Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Peugeot 308 stojí od 320.000 Kč

Díky zaváděcí ceně stojí nejlevnější Peugeot 308 rovných 320.000 Kč, do 400 tisíc se ale vejde i dieselový motor.
Zpět na článek
23. 10. 2013 11:10
23. 10. 2013 11:19
23. 10. 2013 11:48
23. 10. 2013 12:37
23. 10. 2013 13:12
23. 10. 2013 13:21
23. 10. 2013 13:43
23. 10. 2013 19:13
23. 10. 2013 14:35
23. 10. 2013 16:05
23. 10. 2013 22:27
24. 10. 2013 11:32
24. 10. 2013 12:09
23. 10. 2013 11:19
23. 10. 2013 12:14
23. 10. 2013 12:58
23. 10. 2013 13:00
23. 10. 2013 13:21
23. 10. 2013 14:04
23. 10. 2013 14:04
23. 10. 2013 21:14
23. 10. 2013 23:04
23. 10. 2013 18:51
23. 10. 2013 11:19
23. 10. 2013 11:30
23. 10. 2013 11:40
23. 10. 2013 11:32
23. 10. 2013 11:36
23. 10. 2013 11:40
23. 10. 2013 13:22
23. 10. 2013 12:12
23. 10. 2013 13:07
23. 10. 2013 14:03
23. 10. 2013 14:09
23. 10. 2013 18:43
23. 10. 2013 20:35
23. 10. 2013 14:56
23. 10. 2013 17:26
23. 10. 2013 20:09
23. 10. 2013 15:10
23. 10. 2013 16:29
23. 10. 2013 19:25
23. 10. 2013 20:06
23. 10. 2013 22:39
23. 10. 2013 20:18
24. 10. 2013 15:09
23. 10. 2013 20:07
23. 10. 2013 21:15
23. 10. 2013 21:32
23. 10. 2013 22:23
24. 10. 2013 08:46
24. 10. 2013 09:25
23. 10. 2013 22:06
23. 10. 2013 22:21
23. 10. 2013 22:42
24. 10. 2013 08:12
23. 10. 2013 11:10
pěkné
Vypadá pěkně. Ceny jsou hodně seběvědomé. Ale určitě dost spadnou hned s první akci. Za tyhle ceny si to koupí pár nadšenců, kteří chtějí něco nového....
Rozbalit vlákno
12
Avatar - dal
23. 10. 2013 11:19
Re: pěkné
Peugeot to zkusil stejně jako ostatní u novinky napálit.
Realitu by jsem viděl u té 1,6 o minimálně 60 tis. dolů. Minimálně proto, že se dostane teprve na úroveň G7 a chtíc nechtíc bude muset jít pod aby byla úspěšná.
Avatar - Iv8
23. 10. 2013 11:48
Re: pěkné
Asi se potřebují "zahojit", tak to zkusili. Auto je to moc povedené, exteriér pěkný, sedadla vypadají sportovně (nevím, jestli pro všechny motorizace). Jen ta el.parkovací brzda mi do takového auta nepasuje.
Avatar - Iv8
23. 10. 2013 13:12
Re: pěkné
Protože si už na prázném zasněženém parkovišti nezablbneš. Spíš se to hodí do pětimetrových limuzín.
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 13:21
Re: pěkné
I s pětimetrovou limuzinou si můžeš parádně na parkingu zablbnout.... to mi věř
23. 10. 2013 13:43
Re: pěkné
Marné, jak v tom není ručka, není to ani auto ;-)
23. 10. 2013 19:13
Re: pěkné
Naprostý souhlas, ta el. P brzda se šíří jako rakovina. Naštěstí u nové 308 ji dostává jen nejvyšší výbava a u středního stupně výbavy jen auto s nejsilnějším benzinovým motorem :-) :yes: Zaplať pánbůh! :yes: U Golfu 7. generace totiž není úniku - dokonce ani u GTI 8-s :no: :no: :no: Proto u mě nemá šanci, naštěstí je tu ještě nádherný Leon! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Iv8
23. 10. 2013 14:35
Re: pěkné
Já to vím, pár jsem jich měl a do 5 metrů moc nescházelo. Teď ji mám ovšem s tou elektrickou, smůla...
Avatar - Otrava
23. 10. 2013 16:05
Re: pěkné
Ber to jako přednost :-) Kamarád si takhle před lety hrál na zamrzlém parkovišti s rodinnou Corsou, podle všeho asi ve sněhu přehlédl obrubník a poloosa v háji...

