Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - ryman
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 11:45
Toto je velice dobrá nabídka ;-) :yes: :-!
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 12:34
Tak z tohto mi spadla sánka - vynikajúce ceny. Uvidíme, ako dlho im vydržia...
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 12:51
Coz o ceny, ale lepe na me pusobi nove Verso.
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 14:03
Na mňa nie. Oba vozy som si prezrel na autosalóne v Bratislave a musím povedať, že Grand Scenic je voči Versu iný svet. Čo sa týka priestoru, výberu materiálov, dizajnu aj pohodlia. Toyota určite bude bodovať v prevádzke, kvalita a bezporuchový chod sú u Toyoty už povestné, ale Renault ma oslovil podstatne viac. Francúzi kladú veľký dôraz na pohodlie a praktickosť, a pri týchto vozoch je to hodne poznať.
Avatar - woody-alien
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 14:02
No Klaudie, ceny jsou jednoduše sqěllé. Teď ještě vyzkoušet jízdu a favorit už se (možná) rýsuje. :yes:
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 15:14
Ja mám Scénica v krátkej verzii, pokiaľ jazdné vlastnosti iba zachovali, budem spokojný - u mňa to už kandidát je, len sa ešte nepredáva a aj nejaké many ešte chýbajú...
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 21:06
Taky v převodovkách to máš jasný. Na druhou stranu, pokud zvolíš silnější motor a nějakou výbavu, tak máš za půl mega slušný rodinný auto. :yes:
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:05
Asi tak. ;-)
Avatar - ryman
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:11
tak tak :yes:
Avatar - woody-alien
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:12
Já jsem lehce zmlsanej, takže kdybych o takovým autě uvažoval, bral bych ten dvoulitr plus nějaká výbava a jsem přes šestset. I tak je to ale výborná cena. :yes:
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:14
Já jsem na tyhle auta taky zmlsanej, takže by mě rendl neuspokojil. >:D
Avatar - woody-alien
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:16
Tak do R-ka to má fakt daleko, ale zase kdyby si ho moh koupit každej (já), tak co by to bylo za exkluzívitu, ne... ;-)
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:19
eR je už někde jinde, ale v daný kategorii bych vzhledově volil něco od Forda, nebo VW.

PS: vzhledově asi ne... začal bych 4x4 a automatem, nevim, teď, kdo to dělá, nebo ne.
Avatar - woody-alien
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:29
Už jsem psal, že švagr si koupil S-Maxe. Na Klaudia prej dost tvrdý, ale mě vyhovoval. Jezdí dobře. Ale člověče čtyřkolku a automat, to teda marně pátrám v paměti. Ford určitě ne. A u VW to moc neznám. :-!
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:32
No to je fakt, proto mam asi to, co mam >:D Snad VW, ale Sharan už je taková přestárlá bedna. ;-\ S-max se mi celkem líbí, ale to už si myslim, že s tim rendlem nebude technicky velkej rozdíl.
Avatar - woody-alien
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:40
Ještě snad rodinná klasika - X6. >:D

Nebyl ses náhodou projet ve Zlíně, prej se jim jedna nevrátila z předváděčky. :-)
Co vy na to?
| 25. 4. 2009 11:51
Myslím že se dělala pěkná Toyota Previa 4WD. Ale u nás se to oficiálně neprodávalo.
Co vy na to?
| 25. 4. 2009 13:12
Previa zmizla úplne, to je škoda.
Jazdil som s tou prvou, čo mala motor v strede. Na servis asi náročná, ale tá jazda...sedelo to na ceste jak priklincované, závidieť by mohol kde-kto. A pritom priestoru na rozdávanie... ;-) :yes:
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:17
Pri priemerných príjmoch, 3 deťoch a hypotéke sa počítajú aj náklady na prevádzku, takže by som bral možno 7-miestny Expression s 1,5DCi. ;-)
To je 456+13,5 za metlu+15 za sedadlá, to je suma-sumárum ešte stále pod pol mega.
Avatar - woody-alien
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:24
Jasný, seš prostě švorcák a basta. Rendlík a ještě šetří na motoru. :-)

No já zatím jedno dítě a barák jsem koupil už před 14 lety, ještě za jiný ceny za hotový. Takže si můžu trochu vymejšlet. ;-)
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:33
Přistav patro a kup Logana ;-)
Avatar - woody-alien
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:37
Já mám holku, ta si hraje s panenkama... ;-)
Co vy na to?
| 25. 4. 2009 13:12
Tak to si píš, auto nie je tá správna vec na investície. ;-)
Avatar - woody-alien
Co vy na to?
| 25. 4. 2009 13:23
No tak to máš pravdu!
