On ten Golf toho má v základu tak trochu víc již v základu, na rozdíl od ožebračené Octavie... Ale Češi si toho evidentně stále nevšimli. Někteří už ale pochopili...
Vyborne:) takze az tu nekdo bude kritizovat třeba francouze(renault, citroen) za nenazrany motor a horší zpracování, můžeme taky oponovat tím,že s faceliftem či dalším modelovevym rokem se to zlepší a auto je vlastně dobre:) neber to spátn.e ale v tom případě jsou dobrá skoro všechna auta, které mají podobne nedostatky. Ve výsledků je nynější octavia prostě nedokonalym vozem s těmito chybami.A tak to prostě je. Automobilka
Muze změnit , ale taky nemusi.... Za mě je nejkvalitneji postavena
O2 před fl. A neboj, ty vozy znám více než z obrázků :-)
Teď jsem měl tu čest absolvovat v nový Oktávce 2000 km během 4 dní. Než chybějící XDS, který bude tak maximálně rychleji opotřebovávat destičky, mě na tom autě rozčiluje prazvláštní řízení. Volant při jemným dolaďování směru na dálnici jakoby skáče přes zuby. Po naznačení směru posilovač totiž skokově zabere a zatočí. Těžko se to popisuje, ale je to značně otravné a unavující. Navíc se pak dost blbě řídí jednou rukou a i při řízení 2 to je obtěžující. Asi je to vina posilovače možná by to šlo softwarově opravit, ale takhle mizerně provedený řízení jsem ještě v žádný Škodovce nezažil a vlastně ani v žádným jiným autě. Jinak je to auto příjemný. Oproti O1 nebo O2 žádný velký pokrok (vyjma prostoru na zadních sedadlech), ale že bych si ji honem musel koupit to zas ne. Prostě taková konfekce.
Lépe postaveno s horších materiálů.
Takový pěkný hrad z pískovce a obyčejnější hrad ale z pořádného kamene.
Ten první by nepřežil první útok.
Jen tím chci říct, že u OII mám pocit, že za své peníze dostávám kus poctivého auta u OIII mám pocit, že mně chce někdo podvést.
D1 to není, OIII je po sečtení všech + a - oproti OII maximálně přešlapování na místě. Já osobně řadím po zkušenostech s oběma vozy OII nad OIII. OIII mne na rozdíl od OII tolik nepřesvědčuje o dobře vynaložených penězích a o své fortelnosti, bytelnosti i kvalitě.
stale tvrdim ze O2 je lepsie auto ako O3 .... a to som ani nemal moznost porovnat nazivo pri jazde ale vidim ze moj pohlad ma nesklamal :yes: O2 je daleko dotiahnutejsia a presvedcivejsia ako osupana O3 a to vidno uz na pohlad :yes:
XDS za příplatek by mi nevadilo. Horší je, že je za příplatek pouze se sportovním podvozkem, který bych naopak asi nechtěl. Byl jsem projet RS na 18" a... jo, auto fajn, ale na dálnici je to kostitřas :-( .
No na druhou stranu zase na O2 najdeš vyloženě odfláklý věci. Viz hanebný interiérový plasty, který se leckdy rádi loupou nebo se z nich stírá barva. Pak kupříkladu O3 má výrazně lepší chod řadící páky. U O2 je to katastrofa.
Auto stojí na lepším základu. Bez diskuze. Ty materiály, se dají velmi lehce změnit, když na to automobilka přistoupí. A že by to až tolik vadilo, jako třeba málo místa, to rozhodně nebudu tvrdit.
O3 lépe jezdí, je větší, celkově jde o velmi dobře odladěné auto. Už to není velká kastle na malém podvozku.
ozaj videli ste uz niekto ceny noveho spacebacku na slovensku?
ze vraj mali byt nizsie ako ceny liftbacku kedysi to myslim asi miso karpat kdesi spominal v .... nejakom clanku na nete .... pravda je taka ze nizsie nie su... co ma priznam sa neprekvapilo ... dokonca som zostal prekapeny ze nie su vyssie ako u liftbacku...
u skodovky sa plati za vsetko.. aj za poondiane usb ktore inak stoji 15 eur.... a vsetky dnesne auta to uz maju v serii uz od i10tky az po mercedes S.......
Změna komfortu mizivá. O3 má větší pohodlnější sedačky, ale ani O2 nebyla vyloženě špatná. Já myslím, že je to co se týče jízdního komfortu více méně stejný.
Na co si tu hraješ? Na ještě většího osla než jsi?
