Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW X5 F15: První jízdní dojmy

Nové BMW X5 se sice začne prodávat až 16. listopadu, vše podstatné o něm ale víme už teď. První kilometry za volantem jsme absolvovali v rakouských Alpách.
Zpět na článek
25. 10. 2013 12:30
25. 10. 2013 14:30
25. 10. 2013 14:49
25. 10. 2013 16:13
25. 10. 2013 23:43
25. 10. 2013 12:52
25. 10. 2013 13:11
25. 10. 2013 14:02
25. 10. 2013 13:39
25. 10. 2013 14:41
25. 10. 2013 13:59
25. 10. 2013 14:19
25. 10. 2013 14:57
26. 10. 2013 13:06
27. 10. 2013 20:23
29. 10. 2013 00:18
Avatar - MarTin1
25. 10. 2013 12:30
Kde jsou
ty jízdní dojmy?? Dyť je to jen soupis/popis technických dat, pár fotek a prakticky informací, které dávno známe....

Btw: Už jsem z těch spotřeb z říše snů celkem v rauši >:D Jako 50d a 6.7 L??? HA HA HA HA HA!!! Za tohle jezdí sotva 330d či 530d.......
Rozbalit vlákno
5
25. 10. 2013 14:30
Re: Kde jsou
S ML320 CDI se svým tempem nedostanu se spotřebou pod 10 l (rekord mám 9.4 l) a opravdu hodně pochybuju, že by se X5 dostala na 6.7 l (takovou spotřebu jsem neměl ani s 2.5 l V6) :-)
25. 10. 2013 14:49
Re: Kde jsou
Souhlas, odflaknuta prace, pouze reklama na X5. Asi je s tim nechali jen objet parkoviste.
Krom klise a celkove rozezranosti autora tam nic jinyho neni(130 koni na tunu je pry rozumne minimum).
JIzdni dojmy z 50i ?
Avatar - Jaros71
25. 10. 2013 23:43
Re: Kde jsou
To je tedy test... :-! :no:
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
26. 10. 2013 13:43
Re: Kde jsou
ZA TY PRACHY bych čekala bezúdržbový ELEKTROMOBIL !! [odkaz]
Víte kolik u tohodle tanku bude stát jen základní servis?? >:D >:D
Avatar - pospEk
25. 10. 2013 12:52
X5 vs třída M
Neříkám, že tahle X5tka je celkově škaredá, ale radši si koupím MLko, které je mnohonásobně hezčí. Z některých úhlů je přední část X5 dost hnusná a krom malých změn je interiér / exteriér prakticky beze změn.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
25. 10. 2013 13:02
Re: X5 vs třída M
nepovedal si nic nove... mam rovnaky nazor ;-) , vacsina to vidi takto neboj nie si sam :yes:
Avatar - fOE
25. 10. 2013 13:11
Re: X5 vs třída M
to jak to vidi vacsina ukazi cisla prodeju a nemam strach ze X5/X6 bude zase na cele ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 10. 2013 13:25
Re: X5 vs třída M
ix35 je tiez podla kazdeho skareda a pritom v europe je to predajny trhak... takze neboj viem co si tym chcel povedat... ;-) a ja o uspechu X5 nepochybujem
25. 10. 2013 14:14
Re: X5 vs třída M
Právě že očividně vůbec nevíš.
25. 10. 2013 14:02
Re: X5 vs třída M
Chápu že design je věc každého z nás, ale opravdu je toto pěknější
[odkaz]

Mimochodem kdo má zájem zkusit, tak v Ostravě už X5 je.
25. 10. 2013 19:17
Re: X5 vs třída M
Mě se také líbí X5 více než většina ostatních SUV v tomto segmentu.
26. 10. 2013 07:24
Re: X5 vs třída M
ML hezčí? Hoši...to je vejška, tohle slovo použít s vlnobitím a nevkusem u ML je hodně odvážný! :-)
Avatar - Dinar
25. 10. 2013 13:39
Jízdní dojmy?
Kde jsou?

Pozn. "Součástí standardní výbavy je elektrické otevírání a zavírání horní části víka zavazadelníku. Poprvé u BMW lze funkci ovládat tlačítkem z místa řidiče."
Tuto funkci lze z místa řidiče ovládat tlačítkem i u stávající generace x5. :-!
Rozbalit vlákno
8
25. 10. 2013 14:41
Re: Jízdní dojmy?
Ano, s otvíráním kufru je to samozřejmě přesně, jak píšeš.