Co vy na to?
| 24. 4. 2009 22:26
Nebuď blbej... naočkuj do toho souseda a až si ho koupí, tak ho zase sundaj o dvě kila. Pak je tvůj čas! >:D >:D
Co vy na to?
| 25. 4. 2009 12:53
Ale hojno, pol mega je slušná cena za slušné auto a nemám dôvod nijak špekulovať. Forman ostane doma, motoragregát a nápravy rozhodne nepredám za cenu šrotu. Však má nabehaných sotva 170 tisíc, malá generálka, a je jak nový. otom ťa niekedy povozím na mojom "samodělku"... >:D
pěkné
neregistrovaný "závodník"
| 24. 4. 2009 12:48
Velice pěkné!! >:D :yes:
kde boční airbagy vzadu??
neregistrovaný "hirc"
| 24. 4. 2009 13:12
může mi někdo vysvětlit, proč to nemá boční airbagy na zadních sedadlech??? Alespoň podle obrázku tam teda nejsou 8-s
Třeba nové Verso má možnost mít boční airbagy nejen ve druhé řadě ale i ve třetí, tak v čem je kurňa problém??
I když se předpokládá, že ve 2. řadě budou děcka v sedačkách, tak mi přijde lepší, kdyby tam ten airbag byl, aby se v případě nárazu ta sedačka "navalila" do airbagu a né třískla o bok dveří.
kde boční airbagy vzadu??
| 24. 4. 2009 13:25
Verso má hlavové/okenné airbagy pre druhý a tretí rad, nie bočné... Tie som nevidel ani v oficiálnom cenníku.
Príjemné prekvapenie
| 24. 4. 2009 13:33
Nó, tak to vyzerá výborne :yes: . Včera som ho videl na autosalóne a musím povedať, že interiér na mňa spravil veľký dojem. Išiel som si pozrieť hlavne nové Verso a facelift RAV4-ky, ale dobre, že som sa zastavil aj pri Scénic-u. Možno to bude ako z tej reklamy: Spomeňte si ako ste hovorili, že nikdy... >:D
Príjemné prekvapenie
neregistrovaný "tomi1289"
| 24. 4. 2009 16:11
>:D no niečo na tom bude lebo aj mne sa Grand Scénic celkom páči...aj keď k MPV nemám vzťah ale Scénic pôsobi na mňa tak útulne a pohodlne už z fotiek (tento nový som ešte naživo nevidel...) no vyzerá dobre :yes: jedine mne vždy vadí keď sú budíky v strede palubovky ale čo už, aj tak je fajn dobra cena,výbava aj design ok ;-)
Bravo!
| 24. 4. 2009 16:29
Tak z té ceny mě padla čelist :yes: A jestli je tohle cena pro Grand tak kolik potom bude stát krátší Scénic?
Bravo!
| 24. 4. 2009 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bravo!
| 24. 4. 2009 17:48
Takže nic pro mě >:D myslím ten Touran
Skvělé!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 24. 4. 2009 17:20
Beze slov :yes:
Slevy, slevy, slevy...
| 24. 4. 2009 17:31
Já teda nevim při současných cenách a slevách u rendlu, jestli je to na padání čelisti. To jste čekali, že to bude stát, jako laguna 450!! litrů? Pane jo, 450 kolíků s dph, to bych se snad i bál, jestli je to ve střední třídě ještě auto. ;-)
Slevy, slevy, slevy...
neregistrovaný "dCi"
| 24. 4. 2009 17:44
změní se něco, když se budeš, nebo nebudeš bát?
Slevy, slevy, slevy...
| 24. 4. 2009 17:54
Mě je to celkem fuk. Pokud ta cenová politika, mě připomínající dobročinost, pomůže renaultu, tak prosim.
Avatar - Ondore
Slevy, slevy, slevy...
| 24. 4. 2009 19:20
U mňa to na padanie čeluste je, teda minimálne v Európe. Ešte som si nezvykol vídať tu ceny podobné tým americkým či japonským, život je krásny, fantázia! ;-)
Avatar - Andromeda
Slevy, slevy, slevy...
| 24. 4. 2009 22:14
;-) :yes:
Avatar - Ronault.
