Novinky
michalmarek
3
Je třeba to psát ke každému článku o AR, který se tu objeví? 8-s
Přejít do diskuze
Nešťastné pro tebe. Mi se to např. docela líbí a raději teda SPZ na boku, než kdyby se kvůli tomu musela násilně zmenšovat maska, aby se vešla. Rozhodně je to zajímavé a neotřelé řešení.
Myslím si, že zrovna specifické umístění SPZ dělá Alfu Alfou a celkem zajímavě se tak odlišuje od stádního umístění registrační tabulky.
Ne , že by ho tato Alfa moc potřebovala..
Ale když už , tak mohli trošku do sportovna pozměnit přední světlomety..
Jinak je to nádherné auto.
Ty motory by na Alfu mohli být silnější všechny..
Ale když už , tak mohli trošku do sportovna pozměnit přední světlomety..
Jinak je to nádherné auto.
Ty motory by na Alfu mohli být silnější všechny..
Většina lidí se asi shodne na tom, že Giu je kus nádherného auta, ale s horizontálně orientovanými a dravě se tvářícími světlomety by jí to slušelo ještě mnohem víc, protože by jí to opticky výrazně snížilo hodně nafouknutou příď... ;-\
Mě se teda líbí moc a ostatně není důvod Alfě v oblasti designu nevěřit. U designu jednotlivých modelů bylo vždy jen otázkou času o kolik let sahá dopředu a kdy se potká se soudobým vkusem hlavního proudu.
Jak se to vezme. 1,4T Multiair mi určitě nepřijde out ani při srovnání s přímostřikovými motory.
A základní 1,4T taky není jako základ vůbec špatný motor.
A základní 1,4T taky není jako základ vůbec špatný motor.
😉
Všiměte si, že Alfa je jediná, kdo respektuje, k čemu se vlastně dvouspojka hodí - u rychlých benzínových motorů zkracuje čas, kdy při řazení nejde výkon na kola... všude jinde je to jako jít v zimě na sjezdovku s jízdním kolem, a divit se, že to není ono... a na lyžích by se jeztdilo líp, i když jsou levnější.
:-!
Všiměte si, že Alfa je jediná, kdo respektuje, k čemu se vlastně dvouspojka hodí - u rychlých benzínových motorů zkracuje čas, kdy při řazení nejde výkon na kola... všude jinde je to jako jít v zimě na sjezdovku s jízdním kolem, a divit se, že to není ono... a na lyžích by se jeztdilo líp, i když jsou levnější.
:-!
este k tomu to nestastne umiestenne SPZtky kdesi naboku na narazniku ... uplne dehonestuje cely predok... skoda ze si s tymto alfa uz 15 rokov nevie dat rady
Jazdim naftu, tak jedine lavoverny 😄 Benzin kupim jedine, ked je ho mozne prerobit na plyn.
Musím naozaj na serveri o autách rozvádzať výhody priameho vstrekovania? Efektívnejšie horenie zmesi, možnosť spaľovať chudobnejšiu zmes, citeľne nižšia spotreba paliva. A samozrejme nižšie emisie, čo je v dobe pokút za nadmerné emisie pre automobilku aj finančne zaujímavé.
Takže áno, v dobe Euro V a blízkej Euro VI sú nepriamovstrekové motory dinosaury odsúdené na vyhynutie.
Takže áno, v dobe Euro V a blízkej Euro VI sú nepriamovstrekové motory dinosaury odsúdené na vyhynutie.
Vždy ma pobaví, keď nejaký pravoverný petrolhead a alfista chce prerábať benzínový motor na plyn. Takzvaný gashead. >😁
jo - a boule na blatnicich taky nema ty spravny, vid?
A prolisy na dverich.. a rozevlatou palubku... a sedmiletou zaruku, byt krvave zaplacenou... proste neni to Hyundai.
NASTESTI!!
>😒]
A prolisy na dverich.. a rozevlatou palubku... a sedmiletou zaruku, byt krvave zaplacenou... proste neni to Hyundai.
NASTESTI!!
>😒]
Stačí zvolit verzi QV a bude po problémech >😁 Nadneseně myšleno. Chápu, že někomu se předni světlomety nemusejí líbit, každý můžeme mít odlišný názor. Myslíš že i volba motorů je prakticky dostatečná, benzínové motory o 77-173kw a diesely 77-125kw, co chtít víc? >😒]
Ale už by mohli prejsť pri turbobenzínoch 1,4 na priamy vstrek, nepriamovstrekové turbobenzíny už sú trošku out.