Tak se pan redaktor projel v Alpách a zahrnul nás jen řadou klišé bez invence. Jistě, jsou to jen první jízdní dojmy, ale právě proto by neškodilo držet se nadpisu článku - pan redaktor si mohl odpustit ty stohy laboratorních hodnot a zaměřit se pořádně na... no kupodivu na ty jízdní dojmy. Ovšem to by musel mít s podobnými vozy něco najeto, což tak bohužel nevypadá. Pak ovšem asi nemá takové auto testovat. Nebo mu křívdím a on jen neumí dojmy vtělit do textu tak, aby to nevyznělo stejně poutavě jako zpráva na průměrném německém kanále: " ...počasí bude i nadále celkem dobré, hezký večer, vážení diváci..." To, co napsal on, by vypotila většina zdejších diskutérů taky, a to aniž by v autě seděli, jen na základě zkušeností se současnou generací. A ještě by dali pozor na to, aby tam neměli faktické chyby a nereálné tabulkové spotřeby. Prostě "easy money", ale člověka to pak odrazuje od toho tady vůbec něco číst. I po krátkém svezení lze přece poutavě popsat řadu subjektivních prvních dojmů a ne vycpávat článek tupými čísly. No nic, asi zbytečně pláču na tomhle hrobě, ale je mi prostě líto jak promarněné příležitosti, tak času mého i všech, co to budou ještě číst. Vůbec je záhadou, kde auto.cz v poslední době tyhle "novináře" bere. Klonují je? Hrají hoši v redakci soutěž "Nuda roku"? Když člověk srovná třeba s psaným projevem p. Jandy na konkurenčním webu (nemluvě o webech zahraničních), je tohle strašný odvar.
25. 10. 2013 14:50
Re: Jízdní dojmy?
Ano, je to čím dál horší.
Kdysi dávno jsem psal do SPEEDu, proč jako mají u "testů" plných klišé obrázky z amerických promo a katalogů, místo jejich origo fotek - že by těmi auty vůbec nejeli?...
Myslíš, že mi odpověděli?
A tady to už je v podstatě to samé.
:no:
Avatar - bigsoul
25. 10. 2013 15:17
Re: Jízdní dojmy?
Kde su ešte dobré testy a recenzie, tak je už asi len:

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
25. 10. 2013 16:05
Re: Jízdní dojmy?
vyborne testy su aj na autoforum.cz ...
Avatar - Kjirka
25. 10. 2013 18:11
Re: Jízdní dojmy?
ano, tam bys měl psát. Vidím tam spoustu exotů tvého ražení >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 10. 2013 22:51
Re: Jízdní dojmy?
Když budu chtít vědět jak jezdí a co je zač C O K O L I V od BMW, tak si příjdu za Tebou.... tohle je jen další velkolepá pleskanice jaterná...

Bravo Dinar!!! ;-)
Avatar - kari.laz
25. 10. 2013 13:59
jízdní dojmy
A nedověděli jsme se vůbec nic. Dokonce i údaj o spotřebě je jen tabulkový. :no:
Rozbalit vlákno
1
25. 10. 2013 14:16
reklamníbrožurka.cz
Tyto první jízdní dojmy by výborně zapadly na stránky reklamnibrozurka.cz
Opět tragická motoristická "novinařina". :no:
Rozbalit vlákno
1
25. 10. 2013 14:19
Cele zle...
"Jako první jsme vybrali vrcholnou naftovou variantu M50d. Ta má pod kapotou třikrát přeplňovaný třílitrový šestiválec..."
A pritom v tabulke je pocet valcov 8. Takze si mozem vybrat?

A tiez "venitly - 4". Tak 6 ci 8-valec ma 4 ventily? A nie je to troch malo? >:-[]

