Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid Spaceback 1.2 TSI – 1 : 0 pro hatchback

Škoda nám již několikrát dokázala, kdo je na českém trhu lídrem. Rapid s novou karosářskou variantou skvěle vychytal většinu nedostatků liftbacku a přidává i něco navíc.
Zpět na článek
29. 10. 2013 09:48
29. 10. 2013 09:53
29. 10. 2013 11:41
29. 10. 2013 22:21
30. 10. 2013 09:36
30. 10. 2013 14:22
30. 10. 2013 14:24
30. 10. 2013 09:34
29. 10. 2013 12:06
29. 10. 2013 12:18
29. 10. 2013 10:02
29. 10. 2013 10:08
29. 10. 2013 10:22
29. 10. 2013 10:25
29. 10. 2013 10:46
29. 10. 2013 17:59
29. 10. 2013 10:24
29. 10. 2013 10:31
29. 10. 2013 10:45
29. 10. 2013 10:49
31. 10. 2013 09:07
29. 10. 2013 10:53
29. 10. 2013 11:20
29. 10. 2013 11:49
29. 10. 2013 12:29
29. 10. 2013 12:36
29. 10. 2013 13:17
29. 10. 2013 13:32
29. 10. 2013 12:43
29. 10. 2013 13:54
29. 10. 2013 18:10
29. 10. 2013 11:35
29. 10. 2013 12:01
29. 10. 2013 12:40
29. 10. 2013 12:41
30. 10. 2013 10:24
30. 10. 2013 10:50
29. 10. 2013 12:55
29. 10. 2013 12:59
29. 10. 2013 19:18
29. 10. 2013 13:14
29. 10. 2013 16:50
29. 10. 2013 19:08
29. 10. 2013 19:12
29. 10. 2013 20:40
29. 10. 2013 22:25
29. 10. 2013 23:29
30. 10. 2013 09:09
30. 10. 2013 09:43
30. 10. 2013 16:18
30. 10. 2013 16:54
30. 10. 2013 17:35
30. 10. 2013 17:53
30. 10. 2013 17:01
30. 10. 2013 17:04
30. 10. 2013 17:12
30. 10. 2013 17:19
30. 10. 2013 18:57
30. 10. 2013 17:17
30. 10. 2013 17:22
30. 10. 2013 17:40
30. 10. 2013 17:49
30. 10. 2013 18:08
30. 10. 2013 18:11
30. 10. 2013 18:55
30. 10. 2013 19:02
30. 10. 2013 20:51
30. 10. 2013 21:35
30. 10. 2013 21:47
30. 10. 2013 17:06
29. 10. 2013 23:53
30. 10. 2013 08:20
30. 10. 2013 00:14
30. 10. 2013 00:22
30. 10. 2013 09:39
30. 10. 2013 09:44
30. 10. 2013 10:38
30. 10. 2013 15:27
neregistrovaný "SR20"
30. 10. 2013 17:04
30. 10. 2013 17:08
30. 10. 2013 19:17
30. 10. 2013 17:22
30. 10. 2013 17:26
30. 10. 2013 23:41
31. 10. 2013 20:23
31. 10. 2013 20:30
31. 10. 2013 07:38
31. 10. 2013 12:05
31. 10. 2013 20:34
10. 2. 2014 20:38
1. 11. 2013 19:00
23. 11. 2013 17:49
13. 3. 2014 07:42
29. 10. 2013 09:48
GOLF
Nevidím jediný důvod proč si koupit toto místo Golfa.
Rozbalit vlákno
11
29. 10. 2013 09:53
Re: GOLF
Asi by se našel nějaký případ, kdy cenově je Golf mimo mísu....i když to Rapid občas taky. >:D
29. 10. 2013 11:18
Re: GOLF
Nachápu proč nás pořád krmí tím, že Rapid spacebag je nižší střední.

Rapid:
a) délka (mm): 4304
b) šířka (mm): 1706
c) rozvor (mm): 2602

Takže toto je taky nižší střední:
Délka: 4267 mm (-3.4 cm)
Rozvor: 2589 mm (-1.3 cm)
Šířka: 1732 mm (+2.6 cm)
Já myslel že třídy jsou podle velikosti podvozku. Když jsem Rapis SB poprvé viděl, myslel jsem si, že to je nová Fabie Combi a tím u mě zústává.. za 300.000 Kč.

