Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - PERNO
Prekvapenie?
PERNO
| 23. 10. 2013 13:09
Podla mna vobec. Ked Maybach končil tak už vtedy bolo potvrdené že ho plne zastupi S KLASSE novej generacie v takom rozsahu v akom to robil samotny Maybach. Cize jedna veriza minimalne bude "nahradou" za Maybach.
Prekvapenie?
_MT_
| 23. 10. 2013 17:05
Ale ani jedno ze zmíněných aut přímo nenahrazuje Maybach. "Extra" dlouhé S bude pořád příliš krátké. Bude odpovídat spíš Ghostu. A Pullman je šestimístná státnická limuzína, která byla vyráběna vedle Maybachu. A byl ještě větší než Maybach 62. Změna je, že v téhle generaci se bude vyrábět i bez balistické ochrany. Bude tedy dostupnější (nejen finančně, tohle auto prostě jen tak někomu neprodali).

Jestli jsem to dobře pochopil, překvapení nemá být, že taková auta budou vyrábět (jak píšeš, to nebylo tajemství), překvapení je, že by se nějaký model mohl prodávat se znakem Maybachu.
Avatar - romgator
Strategie
romgator
| 23. 10. 2013 13:43
Možná právě toto měli udělat od samého začátku. Mé osobně se Maybych líbíl. Ale jeho budoucnost jako samostatné značky byla dost nejistá. To je asi jako kdyby chtěl Jaguár znovu zavést značku Daimler. Ne však jako součást značky, ale úplně novou samostatnou automobilku. Výsledek by byl shodný s Maybachem. Tedy předražený propadák.
Strategie
_MT_
| 23. 10. 2013 16:56
Maybach nebyl samostatnou automobilkou. Stejně jako Mercedes-Benz to byla jen značka Daimleru. Asi jako Range Rover je značkou Land Roveru.
Avatar - flyboyeda
Já bych Maybach umrtvil a zakopal
flyboyeda
| 23. 10. 2013 20:08
hodně hluboku ať už nestraší :-)
Avatar - pratel
Großer Mercedes
pratel
| 24. 10. 2013 12:14
Uz som o tom pisal davnejsie; myslim si, ze Mercedes chce novym Pullmanom vyraznejsie ozivit a zdoraznit svoju tradiciu v najvyssej automobilovej lige. Zrejme to nebude ”len” predlzene S Klasse ala ”giganticky jazvecik”, ako to bolo posledne roky.

Tato kategoria aut (Rolls, Bentley, Hispano Suiza), bola v minulosti Mercedesu vlastna a prirodzena. Horeuvedenym znackam bol minimalne rovnym, mozno lepsim protivnikom. Vid. historicke Großer Mercedesy 770 (W07, W150) a 600 (W100). Ocakavam, ze novy Pullman bude ovela vacsi ako W222 a extremne prepychovy.

Sorry, ale este trochu odbocim k miestnemu infantilnemu, provokaterskemu opruzovatelovi (vyborny cesky vyraz) - Topperovi82. Uz len cakam s cim sa v diskusii objavi. Chlapec momentalne preziva ”Jaguarovske obdobie” a zhusta kyda na Merdedes - svoju niekdajsiu naj znacku na svete (jeden z jeho mnohych diskuznych citatov: kral ciest, kral je vzdy len jeden a to je mercedes). Myslim si, ze nezavaha a proti Pullmanovi ten Jaguar postavi. Pablb jeden.