Slevy, slevy, slevy...
| 24. 4. 2009 20:40
489 000, milý pane. Slevnilo to o 120 000 a ne o 250 000, to jen abys tady opět neplácal. A pro jistotu se podívej třeba na to o kolik slevnily jiné auta. I ten Prassat.
Slevy, slevy, slevy...
| 24. 4. 2009 20:53
Hele plácale a už si někdy vyzkoušel třeba stránky renault.cz Jestli ani to nezvládneš, tak je to s tebou na léčebnu. Třeba chytneš pokoj s Klaudiusem. Na ostatní jsem jistě koukal. Třena P407, na to se podívej, to s tebou šlehne. Na prodeje v ČR se ani nedívej, to by se tě lekli i tvoji kolegové na patologii.
Slevy, slevy, slevy...
| 24. 4. 2009 22:06
Klídek, kámo, lebo v tej liečebni skončíš nakoniec sám... >:D >:D >:D
Slevy, slevy, slevy...
| 24. 4. 2009 22:12
Nejsem majitel rendla, to mě nehrozí... ;-) >:D
Avatar - woody-alien
Slevy, slevy, slevy...
| 24. 4. 2009 22:14
Já sice už taky ne, ale někdy si myslím, že už dávno v léčebně jsme. Všichni. Vítej Ádo.. :-)
Slevy, slevy, slevy...
| 24. 4. 2009 22:24
Kdepak, kdo má rendla je ještě nevyléčenej! >:D
Slevy, slevy, slevy...
| 24. 4. 2009 22:18
Nie, práve preto sa ťa to týka. ;-)
Je to asi ako s chrípkou - jedni ju mali, druhí majú, a tí ostatní ju dostanú!
Neboj sa, dočkáš sa tiež... >:D
Avatar - Ronault.
Slevy, slevy, slevy...
| 28. 4. 2009 00:08
Já taky nemám Renault. Dokonce mám koncernový vůz, bohužel (musím po minulém týdnu konstatovat) 8-s
Paráda
neregistrovaný "VaclavII"
| 24. 4. 2009 18:29
Ceny jsou opravdu lákavé, po odečtení DPH ještě lákavější. Moje subjektivní srdíčko tepe pro Scénica, ikdyž Megane grandtour taky není k zahození. Každopádně mě asi uvidí v létě v salónu s objednávkou Scénica, jen nevím jestli grand nebo normál :-)
Paráda
| 24. 4. 2009 18:52
Tak pokud nehodláš převážet 7 lidí nebo si hrát na stěhováka tak kratší Scénic bude stačit. A navíc bude ještě levnější než Grand.
Avatar - Andromeda
Láce...
| 24. 4. 2009 22:37
Hmm,kucí francouzský to vzali od podlahy >:-[]
Jen jsem ještě neměl tu čest(dle fota se mi líbí)...Zrovna ode dneška se v Perníkově koná pod honosným názvem "autosalon" výstava automobilů a doplňků na místním(a před)zimákem.A new Scenic nebyl,Laguna Coupe ano a holce to opravdu sluší ;-) .Nicméně ceny jsou to nezvykle vstřícné a za to patří Renaultu :yes:

PS:Poslední dobou tady Rencek způsobuje občas hysterické reakce :-! ...Copak má tak strašnýho ta značka na triku??? >:-[]
Metalíza za 13.500,- Kč
neregistrovaný "RayBan"
| 25. 4. 2009 02:10
Renault s Toyotou už našli způsob, jak s lidma vyje.bat :-(
Avatar - Katikakus
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 09:29
Co je na tom zvlastniho? U Passatu je priplatek 12800, u Superba musis doplatit dokonce 15000 Kc. :-!
Metalíza za 13.500,- Kč
neregistrovaný "RayBan"
| 25. 4. 2009 11:30
Prima, proč ne třeba 50.000,- Kč za jakoukoliv barvu, klidně i bílou ?
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 12:54
S čím máš vlastne problém...?