A kde su tie postrehy z jazdy??? Cely clanok vyzera len ako vycuc z propagacneho katalogu... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CountachSV
25. 10. 2013 14:57
Jurskej park
Ten Mercedes vypadá, jako čínská kopie sebe sama. Sorry, ale na mnou nijak oblíbenou X5 se designově dle mého dívá odněkud ze třetího podzemního.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - deolator
25. 10. 2013 15:03
Re: Jurskej park
Také mám názor, že X5 je mnohem pěknější, než například ten MB ML.
Jinak nevím, jestli už neproběhly korekce článku, ale já tam první jízdní dojmy, narozdíl od ostatních, nacházím. A z těch nejzajímavějších, co jsem v článku našel, je jednoznačná preference aktivního vzduchového podvozku s názorným vysvětlením, proč.
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2013 17:22
Re: Jurskej park
M má tu vlastnost, že na fotkách vypadá dost neharmonicky. Je to extrémně nefotogenický vůz, nažživo dokáže zaujmout. Bohužel, jeho linie mi přijdou takové - zkrátka "ženské", myšleno ale v dobrém.
Avatar - Johny.Rico
25. 10. 2013 16:18
Z designu exterieru je mi opravdu... nevolno!
Omlouvám se, ale za sebe nemohu jinak než - tfuj! :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Parda71 (BMWfans)
25. 10. 2013 16:23
X5 vs. 2er
Svět se v kravskou * obrací, když musím napsat, že mi přijde designově vlídnější SUV své oblíbené značky než malé kupé 8-s Z X5 jsem byl zhrozen z oficiálních fotek, na těchto amatérských je to mnohem lepší a je to pěkné SUV, nicméně na zadek si z toho nesednu (hold první X5 po faceliftu je jiná káva). Bohužel se bojím, že dvojku nestrávím nikdy.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
25. 10. 2013 16:24
Nová generace BMW X5 je přesně taková, jakou ji chcete mít.
Tak tahle věta je obrovským finálě krásnýho článku 8-s bože auto.cz, co se to s vámi děje? :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2013 17:12
Designérská karikatura
Nemůžu jinak, ale BMW už dávno stojí na šikmé ploše. Naprosto nutně potřebuje změnu designu, novou živou vodu. Stávající trend je svým způsobem založený na bangleovském promyšlemém vzhledu, jen z něj vytvořil konvenční podobu a dotahuje je do absurdních tvarů... Design Chrise Bangleho rozhodně nebyl pro každého, ale měl v sobě švih, lehkost linií - tedy přesně to, pro co jsem vždy obdivoval vozy z Mnichova.

Ale tohle? Vůz si nutně pomáhá uměle vytvořenými detaily, jako třeba černý lem zadního skla po bocích:
[odkaz]
A to znamená vždy jediné - designérská zoufalost, kdy forma zvítězí nad obsahem. Stejně tak naprostý nadbytek zbytečných linií a až abnormální rozměr detailů... Technika zjevně taktéž začíná převyšovat "sama sebe", třikrát přeplňovaný diesel? Kde to skončí? 8-krát přeplňovaný dvouválec?

Opravdu bych nikdy nevěřil, že tohle napíši, ale současný Merc M je o dva řády vyváženější... A takové Volvo XC-90, jakkoliv je technicky a morálně out, je doslova harmonií na duši.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Parda71 (BMWfans)
25. 10. 2013 17:54
Re: Designérská karikatura
Naprostý souhlas. Ač jsem zarytý fanda BMW, tak musím konstatovat, že designově je to dnes u BMW bída. Zrovna X5 mi přijde sice menší zlo, ale je to i tím, že řada X pro mě není u BMW důležitá a víc mě mrzí přešlapy u řad 2,3,4 (samotná existence řad 2 a 4 mě vytáčí).
Jak říkáš, tak BMW potřebuje změnu. Bangleho směr měl příznivce i odpůrce, ale měl styl a nebyl to tenhle bezpohlavní rádoby klasický BMW design plný přešlapů.
Jsem možná jako důchodce, pro kterého dělaly stromy za komunistu větší stín než dnes, tak i já se musím stále obracet na stará BMW E46, E39, E38 či první X5, abychom byli u tématu, která dodnes jsou v moderním designu nepřekonané a to nemluvím o přeci jen už starších BMW s kulatými světly (E30, E34 etc.)
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2013 18:07
Re: Designérská karikatura
E46, E39, E38, jó zlaté časy...
Avatar - Ji/Ri
25. 10. 2013 22:52
Re: Designérská karikatura
přesně...Chris byl megatřída
Avatar - rohYpnol
26. 10. 2013 15:27
Re: Designérská karikatura
nebyl konvenční, ne každému se ta změna zamlouvala. I já byl občas rozpačitý, třeba příď BMW 7... Ale Z4 E85 byla excelentní, 5 E60 byla taky nádherná, i když s E39 se to srovnat nedá...
Ale dnešní BMW? Jsou jen technicko-ekonomicky dokonalé stroje. Skvělá technika, na které výrobce skvěle vydělá. Trvaniivost bída, jakost nulová, jen konzumní plechovka, zkrátka Dacia pro "úspěšné" ;-\
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 10. 2013 16:43
Re: Designérská karikatura
Bohužel mám taky ten pocit :-(
Avatar - guze
25. 10. 2013 17:57
Re: Designérská karikatura
Takže toto [odkaz] je taky designérská zoufalost?
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2013 18:04
Re: Designérská karikatura
pokud chceš přímou odpověď, pak ano. Vozu to nic nepřidá a v tmavém odstítnu, nejlépe černém, vůz vypadá mnohem lépe...
Ale XJ není nejlepším příkladem, takovéhoto vzhledu v podstatě jiným způsobem nedosáhneš, ať je tvar C-sloupku sedanu a usazení zadního skla jakýkoliv...
Avatar - Kjirka
25. 10. 2013 18:13
Re: Designérská karikatura
zase za ty prachy ............ >:D
Avatar - aproximus
26. 10. 2013 13:09
Re: Designérská karikatura
tam ty linie krásně ladí, takže není problém. u x5 to je celé takové disharmonické...
Avatar - flyboyeda
25. 10. 2013 19:14
BMW x5 vnímám stejně jako nového Range Rovera a Audi A 6
nejdřív jsem nového Range Rovera nesnášel a teď ho mám rád, ostatně to platí i o nové Audi A6 taky se mi nejdřív nelíbila a teď jí miluju