Ale jinak, z článku mi přijde, že elektronickou parkovací brzdu má v základu až nejvyšší výbava (trochu paradox, když je prý výrobně levnější).
Avatar - petrumr
23. 10. 2013 22:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
24. 10. 2013 11:32
Re: pěkné
Kristova noho 8-s
Chci vidět, jak budeš řádit na parkovišti a přitom klikat na tlačítko brzdy >:D
24. 10. 2013 12:09
Re: pěkné
U parkovaci brzdy nemusis mackat tlacitko? (pri odbrzdeni) >:-[]
Avatar - kari.laz
23. 10. 2013 11:19
...
Ceny jsem čekal za základní model pod 300 000. Je pravda, že už základní výbava je poměrně slušná, ale pořád to je 320 000 za tříválcový benzín. Auto se mi líbí, i ten kontroverzní přístrojový štít bude asi otázkou zvyku, ale cenově to podle mého názoru nastřelili moc vysoko.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Choochoo
23. 10. 2013 12:14
Re: ...
Souhlas, pristroje mi prijdou nahore rovnez zajimave a jiste budou i pohodlne :yes:
Cena :no:
23. 10. 2013 12:58
Re: ...
No , někteří tady to řešení s přístrojovkou nemůžou zkousnout , ale není nad vlastní zkušenost . S 308 jsem tedy zatím nejel , ale zkušenost už mám z 208 , a vymyšleno je to dobře . Malý volant máte pěkně nízko v pohodlné a uvolněné pozici a přístroje nad ním akorát pod hranou čelního skla , nemusíte k nim tolik sklánět zrak . Netradiční řešení a chce chvilku si na ně zvyknout , ale mě osobně až překvapilo jak je příjemné . To že někdo bude mít dolní okraj přístrojovky zakrytý věncem volantu není až takový problém , stejně asi neexistuje auto kde by přístroje v klasické pozici nebyly částečně zakrývané volantem. No a pokud Peugeot nabídne v lepších verzích i HUD , nebude vůbec co řešit . Osobně se mi 308čka moc líbí a snad stejně povedené bude i kombi a údajně se připravuje i sedan (možná 408 ??)
Avatar - Snooob
23. 10. 2013 13:00
Re: ...
Len je obrovský rozdiel medzi zaujímavé a užívateľsky príjemné, či dokonca ergonomické!

