Pane redaktore, co si představujete pod takovým výrazem "někdy označované jako..."? To auto se normálně před faceliftem jmenovalo B9 Tribeca a po faceliftu vypadlo z názvu "B9" a byla z něho Tribeca.
Jinak šlo podle mě o jedno z nejhezčích SUV do faceliftu, pak se design na můj vkus moc poameričtěl a už to nebylo ono.
a prave jedinecnou este pred faceliftom kedy to auto skutocne vyzeralo akosi inak ako ostatna konkurencia ... po facelifte z toho ale spravili doslova nudne auto a predna maska z chrysleru crossfire [odkaz] vs [odkaz] vyzera na tribece fakt dost divne , nie je to uz ono... :-(
Subaru mělo vždycky problém udělat interiér na úrovni a ani teď se jim to při srovnání s konkurencí nedaří. B9 Tribeca byla pěkná a to dokonce i v tom interiéru, o zpracování mluvit nemůžu, osobně jsem to auto nezkoušel. Ale zákazníci Subaru jsou prostě jiní - skoro bych až řekl, že je zajímají pouze a jen jízdní vlastnosti a že skoro čím je to auto odpudivější, tím víc ho chtějí.
Většina názorů, které jsem si zde přečetl, se opírá o pohled na auto z 50-ti metrové vzdálenosti.
Je to mé čtvrté Subaru, velmi pohodlný stroj na velké vzdálenosti (1000km v jednom zátahu není problém). Žádné prodlevy při sešlápnutí plynu. Žádné poruchy. Je celkem zbytečné o něm psát lidem, kteří se děsí deště na cestě, sněhu, bláta a jediné, kde jezdí svižně je suchá dálnice. Jakmile je cesta jakákoliv jen ne suchá, pak dokážete ocenit vlastnosti Subaru.
Tribeca po F/L nam spolahlivo sluzi ako rodinne auto uz viac ako 5 rokov. A ako pohodlne priblizovadlo pre rodinu s detmi naozaj nema chybu:
- vsade kopec miesta, obrovsky kufor
- aj pri 2 detskych sedackach sa dospely medzi ne posadi
- velmi pohodlne, tiche, dostatocne vykonne
- vyborna spolahlivost: s autom nebol absolutne ziadny problem
- fantasticke v zime
Samozrejme ma svoje nedostatky: pomaly automat, naklananie pri ostrej jazde, vyssia spotreba (u nas dlhodobo cca. 12.5l), palubny pocitac s biednou grafikou a bez oficialnych map Vychodnej Europy - to ale pri vyuziti ako rodinneho auta vobec nevadi.
V Europe ju zabil jediny osadeny motor - velkych SUV s benzinom sa tu predava ako safranu. A ked uz niekto kupoval velke SUV, tak ho ani nenapadlo ist pozriet k Subaru - bezny clovek nie je autickar a o takomto okrajovom modeli ani netusi.
Mimochodom, interier je velmi podareny - od Subaru az necakane, obzvlast pri bezovej farbe. Ziskal aj niekolko designovych cien. Kto tvrdi opak, tak jednoducho trpi predsudkami ziskanymi z kratkeho posedu v XV ci Imprezy.
Kazdopadne pri myslienkach na obmenu za ine auto sa mi nepodarilo ani v dnesnej ponuke najst auto, ktore by Tribecu rozdrtilo vo vsetkych oblastiach a tak sa obmena zatial nekona.
Dovolím si lehké rýpnutí, ale nedivím se, že se ti líbí Tribeca právě po faceliftu, je to podobný nudný "unistyle" jako Škodovka, kterou máš v avataru. Neurazí, nenadchne, šedá myš co se ztratí v davu. Tribec jsem viděl hodně (jak před faceliftem a tak po faceliftu), ale na žádnou konkrétní pofaceliftovou si nemůžu vzpomenout. Prostě šedá myš.
To je otázka názoru, za mě je to snad jediný Subaru, který mě kdy nějak oslovilo a to právě kvůli designu exteriéru i interiéru (před faceliftem samozřejmě).
Za sebe muzu rici, ze jsem to jednou potkal a na vlastni oci se mi libilo a bral bych to kdybch na to mel zbytecny penize. Za sebe :yes:
Mluvim o exterieru, interier se mi nelibi.