Nebyls to náhodou ty kdo u článku nissanu a jeho svolávačky s brzdou pěl ódy na to jak je poctivej a svolává? Zajimavy, že teď když to udělal i VW u kterého jsi zmiňoval že to nedělá se tomu posmíváš :-O
Jenže TSI je jiná písnička, pokud se nejedná o bezpečnost(brzdy, samozapínající se tempomat, nebezpečí požáru a podobně) tak se do svolávaček nežene ŽÁDNÁ automobilka, a pro těch pár vyjímek které to dělají tak :yes:
Nedělá? Za posledních 5 let měl jen Volkswagen v Evropě hned několik svolávaček - kvůli úniku paliva, problémům se spojkou či airbagem, hrozbě požáru, a podobně...To by ale místní diskusní experti nesměli vycházet výhradně z toho, o čem se zrovna dočtou na Auto.cz.
:yes: to je jasné, tady se jedná o zlý a úlisný koncern, to je něco jiného. >:D
Je to sranda tihle zamindrákovaní anikoncern fans, at udělá škodovka potažmo koncern cokoliv tak si přijdou plivnout
"A přesně to je důvod proč teď musí v USA na POPUD AGENTURY NHTSA " otázka je, jak jsou oba články pravdivé, ale Audina by to měla dělat až "na popud" :-O
Tahle agentura totiž sbírá stížnosti. A pak, stejně jako odpovídající instituce v EU, vyzývá automobilku k nápravě (zjednodušeně řečeno). Automobilka by o problému měla vědět ze svých servisů, ale nemusí tomu tak být. Ta musí předložit plán, který je uspokojí. Pokud to není závažný problém (tedy ohrožující bezpečnost), tak tím plánem klidně může být odstranění v rámci garanček (to se týká EU, protože tu garančky máme).
Mě není jasný na co si někdo v USA takový auto vůbec koupí. Mají tam maximálku na dálnici trapných cca 110 km/h. Mě by to přišlo úplně líto pořídit si takový sportovní auto a pak se s ním plížit a nemoc mu šlápnout na plyn a jakože v Americe nemají takovou svobodu jako u nás, kde se dá ještě po dálnici jezdit rychlejc než je dovoleno. Tam se rychlosti fakt úzkostlivě dodržujou. Všichni tam jezdí připosraný s očima na tachometru a nikdo si nedovolí přidat.
no asi by ses mel občas po te dalnici i projet, jako jooo, třeba kamiony a občas i autobusy tech 130 dodrzujou >:D ne ted vazne, na české "dalnici" není problém potkat i auta co upalujou i přes 200, třeba do 160 na tebe fici zvysoka se....
Tak se projeď po dálnici a zjištíš, že to s tou 130 není zase takový žhavý. A navíc máme kousek vedle (Teda uznávám, že jak kdo) Německo, kde je to vůbec paráda ;-)
Třeba ve Švýcarsku, že ;-) Ne vážně. Mě ale současný stav u nás naprosto vyhovuje. Jezdí se po dálnicích mezi 130-160, což je tak akorát. Sem tam se najde nějaký blázen, který se snaží jet 200+, ale to jsou ojedinělý případy. Navíc někdy ani taková rychlost není nic co by bylo potřeba odsuzovat. Horší než když někdo jede na suchý silnici 160 vidím, když se někdo na namrzlý silnici snaží jet těch povolených 130. To je mnohem větší nebezpečí pro všechy kolem.
Já upřímně řečeno taky. Na dálnici/ve městě jedou všichni o těch pět mil víc, ale za nějakejch devět deset tisíc po západnim pobřeží jsem nepotkal jedinýho frajera, kterej by frčel třeba dvacet přes limit..
Napsal jsem striktně (v reakci na "úzkostlivě dodržujou"). Což prostě nedodržují. Kdyby to byla pravda, tak ročně nerozdají desítky milionů pokut za jejich porušování. O 30+ mph, proč ne. Jen to nejspíš nebude u školy, nebo u prací na silnici, to by ho pravděpodobně zavřeli. A studie, které jsem viděl, pravda, už trochu starší, říkají, že limity nedodržuje téměř nikdo. Mimochodem, pokuty za rychlost tam ovlivňují i cenu pojistky. To je další faktor.
Pokud jde o mne, kupuji si výkon na pohodlné předjíždění, zařazování a připojování. Ne proto, abych mohl jezdit 300. I když není na škodu, když se naskytne příležitost (tedy vhodný úsek německé dálnice s malým provozem, pravděpodobně v noci), popustit uzdu.
Ježiš to je vždycky argument jak ***, dneska ti skoro každý auto s klidem udělá 200 a je jedno jestli za 17s nebo za 40s, myslíš že zbytek aut v americe jsou lemry líný?? Právě že naopak, to by potom automobilky mohli rovnou vypustit divize M, AMG, kdyby přemejšlely jako ty, na světě nejsou jenom dálnice....
Na okresce tam taky nikdo nezávodí. Patrně jsou tam i vedlejší tahy pod bedlivým dohledem dopravní policie. Já tam jezdil s 3 litrovým 300C a bál jsem se úplně šlápnout na plyn abych na tý 8 metrů široký silnici náhodou nepřekročil povolenou rychlost. Prostě tam je to tak na Fabii HTP, aby člověk furt nemusel hlídat pravou nohu a čumět bedlivě na tacháč.
Co tím chci říct, nemusíš překračovat limity aby jsi se zabavil, jde to i v mezích zákona, sice teda tohle neni zrovna auto na okresky, ale zkus se podívat na tohle [odkaz] dole je video :-)
Mrknul. Dobrý a to si fakt myslíš, že tam nepřešvihnul 90. >:D Svezl si se někdy takhle zatáčkovitým terénem? Tam máš přes kilo jen to fikne a to prosím s obyčejným autem. Natož s takovouhle bestií.
Hele to nemá cenu, jenom jsem ti chtěl nějak dokázat, že s takovejma autama nepotřebuješ furt jezdit 200+ aby sis ho užil, ale jde to i v menších rychlostech a jestli tohle nedokážeš pochopit tak o tom nehodlám dál diskutovat, pěknej večer :-)
Ale o to já se nehádám. To s tebou souhlasím, že zábava v autě je o něčem jiným. Taky si občas zablbnu v autě když je volno a nikoho tím neohrožuju, ale rozhodně se nevejdu do zákonných limitů. Akorát tohle auto je 2 tunová škatule. Není to úplně to pravý ořechový na blbnutí na okreskách. Je to spíš pohodlný super rychlý dálniční přibližovadlo a ve chvíli kdy ho zaříznu na 110-120 km/h je to prostě naprosto nevyužitý potenciál auta. Je to jako kdyby sis pořídil supr krásnou modelku s 5 kozama a nešukal s ní. ;-)
Já jsem se mrknul a kurňa furt tomu Chválovi nemůžu přijít na chuť.
Zvuk motoru - namixovaný nechutně.
Maník tam celou dobu jezdí zatáčku za zatáčkou a "baví" se u toho, ale jako verdikt řekne, že je to "dialničný rýchlik"...
Prostě Chvalovina :-) , byť je to lepší, než dvě třetiny redakce ACZ :'-(
Samozřejmě chápu, žes tu ten odkaz dal z jiného důvodu, don´t worry.
Hele mě je náhodou docela sympatickej. Aspoň neleze po interiéru jak šašek a neoblizuje tam plasty kde je co kvalitního a měkčenýho eventuelně neřeší jestli tenhle knoflík neměl být o kus výš nebo větší. Zabývá se podstatou auta...jak to jezdí.
Mno mě to taky ztrácí benzín! Nejvíc, když se ve městě mezi křižovatkama přišlapává až nad 200, semafor a znovu. To pak trošku smrdí i pneu . Naštěstí je to jev, co se zadaří jednou za 2-3 roky, tak se s tím dá žít.
ps: když v autě něco přibývá, třeba oleje, to je teprve průšvih, dokud něco mizí - je to ještě dobré .