Jinak data jsou Clio Combi.
Avatar - grifith
29. 10. 2013 11:41
Re: GOLF
A tebe nad tebou nadnesených faktech něco překvapuje? Ano, není vůbec nic zvláštního, že kombi modely menší třídy začínají dosahovat velikosti nekombíkových modelů třídy vyšší. Rapid je kromě šířky (dané bohužel využitím přední nápravy malého vozu) velikostně akceptovatelným vozem nižší střední třídy.
29. 10. 2013 22:21
Re: GOLF
proč kupovat Golfa s povedeným podvozkem,když můžu mít výběr skladů z Boleslavi...předek Fabia,zadek Octa mk1....to už místo HTTP mohli použít 1.4 16V :yes:
Avatar - grifith
30. 10. 2013 09:36
Re: GOLF
Zde se nikdo nebaví o tom, co má význam kupovat, ale o tom, že rozměry kombi verze malých vozů dosahují rozměry na HB verze nižší střední třídy a někdo se tomu dokáže divit....
30. 10. 2013 14:22
Re: GOLF
ale redakce se to pokouší srovnávat...
Avatar - grifith
30. 10. 2013 14:24
Re: GOLF
Tak si založ vlastní vlákno a tam to rezebírej, tady jsi zcela mimo. Rapid, je nižší střední, o tom žádná.
30. 10. 2013 07:33
Re: GOLF
Rapid sedan se do nižší střední dal akceptovat, ale Combi je prostě malé auto s kufrem. Jenže to by pal Škoda nemohla tvrdit, že má největší kufr v třídě a zároveň by auto při přímém cenovém srovnání neobstálo.
Avatar - grifith
30. 10. 2013 09:34
Re: GOLF
Nezlob se na mě, ale pokud se bavíš o nějakém Rapidu sedan nebo kombi, tak se mi jasné, proč ses v prvním příspěvku tak rozohnil. 8-s
29. 10. 2013 12:06
Re: GOLF
Pojem "nižší střední" je snad nějak legislativně vymezen? Škoda prostě postavila 2 kompaktní modely, každý na opačném konci "rozměrového spektra". Chceš-li menší jednodušší kompakt, bereš Rapida, chceš-li větší, sofistikovanější, jdeš do Octy, nechceš ani jeden? Jdi ke konkurenci, co je na tom k nepochopení? Nekoukej na věc omezenou optikou striktního třídního dělení, koukni na to tak, že Škoda vyrábí auta o velikostech Cíga až Superba a vyber si, který ti sedne nejlíp. A kdybys nebyl "matóš", srovnáš rapida s normálním cliem, ne kombíkem. Nebo ještě líp, srovnáš ho s fábkou, aby bylo zřejmé, co oproti menšímu modelu rozměrově nabízí.
29. 10. 2013 12:18
Re: GOLF
Dokonca aj ten TSI motor je v Golfe v novsej (snad bezporuchovej) verzii, s nizsou spotrebou.
29. 10. 2013 09:51
Škoda té levnosti
Je "Škoda" že z tohoto auta udělali kočkopsa.Je tam zbytečně vidět levnost a díky tomu je to drahé.Pravda, oproti Rapidu "klasik" tam posun je, to beze sporu, ale i tak je to prostě imho chyba.Jinak je to ale pěkné auto a až to bude levnější tak není důvod to nekoupit.