Nové X5 začínám pomalu přicházet na chuť
Rozbalit vlákno
4
25. 10. 2013 19:24
Re: BMW x5 vnímám stejně jako nového Range Rovera a Audi A 6
Tvoje slova jsou jen bzučením mouchy v mých uších.
Avatar - flyboyeda
25. 10. 2013 20:17
Re: BMW x5 vnímám stejně jako nového Range Rovera a Audi A 6
to jsem rád, protože mít mouchu v uchunu není nic příjemného >:D

jsi mi to teda nandal >:D
26. 10. 2013 09:21
Re: BMW x5 vnímám stejně jako nového Range Rovera a Audi A 6
nandal, protože vůbec netušíš, odkud to je:-)
Avatar - CountachSV
26. 10. 2013 09:55
Re: BMW x5 vnímám stejně jako nového Range Rovera a Audi A 6
podle mého názoru stříká svou vodu na tvoji hlavu >:-[]
Avatar - J_Design
25. 10. 2013 20:58
Revoluční design?
Ty vole, vždyť je to úplně stejný jak ta před tím? Jaká revoluce?! To auto už na té úvodní fotce vypadá jako předchůdce, tak jsem letmo v práci prolétl článek že si ho večer přečtu.... ale když jsem viděl vaši větu "revoluční design," ani ho číst nebudu. Vůbec už na tuto stránku chodím méně a méně a mám dojem že jsem tu možná naposled. Číst každý den vyloženě nesmysly převážně o Škodě Rapid mě opravdu nebaví a o odbornosti se zde opravdu bavit nedá.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Kjirka
25. 10. 2013 21:42
Re: Revoluční design?
no vidíš, dneska to sice není o Škodě Rapid, ale o BMW a stejně se ti to nelíbí. Některým lidem je těžko se zavděčit. A jako je to pořád X5, tak to asi nemůže vypadat úplně jinak. To by se asi muselo i jinak jmenovat. Nevím, co je na tom překvapujícího, že si X5 drží víceméně stejnou fazonu. Copak to u jiných značek nedělaj ?
25. 10. 2013 21:21
UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚNÝ S
[odkaz]
od 4:15 kde nevyjede nejprve travnatý kopeček a potom zasněžený kopeček, spíše malinko zvedající se silnici !!! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Kjirka
25. 10. 2013 21:47
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
v tomhle díle šlo o jedno. Vyzdvihnout domácí RR a ztrapnit německý BMW. Když se chce, dá se ledacos. Při troše snahy by to jistě šlo i opačně. A moc rád bych viděl, jak se v tom svahu rozjíždí z úplnýho klidu ten RR. Když není adheze, můžeš mít v autě systémů jak v raketě a není ti to nic platný.
A jen taková maličkost, který sis nepochybně všimnul taky. V top gearu maj X6 a tady je řeč o X5.
25. 10. 2013 22:28
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
nepřipadáte si jako ubožák co se trapně vymlouvá... jasně bylo to spiknutí, jakmile to nepotvrzuje vaše koně je to vždy spiknutí >:D ...celý pořad je špiknutí a to i když srovnávali Škodu Yeti s RR a vychvalovali Škodovku... >:D
PS: u lidí vaší úrovně je normální, že lžou, ten kopec X6 nevyjela nejprve rozjetá
Avatar - Kjirka
25. 10. 2013 22:43
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
tady si můžem klidně tykat. S těma trapnýma ubožákama už je to horší, ale budiž. Znovu připomínám, že tam mordovali X6, což rozhodně není žádnej můj kůň. Mimo to Clarkson celou dobu na tom autě hledá mouchy. A na tý trávě to nebudu už ani komentovat.
A mimochodem, jestli je někdo trapnej, tak kupříkladu ten, kdo sám sobě dává plusový body, pane chytrej.
25. 10. 2013 22:55
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
V první řadě záleží, jaké tomu obuješ boty, tedy pneumatiky.
Avatar - Kjirka
25. 10. 2013 23:05
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
kdo přemýšlí hlavou, tomu to je jasný. Ale stačí se jen dívat na tu scénu na trávě. Pojede takhle někdo, kdo chce ten kopec opravdu vyjet ? Je zřejmý, že auto stálo na úpatí kopce, než se rozjelo. Naopak RR, už rozjetej mimo záběr kamery, sviští do kopce, když tu náhle v největším stoupáku střih a záběr z druhý strany, jakože jede dál. Už tohle je dost trapný. Ale nic, chuj s tim.
26. 10. 2013 01:30
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
jj, hlavně na tom sněhu to bylo taky na úpatí kopce >:D >:D >:D
26. 10. 2013 09:27
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
nechali mu letní pneumatiky... a bylo. probůh je to zábavný pořad, tady je offroad X5,
sic se opakuju, ale opakování je matka moudrosti:

[odkaz]
Avatar - Kjirka
26. 10. 2013 10:11
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
kolega má poněkud mrákotný stavy ;-)
26. 10. 2013 10:41
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
vy jste teda banda ulhaných zoufalců, žádné letní gumy na sněhu neměl a to promo video ruského BMW je opravdu další zoufalost v řadě, to by projel Yeti s náhonem na přední
PS: nestydíte se ani trošku za to jak tupě obhajujete neobhajitelné
26. 10. 2013 11:41
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
lepší?
[odkaz]
26. 10. 2013 11:51
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
Trapný pokus! S jednou stranou opřenou o asfalt to vyjede i Fabka. To je jen o práci ESP.
26. 10. 2013 14:39
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
Nevím, kde berete tu jistotu, že X6 měla zimní gumy - nějaký důkaz by byl? Zkoušel jsem to najít na webu, ale marně. Já bych to viděl naopak téměř jistě na letní 20". Opravdu si totiž neumím představit, proč by to jinak mělo prohrabávat na skoro rovné zasněžené silnici - viz řada jiných videí na youtube, ale i zkušeností vlastníků BMW s xDrive. Na letních gumách se mi totiž podařilo zapadnout i s mým bývalým Subaru - pochopitelně. Na zimních jsem naopak projel prakticky vždy, dokud světlá výška stačila a dokud stoupání nebylo opravdu příkré.

Mám TopGear velmi rád, ale tohle beru opravdu s humorem. Až porovnají auta na stejných gumách řízená řidiči, jejichž cílem nebude jedno z nich zesměšnit, můžeme začít srovnávat pohony 4x4. To musí být přece jasné každému... Ale i tak bych proti X5/X6 postavil maximálně nový Range Rover Sport, abychom srovnávali srovnatelné. Protože ale trávím (ostatně jako drtivá většina lidí) čas hlavně na silnicích, bylo by fér srovnat také dynamické a další vlastnosti CENOVĚ SROVNATELNÝCH modelů těchto aut. A tam si vůbec nejsem jistý, jak by to pro RR dopadlo. No, po letošní zimě se rád podělím o své první zkušenosti s xDrive u X5, ovšem abyste nebyl zklamaný, předem upozorňuji, že to bude na zimních gumách.
26. 10. 2013 20:49
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
Mohu se zeptat? Když nepoznáte lamely zimní pneu v akci, proč obtěžujete se svými úvahami?
Avatar - Kjirka
27. 10. 2013 09:45
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
jezbero, obtěžuješ především ty, svojí blbostí ! Proboha, zaklep si tou hlavou, ať už se pořádně probereš ! Jak píše Ebbe, neumím si představit důvod, proč by mu to jinak na téměř rovině prokluzovalo. Buď má letní nebo sjetej vzorek. Co se na tom proboha nedá pochopit. A stran toho Top gearu to myslím Ebbe napsal taky úplně jasně.
27. 10. 2013 09:54
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
To chce klid hysteriku! Důvod je stále stejný, hodně špadné SUV na kluzké povrchy. Co na tom nedokážete pochopit?
To jste opravdu takové lidské hloupé nuly, že stále musíte lhát, vymýšlet konspirace o sjetých gumách nebo se vysmívat pořadu a lidem, na které nikdy v životě nebudete mít a dokonce jste taková banda inteligentů, že nepoznáte ani zimní vzorek?
To normálně nemůžete napsat: Ano toto se modré vrtuli moc nepovedlo.
Avatar - Kjirka
27. 10. 2013 10:25
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
o.k., vzhledem k tomu, že jsi naprosto neprůstřelnej, vezmeme to opačně. Jistě nám vysvětlíš, co je na tom x-drive špatně a co konkrétně se BMW nepovedlo. Klidně to vem podrobně, rád se nechám poučit. Rozepiš se i o tom, z jakých osobních zkušeností čerpáš.
A klidně vemu za vděk i nějakým seriozním článkem. Zdůrazňuji slovo "seriozní".
27. 10. 2013 15:10
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
no to tedy byla doba, než vám došlo jak postavit protiotázku, jen výsledek vaší nízké úrovně