Sadnite si do toho auta a nadšenie opadne...
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 13:21
Re: ...
...prubnuto a vynikající!!!
23. 10. 2013 14:04
Re: ...
Bráno Pony optikou? >:-[] >:D
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 21:14
Re: ...
hade >:D mno... recenze bude... možná čihnu k blogu...
23. 10. 2013 18:51
Re: ...
Na Slovensku sú pre Access v ponuke 4 motorizacie. ;-)
Avatar - grifith
23. 10. 2013 11:19
SEBEVĚDOMÍ
Sebevědomí automobilce se lvem ve znaku rozhodně nechybí, což se projevuje na zaváděcích cenách 308čky. Nemyslím si, že by tříválcový atmosférický motor byl pro nižší střední třídu adekvátním pohonem a tak pro základní výbavu je prakticky jediná volba. Ano, najdou se i tací, kterým by 1,2 VTi vyhovovat mohl, ale ti se většinou budou orientovat na mnohem jinou cenovou ligu. S postupem k vyšším výbavám začíná 308 dávat větší a větší smysl a určitě bude důstojnou konkurencí zavedeným modelům. Budoucnost jen ukáže, jak model přijmou čeští zákazníci. Myslím, že se stávající cenovou politikou nejnižší verze, nebude mít na růžích ustláno... :-|
Rozbalit vlákno
3
Avatar - dal
23. 10. 2013 11:30
Re: SEBEVĚDOMÍ
Snad jen ten diesel je cenově srovnatelný s konkurencí, ostatní upraví trh.
Avatar - kari.laz
23. 10. 2013 11:34
Re: SEBEVĚDOMÍ
je více aut s tříválcovým 1,2. Z vlastní stáje 301 a C-Elysée nebo Rapid, ale je pravda, že to jsou lowendové modely s cenami "již od...."
Avatar - grifith
23. 10. 2013 11:40
Re: SEBEVĚDOMÍ
Trefil jsi hřebíček na hlavičku, u dvojčat C-E/P301 s tím problém nemám.Tam je to kompenzováno cenou a je to právě o tom, že tyto modely zvolí méně nároční lidé, kterým nebude chudší výbava či slabší motor vadit. P308 je zacílen na jinou sortu zákazníků a konkurence v tomto sektoru je obrovská.
23. 10. 2013 11:28
Lepsi motor len s tabletom :-\
Cena sice nie je najnizsia ale ten tablet v strede? ;-\ To bude problem pre mnohych potencionalnych zakaznikov. V zaklade, zial len dva motory. Takze aj napriek podarenemu exterieru to vidim na konkurenciu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - guze
23. 10. 2013 11:53
Re: Lepsi motor len s tabletom :-\
Takto vypadá bez "tabletu" s klasickým rádiem a sklasickým ovládáním klimatizace [odkaz] :-)
23. 10. 2013 11:56
Re: Lepsi motor len s tabletom :-\
Ano. Vyzera to ovela lepsie a na ovladanie to tiez bude lepsie. Ale ked chce clovek lepsi motor tak vyfasuje tablet.
Avatar - Cuba66
23. 10. 2013 12:25
Re: Lepsi motor len s tabletom :-\
Tak tohle bych si přál u 1,6 92kW ve druhé výbavě. A dal bych si tam ještě hezčí 2DIN rádio s navigací od Kenwoodu a hlavně s odnímatelným displejem (mou slabostí je Garmin). Ale asi to bude jen s manuální klimou, to ale není vždy chyba. Horší je, že to bude jen u holátka s tříválcem...
Avatar - guze
23. 10. 2013 12:28
Re: Lepsi motor len s tabletom :-\
Jj, je to jen manuální klima.... :-)
23. 10. 2013 18:50
Re: Lepsi motor len s tabletom :-\
Na Slovensku sú pre Access v ponuke 4 motorizacie. ;-)
Avatar - Cuba66
23. 10. 2013 12:29
Re: Lepsi motor len s tabletom :-\
Navíc ti ten tablet Tamilové ze Žižkova dřív nebo později vydloubnou. A to, že přitom zničí půlku palubky bude jenom takovej malej bonus navíc :-)
Avatar - KANKUNEN
23. 10. 2013 11:32
Megane po liftu
je jasná volba. Základ 1,6 je pro danou třídu a dobu férová nabídka.
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 11:36
308 vs. 508
Ta cena se mi zdá trochu přestřelená ... 508 je jen o málo dražší a proti 308 podstatně lepší
Rozbalit vlákno
4
23. 10. 2013 11:40
Re: 308 vs. 508
tak ta momentalna akcna cena za 508 je fakt zaujimava.
2.0 HDI 140k Active za 505?? :yes:
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 13:22
Re: 308 vs. 508
a k tomu v paketu zadačo jsou ksenony a vyhřívaná pr.el
Avatar - Choochoo
23. 10. 2013 12:12
Re: 308 vs. 508
Souhlas, u 308 a motoru THP je treba ubrat tak 40-50tis a pak se to mozna bude prodavat. Cekam akcni cenik do vanoc ;-)
Avatar - wakantanka
23. 10. 2013 12:48
Re: 308 vs. 508
Ja si myslím, že nastrelili takú cenu preto, aby mali z čoho spúšťať, keď človek prejaví vážny záujem. Mám taký pocit, že tých spomínaných 40 - 50 ti dajú dole hneď aj bez veľkého zjednávania. To bude len taký obchodnícky trik, ako to vídame bežne trebárs v reťazcoch. Nastrelia vysokú cenu a potom spustia aj 50 %, lebo československý zákazník rád nakupuje so zľavou. >:D
23. 10. 2013 12:27
Kvalita nemůže být levná! Kdo chce láci tak si koupí Rapida
nebo Dáčku.. :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2013 12:43
Re: Kvalita nemůže být levná! Kdo chce láci tak si koupí Rap
no neviem neviem... aspon an slovensku je rapid dost drahe auto stale este... ;-)

