Novinky
RS
6
Nedoceněné auto zabité faceliftem.
Přejít do diskuze
euro89
Pane redaktore, co si představujete pod takovým výrazem "někdy označované jako..."? To auto se normálně před faceliftem jmenovalo B9 Tribeca a po faceliftu vypadlo z názvu "B9" a byla z něho Tribeca.
Jinak šlo podle mě o jedno z nejhezčích SUV do faceliftu, pak se design na můj vkus moc poameričtěl a už to nebylo ono.
Jinak šlo podle mě o jedno z nejhezčích SUV do faceliftu, pak se design na můj vkus moc poameričtěl a už to nebylo ono.
3_diamanty
a prave jedinecnou este pred faceliftom kedy to auto skutocne vyzeralo akosi inak ako ostatna konkurencia ... po facelifte z toho ale spravili doslova nudne auto a predna maska z chrysleru crossfire [odkaz] vs [odkaz] vyzera na tribece fakt dost divne , nie je to uz ono... 😒
KANKUNEN
Auto zabité designem. Kdo ten design schválil a navrhl by měl být potrestán, protože hned první reakce veřejnosti byly negativní.
Hittman
Je jasné, že za ty prachy zákazník očekává daleko více, než Subaru nabízí. Např. moderní a kvalitní interiér a i exteriér, což u subaru nebylo.
PlumJelinek
Subaru mělo vždycky problém udělat interiér na úrovni a ani teď se jim to při srovnání s konkurencí nedaří. B9 Tribeca byla pěkná a to dokonce i v tom interiéru, o zpracování mluvit nemůžu, osobně jsem to auto nezkoušel. Ale zákazníci Subaru jsou prostě jiní - skoro bych až řekl, že je zajímají pouze a jen jízdní vlastnosti a že skoro čím je to auto odpudivější, tím víc ho chtějí.
Hittman
Já ti nevím, ale mne přijde němec asi o deset let před subaru, co se interiéru týče. Ale nikomu to nevnucuji 😉
maguille
Většina názorů, které jsem si zde přečetl, se opírá o pohled na auto z 50-ti metrové vzdálenosti.
Je to mé čtvrté Subaru, velmi pohodlný stroj na velké vzdálenosti (1000km v jednom zátahu není problém). Žádné prodlevy při sešlápnutí plynu. Žádné poruchy. Je celkem zbytečné o něm psát lidem, kteří se děsí deště na cestě, sněhu, bláta a jediné, kde jezdí svižně je suchá dálnice. Jakmile je cesta jakákoliv jen ne suchá, pak dokážete ocenit vlastnosti Subaru.
>😁 >😁
Je to mé čtvrté Subaru, velmi pohodlný stroj na velké vzdálenosti (1000km v jednom zátahu není problém). Žádné prodlevy při sešlápnutí plynu. Žádné poruchy. Je celkem zbytečné o něm psát lidem, kteří se děsí deště na cestě, sněhu, bláta a jediné, kde jezdí svižně je suchá dálnice. Jakmile je cesta jakákoliv jen ne suchá, pak dokážete ocenit vlastnosti Subaru.
>😁 >😁
_dabel
Tribeca po F/L nam spolahlivo sluzi ako rodinne auto uz viac ako 5 rokov. A ako pohodlne priblizovadlo pre rodinu s detmi naozaj nema chybu😒br />
- vsade kopec miesta, obrovsky kufor
- aj pri 2 detskych sedackach sa dospely medzi ne posadi
- velmi pohodlne, tiche, dostatocne vykonne
- vyborna spolahlivost: s autom nebol absolutne ziadny problem
- fantasticke v zime
Samozrejme ma svoje nedostatky: pomaly automat, naklananie pri ostrej jazde, vyssia spotreba (u nas dlhodobo cca. 12.5l), palubny pocitac s biednou grafikou a bez oficialnych map Vychodnej Europy - to ale pri vyuziti ako rodinneho auta vobec nevadi.
V Europe ju zabil jediny osadeny motor - velkych SUV s benzinom sa tu predava ako safranu. A ked uz niekto kupoval velke SUV, tak ho ani nenapadlo ist pozriet k Subaru - bezny clovek nie je autickar a o takomto okrajovom modeli ani netusi.
Mimochodom, interier je velmi podareny - od Subaru az necakane, obzvlast pri bezovej farbe. Ziskal aj niekolko designovych cien. Kto tvrdi opak, tak jednoducho trpi predsudkami ziskanymi z kratkeho posedu v XV ci Imprezy.
Kazdopadne pri myslienkach na obmenu za ine auto sa mi nepodarilo ani v dnesnej ponuke najst auto, ktore by Tribecu rozdrtilo vo vsetkych oblastiach a tak sa obmena zatial nekona.
- aj pri 2 detskych sedackach sa dospely medzi ne posadi
- velmi pohodlne, tiche, dostatocne vykonne
- vyborna spolahlivost: s autom nebol absolutne ziadny problem
- fantasticke v zime
Samozrejme ma svoje nedostatky: pomaly automat, naklananie pri ostrej jazde, vyssia spotreba (u nas dlhodobo cca. 12.5l), palubny pocitac s biednou grafikou a bez oficialnych map Vychodnej Europy - to ale pri vyuziti ako rodinneho auta vobec nevadi.
V Europe ju zabil jediny osadeny motor - velkych SUV s benzinom sa tu predava ako safranu. A ked uz niekto kupoval velke SUV, tak ho ani nenapadlo ist pozriet k Subaru - bezny clovek nie je autickar a o takomto okrajovom modeli ani netusi.
Mimochodom, interier je velmi podareny - od Subaru az necakane, obzvlast pri bezovej farbe. Ziskal aj niekolko designovych cien. Kto tvrdi opak, tak jednoducho trpi predsudkami ziskanymi z kratkeho posedu v XV ci Imprezy.
Kazdopadne pri myslienkach na obmenu za ine auto sa mi nepodarilo ani v dnesnej ponuke najst auto, ktore by Tribecu rozdrtilo vo vsetkych oblastiach a tak sa obmena zatial nekona.
PlumJelinek
Dovolím si lehké rýpnutí, ale nedivím se, že se ti líbí Tribeca právě po faceliftu, je to podobný nudný "unistyle" jako Škodovka, kterou máš v avataru. Neurazí, nenadchne, šedá myš co se ztratí v davu. Tribec jsem viděl hodně (jak před faceliftem a tak po faceliftu), ale na žádnou konkrétní pofaceliftovou si nemůžu vzpomenout. Prostě šedá myš.
PlumJelinek
To je otázka názoru, za mě je to snad jediný Subaru, který mě kdy nějak oslovilo a to právě kvůli designu exteriéru i interiéru (před faceliftem samozřejmě).
figurka
V rámci evropského trhu byly největší bolestí motorizace a dle mne exteriér.
Choochoo
Za sebe muzu rici, ze jsem to jednou potkal a na vlastni oci se mi libilo a bral bych to kdybch na to mel zbytecny penize. Za sebe :yes😒br />
Mluvim o exterieru, interier se mi nelibi.