Metalíza za 13.500,- Kč
neregistrovaný "RayBan"
| 25. 4. 2009 17:16
Nemám problém - poukázal jsem na nesmyslný příplatek, podobně jakým je třeba "poplatek za vedení účtu"
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 17:56
Oni to kľudne mohli započítať do ceny, a na obyčajné laky dať zľavu - možno by to znelo lepšie, ale bolo by to to samé. Podľa mňa je úplne jedno, z koľkých a akých polžiek vyskladajú cenu - dôležitá je konečná suma, a čo za ňu dostanem. ;-)
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 18:03
Kluku ty řešís pěknou kravinu. To může být i kůže v ceně, ne? Najdi mi jedinou automobilku na světě, kde se nepřiplácí za nějakou barvu. Za všechno se připlácí a nejen u aut, ne? Komická mě spíš přijde poznámka, že jsou nárazníky standart v laku zvláště, když jsou pomalu už od předního okna. To by byla jinak paráda.
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 18:14
Možno sa raz vráti móda čiernych nárazníkov, čo vieš? >:D
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 18:41
No dej pokoj při těch dnešních rozměrech...
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 19:40
Čím viac čiernej, tým vyššia známka z luxusu...no možno to bude lakovaná čierna a lištičky s titánovým povrchom... ;-)
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 20:16
Černá je moje barva, ale ne bakelitová >:D Já si taky dal nakonec černou základní "zdarma" a místo ní natipoval radši TV tuner a ještě mě zbylo na 2 litry nafty >:D
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 20:59
V čiernej som mal kedysi model BMW 635 CSi, tuším bol v mierke 1:20, teda docela veľký. Nádherná hlboká a vysoko lesklá čierna a tenučké pozdĺžne pásiky slonovinovej farby na hranách (lemy blatníkov, línia od predných k zadným svetlám, prelisy na kapote...). Náááádhera.
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 21:16
Dneska koupíš v Tesku sprey za kilo a máš hnědou metlu, jak když prdne >:D

PS:mám svoja auta v 1:18 za posledních 10 let a pořád si s nima hraju! Dokonce jde kroutit volantem a hejbou se kola. Sice hned vypadnou spojovačky, ale je to cool! >:D >:D
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 22:46
Tak to verím...to konkrétne BMW som tuším rozstrieľal so vzduchovkou...vieš, mladosť-pochabosť... >:D
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 22:57
ty somár pojebaný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… >:D >:D
Metalíza za 13.500,- Kč
| 26. 4. 2009 12:38
Tak toto si silne prehnal, priateľu. Keby si bol Slovák, ver, že skončíš s monoklami a polámanými rebrami v najbližšej nemocnici...nech ti je ako Čechovi odpustené, pretože nepoznáš pravý význam slov, ktoré si napísal. Toto žiadnemu Slovákovi vážne nepovedz, lebo dopadneš zle. A že to teraz myslím vážne. ;-\
Metalíza za 13.500,- Kč
| 26. 4. 2009 23:09
Nějakej podrážděnej, co? Připadáš mi, jako by si to slyšel často. Význam znám velmi dobře, nejsem včerejší, ale rozhodně si to nemusíš brát tak osobně.
Metalíza za 13.500,- Kč
| 27. 4. 2009 09:55
Takéto veci mi nerob, som na to háklivý, ok?
Metalíza za 13.500,- Kč
neregistrovaný "RayBan"
| 25. 4. 2009 18:40
Zkoušel jsem objednat auto jen čistě s pozinkovanou karosérií ( se slevou 13000 Kč dolů ), ale marně ;-)
Avatar - woody-alien
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 19:20
Se taky divím, že tohle řeší. Oproti jiným autům i rendlům to nadsazený není. Naopak u proklínaný OII byla metla myslím za osmičku, což bylo snad nejmíň ze všech podobnejch aut.
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 20:24
Jsou automobilky, kde barva stojí i přes 100 litrů a defacto je to auto menší >:-[]
Avatar - woody-alien
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 23:07
Kolik stojí na BMW 3 ? Tuším tak pětadvacet. To je míň než na dodávku ! ;-)

Ale zase bávo v základní bílý. To je mlska. :yes:
Avatar - Katikakus
Metalíza za 13.500,- Kč
| 25. 4. 2009 12:55
Ja jsem jenom chtel rict, ze i u jinych znacek je to stejne. Nic vic, nic min.
Taky si myslim, ze je to hodne. Holt na necem se musi vydelavat.
Navic v cene auta je to zanedbatelna polozka, takze vedi, ze kdo to chce, rad si priplati.
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 15:29
Tak, myslím že těch posledních pár kousků prodaných Crom byly definitivně poslední...