11 a pol tisic eur vysolit za auto kde fakticky nemas ziadnu vybavu, fakt ziadnu!!! a mas len 55KW motor ktory pritom zerie 6 litrov priemerne je aj pre poctiveho cloveka na zamyslenie ci este radsej si nepriplatit par stoviek eur a nekupit uz nieco poriadne.... co skutocne bude stat za tie prachy.... taka 308 v zaklade za necelych 13 000 eur je uz aspon dostojne auto... co sa o rapide aj za tych 13 000 stale neda povedat bohuzial
23. 10. 2013 13:47
Re: Kvalita nemůže být levná! Kdo chce láci tak si koupí Rap
Jasně, ta 308 má MNOHEM lepší motor, kterej, samozřejmě, nežere ani ň.
Jen pro tvé info: Ta 308 je v základu taky s tříválcem.
23. 10. 2013 18:55
Re: Kvalita nemůže být levná! Kdo chce láci tak si koupí Rap
Na Slovensku sú pre Access v ponuke 4 motorizacie. ;-)
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2013 12:34
ceny 308micky su myslim aspon u nas ok
na slovensku ked sa pozeram do cennika a porovnam si zakladnu 308micku so zakladnym rapidom spaceback tak nie je o com....

rapid spaceback active 55KW ( zaklad bez klimy, bez palubneho pocitaca ) 11 430 eur - s klimou a s palubnym pocitacom vo vybave ambition sme uz na cene 12 730 eur

308 acces 60KW ( zaklad - klima, el zrkadla, palubny pocitac ) 12 890eur

tak a teraz si pozrime obe auta a porovnajme.... razvor, kufor, imidz, sirku interieru, silu motora, zaruky, .... z tohto je peugeot 308 jasny vitaz..... naopak rapid sa javi ako totalne predrazena skatula na kolesach... za 11 430 eur dostane clovek auto bez vybavy... bez dialkoveho centralu, bez hmloviek, bez laktovej opierky, bez palubneho pocitaca, bez klimy.... bez vsetko.. snad len volant to ma v zaklade.....

a potom ze pezot je drahy... houby
;-)

