Autosalon v Los Angeles bude pro automobilku Kia významný. 19. listopadu zde totiž představí novou vlajkovou loď K900, která bude konkurovat německým prémiovým limuzínám.
uz som sa bal ze do usa quoris ( K900 ) ani napride.... slava .... je to tu :yes:
USA bude totiz dost dolezity trh a odbytisko pre tuto velku kiu... uz davno ju maju arabasi a je tusim aj v juznej amerike... preco prave v USA nebola je zahadou ale som rad ze uz bude ... super sprava pre mna [odkaz] :yes:
este cadenzu dotiahnut do europy a svetova ofenziva kie nabera konecne realne kontury... inak je velmi pozitivnou spravou ze buduca cadenza uz je potvrdena ze pride aj do europy .. a nova kia optima by mala byt aj kombik... to su soky na hlavu.... ale prijemne :yes:;-) i love slova-kia :yes:
Topper, po prečítaní posledných Tvojich príspevkov by som si rád prečítal aj odborný posudok lekárov z oboru psychiatrie a psychológie, pojednávajúci o Tvojom psychickom vývoji od útleho detstva. Potom by sa možno mnohé veci vyjasnili. V prípade že si bol týraný sa Ti ospravedlňujem.
Proč by si normální člověk měl koupit radši tohle než místo nějakýho Němce a nebo v USA hlavně místo nějakýho Cadillacu třeba kterej by měl bejt v podobný třídě ....
A tím jak tu topper oslavuje Kiu jak nějakýho svýho boha ... Proč se mi chce brečet 8-s
Nemůžeš znát motivy každého.
Pokud si (např.) Centropol pro svou flotilu zvolil vozy Optima a Sportage, nejspíš tím chtěl něco sdělit - jsme progresivní, máme tah na branku, nejsme zkostnatělí jako jiní.
Když pohlédneš na vývoj korejských značek za posledních 10 - 15 let, tak je jasné (objektivně!), že takový nástup tady nikdo před tím neměl. Pro začínající společnost (s kterou nemám nic společného) to může být... jasná volba.
A K900 třeba koupí za rok... protože nechtějí prostě splývat s "davem".
Ale vůbec ne, všechno je v naprostém pořádku, jen je nefér tvrdit, jaký mají tyto automobilky obdivuhodný nástup, když jejich startovací čára byla oproti konkurenci zcela jinde. A omlouvám se za hrubku, kterou již nelze editovat :-)
Tak ono tá štartovacia čiara ani nemohla byť rovnaká, keďže v časoch keď sa po Európe začali prví "šialenci" presúvať v čudných kočoch bez koňa bola Kórea ešte... ani neviem kde :-)
I tak se to nechá vysvětlit, ale sdělení bude spíš takové - na Octavie nemáme prachy, tak jezdíme v kia. >:D Viz Ekospol, prosperující developer, sídlo společnosti obalené holubími výkaly, po chodníku se pro ten humus nedá projít, všichni si na to stěžuji, ale oni jsou hrdí a sdělují to světu svou novou flotilou vozíků Huyndai :yes:
až budete vybavovat CZ KIU CEED těmito prvky: Head-Up displej, zbytku posádky zase audio se sedmnácti reproduktory nebo vyhřívání a odvětrávání také pro zadní sedadla dejte mi vědět,
nástup korejců je ve všech odvětvích průmyslu dost podobný... velká společnost, masivně podporovaná státem dostane do vínku velkej balík... a za ten pak nakupuje v cizině... technologie, fungující zavedené společnosti apod. viz např. DOOSAN, který v polovině století prodával látky a měl síť bufetů... během hospodářské krize byl kvůli podpoře zamestnanosti těsně před krachem masivně zadodován státem a dneska vlastní plzeňskou turbínku a "dělá turbíny". ve velkém tuto technologii kopíruje (pokouší se) a za pár let to dokážou sami. Viz DAEWOO se svým Racer kdysi např.
jinak v jižní americe velké kie trh moc nepokvete, jezdí tam téměř výhradně auta velikosti Corsa, Cruze a sem tam nějakej Dodge RAM. Ne že by ti lidi na velký auta neměli, ale oni to prostě nevyžadují. Tohle auto je určeno asi spíš pro USA, kde je lidem tak nějak u *, jestli má automobilka staletou tradici, nebo před dvaceti lety vyráběla DVD přehrávače a dneska dělá limuzínu velikosti BMW 7. Klidně si to koupěj, je pro ně důležitej automat+klima a záruky a svým způsobem budou machrovat až to auto nebude nikdo poznávat. A benzínové motory tomu napovídají, diesly se v USA nechytají.