U tebe je axiomem to, že co škodovka dělá, špatně dělá. Není třeba žádných argumentů, ničeho, protože ty máš ze startu jasno. Aniž bys vůůůbec něco, byť jen náznakem, tušil.
Tak co sem vůbec píšeš, když píšeš dokolečka to samý? :-!
Přesně tak, tady nejde o žádný extrémní tuning, stačilo by na každé straně přidat tak 1-1,5 cm. Že to pak nové Oktávce sluší nesrovnatelně více, se ukázalo, když takto upravené auta Škodovka prezentovala ve svých reklamách i na autosalonech (!). Tak proč to sakra takhle neudělali u sériové verze?!! :'-(:'-(:'-( Že tojde, dokazuje spousta sériových aut, která takhle hnusně zapadlá kola v blatnících nemají!!!! (příkladem konec konců může být i Octavia I)
Reaguji pouze na nedostatky, jako jsou veci, které byli dotaženy u předchDch sedadlech je jednoznačně přínosem, o tom nediskutuji. Jenže místo na nohy facelift nevyřeší, stejně tak nelíbivé tvary karoserie ( třeba u asijských vozů). Proto je stejné, že když přijde jiná automobilka se špatnymi materiály ( nebo levnou zadní nápravu), mužeme konstatovat, že pokud automobilka bude chtít, muže se to zlepšít a je to dobré auto, stejně jako tomu je u Škodovky, a to jsi napsal, pokud mne nešálí zrak >:D
Místo na nohy v zadu je příjemná věc, ale pokud si jezdil na Octavii II před fl a na Octavii III, tak musíš uznat, že OII je prostě poctivěji postavený kus auta, než je NYNÍ ( ne po faceliftu, který ještě není, ani po zlepšení, které zatím také není) Oktávia III :-) On je mimochodem i znatelný ušetřený peníz mezi O II a OII fl :-) vím o čem mluvím :-)
Nemužeš měřit dvojím metrem.. korejec/francouz to nemá, je to jeho velké mínus a škodovka to taky nemá? neva.. třeba to doladí.. takhle to nefunguje... je to mínus u každého auta. Stejne tak náprava, nebo jiné věci, které nejsou dotaženy ať u koncernu, tak i u jiných automobilek
P.S. Tebe by nenaštvalo, že v tak povedeném voze, jakym bezesporu OIII je máš levné plasty hodné korejských vozů z přelomu tisíciletí? ( ber s nadsázkou), což u OII nebylo zvykem. Tohle dříve u Škodovky nebylo zvykem a nyní i ten Renualt je bohužel trochu dál ( alespon v levnějších výbavách ). Nedávno jsem měl přímé srovnání nového Spacebacku a Clia. Spaceback bezdiskuze hezčím a dospělejším vozem, daleko lepší než liftback ( v červené barvě zvlášte :) )... do té doby než jsem si sedl dovnitř a prohlídl a ohmatal interiér :( to je škoda.... velká :( )
Pokud se nepletu, ven z podběhů se kola vystrčit nesmějí... Pak by bylo vozidlo technicky nezpůsobilé... Mám dojem, že nahoře kolega myslel normální podložky s tloušťkou pár mm, a ne garážtuningový podložky vysoustružený z radiátorový litinový roury...:-)
dotaz: nemá náhodou tento konkrétní kus výbavu "Lane assistant"? tyto projevy někdy mohou být způsobeny tímto prvkem výbavy - auto najde na silnici pruhy a "nechce" se mu akceptovat drobné korekce směru volantem (pokud nejsou nezbytně nutné)... chce to použít více síly a pak tam jistý "skokový" pohyb volantu může nastat, když tento systém "přemůžeš" silou... Mrkni do "asistentů" a případně vypni tento systém.
Pokud auto lane assist nemá, tak skutečně pomůže jedině servis a diagnostika...
Jazdim na OIII RS a zjavne ma aj natacanie tlmenych do zakrut, vidim pri starte ako svetlomet meni poholu hore a dole a potom doprava a dolava. No v zakrutach to nefunguje. Nevidel som to ani v priplatkovej vybave pre SR, myslim si ze by to zvladla.
Rozmyslam, ci RS ma XDS, ked to v clanku nie je spomenute.
pro tebe je ty jelito bez jakekoli zkusenosti skodovka evidentne snem. pro mne je to proste prachsprostej prumer. auto ktere se fasuje v praci. ja si auta kupuju a stridam znacky. ty si tak maximalne nad plakatem honis saska.