staci si porovnat akekolvek auto so skodovkami a hned clovek nema pocit ze je drahe ;-) prave naopak... ta 308 v zaklade za to co ponuka je u nas tak lacna az sa mi to nechce verit :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2013 14:50
Re: ceny 308micky su myslim aspon u nas ok
V Česku máš za 12000 € Rapid TSI Fresh Ambition. A když vezmeš v úvahu "pežotí" tříválec, který si ani s 1.2 MPI nemá co vyčítat a kterého se zbavíš jen astronomickým příplatkem, není to tak špatné.
23. 10. 2013 16:18
Re: ceny 308micky su myslim aspon u nas ok
Neviděl bych to tak optimisticky. Když vyloučíme tříválec 1.2, který je tam kvůli "cena od", tak první použitelná kombinace je 1.6 HDI (68 kW) Acess za 392 tisíc. Příznivci benzínu si paradoxně musí připlácet, protože cena benzíňáků začíná (po vyloučení té 1.2ky) až na 405 tisících. Podle mě hodně sebevědomé ceny.
23. 10. 2013 18:57
Re: ceny 308micky su myslim aspon u nas ok
Na Slovensku sú pre Access v ponuke 4 motorizacie. ;-)
23. 10. 2013 19:42
Re: ceny 308micky su myslim aspon u nas ok
Jo ... podíval jsem se na slovenský ceník a vypadá lépe než ten český, který nesmyslně váže Access jen na benzinový tříválec a nejslabší diesel.
23. 10. 2013 23:02
Re: ceny 308micky su myslim aspon u nas ok
A uz tady nekdo rekl, ze?:
Na Slovensku sú pre Access v ponuke 4 motorizacie
>:D
23. 10. 2013 12:41
Král segmentu...
...no jasně, ale, bohužel, jen cenově.
Jsem zvědavý, jestli udělaj i CC, z tohoto základu by to mohl být teprve krasavec :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 21:16
Re: Král segmentu...
...Mariachi... dej si svízko... ono je to fakt neskutečně fajn vuzek.... :yes: baví to s ním více než s golfem... opravdu
Avatar - Jaros71
23. 10. 2013 13:07
Vypadá dobře..
Auto je podařené.
Ceny za vyšší verze se mi zdají celkem dobré..a nějaké akce budou..
Základ mohl být určitě levnější..! ;-)
Interier se zdá kvalitní a podařený.
Karoserie je taková francouzská variace na Golf..
Na prodeje jsem zvědavý.
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 14:03
Cena? Klidek...
Kto zna Peugeot ten vi, ze sleva u pultu bude cca 20 procent. Pak to bude zrejme TOP nabídka nižší stredni, samozrejme pokud Vam vyhovuje nabídka motoru. Pokud ne, pristi rok bude vyber bohatsi.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 21:17
Re: Cena? Klidek...
...až tak bych se do hrudi se slevou v případě tohoto modelu nehnal...
Avatar - dal
23. 10. 2013 14:09
Test?
Ještě by mne zajímalo, kdy tady bude test 308?
Na to že se jedná o důležitý model a že je prodej na spadnutí, tak redakce docela chrápe.
Rozbalit vlákno
2
23. 10. 2013 18:43
Re: Test?
Slusny testik urobil redaktor, ktory ma aj pretekarsku licenciu.
[odkaz]
Skoda, ze svojou nepozornostou poskodil znacku Citroen, ked porovnal francuzsku, tzv. suchu hmotnost P308 s prevadzkovou hmotnostou C4, ktora je podla 95/48/EC.
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2013 14:56
Cena
Ceny mi na první pohled nepřipadají špatné. Už základní výbava vypadá docela použitelně a Peugeot nemá být žádný low-end. Problém, který jsem čekal, ale je, že jak se člověk nechce spokojit se slabou 1.2, musí připlatit 80 tisíc. Snad se to brzy změní.
Rozbalit vlákno
2
23. 10. 2013 17:26
Re: Cena
Presne tak. Za 450 tisic silnejsi diesel i s navigaci a kamerou, to je velmi slusne na startovaci cenik.
23. 10. 2013 20:09
Re: Cena
Na Slovensku sú pre Access v ponuke 4 motorizácie. ;-)
23. 10. 2013 15:10
Peugeot
No, nejsme velkým fandou Peugeota ani menších vozů, ale zde musím dát velké plus. Oproti Rapidu to má styl, šarm a vypadá jako dospělé auto.
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 16:29
Krásné auto...
zabité cenou... resp. cenou za 1.2VTi ;-\

Kdyby tam byla 1.6VTi, bylo by to o poznání lepší...
Rozbalit vlákno
2
23. 10. 2013 16:55
Re: Krásné auto...
1.6 VTi uz nemá smysl dal vyvijet kvůli emisnim limitum. Pristi rok prijdou 3-valcove turbomotory. Na nižší stredni to jako stredni motorizace dynamicky bude jiste stacit.