PS:Nevíte kdy tam začnou dávat TSI motory s řemenem?
Rozbalit vlákno
8
29. 10. 2013 10:05
Re: Škoda té levnosti
2015. :-!
Avatar - šmoula nešika
29. 10. 2013 10:10
Re: Škoda té levnosti
Jo, kočkopes, to je to správné označení pro první rapidy. Tvrdý a nelevný lowcost na tvrdém podvozku v základu, nekřesťanský předražený a místy dost odfláklý švihák v plné palbě.
Avatar - šmoula nešika
29. 10. 2013 10:13
Re: Škoda té levnosti
Mmm, jo, to modernizované TSI má spolu s dalšími motory přijít s Euro 6.
29. 10. 2013 12:43
Re: Škoda té levnosti
Já myslím, že už i tyhle jsou vychytaný. Škodovka svedla před zákazníkama svůj problém na dodavatele řetězů. Pak modifikovala v tichosti rozvodový mechanismus a teď budou TSI motory fungovat už dobře.
29. 10. 2013 22:25
Re: Škoda té levnosti
škoda že v testu taktně mlčí o nezakrytovaných pojezdech sedaček...u auta "fplný" to vypadá hrozně.Jedinej kdo zmínil místa kde se šetřilo byl autožurnál.Takovej koberec na vnitřku víka kufru měl snad jen Trabant kombi....
Začíná to vypadat,že se Škoda stává chudým příbuzným koncernu....snad i nový Seaty jsou povedenější..
30. 10. 2013 16:46
Re: Škoda té levnosti
ak myslis, ze novsi motor s remenom bude spolahlivejsi, tak neviem. momentalne sa tam montuju retaze dovatane z Japonska. Teda na jej roztrhnutie by si potreboval asi samurajsky mec - aspon podla reci o spolahlivosti japoncov. V tom pripade su tie rozvody bezudrzbove - ako bolo povodne planovane. Na novsich motoroch bude treba vymena remana po urcitom case, alebo kilometroch.

Na druhej strane novsi motorr nie je len o rozvodovom remeni, ale aj novej konstrukci a splna prisnejsie emisne predpisy - mal by mat teda aj nizsiu spotrebu, co v porovnavacom teste naozaj Golf oproti Spacebacku mal.

Vozil som sa s tou 1.2TSI 63kW a myslim, ze na normalne jazdenie staci. Na Nordschleife uz ale asi nie :-) Tam radsej ten Jandov 1.2TSI 77kW. Podvozok velmi dobry, citatelny. pri prudkych prejazdoch zakrut ma sice predna naprava tendenciu vybocovat, ale velmi predvidavo, takze zieden problem. Zataca velmi ochotne. Spotreba pri ostrejsej jazde ( rychlost do 160km/h ), ale este so surovym motorom bola 9,3 ale pri normalnej sviznej jazde je daleko nizsia. Keby som ho potreboval, tak nevaham. Ozaj - bonus -1800euro je tiez zaujimavy.
30. 10. 2013 20:27
Re: Škoda té levnosti
miro68, až na ten takzvaný bonus. V Malajzii vyrábajú tiež bonusové adidasy, pumy, ... Už vo výrobe tam vešajú cenovky s dvomi zľavami. V obchode potom otvoria škatule a nalepia tam ďaľsie. Potom ich perom preškrtajú, aby to vyzeralo autenticky - že aká fasa cena! ;-)
31. 10. 2013 00:25
Re: Škoda té levnosti
Skoda je umržít.
Avatar - šmoula nešika
29. 10. 2013 10:02
Podvozek
"Automobilka vyladila podvozek téměř k dokonalosti" - aha, takže tak na úroveň Golfu, když jsou si rozměrově tolik blízcí. Já vám tedy moc nevěřím... Nechci tu jen tak od stolu dělat nějaké závěry, ale nechce se mi věřit, že lowend s řadou řešení spíše ze segmentu miniaut bude srovnatelný s desetiletími zrajícím, plně kompaktním mainstreamem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - nalimer
29. 10. 2013 10:08
Re: Podvozek
normálny motoristický novinár pri zmysloch by takúto hlúposť nikdy nenapísal. celý pesudotest je len PR :no:
Avatar - nalimer
29. 10. 2013 10:07
tak to chce už poriadné "gule"
toto sa nedá nazvať inak, než ďalšia zo sérií PR článkov Ringieru.
porovnávať Rapid s Leonom, Golfom, Ceedom či i30 je úplne scestné. ešte včera sa Rapid dával do roly lowcost áut, dnes je to prémiová značka.
a v cenníkovej cene dokonca vychádza drahšie, ako tieto vozidlá. (potom nám naordinujú, že auto je v akčnej cene a je lacnejšie... ...nie, žeby existovali zľavy a akcie aj na zvyšné 4 autá...)
Rapid je lowcost a ostane lowcostom. jeho kúpa ma význam len do cenovky 300-325.000 Kč. potom je výhodnejšie si kúpiť naozaj kvalitnejšie autá.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Sumi2000
29. 10. 2013 10:33
Re: tak to chce už poriadné "gule"
:yes: tak jest!
30. 10. 2013 16:44
Re: tak to chce už poriadné "gule"
to je blbosť za 330 000 Kč bez zľavy si môžeš kúpiť Aurisa, ktorý bude mať ešte lepšiu výbavu ako rapid. Rapida jedine tak do 250 000.
Avatar - Jaros71
29. 10. 2013 10:11
Pořád dost drahý..
Tedy to auto s 3 ramenným volantem už vypadá docela dobře. Tak na 300 tis..!
Ale pokud srovnám ty předražené ceny..
Jen 9 tis doplatit za stejně vybaveného Seat Leon na elektronech s mlhovkami..?
Leon je jasná volba..nebo jen o něco dražší VW Golf!! >:D
Pokud cena Rapidu Spaceback spadne tak o 30-50 tis..má to smysl!
A 77kw se šestikvaltem za 400tis? :no: 8-s
KOREJCŮM TO JEN NAHRÁVÁ NA SMEČ.
Rozbalit vlákno
13
29. 10. 2013 10:19
Re: Pořád dost drahý..
To ani ne.Koukni na test Autobildu:

[odkaz]
30. 10. 2013 18:04
Re: Pořád dost drahý..
Samozrejme, ma o 0.2L mensiu spotrebu a 0.5s lepsie zrychlenie na 100ku, tak je to lepsie auto. Este som zabudol, ze ma neskutocnych 30L vacsi kufor.

Ked Rapid jazdi podla nich lepsie ako Ceed, ten Ceed musi byt na tom fakt zle.
Teda ak do Rapid SB nedali uplne novy podvozok...a to teda nedali.

Kupit Rapid uz len proti Ceedu je uplny omyl.
Avatar - šmoula nešika
29. 10. 2013 10:19
Re: Pořád dost drahý..
To jsem se za tu dobu, co se Rapid prodává, ještě ani nedíval na ceny v cizině. Být Slovensko bohatší, nejspíš by všichni Bratislaváci jezdili nakupovat do Vídně. Jinak by přece ve Škodě ostrouhali... myslím na světových trzích.
Avatar - nalimer
29. 10. 2013 10:26
Re: Pořád dost drahý..
cenník Rapid na SVK - [odkaz]
a len pre porovnanie
cenník Ceed na SVK - [odkaz]
cenník Leonu na SVK - [odkaz]

nevidím nikde dôvod na nákup Rapida
Avatar - Sumi2000
29. 10. 2013 10:29
Re: Pořád dost drahý..
Ty ceny jsou zase úplně mimo!!!
Asi jim to minule s Rapidem nestačilo..
A pak ho rychle slevnili.. >:-[]
Jo Škodovko..tohle přece není Bugatti.. >:D
Avatar - šmoula nešika
29. 10. 2013 10:36
Re: Pořád dost drahý..
Daň VW za záchranu škodovky.. Tedy poslední dobou a u první fabie i s dalšími úroky. 8-s
Avatar - keettyy
31. 10. 2013 08:22
Re: Pořád dost drahý..
Prosim Vás podívejte se na ceník, Rapid Spaceback je stejně drahý jako Rapid, jsou to pořád stejné akční modely- Active Fresh, Ambition Fresh atd. Nevím přoč tady řešíte základní ceny, ty jsou hlavně pro ne-retailový zákazníky. Opět debata o ničem... :no:
29. 10. 2013 11:26
Re: Pořád dost drahý..
Hm, ked pozriem na tie ceny, tak to uz naozaj niekto musi silou mocou chciet tu skodovku, aby si ju kupil...
Avatar - wakantanka
29. 10. 2013 13:32
Re: Pořád dost drahý..
O tom že je cena Rapidu prestrelená to je jasné. Otázka je prečo je to tak? No lebo čochvíľa príde nová Fábia, ktorá podľa mňa bude rozmerovo aj tvarovo ako súčasné Polo/Ibiza s komplet predkom z Rapida + použitou technikou. Rozdiel bude max. v rázvore a celkovej veľkosti. No a potom by musela stáť len o trošku viac ako CitiGO. Takže Škoda potrebovala vytvoriť aj cenový priestor pre novú Fábiu, kde počítam nastavia prvé ceny zase o dosť vyššie aby mohli neskôr zlacňovať. Lebo hold národ československý žije zľavami >:D
29. 10. 2013 15:34
Re: Pořád dost drahý..
koupil jsem Leona,protože když jsem si nakonfiguroval Škodovku v té samé výbavě,tak jsem byl o 80 000 kč výše,docela mazec
Škodovka se mi moc líbí,ale drahá,bohužel :'-(
Avatar - dal
29. 10. 2013 15:38
Re: Pořád dost drahý..
Konfigurovat nemá smysl, realita bývá dost odlišná.
Příště napiš jakou Škodovku, jinak je ta informace o ničem.
30. 10. 2013 18:02
Re: Pořád dost drahý..
řeč je o Rapidovi,že ? tak nebudu sem tahat Oktávku ;-)
Avatar - Kjirka
29. 10. 2013 18:31
Re: Pořád dost drahý..
Seat jako značka v poslední době chcípá, tak se musí snažit aspoň cenou
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2013 10:15
drahe drahe drahe a este raz drahe auto
skoda rapid sa mi paci.... je jasne krajsia a sikovnejsia ako lift ale preboha preco take vysoke ceny za toto priemerne auto?