je smutné, že to nevíte, měl bych takovým blbům radit, ne to nebudu a klidně si myslete, že to nevím, zkuste to vygooglovat, toho jste schopen?
nápověda, sama automobilka problémy přiznala a přislíbila nápravu
27. 10. 2013 13:24
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
Tady asi rozumná diskuze končí. Urážky jsou o to ubožejší, že chybí argumenty.

Jsem lidská nula do té míry, že opravdu nepoznám na tomhle videu, zda jde o zimní vzorek či nikoli. Blahopřeji, jezbero, že jste takový expert! Jsem lidská nula do té míry, že nabízím, že se podělím o své REÁLNÉ zimní zkušenosti na kvalitních zimních gumách po letošní zimě, protože nové BMW X5 E70 od léta vlastním a po zimních horách jezdím hodně. Mohu srovnávat se Subaru Tribeca, které mělo STEJNOU ŠÍŘKU KVALITNÍCH ZIMNÍCH GUM (255) a projelo skoro všechno, kam jsem se odvážil, takže moje laťka je nastavena poměrně vysoko a srovnávám srovnatelné i pokud jde o hmotnost aut, aut. převodovku apod.. Pokud budu zklamán, nemám problém to tady napsat, X5 prodat a koupit si jiné auto v této cenové kategorii. Ovšem myslím, že to nenastane. Není mi totiž jasné, proč se v CELÉ ŘADĚ jiných videí třeba na youtube chová X5/X6 zcela jinak, než v tom TopGear??? A také od dalších SKUTEČNÝCH vlastníků jsem žádnou kritiku zimního provozu s X5 neslyšel, naopak. Ale hlavně, jezbero, proč by jakékoli moderní auto na zimních gumách zůstalo stát na tomhle téměř rovném úseku s trochou sněhu??? Jezdíte vy vůbec v zimě na hory něčím jiným než vlakem? Malá nápověda, nemyslím ani autobus. Takovýhle sklon silnice se na dobrých zimních gumách dá s dobře fungujícím ESP vyjet i s pohonem pouze předních nebo dokonce i jen zadních kol... Na videu je i vidět, jak se všechna kola X6 protáčejí, výkon ně ně tedy jde, ale chybí trakce. A bez trakce, čili vhodných pneu, si neporadí žadné 4x4. No nic, tohle je asi marné a každý ať si udělá obrázek sám.
Avatar - Kjirka
27. 10. 2013 14:02
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
nenech se strhnout ve víru vášní. Ať se chlapec projeví a uvede jasný argumenty. Já jsem velmi nedávno kupoval s kamarádem taky X5 (pro něj, ovšem) a hrozně rád si to v zimě vyzkouším. Ne, že bych neznal výsledek předem, ale klidně bych panu Jezberovi i nějaký to video natočil. Ale myslím, že to nemá smysl. Kdo nemá základní znalosti nejen o autech, ale jak vidím, ani z fyziky, toho nemá smysl o něčem přesvědčovat.
27. 10. 2013 15:21
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
to že vám pravý důvod nedochází neznamená, že není nebo je to tím co popisujete, zkuste to vygooglovat, toho jste schopen?
nápověda, sama automobilka problémy přiznala a přislíbila nápravu