velmi by som nemachroval.. nebyt koncernu VW tak znacka skoda dnes neexistuje ... dnesna skoda je komplet tehcnicky nemecke auto... po ceskej skode neostalo nic.... takze sa tu nejako rozplyvat nad sposobom ako funguje korejska technika je smiesne.... zvlast ked v dnesnej modernej dobe korejci uz vyvojom predbehli aj nemcov... co vyrabala kia pred 20 rokmi alebo skodovka ... je myslim dnes uz jedno... zijeme dnes... jazdime dnesnymi autami.. alebo snad zijes v minulosti a jazdis skodou 120? Zbytocne sa tu kazdy obuva do historie korejcov... skoda nebola pred 20 rokmi na tom technicky o nic lepsie a nebyt vw tak dnes neexistuje... ale to mnohi nevidia a nechcu vidiet... darmo.. ja viem ze mnohych to zerie a serie ze korejci su uspesni a podkuruju aj nemcom... ale s tym ja nikomu nepomozem... i love kia :yes:
pokud si to dobře pamatuji, byl zájemcem o škodovku též Renault. Nedokáži si ani představit dnešní diskuze pokud by se tak stalo :-).
O podpoře velkých firem v Korei, bych zrovna v EU moc nevykřikoval.
Je otázkou co topper myslel, zda se to mělo vztahovat k autům nebo to bylo obecné. Pokud obecné, tak např. v oblasti mobilních telefonů jsou Němci minulost narozdíl od Korejců (Siemens vs. LG & Samsung).
V autech bych to za poněkud odvážné trvzení pokládal i já, ale záleží na úhlu pohledu.
to pussykontrol: ale prd láska, to by to musel Ceedovi strkat do výfuku. Je za to placený, stejně jako Gilgit, hájí zaměstnavatele a příspěvky těch co nesouhlasí si povinně ukládá a diskredituje je. Týká se to samozřejmě více webů vč cizích. Ve smlouvě má napsané něco ve smyslu "anál lízá automobilového trhu". Stejně jako mají z hladového karvinska maminky samoživitelky na mateřské co sedí doma, koukají do přenosu ze skrytých kamer a dělají čárky kdo šel kolikrát na wc nebo zda si do kapsy někdo nedává šroubky atd.
Někdy během léta tu v Praze stály dvě K9ky na dvoře importéra - psal jsem o tom.
Myslím, že již poslední důvod, proč si takový vůz nekoupit, a to psychologický, padne tak za 3-5 let nebo s příchodem prvních číňanů - pak budou oni ti vysmívaní.
Vzhledem k tomu, že většinu důležité techniky dodávají automobilkám nezávislé firmy(např. převodovky) nebo je dokonce mezi sebou sdílejí(např. nové astony budou mít podvozek MB), již opravdu nejde o nic jiného než ten pocit.
Tedy kdo na to má a chce, pocit si koupí. Kdo ne, půjde k takovýmto výrobcům.
Místo je evidentně pro všechny.
Ja by som to vyriešil tak,že namiesto všeliakých ekologických poplatkocv či nákladov by som tie peniaze použil užitočnejšie,vytvoril by som tkz.dozor nad vývojom,samozrejme by som riešil aj patentné úrady,aby bolo možné svoje myšlienky ochrániť lacnejšie ako je to možné teraz.Spoznali by sme tak toho,kto myslí hlavou,kto je jedinečný, a toho kto sa iba vezie na vlne výnimočnosti druhého.Ja by som to prirovnal k lavici kde sedí múdry čo všetko píše a hlúpejší čo všetko opisuje.A keď tu spomínate ten smasung,vedzte že každý produkt ktorý si kupujete,je tovar ktorý bol ukradnutý,a ľudia ktorý vám ho predávajú sú platení vodou a chlebom so soľou.smasung najnovšie okopíroval patentovaný!!!vysávač jednej nemenovanej Anglickej spoločnosti.Takýmto ľudom budujeme moc,ľudom ktorý možno práve aj vašu ženu dávaju v továrni :-)