golf trendline 1,2TSI 63KW 13 980 eur ( klima , dialkovy central, palubny pocitac )
spaceback ambition 1,2TSI 63KW 13 730 eur ( klima, dialkovy central, palubny pocitac )

- vybava active v spacebacku je sice lacnejsia ale to je fakticky auto bez vybavy len s motorom a volantom ... takze prvy schopny rapid je vlastne vo vybave ambition a tak som to porovnal s golfom.. ako vidime... golf je s podobnou vybavou ( zakladna vybava ) len o kusocek drahsi ako rapid... nechapem kto pojde do rapida ked o 200 eur da viac a ma golfa... s podobnou vybavou a nepochybne ovela lepsim imidzom , na ktorom stale dost ludom zalezi aj ked si to neprizname....

tak 1000 eur dole v kazdej verzii a vybave a spaceback mozno bude mat uspech aj u nas....
Rozbalit vlákno
10
29. 10. 2013 10:19
Re: drahe drahe drahe a este raz drahe auto
Plně souhlasím, že tento Rapid se oproti Leonu nevyplatí. Raději Leona než rapida když jsou za téměř stejnou cenu. Ovšem kdyby Rapid zlevnil tak pak by to byla jináááá písnička.
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2013 10:24
Re: drahe drahe drahe a este raz drahe auto
urcite radsej leona alebo golfa,,, zvlast novy leon je nadherny... na nom by som mohol oci nechat... dokonale auto, proporcie, krasne a konecne auto emocion od seatu :yes:

rapid ak by stal tych 12 000 s TSI v ovybave ambition tak je to ok.... primerana cena... ale za takmer 14 tisic si to kupi len nejaky zberatel milionar ktory nevie co s peniazmi
Avatar - Sumi2000
29. 10. 2013 10:31
Re: drahe drahe drahe a este raz drahe auto
Oni ho rychle slevní..tohle je zase výstřel do tmy..! :no:
Golf nebo Leon..jen blázen by bral Škodu Rapid. :-!
29. 10. 2013 10:33
Re: drahe drahe drahe a este raz drahe auto
Od ledna 2014 jsou Fresh a Style Plus bez úvěru.To je platbou hotově. :-!
29. 10. 2013 11:01
Re: drahe drahe drahe a este raz drahe auto
Plně souhlasim, ale to víš, novináři odvádějí dobro "práci", podle nich je Trapid veleauto, a to až přijde zase s trochou do mlýna pan VWaverka, to bude zase Trapidí orgasmus, ten zase bude slintat. Prostě - Fuj!
Avatar - nalimer
29. 10. 2013 10:32
Re: drahe drahe drahe a este raz drahe auto
a hlavne, čo sa porovnáva Rapid a Leon? veď Leon je z druhého konca kopaktov. jediné, čo majú spoločné je, že sú HB. ale Leon = Golf = A3 = Octavia. iný podvozok, iný rázvor, iná šírka...
ak existuje priama konkurencia pre Rapid, je ňou Chevrolet Cruze HB (ktorý je, na rovinu, drahý jak šľak a až v predajni dajú zľavu nad 10%).
29. 10. 2013 13:41
Re: drahe drahe drahe a este raz drahe auto
Cruze? ved ten je velky ako Octavia
30. 10. 2013 21:06
Re: drahe drahe drahe a este raz drahe auto
topper - 1,2TSI 63kW vo vybave ambition plus - automaticka klima, palubny pocitac s velkym DOT displejom, cuvacie senzory, interier s listami, metaliza, hlinikove disky, plnohodnotna rezerva, sada zimnych gum na diskoch...12900euro.
29. 10. 2013 10:48
Re: drahe drahe drahe a este raz drahe auto
Zase nepresnosti. Pri využití financovania od vwfs začína cena Rapidu už od 9830 €, vrátane 300 € zľavy. Tak Spaceback Ambition je možné dostať už od 12 130 € s motorom 1.2 TSI 63 kW. K tomu Ambition Paket za 399 € (automatická klimatizácia, disky z ľahkých zliatin, rádio s CD a MP3, Sunset, tempomat, trojramenný multifunkčný volant, malý kožený paket, parkovacie senzory, MAXI dot) a výde z toho slušne vybavené auto za zaujímavú cenu.