v tomto případě je blb a nula popis chování člověka, který lže a nemá elementární znalosti a přesto se zapojuje do tématu, když lže opakovaně, tak si takový lhář zaslouží daleko pevnější zacházení, často podobným blbům a nulám připadá takové chování jako nemístné, protože jejich inteligence na to prstě nestačí
Avatar - Kjirka
27. 10. 2013 15:56
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
Jane Jezbero, vyhýbáš se přímé odpovědi. Nezajímá mě nějaký youtube nebo topgear, ptal jsem se na tvoje zkušenosti a důvody ke tvrzení, který tady prezentuješ. Místo toho zase meleš blbosti o nějakých lžích apod.. Mimochodem, chtěl jsem ti to říct už na samým začátku, ale myslel jsem, že to je jen omyl. Vidím, že není. Takže : lže ten člověk, který neříká pravdu o něčem, kde prokazatelně ví, že to je jinak. Čili, nikdo z nás nemůže lhát, protože vše, o čem se tady bavíme,kolem tebou vloženýho videa,je na úrovni dojmů, doměnek, předpokladů, či převzatých informací. Tohle by sis pane měl srovnat trochu v hlavě, protože označení "lhář", který tady neustále dokola užíváš, už je poměrně závažný obvinění a už mě s tím i začínáš malinko točit. Jestli pro svoje tvrzení žádný důkazy nemáš, přestaň sem laskavě ty kraviny psát.
27. 10. 2013 19:53
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
lhář se začíná rozčilovet, vy jste, ale korunovaný blb, opravdu nemáte v sobě ani kouska úrovně, aby jste přiznal chybu nebo si to vygoogloval, bože, tak takového ubožáka jsem fakt nečekal, prostě si to vygooglujte a už se více neztrapňujte
PS: pokud je video na úrovni dojmů, podle vás, takže jste se svým popisem lhal, no mně je to jasné od začátku co jste za zaufalce, ale díky na neptřímé potvrzení
Avatar - Kjirka
28. 10. 2013 07:51
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
no výborně, takže zase nic a začínaj už i nadávky. Tak to je tedy úroveň. Hele buď sem hodˇ nějaký odkaz na to, kde se o té trakci píše nebo přestaň oxidovat. I když je to tak jednoduchý, neustále se tomu bráníš.
28. 10. 2013 10:30
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
Takze, ubohy jezbero, posledni pokus z me strany.

Me se nic vygooglovat nepodarilo, takze bud sem dej verohodny odkaz na vyjadreni BMW, kde se po testu Top Gear pise, ze je neco spatne s xDrive nebo to zabal. Na urazky tady neni nikdo krome ubozaku resicich si sve mindraky zvedav.
Avatar - Kjirka
28. 10. 2013 19:38
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
a Jezbera stále hledá a najít nemůže >:D >:D >:D KOMIK !
Avatar - bigsoul
26. 10. 2013 06:40
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
Tak
1. Top Gear je zábavny program.
2. pneumatyky sú základ
3. X5 a X6zvladajú mierný terén, ale niesu to auto do terénu, ale na cesty!
4. postav RR s X6 na hociaký okruh a budeš plakať ako dostane na zadok :-)
5. To isté ako v bode 4 možeš spravit aj s X5 a zas ti ostanú oči pre plač.
6. Žiadne SUV nieje offroad, tak to pochop.
7. tu máš par vydejok kde zas je ukazany opak:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
26. 10. 2013 10:44
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
nebudete plakat, tolik nespravedlnosti modré vrtuli >:D >:D >:D
nevšiml jsem si, že na tom mini zvedání na sněhu měl špatné pneu (měl zimáky) a že by někde byl RR >:D >:D >:D
Avatar - bigsoul
26. 10. 2013 14:17
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
stebou sa nemá zmysel hádať, ale fakty su fakty a fakt, že si hlupák si už všetkým dokázal >:D
26. 10. 2013 20:46
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
několikrát jste lhali a uboze obhajovali neobhajitelné, takže už nevíte kudy kam, tak jste začal plivat, no co, to je od takových lidí normální
Avatar - bigsoul
27. 10. 2013 01:28
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
óóóó na lahře se denne koukáš do zrcadla hlupáčku >:D >:D >:D >:D >:D ;-)
26. 10. 2013 07:30
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
Zcela jistě jsi viděl pneu, na kterejch obě auta byla, viď? :-) Nedá mi to se nezeptat...jel jsi s oběma autama? Neptám se na stav tvýho konta, jak jsi se minule oháněl. Ptám se, jestli jsi RR a X5 jel. ;-)
Avatar - Kjirka
26. 10. 2013 09:03
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
na trávě by tam musel mít nějaký brutál traktory, aby mu to bylo co platný. Jakmile se zastavil ve svahu, nebyla logicky šance se rozjet.
26. 10. 2013 09:23
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
se šípákama by X6 vyjela a Range na salámech bez vzorku by stál na místě...
26. 10. 2013 10:51
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
mám RR S, měl jsem ML a po ML jsem uvažoval o X5, když jsem nevyjel na zimácích zasněžené mírné zvedání k chalupě, co jsem vyjel na letních s ML, tak nebylo co řešit, ty rozumbrado
Avatar - bigsoul
26. 10. 2013 14:18
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
Ty máš tak * u gati a nie RR ML či X5 >:D
26. 10. 2013 15:11
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
Kdyby chtel, tak by mu ho tatinek koupil :-)
Ale je mozne, ze jeste nema ridicak.
Avatar - Kjirka
26. 10. 2013 19:15
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
ta možnost je víc, než pravděpodobná >:D
28. 10. 2013 06:17
Re: UŽ TO DOKÁŽE VYJET ZASNĚŽENÉ MINI STOUPÁNÍ NEBO ZATRAVNĚ
Nezlob se na mě, ale to co jsi napsal je kravina. :-) X5 na zimákách nevyjela zasněžený stoupání to co ML na letních...