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 18:03
Croma je co? >:-[]
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 18:15
len si rob prču...skúsil som, a musím povedať, že je to kus priestorného a pohodlného auta. Smolu má, že má značku Fiat. Mať na kapote oplovský blesk, vyzerajú asi predaje inak. Jediným problémom tohto vozu je image, nič né. ;-)
Kladivo na Cromu
neregistrovaný "507--"
| 25. 4. 2009 18:29
To si nemyslím. Fiat má na to, problém je jej dizajn. Hoci aj od Giugiara. Príliš prostý.
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 19:32
Skús sa na vec pozrieť nestranne, s iným znakom na kapote by si to možno nepovedal. Dizajn väčšiny modelov VW je taktiež prostý, a pritom ako sa im darí. Pes bude zakopaný inde. Zistili to poľa mňa už aj samotní fiaťáci, ani markantná zmena výzoru pri facelifte predajom nepomohla - vystriedali vážnu a solídnu tvár za športovo-nerozvážny mladícky čumák, a výsledok sa nedostavil. Chyba bude niekde celkom inde.
Kladivo na Cromu
neregistrovaný "507--"
| 25. 4. 2009 19:34
Čumák je len časť auta. A VW? Passat má omnoho viac korenia, bočný prelis, predná maska a tak, Croma, to je sú len jednoduché tvary. Je mi jedno, aký to má znak, já pochválim aj Fiat.
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 20:30
Ale no tak - pozri sa na Cromu zboku...čo napríklad výrazné lemy blatníkov a prahov? Prelis nad zadným kolesom, končiaci až na spodnej línii zadných svetiel, zabiehajúcich až do boku auta? Je to solídne sa tváriace, ale nie nudné auto. S Passatom si nemajú veľa čo vyčítať. Mne príde Croma docela zaujímavá a rozhodne sa nedá s ničím pomýliť.
Kladivo na Cromu
neregistrovaný "507--"
| 25. 4. 2009 20:34
Nedá, ale na tej Crome tie prelisy dobre nevidieť, nie Croma je taká, obyčajná. Veri, lepší dizajn, lepšia prístrojovka(je síce dobrá, ale ten dojem by mohol byť lepší) a Croma by mala šancu.
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 23:33
Tak to si nemyslím.
Kladivo na Cromu
neregistrovaný "baschwek"
| 26. 4. 2009 20:17
Prostý, nadčasový design, to je přesně to co oceňuji. Ne bzumbzum nebo cikcak design, co se za rok okouká a za dva vypadá směšně.
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 18:40
Co je dneska za problém udělat relativně prostorný a pohodlný auto u Fiata... Podle mýho chtěli zaplácnout jednou ranou sedana a MPV. Nakonec to vypadá, jak převouknutá Andula ze sexshopu s variabilním pohlavím.
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 19:30
Tak na toto mám trochu iný pohľad. Pováž sám, že Fiat nikdy nemal úspešch s väčším autom. S malými priam žal vavríny, s veľkým to proste nešlo a nešlo. Strašne rád by tie ľady prelomil, ale ako? Konvenciou to nikdy nevyšlo. Tak chceli byť niečím iní. Kríženec kombi a MPV mohol byť tým správnym receptom, kto ešte má také auto? Ale image je sviňa, nedá sa kúpiť. Marketingu a budovaniu mena značky sa proste musia stále učiť. Najlepšie by bolo, keby odkukali niečo od VW, to je majster v tomto obore.
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 20:13
Mohli udělat Cromu, jako byla v 90 letech a ještě v kombi. Mě se to auto tenkrát celkem líbilo a myslim, že jich lítalo dost. MPV maj Ulysse a nějaký menší mohli udělat extra. Ale to jsou moje myšlenky. Tahle Croma je prostě divná a ještě jsem neviděl jinou barvu, než nějakou bronz metlu.
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 20:17
Mohli urobiť všeličo. najlepšie by asi bolo, keby sa na veľké vozy vykašľali, a vrátili s ak malým, a najmä k starej tradícii športiakov. Pretekový Fiat bol skutočne pojem. A šikovné malé kupátka od Fiatu šli v 70. rokoch na dračku.
Kladivo na Cromu
neregistrovaný "507--"
| 25. 4. 2009 20:19
Ale prečo? Pred vojnou bol Fiat výrobca veľkých aut, vyrábal auto s motorom s objemom 27 litrov.