Jazdil si na novom Golfe a Rapide Spaceback? Nie, tak aspoň tie teoretické údaje píš správne.

Na druhú stranu, keby to niekto prehliadol a pozeral by len cenníkové ceny, tak Seat Leon vo výbave Coool so silnejším 1.2 TSI 77 kW výde na 12 490 €. A s balíkom Fun za 452 € dostane tempomat, parkovacie senzory, predné hmlovky a alarm. Seat uvádza, že k týmto balíkom dostanete aj FULL LED svetlomety zadarmo.
Avatar - Blue Sun
29. 10. 2013 17:34
Re: drahe drahe drahe a este raz drahe auto
Jenže koho zajímá zrovna jejich financování? Co když chci jiný způsob? Co mám dělat? Najednou je pro mě Rapid prostě předražený.
Avatar - Ozzman
29. 10. 2013 10:17
Lepší, ale na kolegy nemá
Také už jsem měl tu čest. K vzhledu dodám jen to, že pokud je vůz obut na větších kolech ( a v červené ), vypadá daleko lépe, než liftback. Tento modrý kousek na fotkách mi toliko nelahodí oku :).

V interiéru je značný posun, to je pravda, ALE nejvíce efektní je pouze na fotkách. Bohužel při usednutí a nedejbože pohlazení palubky a materiálů zjistíte, že je interiér tvořen levnými plasty jak u vozů z dálného východu před pár lety 8-s . To i ti Francouzi v této cenové mají kvalitnější interiéry. Je to škoda, protože tohle byla přeci velká zbraň koncernových vozů.... bohužel ta doba je už pryč.

Jízdu jsem ještě neabsolvoval :) tak nehodnotím

Až na tyto nedostatky se mi vůz líbí. Vím, že to má být lowend, ale jak je vidno z tabulky, cena tomu neodpovídá. Za nižší cenu je k dostání třeba bratr Golfa Leon...
Takže pokud to nemá být reklama na Škoda finance, kdy auto vypadá za 320 tisíc krásně, tak mi to i tak jako skvělá koupě nepřijde :-)

P.S. Co má být za plus, skvělá péče při návštěvě autorizovaných servisů? Jednu Škodovku máme v rodině a za jejich "péči" bych jim to auto omlátil o hlavu