V základu jo, ale kdo taky kupuje auto v základu za běžnou ceníkovou cenu. Většina lidí to koupí v nějaké akční verzi. Jinak u škodovky to bude značkou a o něco levnejším servisem.
Škodovka u Rapidu ukázala, že když zákazníci něco nepřekousnou, tak to změní. Takže to jde. A ne že ne. :-!
A jak jsem psal vejš, raději tvrdý plast a pořádný místo, než se někde mačkat a mít kolem sebe hodnotný plast.
Není lepší. Je to jako by si porovnával adidasky před 2 lety a teď. Jsou to prostě stejný boty jen nový neošlapaný. Nemyslím, že je jedno auto technicky dál nebo lepší než druhý. Prostě když už máš O2 olítanou, tak si koupíš O3 a by si měl zase nový auto. Víceméně stejný jako to starý, ale prostě nový. Nic tě vyloženě nenadchne ale ani neurazí.
Z mého pohledu je O3 lépe postaveným autem. Že má někde něco tvrdého, nebo v základu torzku, to mi až tak nevadí. To jsou věci, které se dají řešit stupněm výbavy nebo později novým modelovým rokem, nejhůře faceliftem. Ale málo místa na zadních sedadlech, malý rozvor atd. (O2) nijak neovlivníš.
Nebudu omílat vlečnou nápravu u OIII 2,0TDI, kde by z mého pohledu měla být již víceprvková, a to že XDS dají jedině k pro normálního smrtelníka absolutně nepraktickému sportovnímu podvozku. Spíš mi vadí to že když si člověk sedá v poslední době do škodovek vidí jak se na něm čim dál více šetří. Například má OII z 2005 má obě boční dveře v horní časti v provedení měkčený pogumovaný plast - pocitově i pohledem příjemné. OIIF již měl zadní dveře z tvrdého plastu a Yeti už i přední. OIII do dotáhla k dokonalosti nejen tvrdý plast, ale již ani žádná textilní výplň ve dveřích. Prostě jen kombinace několika plastů - to tu bylo naposledy u Favoritu. Golf ve dveřích látkový, nebo kožený dekor má nadále. Samozřejmě tím nechci snižovat kvalitu OIII, jen mě to jako potencionálního zájemce štve.
No tak koupit auto čerstvě jak přijde na trh je vždycky průser, protože si člověk koupí prototyp. Kdo si myslí něco jinýho je jen neznalý věci v automotive businessu. Tohle je přesně ten případ, takže jak vidno podobné problémy zpozoroval i někdo jiný než jen já. Tak to možná půjde softwarově opravit. ;-)
Rozšíření rozchodu náprav by klidně mohli udělat i v rámci budoucí modernizace. Přesně takhle to provedlo BMW u zadní nápravy minulé trojkové řady (E90) a vzhledu auta to nesmírně pomohlo. No a u Octavie III by to bylo třeba provést i u přední nápravy. A pokud nemohli závěsy rozšířit, tak prostě neměli tak moc do šířky vytahovat blatníky! Ten současný stav je příšerný, Kabaň z toho musí mít velkou "radost"! :'-(:no::no::no: Ta fotka nad článkem je nad všechna slova - v tomto úhlu je současná Octavia III opravdu nehezká, takový snímek by v tiskových materiálech Škody Auto určitě být nesměl... Nasadili by jí podložky nebo by retušéři zapracovali fotoshopem, tomu se říká marketingově-designové pokrytectví par excelence... :-O:no:
Já musím mít auto určitým způsobem upravené, (víš sám) takže pochybuju, že bych byl za volant normál verze vpuštěn, nicméně rozdíl v komfortu poznáš i jako spolujezdec. 1,8 TSI by zajímavá byla, ale ta už je jaksi mimo mé možnosti. Jinými slovy za cca. 2-3 roky budu řešit nové auto a podle všeho to bude Mazda 3, i když, Golf s multilinkem asi vyzkouším. Za tu invektivu omluva, občas mně to chytne. ;-)
Na té fotce k tomuto článku je krásně vidět, jak hrozně vzhledu Octavie III ubližuje, že vzhledem k blatníkům má nedostatečný rozchod kol, a to má to auto nejméně 17ky kola! Jediná Octavie I toto měla v pořádku, u II. generace už to bylo horší a u III je to učiněná hrůza. Výrobce to musí moc dobře vědět, když to auto na autosalonech vystavuje s podložkama. Ale proč to tak to auto má z výroby, to nechápu. Je fo fakt hnus a kdybych si Octavii III koupil, okamžitě bych si na ní ty podložky namontoval!