Obavam se však spolehlivosti nove uvedenych turbomotorku. I koncernu trvalo par let nez defekty vychytal (zda vubec). Zde je PSA pozadu.
23. 10. 2013 17:51
Re: Krásné auto...
V podstate suhlasim, ale vychytal ako vychytal, najnovsie motory TSI su na trhu kolko? rok a nejaky mesiac? Stare TSI bolu "pruser", nove su lepsie, ale ako na tom budu po 100000 km, to je vo hviezdach. Spotrebu nejaku uzasnu nemaju, mne tie miniturbomotory nedavaju v praxi ziadny zmysel, iba na papieri...
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2013 17:30
zhodou okolnosti som dnes
prave videl prvykrat novu 308micku ... asi okolo 14.30 ked som sa vracal z carrefouru .... nadherna nizka siroka... a tie led svetla parada ... no ono to vyzera v spatnom zrkadle ako keby za vami bol nejaky varan [odkaz] doslova ako nejaka jasterka krasne drave .... velmi pekne na pohlad... proporcne uz pripomina nemca... nieco ako golfik... uz to nie je ziadne vysoke vajce ako stara 308micka ktoru si clovek neraz zmylil s MPVeckom... musim priznat ze zozadu ked ma obiehala uz to az take super bomba nie je ale aj zadok je pekny... taky trosku akoby useknuty ukusnuty hranatejsi... ale chce to lepsie vidiet... a pozriet zo vsetkych stran... kazdopadne nazor nemenim.. novy levy kral triedy to zasluzene bude, to je jasne, je to krasne auto :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 19:25
P308 Access
To kockate "autoradio" narazene do palubovky modelu Access je katastrofa.
[odkaz]
:-(
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2013 19:42
Re: P308 Access
nevyzera to zase az tak hrozne... proste nemas tam displej no... uz to nie je ono ale nie je to ziadna tragedia,.... asi sa rata s tym ze vacsina zakaznikov si zvoli uz lepsiu vybavu.. na jednej strane ok chapem ze zaklad nemusi byt hned peckovy ale na druhej strane je skoda ze displej dnes uz neponuka pezot v zaklade... myslim ze by si to uz zasluzil... a podobne aj P208.... skoda... ale nevadi.... auto je to krasne... dnes som mal uz tu cest vidiet ho ... no uz to nie je take barokove ako kedysi boli frantici... zacina z toho uz dychat solidnost :yes:
23. 10. 2013 20:06
Re: P308 Access
topper, mne tu nejde o velkost displeja, ale o ten dizajn. Vyzera to ako analogove radio.
P.S. Aj nova Mazda 3 ma v zaklade hore iny entertainment. Horsie je to u Mazdy 3 s tymi otocnymi ovladacmi dole. Skoro ako z Peugeotu 307.
[odkaz]
Avatar - petrumr
23. 10. 2013 22:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 10. 2013 20:18
Re: P308 Access
Tady nejde o to, aby byl ten dotykáč v základu, ale o to, aby dobře fungoval. A v tom PSA za svou největší konkurencí silně zaostává. :-)
24. 10. 2013 15:09
Re: P308 Access
To máš jako android, za všemi svými konkurenty (Apple, W8RT/WP8) zaostává, technicky je to nejhorší systém na trhu a komu to vadí? Asi nikomu, takže... O tom to to není... Zákazníkům to podobně jako android "bude stačit", takže...
23. 10. 2013 19:31
Francozský sympaťák za vyšší ceny
Tak po designové stránce se Peugeot u nové 308 trefil do černého, o tom žádná. Ale že na auto český importér stanovil hodně přestřelené ceny, to je taky bez diskuze. Jinak si nedovedu představit, že bych si jako důstojný motor pro takového auto vybral tříválec - ani s turbem bych to nepřekousl. To ta přeplňovaná čtyřválcová 1.6 mi příjde jako mnohem lepší volba. V autě už jsem seděl, karoserie i kabina je velmi kvalitně zpracovaná. Ten dotykový displej bych si ale klidně odpustil - klimatizaci nelze upravovat pouhým pohmatem na otočný "knoflík", vždy je třeba kouknout od silnice na prsty a to je velmi nepraktické. Navíc se na displeji dělají nepěkné mastné "daktilky". Největší problém je ale velmi slabá nabídka prostoru pro nohy zadních cestujících. V této oblasti je Golf7 úplně jiná liga. Kombík SW ale prý bude mít prodloužený rozvor, takže Peugeot zvolil stejnou strategii, jako Renaultu u Mégana...
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 20:07
multilink
A kolko je potrebne priplatit za zadny multilink?
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 21:15
Nezajimave
Jak uz to padlo, za ty penize zcela nezajimave auto. Mozna tak pro lidi co chteji relativne silny benzin, jinak neni duvod proc priplacet na francouzske auto, kdyz se da vyrazne koupit mnohem kvalitnejsi Auris. Jako Francouz drazsi Toyoty jako pokus dobry, ale mimo misu.
Rozbalit vlákno
4
23. 10. 2013 21:32
Re: Nezajimave
Po technické stránce Auris určitě není špatný a nabízí i víc místa na zadním sedadle, ale není mu to moc platné, když svým designem v očích většiny evropských zákazníků nesahá nové 308 ani po kotníky ;-\ :no: Proto je už nyní jasné, že prodej nové 308 v Evropě bude ve srovnání s Aurisem několikanásobně vyšší.
23. 10. 2013 22:23
Re: Nezajimave
Design no nevim. Vnitrek 308 vypada jak Dacia Logan s prilepenym tabletem a z vnejsku to take neni zadna hitparada. Lide u nizsi stredni hledaji hlavne pomer cena/vykon a ten tady neni. Navic prodeje Peugeotu dela hodne Francie a ta do budoucna moc penez na utraceni za auta mit nebude.
24. 10. 2013 08:46
Re: Nezajimave
Auris vyzerá lepšie ako tento Peugeot. Nebyť toho pošahaného nápadu s malým volantom a prístrojmi nad vencom u Peugeotu, bolo by to v interiéri asi nerozhodne. Zvonka je dizajn Toyoty o triedu lepší. Peugeot šiel cestou umiernenosti ako sesterský C4, ale mu to tak nevyšlo, prílišná umiernenosť a nápadná snaha podobať sa Golfu mu nesedí.
Avatar - dal
24. 10. 2013 09:25
Re: Nezajimave
Mi se líbí Auris ve vnitř a 308 zvenku. Hlavně ten zadek Aurisu je hnus.
Avatar - euro89
23. 10. 2013 22:06
Cena
Nějak nechápu, proč tu každej kritizuje cenu... Osobně si myslím, že nejen tenhle Peugeot, ale v podstatě všechny nová auta nižší střední třídy (samozřejmě s vyjímkou prémie jako 1er nebo CT200h) se dnes prodávají doslova za hubičku. Já mám třeba ještě v živé paměti, kdy nižší střední třída začínala na +- 420tis. Kč a za 300tis. byla jen malá auta a to ještě maximálně s manuální klimou a víc nic. :-!
Rozbalit vlákno
3
23. 10. 2013 22:21
Re: Cena
Jenze nektera hubicka je drazsi nez jina a tahle hubicka je jedna z nejdrazsich na trhu. Lidi neresi kolik stalo neco pred nekolika lety, ale co si za kolik mohou koupit dnes.
Avatar - petrumr
23. 10. 2013 22:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 10. 2013 08:12
Re: Cena
to je sice pravda, ale ospravedlňovat vysokou cenu tím, že před 5-7 lety to bylo normální je docela mimo mísu, to by třeba iPhone musel stát minimálně 30 tisíc a mainstreamové Samsungy a podobně ke dvaceti.