P.P.S. Může mi někdo vysvěltit, proč je v testu napsáno, že pouze nyní k 77kw verzi dodává Škoda 6tikvalt? Já myslel, že 77kw i v liftbacku má 6tikvalt? Stejně jako v Oktávkách? Nebo se pletu?
Rozbalit vlákno
5
29. 10. 2013 10:20
Re: Lepší, ale na kolegy nemá
Je to shodné s LB.Oba mají stejné motory a převodovky-1.2 TSI 77 KW 6.st.manuál.
Avatar - Ozzman
29. 10. 2013 10:23
Re: Lepší, ale na kolegy nemá
Tak to jsem větu "Vůz totiž také dostal šestistupňovou manuální převodovku, kterou v Rapidu jinak nesežnete" asi zle pochopil >:D
29. 10. 2013 10:28
Re: Lepší, ale na kolegy nemá
S tímhle motorem jsem jezdil už při uvedení LB,takže vím,co to má za převodovku.K HB jsem se ještě nedostal,protože je pořád půjčený.
Avatar - Ozzman
29. 10. 2013 10:32
Re: Lepší, ale na kolegy nemá
Já ten motor znám z Oktávky II fl. A tam je taky šestikvalt, proto mne to překvapilo :-)
Avatar - šmoula nešika
29. 10. 2013 10:24
Re: Lepší, ale na kolegy nemá
... péče pro redaktory ACZ. Ježíš, já už jsem jak ti hjondajovci... 8-s
29. 10. 2013 10:22
1.2
Ja by som to zakázal tieto objemy!!! Však to je nebezpečné, lenivé a smutné! Bez ohľadu na TSI RSI FSI, HTP a ďaľšie extrémne výkonne jednotky. Motory z mountfieldu. Ak už auto benzín 1.8l+ ak nafta 2l+ inak to nemá význam, nuda, nebezpečné a o ničom. Žiadny úžitok...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
29. 10. 2013 10:25
Re: 1.2
Málo ti to lechtá EGO ? >:D K čemu na malém hatchbacku dvoulitr??
Avatar - Snooob
29. 10. 2013 10:46
Re: 1.2
Nebezpečné iba tak pre neschopných vodičov! Ešte že si priznal farbu...
29. 10. 2013 17:59
Re: 1.2
Mrkni na test Autofora, kde vytáhli Rapida na Nordschleife ;-)
29. 10. 2013 10:24
cena
Ta cena je opravdu strašná za tu cenu co tady testovali Rapida můžu mít Megana v plný palbě a motor 2.0 16V se 105 Kw.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
29. 10. 2013 10:31
Re: cena
Akorát z r.v. 2005 ne? >:D Takový motor se do trojkového meganu nemontuje pro distribuci v ČR >:D >:D Poslední nepřeplňovaný dvoulitr na českém trhu měla dvojka a měl 98kw..

To bys musel do Německa
29. 10. 2013 10:45
Re: cena
No možná by to v tom Německu bylo levnější ještě než tady u nás >:D
Avatar - Ozzman
29. 10. 2013 10:49
Re: cena
To ale možná i ten Rapid >:D
Avatar - keettyy
31. 10. 2013 09:07
Re: cena
Tak se podívej na německý ceník. Rapid je tam o dost dražší, jako všechny modely. ;-)
Avatar - strýček BOB
29. 10. 2013 10:37
Superkára...
Rapida doporučuji hlavně vyzkoušet. >:D Vad a kazů moc nemá, snad jen krátké sedáky, utopená řadicí páka a otřesná loketní opěrka. Jinak klasická Škoda, výborně poskládané, funkční a bytelné. Nízká cena Leona je zaměřená hlavně proti rejži. Golf vyjde vždy dráž než podobně vybavený Rapid. U řejže je otázka do kdy budou dotovat cenu vozíku s víceprvkem a cenovkou pro zákazníka 350 tisíc, když Škoda má, v případě potřeby, kam snižovat cenu a stále prodávat se ziskem >:D