Máš škatulku...vyhrabeš se z ní aspoň s řetězama?

;-)
Avatar - aproximus
25. 10. 2013 23:14
Když se tak dívám
na ty fotky, tak musím konstatovat "zlatá druhá generace"... [odkaz] [odkaz] :yes: interiér pokrok, o tom žádná, ale zvenčí.. 8-s
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2013 12:03
REGULACE TEPLOTY X5 - TO OKOPÍROVALI OD MB Z LET SEDMDESÁTÝC
Dokonce levé tlačítko na fotografii 16 má nekvalitní potiks. Měli s kvalitou problém, hlavně v závodech mimo SRN, vypadá to, že je to stále stejné.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Kjirka
26. 10. 2013 19:13
Re: REGULACE TEPLOTY X5 - TO OKOPÍROVALI OD MB Z LET SEDMDES
ty seš vážně ultrasuperpako. Tohle se mi snad zdá ;-\ Zase si dej vlastní bodík ty joudo nemožnej !
26. 10. 2013 20:51
Re: REGULACE TEPLOTY X5 - TO OKOPÍROVALI OD MB Z LET SEDMDES
to chcel klid, když nedokážete argumentovat a prohrál jste není proč se rozčilovat, to se vám odobným bude stávat většinu života
Avatar - bigsoul
27. 10. 2013 01:30
Re: REGULACE TEPLOTY X5 - TO OKOPÍROVALI OD MB Z LET SEDMDES
No ty si nám sem hodil argumenty z TOP GEARu >:D To može fakt, len ultrapako >:D
27. 10. 2013 09:49
Re: REGULACE TEPLOTY X5 - TO OKOPÍROVALI OD MB Z LET SEDMDES
je smutné, že jste nedokázali dát žádný hodnotný protiargument, vše o co jste se snažili byla jen trapná hysterie a dokonce i lhaní, tak co tom máš dál zoufalče
Avatar - bigsoul
28. 10. 2013 00:04
Re: REGULACE TEPLOTY X5 - TO OKOPÍROVALI OD MB Z LET SEDMDES
Ale pekne si to sám lajkuješ >:D Ty si nám sem nedal hodnotný argument a propaguješ, len a len lhaní, ale to ta treba nechať, lebo toto je asi tvoj novy zmysel života.
26. 10. 2013 13:06
Reklama na x5???!!!
Proboha: proč tomu nedáte jiný titulek?! Vždyť ten nadpis není nikde v textu zohlednen.
To není článek o jízdních vlastnostech, ale reklama na x5!!!
Fakt tragické.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
27. 10. 2013 10:08
Re: Reklama na x5???!!!
:yes:
Jako reklama dobrý.
Ale to auto vůbec nevypadá zle.
BMW je fajn.
Avatar - salamoon
27. 10. 2013 20:23
2 veci
1.toto nie je ani test,ani prve jazdne dojmy,toto je katalogovy opis vozidla

2.nova x5 sa mi celkom pozdava.posobi agresivnejsie no zaroven vyvazenejsie,nizsie a sirsie...interier ma jemny progres,ktory vsak pomaha... urcite lepsie ako M ci GL,ktore posobia na mna az prilis jemne...
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2013 00:18
Test
Musím přiznat, že po svezení v novém modelu x5 3.0d se to nedá srovnat s dnes již starým modelem. Ať už po jízdních stránkách nebo v daleko útulnějším interiéru!
Překvapilo mě...perfektní utlumení od našich krásných silnic...i když ...stále je to bmw!!!
Interiér je jiný level než stará x5!
Prostě nový model a tak to má být!! Lepší...
Hezký večer...
Rozbalit vlákno
0