Je to jen o konkurenci, která tu je a stojí výrazně míň. I ten "předražený" VW už je levnější.
24. 10. 2013 08:10
Hodně nastřelený
No jak už zde zaznělo, v Peugeotu jsou nějaký optimisti. První použitelnej benzín až za 405t Kč - sice vcelku slušná výbava a motor, ale většina lidí bude chtít něco jako 1.2tsi nebo 1.2tce a to jinde koupí za výrazně méně. Ba dokonce i ten koncern už i vychází levněji.

No oni zlevní, otázka kolik.. S rozumnou cenovkou si myslím, že to prodejní předpoklady mít bude :-)
Rozbalit vlákno
1
24. 10. 2013 14:10
Re: Hodně nastřelený
Myslím, že někde v diskuzi nad námi kdosi trefil hřebík na hlavičku.
Auta v tomto segmentu, a ne jenom v něm, půjdou pomalu cenově nahoru nebo to alespoň všechny automobilky budou muset zkoušet.
Pažout je jen první, konečně snad všichni pochopili(nebo brzy pochopí), že s marží na úrovni 2-4% dlouho nepřežijí.
Prohra byla, že se nechali vyprovokovat korejci k cenové válce, dolu se ceny dávají lehce, nahoru to již tak dobře nejde. Můj laický odhad je průměrný nárůst o 8-10% do roka, nejpozději.