřím v toho santu, podívej celá produkce koreai a číny jsou staré nepoužívané a výběhové licence japonců, dále sprostě okopírované technologie věhlasnějších a pokrokovějších automobilek....
myslím, že hnujdaj se kvalitou a použitými technologiemi plácá v těch tebou zmíněných 80tkách >:D >:D >:D auta i30 ix35 fakt jakoby se sem zjevila z minulosti...hujde dávám, ještě tak 5-7 let než si uvědomí, že lépe umí vyrábět/kopírovat kola a začnou se orientovat na indií >:D >:D >:D
kámo myslím, že tohle se nestane raději začni věřit na santu máš větší šanci >:D >:D >:D jo a hujdy budou konkurovat ferrari co za 10 let hmmm? >:D >:D >:D já mám rád pohádky, ale raději o jeníčkovi a mařence, než o téhle parodií na automobilku >:D >:D >:D
Je úplně fuk kolik let HK koncernu dáváš ty. Na jejich úspěch to evidentně nemá vliv. Prosím uveď nějaký příklad staré japonské technologie v současných vozech.
kdyby si vedle sebe postavil corollu z 80ték a třeba i30 pět rozdílů bych hledal těžce, jak v technice tak v designu a tak to prostě je, čína a korea prostě nic nevymyslí, buď použijou starou techniku japonců, nebo okopírují západ a ještě k tomu špatně...
No, tak v autech se nevyznáš, to už jsi všem ukázal. Nejsmutnější z hlediska Evropana je fakt, že HMC dokáže bez větších problémů konkurovat v zásadě jakýmukoliv výrobci a reálně jim ubírá velkej kus z prodejního koláče.
Neumím si představit tak fanaticky fandit někomu, kdo mě může zejtra připravit o práci tak, jak to číní Topper. Ale to vůbec nesnižuje fakt, že HMC učinil obrovskej progres a tvoje dětinský výkřiky na tom vůbec nic nezmění.
S tym musim suhlasit. VW okopirovali spatne, lebo Octa 1 bola v servise priemerne 2x za rok s poruchou, ktora auto znehybnila, pri 90.000 km zodrane calunenie operadla od bezpecnostneho pasu. Passat 2004 1,9 tdi 4motion rad vypinal za jazdy motor ( 2kusy nezavisle od vodica ) a v rychlom pruhu to bol adrenalin. Korejci okopirovali zle, lebo tieto neoddelitelne sucasti zivota vodica koncernu sa mi doteraz vyhybaju ( 99.000 km santa fe ) . Asi kopirovali od fordu, 70.000 km na focuse 2009 a stale nic. 2 tyzdne dozadu som tahal do servisu octu. Pocas jazdy zhasla a uz nenaskocila. >:D >:D >:D >:D
jak někteří diskutéři stále melou o tom, že H/K pořád něco kopíruje.
Jelikož se už nějaký čas podílím na engineeringu v Hyundai, tak to dovedu posoudit velmi dobře. Hyundai se zvedá mílovými kroky a každý nový model je opravdu o hodně lepší než ten předchozí, opravdu o hodně! Má obrovské finanční zázemí a vývojové centrum v Namyangu je na úrovni. Aby se pak někteří za pár let nedivili...
Vzhledem k tomu, že Škoda je celkem malá automobilka, která využívá zázemí Volkswagenu, je to neporovnatelné. Je zázrak, že vůbec rozšiřují vývojové schopnosti Škody. Navíc masivní komplexy nejsou v EU moc běžné. Spíš více menších center. Není to zase tak dlouho, co BMW zkonsolidovalo několik takových, kdy jejich zaměstnanci byli nuceni cestovat desítky kilometrů mezi pracovišti (lidé pracující na ED takhle jezdili mezi pěti). To není jako za dob Hitlera, kdy si mohli postavit vlastní město. :-)
Bohužel tak daleko mé kompetence nesahají, ale teď jsem na to ptal mého Korejského nadřízeného a ten tvrdí, že systém byl opravdu vyvynut v Namyangu a bude se dodávat pro Genesis a Equus společně s 9 st. převodovkou....
Hnujdajovci vy jste jste se na mě seběhli jak sršni :-O Chtěl jsem reagovat odlehčeně, jako v předcházejících příspěvcích, ale vy jste TOTÁLNÍ tupci, tak vám to tady napíšu, ať lidi co chodí na tyhle diskuze, si to můžou v klidu a pohodě přečíst a stejně zastávám názor většiny, hnujdai je váš chlebodárce a vy prodejné d.... Gilgit ano tyhle praktiky tobě a tvému zaměstnavateli Hujdě cizí nejsou co vyhrožují a zastrašují, tohle tady už jednou bylo...ohledně práce, každý má právo vyslovit svůj názor, ale pokud svou práci děla pořádně, nemůže se mu nic stát...tohle je evropský standart, ale někteří pomatenci, kteří se nechávaj jak se říká j...t do ..... od korecjů, nechápou čeho se vlastně dopouštějí...v poslední době se mluví o moderním otrokářství v evropě a je zcela na místě si ho spojit s hnujdajem v České repubublice, protože to jakým způsobem jsou lidi vykořisťování v téhle fabrice je fatální selhání práva v ČR, děje se to i v jiných firmách, které tady cizopasí na českém lidu a je to už 5 let co se to děje v hnujdaji v Nošovícíh a já se těším na den, kdy se brány tohodle lágru zavřou a lidi si budou moci najít DŮSTOJNĚJŠÍ práci a to není daleko, nově zvolená vláda bude podnikat kroky... to že hujda zaměstnává mnoho lidí v česku bych se moc nechlubil!!! a lidi, kteří se tohodle dopouštějí a zavírají oči a zlehčují celou věc, by měli držet huby a stydět se, protože jste hnuj téhle společnosti, když se na to každý den díváte!!!! :-O:-O:-O a k dalším hloupým a propagandistickým příspěvkům v téhle diskuzi reagovat nebudu
Takže si shrneme, co mistr Comprs na začátku debaty tvrdí:
- Hyundai nic nového nevyvíjí. Skutečnost je taková, že vyvíjí. Právě k tomu má velká vývojová centra a o jedné novince od nich je tento článek.
- Auta Hyundai jsou na úrovni 80. let (např. Corolla z té doby). Je to zajímavý názor, nicméně ho nesdílí mnoho lidí. Zejména ti, kteří o autech něco vědí. Ne že by patřili mezi absolutní špičku typu BMW, ale solidní mainstream se z nich bezesporu stává.
Zbytek napsaného nestojí za řeč - výkřiky o pohádkách, Santovi atd.
Připadá mu to odlehčené. Odlehčené to je, bohužel však hlavně o fakta.
V posledním příspěvku (už patrně neodlehčeně) vyjevuje, že kdo s ním nesouhlasí, je úplný blb, placený Koreou.
Navíc přichází s novými tvrzeními, jako např. že Hyundai zaměstnává otroky, vyhrožuje a zastrašuje. Proto až skončí, budou si moci ti lidé vybrat z nabídky práce u lepších firem (kterých si dosud buď nevšimli, nebo jsou v areálu Hyundai drženi v řetězech).
A to vše kvůli tomu, že HMC vyvinula vlastní systém náhonu na všechny čtyři kola...