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 20:32
A koľko tých áut vyrobil, koľko ich predal? Zato menšie športové Fiaty boli pojmom.
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 20:31
Ale je mi divný, že má Fiat celkem velký portfólio a podělal to i u Alfy a Lancie. 164 byla taky celkem populární a u 166 si pamatuju z dob, kdy jsem pro Alfu dejchal, že slibovali 4x4 s 270k a to byl nějakej 97-98 rok. Nebýt dementního čumáku u 166, tak to bylo pěkný auto. No a Thesis to byl pro konzervativce konec všemu. Před rokem zase slibovali, že budou dělat velkou Alfu na Jagu XF... zase ho.no. Před tím slibovali Breru s V8 4x4 do 2 mega... zase ho.no a pořád dokola.
Kladivo na Cromu
neregistrovaný "507--"
| 25. 4. 2009 20:43
Tak BRERA s V8 od Fiatu >:D
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 20:56
Nejde mi vložit příspěvek, ale bylo to tak. Brera 400k svštle modrá v nějakym periodiku.
Kladivo na Cromu
neregistrovaný "507--"
| 25. 4. 2009 21:15
Nie nie nie. Pochybujem, že by Fiat investoval do ľahkého V8 a ´la V8 a nejaký starý V8 v Brere? A vôbec, V8 keď má auto motor vpredu?
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 21:20
Člověče, to bylo v Autocaru, nebo Speedu asi rok před uvedenim Brery na trh, já si to nevymyslel. Je jasný, že by do Fiatu necpali motor z MB, prostě to "jen" slibovali v jednom časáku...
Kladivo na Cromu
neregistrovaný "507--"
| 25. 4. 2009 21:54
Veď já nehovorím, že klameš, ale že Fiat mal absurdnú predstavu.
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 22:22
Fiat asi ne, to spis ty redaktori...
Kladivo na Cromu
neregistrovaný "507--"
| 25. 4. 2009 22:25
Nuž, v Speedu, tam treba ich kydy fakt brať s oborvskou rezervou. Nie nadarmo mám o roku 2004 6 čísiel. :-)
Avatar - woody-alien
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 23:14
Je to silně od věci, ale motor z MB má Grand Cherokee,3.O V6 ještě z dob Daimler-Chrysleru. Tak tomu říkám pohodový svezení, a to má GCH tuhou zadní nápravu. Já jen když teď Fiat kupuje Chrysler i Opel, tak jsem zvědav co tam bude za motor. :-!
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 23:34
...kupuje Opel...?
Avatar - woody-alien
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 23:53
No tak psalo se to, ale musíš to brát s rezervou. Navíc Opel by se údajně bránil takovýmu převzetí.
Kladivo na Cromu
| 26. 4. 2009 12:35
ja som zase čítal, že medzi záujemcami o Opel ni je ani Fiat, ani žiadna nemecká firma...
Tu, na auto.cz.
Avatar - woody-alien
Kladivo na Cromu
| 26. 4. 2009 14:06
Už se k tomu vyjadřoval i Verheugen a šéfové Fiatu mu odpověděli něco o zadku. Ale máš pravdu, že se tady psalo o tom, že mezi zájemci o opel nejsou německý automobilky ani Fiat, ale asi o dva dny později zase psali tohle. Tak si vyber. :-!
Kladivo na Cromu
| 25. 4. 2009 20:55
Talian je dobrý dizajnér, dobrý kuchár. Ale na iné veci ukričaný Talian dobrý nie je - na tie by potrebovali Nemca.
Verím, že ktorýkoľvek z Fiatov keby predávali Nemci pod svojou značkou, mali by úspech.
Kladivo na Cromu
neregistrovaný "baschwek"
| 26. 4. 2009 20:27
S velkými auty fiat neprorazí, na světě je příliš mnoho navtechů a géteýjů, co by radši jeli na dovolenou ve čtyřech v lupu než v cromě >:-[]
Kladivo na Cromu
| 26. 4. 2009 06:16
Samice od Cromaňonce >:D >:D
Kladivo na Cromu
neregistrovaný "baschwek"
| 26. 4. 2009 20:23
Croma, to je to, čím si tu pár znalců, a to přinejmenším evropského formátu, honí svoje komické ego >:D
Kladivo na Cromu
| 26. 4. 2009 20:25
?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku