Vypadá to pěkně, auto.cz by mi udělalo radost, kdyby třeba za tři čtyři roky udělalo srovnávací test proti C AMG, IS F a RS4, případně kdyby do té doby představil něco Jaguar nebo Alfa.
Tomu bych se určitě nebránil, ale asi to budeme muset jedině zajistit sami. Každopádně na takový testování už je nejlepší okruh, maximálně okořeněnej vyjížďkou nakrátko mimo. Na M3 mě setsakra svrbí ruce :-)
Samotné M3 by šlo. Srovnávačka by musela jít přes redakci. A jak říkám, stejně nás čeká generační odměna.
Kombinace webpaja, Dinar, M3 - to zní suprově.
Chce to oboje, uzavřenou plochu a normální provoz. Ať to není jak v AS, kde se Pepin snaží o drifty na letišti v Mnichově Hradišti a do toho hraje šílená pseudohudba...
To video s Fabií jsem v životě neviděl, jdu si hned přečíst i test. >:-[]
suhlasim .. take nejake megaporovnanie silnych aut by som bral.... alebo nejake porovnanie E amg s M5 a XFR a RS6 .... zvacsa taketo nejake porovnanie viacerych krasnych aut najdes v casaku autobild ( nasa slovenska verzia je zaujimava ) ... ja si ich nekupujem ale sem tam v nakupnych centrach citam >:D tie testy kde su tie casaky volne pristupne ...... a tam sa mi ten sposob prevedenia testov plus pokec fotky a tabulky velmi paci.... nejako takto by som to bral keby to bolo spracovane aj v niektorom automobilovom webe... ale kupvat casopisy len kovli tomu ze to mam vsetko pokope aj s tabulami nebudem predsa.. na nete je vsetko...
Příznám se, že tohle mi přijde normální...
Když nemám v centru co dělat, tak si prostě zajdu do knihkupectví a přečtu si něco hezkýho (však tam mají fajn gauče) - přijde mi to jako líp využitej čas než pít předražený kafe ve Starbucks a koukat kde co lítá. A za ušetřený peníze si koupím třeba záložku :-)
Ano, na netu je všechno. Tak nevím, proč tady řešíte, aby auto.cz testovalo něco, co těžko kdy natestuje, protože v ČR ta auta dohromady nedají. Nicméně po světě máš těch testů mraky, včetně spousty videí, často úrovně, o které si nemůžeme nechat v naší kotlině ani zdát. Tak nechápu, proč po tom tady pláčete... :no:
Auto nech autem, řeč je o barvě, nevím, proč právě na sportovně zaměřeném by nemohla být světle modrá. Co to má s společného s přihřátostí? Jasně, není to "drsňácká" bílá s černou střechou a černými koly... zaplaťpámbu.
Jo, např světle modrá ve které jsou prezentovány aristokratické Jagy R-S je výborná a jen podrthuje ten šílený charakter a nabourává právě tu auru konzervativnosti Jagu.
Asi tak, dost podobná barva je na novém Vanquish, na nové 911, na Jaguarech R nebo Shelby GT500. Navíc ta kamera je celkem přesvětlená, takže bych to viděl v tmavším tónu jako to mají výše zmínění. Rozhodně jsou barvy, které jsou víc gay než zrovna tahle modrá.
Spíš než barva, tak mě zaujalo, že používají Porsche Cayenne jako kamerový vozidlo.
Tak si to pojďme rozebrat - trend sportovnosti udává více značek, ale zejména ferarri by se dala považovat v této kategorii za arbitra elegance. Jaké používají barvy - červená, žlutá, černá. Tyto obecně bývají považovány jako ideální pro sportovní vůz.
Ano, to je tvůj názor, ostatní mají za to, že ta barva je o.k., a nejde ani o to, že tobě se líbit nemusí, jinému ano, jde o to tvé prohlášení o přihřátosti... to je nesmysl. Máš jedinou možnost, zaskočit do gay clubu a donést potvrzení od štamgastů, že tahle modrá na M3 je přesně podle jejich gusta. >:D;-)
Nesmysl, na manažerském E220 cdi by vypadala divně, na AMG Black Edition naopak patřičně. Buďme rádi za takové barvy, nabídka posledních let je bohužel většinou jen sto odstínů šedi. ;-)
Ano, přesně tak, jak říkáš. Na agresivně vypadajících modelech nevypadají výraznější vůbec zle (ba naopak!), zatímco na base spec modelech bych si takovou žlutou z C 63 Black Series nebo tu horní "přiteplenou" YMB nikdy neobjednal.
Na tom linku nic není. Co je rudá *** vím, byl jsme přímo v továrně v Affalterbachu kvýročí značky. C 63 AMG BS považují za jeho neoficiálního nástupce.. což bylo přímo z úst jednoho z provádějících techniků. S tím autem si hodně vyhráli.
[odkaz]
Mimochodem jeden červený exemplář se prodal v Ostravě, nicméně nedávno byl bouraný. :'-(
Nic proti,ale rudá *** byl model 300 SEL 6.8,čili čtyřdveřový sedan..
C63 Black je dostupný jen jako kupé.Nevím jestli to bylo myšleno,jako nástupce,ale spíš bych řekl,že technik Tě chtěl oslnit...
Mimochodem,je to zajímavé,když jsi to zmínil,někde jsem viděl docela zajímavé srovnání C63 Black a CLK 63 Black(jeho skutečný předchůdce), a C63 z něj vyšla zhruba jízdně velmi podobně(zábavná,driftovací mašina,skvělý motor,blbá převodovka.),ale mnohem nepohodlnější na běžnou jízdu..
Což je docela výkon,vzhledem k tomu že CLK 63 Black taky nebylo nejměkčí auto.
I Jeremy z Top Gearu říkal,že je C63 ještě tvrdší,než jeho vlastní CLK Black.
Myslím,že momentálně nejlepší sedan od AMG je C63 v edici 507,to je podle mě,nejlepší volba,co z Tebe nevyrazí zuby..
Anebo Ečko 63 ve 4maticu..
Doufam, ze se vrati Techno Violet a par dalsich barev z Individualu...
Osobne by se mi asi libila kombinace Violet/black, Black/black nebo Black/kiwi. Aurum Dust budu muset viden nazivo.
Ale ta fialova je proste srdcovka:
[odkaz]
Auto je krásné... modrá je super i když osobně preferuju spíše tmavší Monte Carlo Blue nebo Estoril Blue viz.: [odkaz] a [odkaz] ale rozhodně se mi líbí 100x více světle modrá než třeba červená kterou použili na M235i viz:[odkaz] ta červená mi zrovna k tomuhle modelu nejde... viděl jsem ji na pětkové řadě i když teda nevím jestli je to uplně ten přesný odstín [odkaz] ale rozhodně vypadá lepe na 5ce než na 2ce i když pro mě to pořád není ono, ale je to oreginální a myslím že majitel na cestách nepotká úplně stejné auto :-) a zase když už odstín červené tak nejlepší volba pro mě samozřejmě (nikomu to nenutím) je Sakhir Orange [odkaz] ale to už jsem se dostal úplně mimo... takže modrá je dobrá
že ten osmiválec s krásným zvukem vyměnili za oturbenej šestihrnek. Divnej trend dneska, zvedat pořád výkon, ale snižovat kubatůru. :no: Jinak auto samozřejmě nádhera i z dálky :yes:
tak řadových šestiválců se obecně moc nedělá. Ale já narážím na to, že turbomotor má obvykle ne tak výrazný zvukový projev... a že je třeba hodně spoléhat na výfukový systém...
Ale no tak, vždyť si 35i měl. Pokud bys mi chtěl tvrdit, že poznáš nějaký rozdíl mezi zvukem atmo N53 a turbo N55, tak mi nezbude, než shovívavý úsměv. Turbo u BMW R6 zvuk nijak neovlivňuje, rozdíl je mezi R6 před přímovstřikem a s ním, ani za tepla už ty motory nejsou v nízkých otáčkách tak sametové.