Škoda to má velmi dobře spočítané :yes:
Rozbalit vlákno
3
29. 10. 2013 10:52
Re: Superkára...
Golf nevyjde o tolik dráž o kolik je lepší. Když odhlídnu od tvý fobie na korejský auta, zbejvá ještě dost evropský nebo japonský konkurence.
Rapid jsem jel jen v LB a ten je tvrdej a poskakuje jako koza, jsem rád, že stejně jako u OIII zřejmě došlo k změkčení jízdy, její kvalita byla až neakceptovatelná. Obecně bych viděl ideálního Rapida s 1,2TSI 77kw, autoklimou, vyhřívanýma sedačkama, komplet bagy, parking senzorama, BT a možná i navi za 350k...
Tak je to smysluplný, start na 250k se slabším TSI a základní klimou, ESP. Víc od toho nikdo za ty prachy nemůže očekávat.
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2013 10:59
Re: Superkára...
presne tak... ano golf vyjde vzdy o kusok drahsi ako motorom aj vybavou porovnatelny spaceback ale nie o tolko o kolko je lepsim autom... suhlasim ......rozdiel 250-500 eur za drahsi golf je smiesny rozdiel ... golf je predsa len podstatne lepsim autom ako rapid a tak tych par eur je uz uplne smiesnych ... to si kazdy rad priplati a dostane uz podstatne technicky podvozkovo aj imidzovo ovela lepsie auto... a aj priestorom v kabine. Nie je o com... bud golfa leona alebo ceed pripadne nejaky megane .... ale spaceback je dost drahy na to co ponuka... ako vravim keby zlacnel tak o 1000 eur za kazdu vybavu a motorizaciu tak je to ok.... poviem ze celkom unosne a akceptovatelne... ale v tych cenach ake ponuka je to o nicom.... tie ceny su nekonkurencieschopne... nech sa na mna nikto nehneva ale ale nevidim jediny dovod dat za rapida tolke peniaze za to co ako celok to auto mi ponuka....
Avatar - wakantanka
29. 10. 2013 13:38
Re: Superkára...
súhlasím s tebou, len mne vyvstáva otázka, za koľko budú potom predávať novú Fábiu? Oni proste potrebujú urobiť v základnom cenníku miesto práve pre ňu (ak nechcú veľmi zlacniť CitiGo). >:D Uvidíme časom ako bude táto cenová politika úspešná.
Avatar - 3_diamanty
29. 10. 2013 10:43
auta su dnes uz podstatne dostupnejsie ako kedysi
kym napr v r 1999 stal vw polo 1,4 44KW v metalize s el prednymi oknami nejakych 400 tisic korun ( dnes 13 300 eur ) tak dnes uz za podobnu cenu kupime fakticky silnejsi a vacsi golf ktory je neporovnatelny uz s tymto starym polom .... a prave cenova dostupnost aut uz cloveka nuti pozerat dnes po niecom poriadnejsom serioznom dobre vybavenom co ho bude reprezentovat a co mu bude sluzit ... clovek dnes uz nechce robit kompromisy ako ich robil za cias favoritov felicii starych kadetov escortov a podobne.... dnesny clovek chce za svoje peniaze uz slusne auto s
v zakladne s doborou vybavou slusnym motorom a celkovo na urovni doby..... dnesny clovek uz pozaduje v zaklade od auta klimu nejaky ten palubny pocitac, nejake to slusne radio .. dialkovy central a podobne veci ... ale v skode ich bohuzial v zaklade casto ani nenajde... nepochopitelne si musi priplacat za kazdu blbost nehovoriac o tom ze uz aj to zakladne auto bez vybavy je cenou nie nejako lacne... ale uz na urovni vybavenejsej konkurencie.... nechapem.... rapid spaceback je slusne auto ale nikto by na nepripnutil dat za neho takmer 14 tisic eur aby som tam konecne mal schopnuy motor a klimu.... to je vazne kus moc draha sranda .... nechapem.... ved za 14 tisic mam uz nadupany ceed s GDi.... alebo leona s golfom co su trosku uz inde ako rapid a aj v zaklade maju uz slusnu vybavu .... nechapem este raz... budem rad ak mi niekto kompetentny vysvetli preco skoda rapid stoji tolko kolko stoji a preco je podstatne imidozvejsia konkurencia ( golf leon ceed ) v lepsej vybave a s daleko konstrukcne lepsim know-how a spracovnaim len o kusok drahsia od rapida v podobnej vybave.....
Rozbalit vlákno
1
29. 10. 2013 18:04
Re: auta su dnes uz podstatne dostupnejsie ako kedysi
Potíž je v tom, že touhle dobou v roce 1999 byl kurz k EURu 36 Kč (www.cnb.cz)
29. 10. 2013 10:47
Vynášení do nebes
Nemůžu si pomoct, i když dle mého názoru vypadá spacebak lépe než liftback, ale pořád je to levně vyrobené auto - prodávané za velký peníz. Někteří novináři opravdu příšli o rozum /o panu VWaverkovi ani nemluvě/, nobo se prostě musí takhle hezky o Škodovkách psát - (zajímalo by mně, kolik novinářů jezdí ve Škodovce) - ale to vychvalování Trapida opravdu smrdí na sto honů - o motoru ani nemluvě - přirovnávat ho k atmosféře - to je docela odvaha. Prostě se to musí do lidí "narvat", aby se prostě prodávalo, a aby byli odměny.......
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
6
29. 10. 2013 10:56
Re: Vynášení do nebes
Test dělal p. Mička...aby bylY odměny (ta odměna, ženskej rod)...a trefovat se dá do lecčeho, jen ten 1?2TSI je zrovna velmi dobrej motor, kterýmu jen chybí výraznější výkonová špička, za to se s ním neuřadíš do řidičskýho nebe. Tak jak je ten test nekritickej, jsi ty kritickej až moc.
29. 10. 2013 11:07