Takže jsem docela zvědavý, jestli by v případě problémů utekl, nebo svoje dítě bránil. Ale momentálně má dost přátel mezi vedením e/iKalifornie, takže nic takového patrně nehrozí.
..ale 2-tunová TESLA MODEL S [odkaz] jezdí s baterkama vážně skvěle :-)
PS: Jen pro predstavu se v ČR ročne vyrobí necelých 90TWh a spotrebuje asi 70TWh.
Tzn. 90-70 = 20TWh = 20.000 GWh = 20.000.000MWh = 20.000.000.000kWh / 85kWh (Model S) / 100 = 100x nabití ročně (tj. nabití ob 3 dny tzn. 800km týdně) 2.352.940 ks ELEKTROMOBILŮ
supr Vidíte to, můžeme s klidem všechny spalováky hodit do šrotu a jezdit ELEKTRO a s TheMelinem na tho máme !! [odkaz]
KDO JE TO ELON MUSK [odkaz] (TESLA MOTORS USA CALIFORNIA FREMONT [odkaz]
KDO JE TO CARLOS GHOSN (NISSAN MOTOR Co.) [odkaz]
LITHIA pro baterky SPOUSTA [odkaz] [odkaz]
POKUD NEMÁTE NA ELEKTROMOBIL, kupujte AUTO na CNG !!
Pokud máte starší AUTO na BENZIN - předělejte ho na LPG !! [odkaz] [odkaz]
Předělávka na plnou automatiku s mazáním a toroidní nádrží místo rezervního kola stojí 25.000 až 30.000 Kč
spotřeba stejná, výkon stejný, motor tišší,
náklady na údržbu : 2.500Kč ROČNĚ
Náklady na provoz [odkaz] : 1L = 17Kč * 8(L/100km) = 136Kč/100km
Nevím jestli je Aelon majoritním vlastníkem, ale vizionář je to správnej. S Modelem S jsem měl tu možnost jet (ano, jezdí i v čechách a na českých spz) a to auto je super. Plnohodnotná alternativa k velkým sedanům, jen škoda, že Tesla se s dobíjecími stanicemi vyhne ČR obloukem
Alternativa jistě zajímavá, ale mě osobně kromě ceny a obtížnosti nabíjení vadí i ta rádoby ekologičnost, o které se ve zdejších končinách moc mluvit nedá. Ale v Číně, kde si se spalování moc hlavu nedělají, dusí se ve smogu a vyrábí elektřinu z hydroelektráren, tam to smysl dává.
přesně, dává to smysl tam, kde se el. energie vyrobí pokud možno čistým způsobem. Jestli ji vyrobíš v elektrárně na fosilní paliva, tak tu ekologickou zátěž pouze kumuluješ do jednoho velkýho zdroje. Najivní pitomci, jako to jedno péro tady, si pak myslí, jak chrání přírodu.
ziadne ekoauto aby usetril par centov v konecnom zuctovani..... auto ktore mu mimochodom nahodou este niekde cestou do prace zhori ..... navyse je tesla dost velke auto.... dnes su taketo auta uz skor prekazou aj v meste aj mimo mesta.... no uvidime ale nedavam tesle dlhy zivot
no keby bezny kupec nebol limitovany peniazmi..... ale zil napriklad tam kde zijem ja na sidlisku kde po 16tej poobede uz nezaparkujes ani s matizom a kde je vsade plno aut tak by si ten kupec rozmyslel ci radsej nekupit nieco mensie sikovnejsie do mesta.... nie kazdy zije na ranci kde ma zahradu .... v meste je to o drzku.... kazdy meter na parkovisku ma cenu zlata
keď nie si limitovaný peniazmi, tak predsa nebudeš bývať v králikárni zvanej panelák. :-!
A keď už, tak to bude nóbl mezonet so 400m2 a vlastnou garážou pre 2-5 áut niekde v centre mesta.
nie vzdy je to tak... proste ked byvas v meste tak mas s vacsim autom problem ...a je jedno ci si v panelaku alebo v dome kdesi v meste.... rusna husta premavka je prekazkou, nie kazdy prachac byva alebo tuzi byvat kdesi 20km za mestom na samote... v meste je dost milionarov ktori jazdia na mini alebo nejakych crossoch a popri tom samozrejme maju aj vacsie auta
áno, ale tí "pracháči" nebývajú v štandartných 3-izbových bytoch na preplnených sídliskách. (Nerátam "frajerkov" v olietaných prémiových SUV v hodnote 10k€, to nie sú pracháči, ale iba honci ega)
A na ceste je úplne jedno či sedíš v matize, alebo LS600hL, na ceste počas jazdy to zaberie rovnako miesta, šírka jazdného pruhu je daná - nenarveš viac áut vedľa seba, odstupy musíš dodržiavať rovneké - a ten rozdiel 1,5 metra v dĺžke auta zbadáš len pri pozdĺžnom a kolmom parkovaní v stiesnených priestoroch. To ale riešiš len občas pri nóbl reštikách, doma máš predsa adekvátnu garáž a auto ti v noci nestojí na daždi vedľa x fábii.
Tohle poznáš, když se skutečně pohybuješ po městě. Ne jím jen projíždíš na cestě z garáže do garáže. A zrovna "nóbl" restaurace mají na parkování kolikrát službu, aby hosté nemuseli ztrácet čas. Mne se to naštěstí moc netýká, ale uvědomuji si výhody kapesního auta.
To není úplně pravda. Větší auta jsou typicky dražší, pohodlnější, luxusnější. Ale o velikost samotnou moc nejde. Výjimky se samozřejmě najdou. Vůbec bych se nezlobil, kdyby se auto dokázalo smrsknout, když bude potřeba. :-)
To je jistě pravda,stejně jako to, že Tesly občas mají tendenci shořet. Přesto to v Německu má šanci. Oni uvažují daleko ekologičtěji a zeleněji než my...
Boze topper toto citat,tak sa mi nozik vo vrecku otvara... Cim ta auto velkosto stredne ci vysej strednej v meste limituje? Netocis sa na kruhaci? Boze toto je taka hovadina az to boli. Male mestke auta maju vyznam,len z hladiska spotreby v meste,ale to v dobe turbomotorov uz nieje,tak vyrazne. Male mestke auta je len zbytocny luxus a je to vacsinou ako druhe auto!
jsou to řekl bych ještě dost mala cisla, Tesla S je konkurentem pro stredni trojku 5/E/A6 a vykony si poradi s jejich top modely M/AMG/RS
a natuty se tu hned objevi, a kolikpak při sportovni jizde asi tak Tesla S zvladne kilometru, mozna tak 150-200? a ja nato, a kolikpak asi tak zvladne na jednu nadrz třeba takova RS6, no prece cca 200-250km a ze jsem si RS6 Avanta docela uzival, ze jsem za jeden jedinej den tankoval hned 2x plnou, pro neznale cca 195 litru naturalu 98 a ujel s tim jen necelých 500km >:D ale tak co, pro tu radost jsem tech asi 8 tisíc za benal rad upustil